@Maria: Das balen joh! Laat 't dan maar snel doorbreken dan kun je weer verder @ Kitty: Hopelijk is dit helemaal de juiste dosis voor jou en heb je daar ook meteen succes mee @ Leen: Wanneer is jou nod? En wat betreft overal zwangeren zien en horen heb ik ook 'last' van. Gisteren nog te horen gekregen dat weer een collega zwanger is. En overal waar ik kijk lijk ik wel zwangere buiken of kinderwagens te zien. En uiteraard is het wel iedereen gegunt, maar soms toch ff jaloers Vanmiddag weer naar het zh. Hopelijk hebben m'n eitjes een groei spurt gemaakt. Fingers crossed
@maria balen zeg dat ze geen test meer hadden liggen bij de KV. Ik heb tegenwoordig een voorraadje van zwanger & kids. Schijnen ook goed te zijn van horen zeggen. Bij mij blijven ze omo wit, maar gelukkig geen twijfel geval wat ik wel eens met KV testen had. @troela succes vanmiddag. ik zal voor je duimen!
@Leen Ff snel over je temp kaartje.. Je temp moet 3 dagen na de zogenaamde eisprong hoger zijn dan voor je eisprong.. Waarschijnlijk corrigeert FF morgen je definitieve eisprong. @ Maria Ik blijf nog even voor je duimen hoor... knuf
Maar dan kom ik toch op CD 23 uit toch? Zou wel erg laat zijn na de Pregnyl... Anyway, even afwachten. Vreemd, want hij zette het kruis al na 1 hogere meting daar neer. Weliswaar een stippenlijn.
Moeite is het niet hoor, want ik ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat en ik leef met jullie mee! Temp. expert? Hihi. Nou ja, ik vind het wel leuk ja! Ahum.. ik zal proberen er iets zinnigs over te vertellen Ik denk ook cd 23 aangezien je de pregnyl op cd 21 hebt gehad en ook heb je op cd 22 voor het laatst eggwhite slijm gehad. Op cd 23 zie ik dan een stijging passende bij een eisprong. Ik neem aan dat ff het kruis over een paar dagen bijstelt naar dag 23. Qua activiteiten zit het dan wel goed haha. En dan kan het grote wachten voor de zoveelste keer gaan beginnen
Thanks Nana . Gynaecoloog zegt dat je een eisprong hebt ca. 36-40 uur na Pregnyl. Zondag om 10.00 uur zat de Pregnyl er in, dus ik denk van maandag op dinsdag nacht ergens. Dus inderdaad dinsdag (CD 23). Dan zal FF het morgen wel bijstellen verwacht ik. Ik was in dubio of we het gisteren nog eens moesten doen of niet aangezien ik 's avonds krampjes had links. Uiteindelijk toch maar niet gedaan, in de wetenschap dat spermacellen enkele dagen overleven. Dus zou voldoende 'voorraad' moeten hebben haha. In dat geval ben ik nu 2 DPO en weet ik over 10 dagen meer . Heb een LF van 12 dagen. Ik vind het gezellig hoor dat je mee blijft schrijven @Troela, mijn NOD is denk ik zondag 9 februari. Benieuwd hoe groot je eitje nu is. Fingers crossed
Ik snap er niks van. Het is minder geworden. Bijna vrijwel weg. Lees wel op google dat het vrijwel altijd een voorbode is van een aankomende ongi. Heb dit zelf nog nooit gehad maar ga nog steeds uit van het ergste
Jee kletskousen dat jullie zijn!!, Maria er is nog hoop! duik nog steeds voor je! Nana, ik vind het hier niet erg ermee geconfronteerd te worden hoor, geeft me juist hoop. In reallife heb ik er wel steeds meer moeite mee...voor mijn gevoel lopen er alleen maar kinderwagens voorbij, wordt iedereen snel zwanger..vond het gister ook wel even moeilijk. Toen we net gingen dokteren hoorde ik van iemand dat ze zwanger was. Die is inmiddels gisteren dus bevallen. Toch dubbel dat je dezelfde tijd alleen nog maar bezig bent zwanger te worden. En leen is gewoon een goudeerlijke schat Verder reageer ik ff niet op iedereen want dat is lastig op de ipad en ik ben te lui om op te staan haha... En nog twee nachtjes slapen...mijn vriend heeft de testen verstopt we hebben gewoon een digitale met zwanger of niet zwanger gekocht nu... Liefs en een knuffel voor iedereen!
Even een vraagje, kun je de kosten van de narcose ook declareren bij pno? How foute topic maar kan het bericht niet meer verwijderen
Je bent dus lekker aan het zwemmen. Ik wil daar wel een foto van dat je steeds duikt whahaha. Doe je dat ook voor mij? Dikke lol om mijn eigen grap hier whaha. Das pas erg! En jij bent ook een lieve schat hoor!! X Voor je het weet is het zaterdag meid. Voel je iets? Of juist niets? Hoe is het met je hoofdpijn? Maria, jij maakt het ook spannend. Ik blijf ook duiken voor je Hopelijk snel positief bericht!
Haha Leen, ik moest er ook hard om lachen, duurde zelfs even voordat ik het doorhad en ik mag op dit moment niet eens zwemmen ivm de terugplaatsing!!, heb nog wel een zwemkaartje dat tot 1 febr geldig is...:-S maar anders zou ik graag duiken voor jullie hoor! ik voel nog helemaal niks, hoofdpijn is weg gelukkig en verder...blijft t gewoon megamegaspannend!
Ohh wat spannend!! Blijf door duimen Ben weer terug en ik heb rechts (dat is ook voor eerste keer, normaal altijd links) een eitje van 15 mm. Hoera! Helemaal blij! Moet za ochtend terug en dan wordt waarschijnlijk ook de pregnyl gezet. Moet het iig meenemen
Joepie troela!!! En we gaan niet meer duimen maar fijn duiken voor elkaar wellicht helpt dat beter...ooh wat zijn we weer flauw vandaag! maar thanx dameS! ps. ik kan ook wel pregnyl zetten hoor kom maar langs!
Hier negatief nieuws. Ben ongesteld en zit er even helemaal doorheen Weer een lf van maar 11 dagen. Blijkbaar hoort dat bij mij. Heb woensdag een afspraak met de dokter om t hierover te hebben en vragen of we kunnen beginnen met iui. Ik heb er helemaal geen vertrouwen meer in dat het op de 'natuurlijke' manier gaat lukken. Vertrouwen in m'n lichaam is compleet weg.
Welkom terug wabilla Is het al 9 uur? Koopavond is saai op werk Morgen nog 4 uurtjes werken en dan weeeekend ^^
Wabilla, das zeer sportief van je! Je hoeft ook niet overal op te reageren hoor, kletskousen hier! Maria, ohnee toch....sniksnik dikke knuffel!
Balen maria! Waar is de vind ik niet leuk knop? *knuffel* Ik irriteer me aan de fb-updates als in... zwanger / bevalling updates!