Gluur ik zo even op de zondagmiddag zie ik spannende berichten voorbij komen, wauw Lets wat zou het bijzonder zijn als het raak is! Zelf heb ik ook geen knallers gehad, na drie keer testen vond ik het wel genoeg. En jij en iedereen hier weet hoe een negatieve eruit ziet, dus probeer te vertrouwen op feit dat hij er nu wel echt anders uitziet!
Oehh Lets dat ziet er veel belovend uit. Ik zie toch ook een streepje Maar ik snap dat je een slag om de arm wilt houden omdat ze er niet af springen en jezelf niet onnodig wil teleurstellen. Zou gewoon nog een paar dagen blijven testen en dan komt er vast en zeker een knaller tevoorschijn. Ik blijf nog ff voor je duiken
Ik moet na de 1e pil clomid bellen voor n afspraak 5weken later werd mij gezegd. Vond het een raar tijdsbestek,maar ik zal dan toch zelf n de gaten moeten houden wanneer ik ovuleer op een of andere manier..
Ik heb ook alleen vage strepen op mijn tests gehad maar wel een kloppend hartje op de echo. Ik hoop dat het bij jou net zo gaat worden.
Wow Lets! Ik ben helemaal hyper! Ik roep te blij naar mn vriend: lets, van die icsi, heeft gewoon bij dr eerste poging een positieve test!!!! Hij kijkt me aan van wie in vredesnaam is Lets?! Haha. Meid ik ben zo blij voor je! Waar zit ik nou op te wachten, kom maar op met die icsi!! Ik begrijp dat je voorzichtig bent, tis nog zo pril en onzeker maar volgens mij ben je nu verder dan je ooit bent geweest en iedere dag wordt het zekerder!
Hha thanx dames, jullie zijn geweldig!! Vissie, fijn dat je hierdoor ook weer positiever gestemd bent! Ik ga er nog steeds niet teveel vanuit hoor....maar goed, op naar morgen! En thanx wondertjes!!
Als het echt zo is morgen, dan gaan we voor iedereen duiken, dat werkt dan misschien nog wel beter dan duimen! Haha arme mannen van jullie
Thanx dames dat jullie zo met me meeleven. Net nog getest, kruidvat, spierwit, maar het teststreepje was ook wel weer wat lichter dus vraag me af of ik er genoeg ingedruppeld heb. Heb altijd ruzie met dat pippetje. Naja, ik ga zo naar de huisarts voor een doorverwijzing en dan bloedprikken. Dat lijkt me nu toch echt het duidelijkst...pff weet echt nie meer waar ik vanuit moet gaan...
ooh irritant!! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Hier weinig nieuws. Morgen laatste pil duphaston hopelijk word ik snel ongi, zodat we weer verder kunnen. Soms duurt het mij allemaal veel te lang! En ik heb geen zin om te werken bah....
Blijft wel lang spannend zo. Hopelijk snel duidelijkheid Voelt zo zonde van je tijd he. Voor een keer en meteen de laatste keer wil je graag ongi worden @Wabilla: Hier ook al lekker aan het snotteren en kuchen. Hopelijk heeft dit geen effect op ons 'actieve' weekend gehad
ooh lets, nog meer wachten voor je.. ik ga voor je duimen! ik heb knallende koppijn sinds gisterenavond, damn... gelukkig maar half dagje werken (zou t bijwerkingen van clomid zijn... begon dan wel pas op dag 3 van medicatie..) vandaar ook het duimen ipv duiken wil niet nogmeer pijn lijden ^^