PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ rosavise, je noemt precies waar ik ook zo naar verlang, naar een kans op een zwangerschap.

@meis, klinkt allemaal wel heftig die mri. Dat heb ik nog niet eerder gelezen. Zouden ze dat in Nederland ook gedaan hebben? Aan de andere kant laat ze alles maar onderzoeken. Succes daarmee

@ troela, merk je al iets? Jij hebt een weekend vol qualitytime gehad toch? Nu duimen dat het raak was.

@ lets, nog niet bij de pakken neer zitten, je weet nog niets dus het kan nog alle kanten uit. Het zal wel een onrustige nacht worden, sterkte

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    M zag net een zweempje bloed dus ik vrees dat ik het nu wel weet...

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Echt?? :( Verdorie zeg meid.
    Toch even afwachten wat het ziekenhuis morgen nog zegt.
    Bagger!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Vervelend Lets! Veel sterkte. Balen dat ze nou niet gewoon vandaag meteen duidelijkheid konden geven.

Klets: hebben ze bij jou verder nog wat gedaan aan t feit dat t testosteron te hoog was? Vind t wel fijn op zich dat ze eerst gaan kijken wat de oorzaak is (ook al duurt dat hele proces nu wel weer maanden). Vraag me wel echt af wat er aan te doen is en of ik er zelf iets aan kan doen

5. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rosavisie welkom
    @Meis28 geven ze je geen medicatie om menstruatie op te wekken ?
    @ Lets nog in spanning denk dat ik niet zou kunnen slapen

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    jeetje, daar ga ik dan;

Lets; ooooh meid! zou balen zijn als het nu begint door te breken :( en stom dat ze bij t lab niet de gegevens hadden geregeld die je net nodig had..

Meis; jeetje, hopelijk vinden ze niks buiten de PCO bij je dan :eek: maar je wordt wel helemaal binnenstebuiten gekeerd of niet?!

Rosavise; welkom bij ons "clubje" het is niet leuk om het te hebben, maar ikzelf ben erg blij dat ik hier een groepje heb gevonden om te kletsen en wat gevoelens/fun kwijt te kunnen hier :)
    mocht je binnen korte tijd geen ongesteldheid krijgen, gewoon aanvragen bij de gyn of je een menstruatie opgewekt kan krijgen, kan via duphaston en provera iig :)

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Kan niks zeggen dan dat we goed ons best hebben gedaan ;) Hopelijk met resultaat. Heb wel gevoelige borsten maar dat komt door de pregnyl. Nu op het wachtbankje....

@meis: op zich wel goed dat ze zo grondig onderzoeken, jammer alleen dat het allemaal zoveel tijd kost

@Lets: Hè, nee toch?? :x

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Heb sinds mn eisprong last van mn boobs en krampjes in mn buik. Denk dat het komt omdat ik 2,5 week hormonen heb gespoten. Sta er stijf van hahaha

9. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Hoi lets,

Ik heb net even gekeken wat een icsi behandeling is. Want dat wist ik nog niet. En dan kan ik me voorstellen dat je je heel verdrietig voelt als het uiteindelijk niet gelukt blijkt te zijn.. Want daar hoop je dan toch zo op.

@meis,

Ik heb ook een verhoogd testoseron gehalte. Het was meer dan het dubbele wat het mocht zijn. Wel fijn dat ze een mri doen, ik hoop dat er uitkomt dat er niets raars zit!

@leen,

Als ik ben begonnen met de clomid en als op de 9e dag mijn bloed een eisprong voorspelt moet ik de 10e dag, volgens mij om de dag een echo laten maken.

Ik hoop ook dat ik er goed op reageer, tis een lage dosis dus ik hoop t beste. Spuiten zou ook echt iets voor mij zijn, ik ben echt een held ( op sokken) als het op naalden aankomt:D

Soms is het zo tegenstrijdig. Je moet moeite doen om positief te blijven, maar ook moeite doen om voorbereid te zijn op een tegenslag.:(

En bedankt voor de welcomes;)

10. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb zelf al 2 dagen niet geslapen heb in de nacht soort warmteopflakkeringen/koorts achtig symptoom. Komt dit door de clomid echt geen idee

11. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik aam de clomid zit, heb ik vaak last van opvliegers, bedoel je dat?

@rosavise welkom :D

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Allereerst dames, thanx voor alle lieve reacties. Heb nog niks van de huisarts gehoord maar ik vrees dat ik de uitslag nu wel weet...

Wabilla ik heb geen clomid gebruikt dus ik kan je er nie mee helpen.
    Rosavice, een verlate welkom, lief dat je even opgezocht hebt om te kijken wat icsi was, ik had er voordat wij ermee begonnen ook nog nooit van gehoord!
    Leen, hopelijk ga je daantjuh achterna met je boobsverhalen;)!
    Meis, wat heftig zeg zon mri enzo!

De rest, een dikke knuffel (terug;))

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Clomid laat je lichaam denken dat je in de overgang bent.
    Vandaar die opvliegers / hoofdpijn etc.

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Lets Heb je al iets meer nieuws ? Wat een onzekerheid zeg..

X

15. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zenuwslopend Lets, maar blijf voor je duimen en duiken! ;)
    Liefs

16. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Mijn gyn zei idd ook dat je last kon krijgen van opvliegers. Dus dat zal er wel gewoon bij horen.

@lets. Is het dan ook zo dat naast de hcg de andere waarden die laag waren in je bloed bij een zwangerschap ook hoger zouden moeten liggen?
    En hoeveel van die behandelingen mag je ondergaan? Ik dacht dat ik een keer had gelezen of gehoord dat bijvoorbeeld bij ivf behandelingen het 5x niet meer vergoed werd. Ik kan het ook mis hebben. Maar dat vroeg ik me af.

Ik ga zo even naar het ziekenhuis hier om me daar aan te melden en even vragen of zij dan de gegevens bij het andere ziekenhuis opvragen.
    En dan ben ik aan het twijfelen.. Eigenlijk zou ik deze week ongesteld moeten worden. Zal ik dan vragen of het verstandig is om "een opwekker" te gebruiken als ik deze week niet ongesteld word? Ik weet niet zo goed hoe lang ik het de tijd moet geven. Wie weet word ik over 1week ongesteld terwijl ik het "normaal" de 1e had moeten zijn. En net zo goed word ik pas ongesteld als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen...

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Lets, ik hoop zo dat het niet doorbreekt!
    Rosavice, welkom!
    Oeh Leen, ik hoop dat het een goed teken is :) #fingerscrossed
    Meis, wat heftig zeg! Een ook een mri.. Jeetje

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Rosavice, ik moet in mijn volgende ronde gaan beginnen met Clomid. Ze hebben een 'deadline' van 6 weken gesteld. Als ik na die 6 weken niet zelf ongesteld wordt, moet ik bellen en dan wordt het opgewekt, zodat ik met Clomid kan beginnen.

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Wabilla, ik heb expres niets geschreven wélke bijwerkingen ik van de Clomid had. Anders heb je daar misschien ook last van voordat je überhaupt 1 tabletje van hebt gehad :).

Maar ik had dus belachelijk heftige opvliegers van de Clomid. Van dag 2 t/m 3 weken erna. Dus de week voor NOD had ik 'nergens' last van (alleen de spanning of het raak was of niet).
    Op de meest bizarre momenten brak het zweet me uit en zat mijn lijf onder de zweetpareltjes. Het liefste gooide ik al m'n kleding uit en ging met armen en benen wijd staan/liggen. Alleen kan ik dat op mijn werk niet maken hahaha.

Dus dat komt van de Clomid helaas.

@Lets, hoe gaat het meid? Nog iets gehoord of heeft je lichaam al uitsluitsel gegeven? Ik hoop het niet voor je :(.

Ciao lady's.

20. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Leen: Je hebt afgelopen rondje echt lang moeten spuiten dus geen wonder dat je een 'overdosis' hormonen hebt binnen gekregen. Heb je alleen gevoelige boobs of ook andere klachten? En had je bij de vorige ronde spuiten ook gevoelige boobies?

@Lets: Sterkte vandaag! Knuff

@Wabilla: Heel herkenbaar die opvliegers. Alsof iemand je van binnen in de fik zet

@Rosavise: Ik zou gewoon er achteraan zitten en opwekkers vragen. Dan kan je aan de slag en eindelijk een serieuze kans op een zwangerschap maken

Deel Deze Pagina