PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    O nee Kitty :(
    Zal je zeggen dat ik zojuist een paar tranen liet op m'n werk.
    Kreeg een bericht van mn kerel dat tie van slag was wat er op facebook stond "iedere lul kan een vader worden, alleen een echte vent papa"
    Hij overstuur (en hij is echt nooit overstuur) dus ik daarom ook overstuur. Helemaal omdat het probleem niet hij is, maar ik.
    Sommige mensen hebben echt geen idee wat ze soms op fb zetten.
    Denk zelf dat ik niks op fb ga zetten over zwangerschap, kinderen enz. Sowieso geen foto's ofzo.

Zo, tranen gedroogd en weer verder.

watisdiemedischemolentochontzettendstom!!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Dat soort domme opmerkingen kunnen er flink inhakken ja.
    Gaat nergens over. Mensen denken vaker niet na...

Onderhand weten best wel wat mensen uit mijn naaste omgeving waar wij mee bezig zijn. Veel kom ik ook tegen in het ziekenhuis, dus die zitten in hetzelfde schuitje. En ook om gewoon mijn hart te luchten. Ik merk ook dat mensen moeite hebben om het blijde nieuws met mij te delen. Hopelijk mogen wij straks het goede nieuws verspreiden.

En de medische molen is ontzettend stom. Al ben ik wel blij dat hij er is.

Heel frustrerend. We zijn inmiddels al 15 maanden bezig en in ronde 12... Niet eens es 15 'kansen' gehad. Zoals velen met mij in dit topic.

*knuffel* voor iedereen die het nu kan gebruiken, including me!

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ooh echt zo'n but-mening die niet op Facebook thuishoort

Dat we allemaal maar gauw uit die mmm mogen komen :)
    *digihuuugz*

Ik wilde vanmorgen totaal niet uit bed komen meer (alleen toilet gedaan dus) voelde me totaal bagger/bluh/k u t enzovoorts
    Zit mijn schoonmoeder superactief op een mobiel spelletje te zijn op d'r werkdag..? Dus vroeg ik of ze niet hoefde te werken? Nee ben thuis, zin om langs te komen?
    Ik zit nu in de bus ;)

4. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Knuffels ladies!

Kitty veel plezier bij je schoonmoeder.

En Leen, van t weekend ook mensen die vertelden dat ze zwanger zijn en het moeilijk vonden om het ons te vertellen.. ze voelden zich bezwaard. Voel me dan ook wel een beetje het lulletje van de klas.
    Vond het zelf ook niet echt leuk dat ze dat zo voelden.
    Hoewel ze wel wisten dat wij superblij voor ze zouden zijn.. en dat waren we natuurlijk! :)

5. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @ Maria, wat zijn sommige mensen toch echt lompe boeren. Alsof je er om vraagt om moeite te hebben met zwanger worden??!! :(

@Knutselkitty: Veel plezier bij schoonmoeder :)

@ Leen: Veel plezier tussen de lakens :D

Ik ben net weer terug van de gyn en zo trots ik vrijdag was met m'n ei van 10 mm, zo erg baal ik nu met allebei de kanten alleen nog maar een ei van 8 mm. Of terwijl achteruit ipv vooruit. Grrrrr :x Heb er echt ff de pest over in. En dan zit ik pas op cd 11 dus moet eigenlijk niet zo zeiken, maar toch. Moet donderdag terug en als er dan nog niks is dan moet ik me spuit dosis gaan ophogen. Daarintegen was m'n bms prachtig en al 7 mm :( raar lijf??!!

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow dat plaatje zag ik laatst ook op facebook voorbij komen, afschuwelijk ja....
    Had laatst iemand ook zoiets opstaan, maar dan met real dady, juist ja dady met 1 d, ik dacht als je geen engels kunt zet t dan niet neer;)

Of van die mensen die iedere dag op facebook zetten die zo trots zijn op hun kindjes, blegh dood erger ik me eraan...

En die reclame van ging alles maar zo snel, die vrouw die bevalt binnen 3 sec, die vind ik ook vreselijk...ik zeg dan steeds, ging het er maar zo snel in;)

Hier gaat het weer iets beter hoor. T grauwe weer werkt niet echt mee alleen;)

Troela, kunnen eitjes ook krimpen dan?
    Weet jij trouwens iets van bms afmetingen, wat goed is enzo? Ik had 15,5 mm bij de terugplaatsing, das war perfect, also de arts.

Ik kan me best voorstellen dat mensen zich bezwaard voelen het aan je te vertellen als ze het weten... Ik zou eerlijk gezegd ook wel een traantje laten als iemand het mij zou vertellen dat ze zwanger was..beetje jaloers zijn mag wel toch?

En de mmm is gewoon superstom, maar ook weer superfijn dat het bestaat anders zouden we helemaal nergens zijn natuurlijk;)

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Ja blijkbaar :( Gyn zei dat als ze onder te 14 mm zijn gewoon weer kunnen verdwijnen :$ WTF

Ik weet niet zo heel veel van bms afmetingen maar weet wel dat het veel sneller opbouwt nu, dan met de clomid

Vanmiddag ff uitgehuild bij m'n man en nu is m'n boze/baal bui weer voorbij. Kan soms wel ff opluchten. Mag zo lekker gaan werken, blehhh geen zin :(

8. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Troela! Houd moed, ik had deze ronde ook opgegeven omdat ze telkens weer kleiner werden, en voila, op dag 39 had ik ineens een knaller :)
    Nu alleen hopen dat het 2e helft proces ook goed verlopen is :)

Eitjes groeien, krimpen en groeien

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Balen troela :(. Maaaaar. Het kan nog alle kanten op. Ik had ook een lui ei. Troost je. Bij mij heeft het ook lang geduurd deze ronde. Dag 21(!!) pregnyl dus dag 22 of 23 eisprong!
    Fijn dat de lucht weer wat geklaard is. Ik ga duimen voor donderdag!!

10. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Dank je wel lieve meiden :)

11. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Heb sinds avondeten het gevoel dat mijn rode duivels er waren (als ik die druk op mijn heupen voel ben ik normaal al telaat)
    Maar tot dusver nog niks :( Wordt er wel beetje gek van :(

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh Kitty toch... Heb je dus ook niet meer getest? Blijft spannend hè?!

Nou alle ellende kwam er gisteravond bij mij ook weer uit. We 'moesten' natuurlijk, maar op de een of andere manier brak ik. Was ruzie aan het zoeken met mijn vriend en toen hij eindelijk hapte heb ik me toch een partij gejankt. Sodeju. Mijn hoofd kreeg meteen een eigen hartslag.
    Nu is mijn hoofd 3 maten dikker dan normaal, maar goed.

We hebben ons doel gister alsnog bereikt ;) en bij mij is alle negatieve emotie er weer uit.

Tis wat!

13. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Nee niet getest, anders zou vriendlief zich niet op zijn belangrijke werkdag kunnen focussen, als ik vandaag geen duveltjes krijg ga ik morgen testen

En wel slim om die emoties eruit te gooien :) wie weet waar t anders gebeurt.. (Bij m'n ouders ofzo ;) ) maar vind t ook zo zielig om vriend af te blaffen :(

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat een kut opmerking zeg :(
    Ik moet zeggen dat ik voor het hele "kindermaak" proces ook nooit over dit soort kwetsende opmerkingen nadacht.
    Probeer het zoveel mogelijk naast je neer te leggen. Anders maak je jezelf echt helemaal gek.

Ja vaag :( Ik had dat ook super vaak met clomid. Dan zat er een follikel van 11 mm. Ik helemaal blij. En de volgende x was er niks meer.
    Gelukkig spuit je nu en spuit je gewoon door totdat er wel 1 zit. Iig geen stomme primolut meer!

Wow dat is mooi dik. Mijn bms was met het zetten van de pregnyl 7mm. Gelukkig dik genoeg! (zie banner)

oooo wat spannend Kitty.. Knap hoor dat je niet getest hebt. !
    Ik duim voor je dat de ongie wegblijft!

Die arme mannen van ons. :( Maar soms lucht het ook lekker op. Hopelijk kunnen die mannen van ons dat wel begrijpen. Die van mij gelukkig wel.
    Dikke Knuf! Komt allemaal goed meis!

Hier:
    Over 8 dagen is de eerste echo... Spannend..!!!
    Nog niet misselijk gelukkig, alleen maar mooeeee...
    Vannacht 11 uur getukt hihihi.
    Tieten zijn nog steeds bowlingballen en doen 's avonds meer pijn dan overdag.

Afgelopen vrijdag is moeders voor moeders geweest. En als cadeautje een TE schattig omslagdoek gehad voor de baby.
    Vandaag komen ze de flessen brengen en dan kan ik beginnen met piesen.

15. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Even snel een vraagje want ik ben aan t rekenen geslagen.
    Ik had met de assistente afgesproken op cd40 met duphaston te starten, en als ik ongi ben geworden zou ik bellen voor het inplannen van een echo. Van dag 3 tm 7 ga ik dan 150 mg. Clomid slikken. Mijn vriend is die week met vakantie, hij komt dan ongeveer op cd10 terug schat ik in. Is dit dan op tijd voor een eventuele eisprong? Volgens mij wel toch? Want zou bij een regelmatige cyclus cd14 zijn. Ik heb overigens nog geen 1x een eisprong gehad met clomid, maar vind het natuurlijk ook niet leuk als ik dalijk voor niets aan de medicijnen zit omdat vl met vakantie is.

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    cd 10 is optijd zat... ! No worries

17. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok mooi, dat dacht ik eigenlijk al.
    Het is ook maar een schatting :p
    Nou dan ga ik morgen een test doen en als deze negatief is weer aan de duphaston!

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Yes, tijd genoeg. Ik had met Clomid meestal rond dag 18 ergens of zo een eisprong.
    Maar ga je meteen aan 150 mg ja?? Moet het niet gewoon 50mg zijn om mee te starten? Je hebt toch nog nooit Clomid gehad of wel?
    Meestal heb je op CD 10 pas de eerste echo. Dus komt goed :)

@daantjuh
    Wat fijn dat je je goed voelt. En wat goed dat je aan Moeders voor Moeders gaat doen. Wil ik straks ook. Vraag me alleen af waar ik hier ergens de flessen moet inleveren. Krijg er niets over gevonden zo op internet. Komt t.z.t. wel.

Jaaa mijn liefste heeft het af en toe zwaar met mij. Maar hij kan het goed plaatsen en kan er goed mee om gaan verder. Het doen hem alleen verdriet als hij me zo verdrietig ziet. Snap ik natuurlijk.
    Vandaag nog steeds hoofdpijn als unne malle. Ai Ai ai. Echt zo'n snottekop zeg maar. Alsof er gewoon slijm achter m'n ogen en in mn voorhoofd zit. Word je zo moe van haha.
    Nou vanavond nog es een keer en dan vind ik het wel welletjes. Dan hebben we er 4 dagen opzitten. Lijkt me wel voldoende toch??

19. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Je had al pregnyl gehad toch? Als dit niet voldoende is weet ik t niet meer :)

Joyce, dag 10 is vast wel vroeg genoeg :)

Goed bezig daantjuh :) ik wil straks ook mvm doen ^^

20. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja 150 mg. inderdaad. Ik heb 50 en 100 al gehad, maar dat werkte helaas niet. Nu voor t eerst met echo's en 150 mg proberen ;) en dank voor jullie reacties, moet dus helemaal goedkomen.

Deel Deze Pagina