http://http://www.beautygloss.nl/2014/01/31/ik-heb-pcos/#more-20235 Een in nederland bekende blogster die aandacht geeft aan pcos... Bijzonder...
Argh dames...hebben wij weer. Clear blue digital. Eerste test begon te knipperen van ongeldigheid daarna gaf ie toch aan niet zwanger. Wij helemaal in zak en as uiteraard... Maar omdat ie foutmelding gaf na een uur weer geprobeerd. (Je moet een uur wachten voordat dat uit het scherm gaat). Toen weer dezelfde foutmelding en nu geeft ie aan zwanger... Nou weten we het ook nie meer...mijn vriend is nu snel een twee verschillende nieuwe testen halen. Hoop dat het niet erg is dat we de urine zolang bewaren...hadden het in een potje gedaan gelukkig. En nog niet gedronken dus neem aan dat als ik weer plas dat nog als ochtendurine telt? Aargh vreselijk dit...
Oooh Lets, je houd t spannend En volgens mij doen sommige het vaker laten staan tot test in huis is diezelfde dag
4 testen nu, 1x clearblue digital zwanger, 1x clearblu digital niet zwanger, 1x clearblue normaal, heel vaag streepje, 1x ander merk plus geen streepje... Oftewel we weten nog helemaal niks...net naar dd gebeld ze gaan het overleggen en bellen vandaag terug, Jullie nog tips....? We zitten op dag 10 volgens dd en dat was een goede dag om te testen...
Aaaaaaaaaaaah jij houdt het spannend meid. Nope, kan niets zinnigs zeggen. Heb je Pregnyl gebruikt? Kan daarvan nog wat HCG in je bloed zitten? Zo niet lijkt het of je wel zelf al HCG aan maakt, maar nog niet voldoende voor een duidelijke test. Fijn dat DD straks terug belt. Anders bloedtest laten doen. Whaaaa ik hoop het zo voor je meid!!!!
Ik volg jullie nog steeds en ga echt weer keer uitgebreid reageren. Maar moest nu even berichtje achterlaten voor Lets! Wat ontzettend spannend zeg. Misschien is je HCG op dag 10 nog niet hoog genoeg voor alle testen. Als er op de 1 een heel vaag streepje komt moet er wel iets van HCG in je zitten lijkt me!
Jemig Lets!!! Ik heb helemaal kippenvel! Een zwangerschapstest hoeft toch nietpersee met ochtend urine? Kan het niet dat de stof die wordt gemeten al een beetje vervlogen is in de tijd dat je vriend naar de winkel scheurde? Ik zou gewoon nog een test doen, eventueel van een ander merk. Super spannend!!! Wet zeker dat ik deze pagina steeds ga zitten refreshen
Net de laatste digitale van het pakje gedaan, dit keer wel goed uitgevoerd geeft ie aan en nu staat er weer niet zwanger...daar gaan we dus maar voorlopig vanuit...misschien morgen nog eens..maar pff ik vertrouw nu geen een test meer eigenlijk. Thanx voor het meeleven dames jullie zijn lief.
Jaaa, ik ga weer even op iedereen reageren. Met mijn Phone gaat dat zo moeilijk. @Vissie, wat klote voor je meid. Snap best dat je er even klaar mee bent. Wat je zegt; iedere maand vliegen je emoties van hoop naar verdriet. Raak je er aan gewend? Nee. Maar we zijn hier wel een zootje positieve dodo's bij elkaar en dat helpt mij in ieder geval. Gaan jullie nu ICSI overwegen of laat je het allemaal even rusten? Hele dikke knuffel! X @xElles, en óf die gesmaakt heeft haha. Zo lekker!!! Het is het restaurant van een vriendin. Dus als ik geen carpaccio meer bestel weet ze hoe laat het is haha. @Kitty, hmm, dan moet ik even goed gaan nadenken. Tomaat/mozarella salade misschien? Pasta's is niet de beste optie hahaa. Dan zetten we jou aan het chiazaad om de omega vetten binnen te krijgen @Wabilla, je hoeft geen sorry te zeggen. Nergens voor nodig. Volgens mij ben je al bijna klaar met de tabletten Clomid toch? Hoeveel mg krijg je? 50mg? En dan rond dag 10 of zo een echo? Succes deze ronde. Spannend about me Pff, stom. Heb sinds mijn eisprong krampen down there. Niet continu, maar als ik stil zit/lig en rustig ben is het irritant aanwezig. Over een dikke week weten we meer! Big hug Er zijn stiekem toch heel wat meiden die een knuffel kunnen gebruiken, dus bij deze!! *knuffel*
Lieve Lets.. De digitale cb hebben iets meer HCG nodig.. Waarschijnlijk is dag 10 te vroeg voor die test. Ik teste ook pas op dag 12 positief. Probeer morgen gewoon een kruidvast test. Ik heb goede hoop hoor!
@knutselkitty Zit je eerste ronde er op? hopelijk positief deze maand. Donderdag heb ik een eerste echo spannend @Leen89 idd vanavond men laatste tabletje, ik zelf neem 50 mg om te beginnen en nu donderdag(dag 10) terug afspraak voor een echo kijken of er eitjes ontwikkeld zijn . De eerste dagen had ik vreselijke hoofdpijn en voelde me beetje down ;bijwerkingen dus maar ja is allemaal voor een GOEDE zaak @Lets ik duim met je mee spannend
Oh spannend Wabilla. Hopelijk donderdag al een goede echo dan . Jammer dat je hoofdpijn hebt gehad. Hopelijk is dat nu allemaal weg. Hopelijk krijg je ook niet van die achterlijke opvliegers die ik heb gehad haha.
@Lets: Je houdt het nog wel ff spannend zo. Wel frustrerend dat je nu nog geen duidelijk antwoord hebt. Ga je morgen weer testen? Hopelijk zijn het krampen voor het goede doel Ik duik vast voor je @ Vissie: Het is ook moeilijk om altijd maar positief te blijven. Soms lukt het gewoon ff niet en moet de frustratie en verdriet er gewoon uit. Logisch! Ik ben ein-de-lijk terug van het ziekenhuis. Spreekuur liep nogal uit. Maar m'n eitje van 18,5 mm, jippie. En er is pregnyl gezet. Nu het weekend aan de slag En hopen op een goed eind resultaat
Haha nou het kan nog niks zijn hier. Zit pas 4 dpo... Joooo das goed nieuws . Have fun dit weekend hahaha. Maandag eisprong...
Hoi meiden, ik heb hier regelmatig meegelezen. Bij mij is geen pcos ontdekt (nog niet) maar heb aardig wat symptomen en daarom schiet t regelmatig door m'n hoofd. M'n vraag aan jullie is of jullie ook een te hoog testosteron gehalte in t bloed hadden/hebben?