PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Nou pff.. heb net zo'n online vragenlijst ingevuld om te kijken of ik zwanger zou kunnen zijn.. de uitslag "u bent zeer waarschijnlijk niet zwanger"

:(

2. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ahw Maria, wacht t gewoon af!

Hier zijn de duiveltjes doorgebroken :'(

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha bestaan die ook al, online vragenlijsten daarvoor?

mm knutselkitty, meteen duidelijk, maar wat jammer zeg!!! had t je zo gegund!

4. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    :( :( :( oneeee Kitty.. wat jammer!!!

Lets.. ja google maar eens op "online zwangerschapstest doen gratis"
    Ze hebben t over grotere borsten, donkere tepels, hoofdpijn, opgezwollen schaamlippen, rugpijn.
    Allemaal symptomen die ik dus niet heb.. :-/

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    ow, die ga ik maar nie doen dan;) heb toch iets meer vertrouwen in die dinger waar je overheen plast...
    al had ik gisteren wel hoofdpijn;)

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    :(:(:(

Wat stom zeg Kitty.. Dikke Knuf

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nee, wat rot Kitty! :(

@Maria: Ik zou het echt even afwachten. Zo'n online vragenlijst lijkt me toch niet geheel betrouwbaar.

Ik heb vanmorgen bij de gyn Clomid 50mg meegekregen.
    Hij was het er niet zo mee eens dat we kwamen. Hij vond dat we wel heel vroeg in het 'zwanger-worden-proces' aan de bel hebben getrokken. Ze gaan uit van een jaar na je laatste zwangerschap (voldragen of niet), en dat is dus juli.. omdat ik toen mn mk heb gehad.
    Ik zei hem dat ik toch met PCOS niet ga zitten wachten op helemaal niks? En dat ik het niet eerlijk vind om te wachten als je niet iedere maand een eerlijke kans hebt.
    Dus toen stuurde hij ons door naar zijn collega (fertiliteit). Gelukkig was zij súper aardig (zal komen omdat we dezelfde naam hebben :cool::D).

Nu dus afwachten of ik binnen 6 weken zelf menstrueer, anders wordt het opgewekt.

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Aaaah Kitty... :( wat zonde zeg.

Balen!!

Hele dikke knuffel voor je.

Haha Maria,.. hmm. Ja ik zou ook niet echt afgaan op die online testen. Sommige meiden hebben geen enkel symptoom natuurlijk en zijn hartstikke zwanger. Nog ff wachten en dan kun je testen :)

9. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Misschien hebben jullie wel gelijk ;)
    Ik ben zo bang voor zaterdag eigelijk. Vind het een heel naar gevoel. Stel dat het weeeeer niet gelukt is..
    We gaan morgenochtend testen. Zit dan 12 dpo.

Wat belachelijk. Je hebt pcos. De kans dat jij natuurlijk zwanger wordt is zeer klein. Wat een stomme artsen bestaan er.. pfff. Gelukkig heeft tie je wel doorgestuurd. Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Maria, Juttum... spánnend!!! Fingers crossed. Doe jij ook temperaturen? Hier kan ik inderdaad ook eerder door 'aflezen' wat de uitslag gaat worden. Het bespaart me in ieder geval veel testjes hahaha. We gaan wederom duimen zitten te draaien dat het nu raak is hoor. Heb wel weer zin in een succes bericht :D.

@Elles, ik zie dat we straks ongeveer tegelijk gereageerd hadden. De aanhouder wint. Goed van je! Zo zie je maar weer. Fijn dat je straks inderdaad kunt starten.
    Wie weet ga je al binnen 6 weken zelf menstrueren. Zou mooi zijn. Anders heb je in ieder geval een deadline wanneer jullie echt weer aan de slag gaan. En wie weet krijg je vanzelf wel een eisprong. Zou mooi zijn. Succes meid.

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Moet je nu gelijk beginnen met de clomid? Of moet je nu eerst wachten op je ongie?

Ik heb ook posi getest op 12 dpo. Ik merkte het aan mn plotselinge huilbui om helemaal niets. (ik zag een ongeluk met allemaal ambu's etc) Hahahaha

12. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    He bah wat balen Kitty :( *big hug*

@Maria: Succes morgen testen! Ik duim voor je!

@Elles: Fijn dat je binnenkort aan de slag kunt ;)

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Lief van jullie :)
    Ik moest de hele tijd aan jullie reacties denken, toen ik daar was.
    'Op je strepen staan.' enzo.. Fijn :)

@Daantjuh, in mijn volgende menstruatie moet ik op de 3e dag Clomid gaan slikken.
    Als die menstruatie niet binnen 6 weken komt, moet ik bellen en dan gaan ze t opwekken.

Mijn ongi nu is zó vreemd!? Normaal zeker 5 of 6 dagen.
    Nu zaterdag best veel. Zondag al veel minder, en maandagmiddag was't helemaal over.

14. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    dag dames ben weer terug na lange tijd afwezig te zijn. Gisteren egonnen met eerste kuur clomid, neem dit in avond om zo bijwerkingen "zogezegd" in de nacht te krijgen. 6/02 terug afspraak bij gynecoloog om te kijken of clomid aanslaat. Men vraag was nu hoe voel je het zelf of clomid aanslaat of niet? Wanneer is het best om gemeenschap te hebben met je hubby ;)?

15. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    He, wat balen knutselkitty!! :(

Elles: Waarom mag je eigenlijk niet direct beginnen met de clomid? Je bent toch net ongesteld geweest?

Maria: Heel herkenbaar jouw verhaal. Die onlinetesten heb ik zo vaak gedaan en het hele forum afstruinen naar symptomen die overeenkomen. Uit die testen bleek ook nooit dat ik zwanger was. Het enige wat je kunt doen is wachten.. hoe vervelend ook. Succes en maak jezelf niet gek he?! ;)

De screeningsecho was prachtig. Een lekker eigenwijs kindje die druk aan t bewegen was. Alles leek goed, geen afwijkingen te zien gelukkig.

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh wat leuk Nana! Weet je ook wat het geslacht is? Is je buikje al te zien trouwens? Mooi joh!!

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @WABILLA
    Meid, sorry, maar er moet me wat van het hart.

In dit topic schrijven een aantal meiden frequent en reageren op elkaars berichten. We steunen elkaar daar waar nodig, peppen elkaar op waar nodig, delen dingen die ons bezig houden etc.

Ik heb het idee dat je iedere keer 'komt binnen' vallen. Geen probleem, hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Maar het is ook netjes om op andere berichten te reageren in plaats van alleen maar jouw eigen bezigheden hier te droppen.
    Als je je niet open stelt voor anderen, zullen anderen dat wellicht ook niet doen voor jou. As in: jouw vragen niet beantwoorden.
    Je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Dus uiteraard ben je welkom, maar een beetje 'socializen' is wel gewenst.

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ooh wat leuk nana ^^
    En fijn dat er geen afwijkingen zijn :)

19. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat is jouw mening. ik leef met iedereen mee en weet persoonlijk niet of andere dat zowel leuk vinden dat ik plots in een gesprek "binnenval" en gezellig mee praat alsof ik dit allemaal heb meegemaakt, ik zal men best doen om meer mee te praten (doordat ik niet alle dagen op men pc zit door werk enz). Voor iedereen dus LEEF WEL MET JULLIE MEE en begrijp jullie zeker gevoelens enz en het is zeker niet men bedoeling om zomaar enkel en alleen mij vraag/probleem te droppen en direct te beantwoorden. Indien jullie dit niet meer wensen mij erbij geen probleem ik ga hier niet meer op reageren wens jullie nog veel geluk en een spoedig zwangerschap inclusief mezelf.

20. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

@kitty: was dit je eerste ronde clomid?

Ik ben nog steeds aan het wachten op mn menstruatie... Wil graag uitmezelf ongesteld worden maar denk dak die hoop maar moet laten varen en provera moet gaan pakken :p
    Heb de laatste dagen wel pijn in mn baarmoeder/eierstok gebied.. bah.

Deel Deze Pagina