Hee meiden, Even een paar dagen radiostilte. Was ff nodig. @ Lets, wat enorm balen zeg die onzekerheid! Hopelijk krijg je snel bericht Dikke knuf! @ nieuwe meiden, welkom hier! @ Leen wanneer is precies je nod? @ Daantjuh, al nerveus voor morgen? Nog bedankt voor de tip van preseed. Heb het besteld en ben benieuwd. Hoe weet jij dat jouw bms zuurder is? @ hier: morgen ook naar de dokter. Heb een hele vragenlijst voor hem, maar zal uiteindelijk waarschijnlijk 3 vragen stellen denk haha. Word altijd zo warrig van hem. We gaan ook vragen of we over mogen op IUI, hopelijk mag dat. Inmiddels ook weer begonnen met spuiten. Ik begrijp gewoon niet waarom het niet lukt. Das mijn grootste onzekerheid (en mijn lf). Heb elke keer een of twee eisprongen gehad maar toch niet zwanger. Zo frustrerend. En gegoogled natuurlijk en dan lees je verhalen van mensen die in onze situatie zitten (vrouw het probleem en man niet) en die uiteindelijk in ICSI belanden. Er zou in mijn geval gevangenisstraf op googlen moeten staan haha. Op de een of andere manier beland ik altijd bij de minst positieve verhalen.
Bij de clomid heb ik 1 x een soort van ei gehad. En toen ging ze de zuurgraad van mn bms meten. En die was toen te zuur. Toen heb ik gelijk gegoogled. Mezelf helemaal gek gemaakt en preseed besteld. Voor die ronde was het te laat. En pas een paar maanden verder kon ik het pas weer gebruiken. Toen hebben ze het overigens niet opgemeten. Dus of het toen weer zuur was weet ik niet. Ik ben super nerveus voor morgen. Ik kan aan niks anders meer denken. Ik zit ook heel de tijd te googlen (dom dom dom dom). Want ik heb maar heel weinig symtomen. Moe en borsten doen zeer. Verder eigenlijk vrij weinig. Ook totaal niet misselijk ofzo. Dus nu zit in me weer af te vragen of ik heel de zwangerschap wel echt is. Hahahaha.. Nja we gaan het zien morgen. Ik moet om half 2
Kan me voorstellen dat je het enorm spannend vind, maar ook wel super leuk om je kleine spruit te zien
O wauw, dat hebben ze bij mij niet gedaan. Jij had ook die bolletjes gekregen toch? Met het spuiten? Ik heb die ook niet gehad, terwijl met de eerste 2 rondes clomid (50mg) mijn lf niet goed was. Dat snap ik! Toch ontzettend onzeker, maar ik hoor zo veel vaker dat vrouwen in het begin weinig klachten hebben. Hopelijk sla je je door vandaag heen en morgenochtend en krijg jij een mooi hartslagje te zien!
Joyce echt opvliegers in de nacht overdag loop ik gwn doodmoe doordat ik in avond niet slaap @Leen82 Ik zelf had toen ik clomid innam enkel hoofdpijn en de 2e dag voelde ik me wat down maar was weer over. Zaterdag was men laatste tabletje en sinds maandag in de nacht gelijk dat ik in sauna zat (koorts gevoel) erna als ik me afdekte had ik het te koud dan weer te warm enz enz. Vapeurs dus!! Wanneer zal dit overgaan denk je? @Lets de moed niet opgeven kan nog altijd veel veranderen dat het toch positief is geloof er in en moed zeker NIET opgeven. Ik persoonlijk zeg dat alles een reden heeft @MariaP86 heb ook de preseed besteld gebruik hem nu een week maar de gel droogt zo snel op echt ongelooflijk(bij mij toch)
Wauw wat veel te lezen weer Ik heb geen idee of dat hier anders is dan in NL, dat ze een mri doen enzo maar ben ook wel blij dat ze alles goed gaan controleren. Het is dus alleen vervelend dat de ha met andere dingen (wat dat ook zijn kan) wil wachten tot die mri is gedaan en daar uitslag van is. Pas dan kunnen ze verder kijken waarom dat testosteron gehalte te hoog is.. Het mag Max 0,55 zijn ofzo en ik had 0,88. Ben dus nu al bijna een half jaar niet ongesteld geweest en daar word ik nog het meest gek van! Ik moest gewoon wachten zei ze.. Opwekken heeft geen zin volgens haar op dit moment. Aarghh.. Rosavise: hoe hoog was jouw testosteron gehalte en werd jij ook niet ongesteld? Ik heb wel wat symptomen van pcos/hoog testosteron: uitblijven menstruatie, last van puistjes rond m'n kaak lijn, donshaartjes (gelukkig blond, maar heb dit eigenlijk altijd gehad). Overgewicht heb ik juist weer helemaal geen last van. Ben ook wel sloom/moe al een hele tijd en dacht dat dit door die schildklier waarden kwam maar die zijn nu goed..
Zo wat veel te lezen weer. Lets,wat balen zeg,zo gehoopt! Ook ik heb overigens icsi gegoogled toen ik het las Wabilla; wat een bijwerkingen.... moet ook aan de clomid maar klinkt ehm balen haha. Zelf heb ik afgelopen weekend eisprong gehad,goed gevoelt. Nu sinds gisteren gezwollen en pijnlijke borsten,dus denk niet dat t raak was,zal wel ongesteld worden.... Lichtpuntje hierin zou dan n clomid start kunnen zijn... afwachten nu..
Helaas dames, het is niet gelukt....onze eerste icsi poging zit erop. Je krijgt er overigens maar 3 vergoed. Nu moeten we een hele cyclus wachten, hoop niet mijn eigen trouwens... En dan kunnen we weer van voor af aan beginnen....
Ooh balen Lets... Hoop dat je snel meer weet over je 2e poging en dat deze wel goed gaat! Alle tabletjes zijn hier er weer in, overmorgen eerste controle
Onee lets dikke knuf.. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. Snap dat je er eventjes helemaal doorheen zit
Lets wat balen! Ik was er best wel positief onder.. jeetje!! Vooral die dagen van twijfel lijken mij erg. Sterkte!
Heh, wat ^%*$#...! Zal wel even zwaar zijn, maar goede moed houden en hopelijk weet je snel meer over de volgende ronde
Hallo meiden, Zou ik me mogen aansluiten bij jullie clubje? Na ronde 14 en heel wat onregelmatige cyclussen toch maar naar de arts geweest en doorverwezen naar de gynaecloog waar ik dus vandaag ben geweest. Vandaag dus bij de gynaecoloog geweest en inwendige echoscopie gehad en daar was duidelijk op te zien dat er meerdere follikels aanwezig waren rechts 12 en links weet ik niet meer. De gynaecoloog wist aan de hand van de echo en mijn verhaal ook extreem acne op mn rug al jaren en zo nu en dan redelijk wat puistjes in mn gezicht (ben 26 jaar) en mijn onregelmatige cyclussen dat ik PCOS heb. Wel is er voor de zekerheid bloed geprikt vanmiddag. Vrijdag moet ik terug komen omdat ik nu op dag 14 van mijn cyclus zit en mijn eisprong nog niet te bekennen was moet ik terug komen voor opnieuw een inwendige echo en ze hoopte dat dan de bloed uitslagen ook al binnen waren. Ook werd er verteld dat ik op een spontane zwangerschap een stuk minder kans had. Ze wil waarschijnlijk binnenkort starten met Clomid. Mijn vriend moet de 21e zijn zaad inleveren en daar krijgen we de 25e telefonisch uitslag van. Nu maakte ik me hier ook weer extreem zorgen over doordat mn vriend zijn testikel omhoog schoot in zn buik toen hij jonger was en dit is operatief vast gezet. Nu baarde me dat niet echt zorgen maar wel het antwoord van de gynaecoloog; die zij hierdoor kan jou zaad wel verminderd werken dus ja wij als vrouwen pff alarmbellen aan en maar malen De uitslag was voor mij behoorlijk schrikken en eigenlijk hoopte ik dat er niks aan de hand zou zijn maar goed dan hoor je dit. Moet het even een plekje geven!
@ daantje, Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben benieuwd voor je hoe t voelt om morgen een hartslagje in je buik te horen @ meis, Ik zou niet meer weten hoe hoog t gehalte was.. Iniedergeval het dubbele van wat t normaal mag zijn bij een vrouw. En ik heb ook wel wat ongewenste haargroei, maar ook niet extreem en onregelmatige menstruaties. Als het echt TE hoog is, heeft t soms te maken met de bijnieren. Maar dat zal een mri dan ook wel uitwijzen. @ lets. Shitt .. Ik hoop heeel erg voor je dat je de volgende keer een goede uitslag krijgt! @ knutselkitty Moet jij ook elke keer als je kuurtje erin zit bloed laten prikken voordat je echo's krijgt? Ik heb nu wel t gevoel dat ik ongesteld ga worden.. Buikpijn en hoofdpijn. Maar ik ben vandaag nog niet naar t ziekenhuis gegaan. Ik ga morgen even.
Zo, 2 vensters open en even reageren op alle berichten Here I come. Ook dáár wen je aan Rosavise haha. Maar laten we hopen dat het niet nodig is. Sinds mijn eisprong heb ik dus last van m'n boobs en krampjes. Na de eisprong gevoelige tepels, maar nu blijf ik pijn houden in m'n boobs. Met name aan de zijkant. Niet continu, maar als ik er op lig of ze aan stoot (terwijl ik geen grote heb). Vorige rondes alleen the nippels na de eisprong. verder geen pijn of zo. Dus dat is 'nieuw'. Maar goed, zal wel komen door de 'overdosis' haha Maandag a.s. Maria. Als mijn temperatuur na vrijdag nog aan de hoge kant is ga ik van het weekend testen denk ik haha. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid morgen. En volgens mij is er ook medicatie tegen een korte LF. Op je strepen blijven staan. En wat je zelf zegt: niet gooooooooglen . Toen ik mijn amandelen moest laten knippen (ik was 29) las ik alleen maar bijna dood ervaringen.... (ik overdrijf in deze ). @Daantjuh, heb jij morgen een echo? Gaaf. Helemaal overheen gelezen geloof ik. En no worries, mijn zus en moeder hadden ook geen kwaaltjes of last ergens van in het begin. @Wabilla, moeilijk te zeggen wanneer het over gaat. Ik had er 3 weken last van (en dat vanaf het 2e tabletje). Aan de andere kant 'wen' je er ook wel een soort van aan. Maar het is gruwelijk irritant. Zeker 's nachts. Ik zou het wel even bespreekbaar maken. Maar het kan zijn dat je anders aan het spuiten komt en dat is langer, intensiever en pijnlijker. Dus probeer even door te zetten. Niet te sip, kan ook van de eisprong zijn natuurlijk. Voel dat ook altijd aan m'n borsten (tepels). En wat betreft Clomid, de een heeft nergens last van, de ander wel. Dus meet je niet teveel aan de ervaringen hier zou ik zeggen . Anders heb je al last voordat je begint haha. @Lets, nogmaals een hele dikke digitale knuffel voor je. Zo zwaar balen . Ik had zo'n goede hoop. Balen dat je nu weer even moet 'wachten'. @Anoniem, welkom hier. Ik heb al gereageerd op je andere topic Maar wel fijn dat ze zo snel doorpakken bij jou en dat je niet onnodig lang hoeft te wachten. Zoals al aangegeven hebben we al wat zwangeren onder ons, dus kop op
Hoi anoniem, Yep, tis schrikken als je zoiets te horen krijgt, vooral als je een kinderwens hebt. Hier kun je iniedergeval alles kwijt, ook als je dalijk een behandelplan hebt en behandelingen moet ondergaan. Dus als je vragen hebt of je gevoel kwijt moet zit je hier goed. Welcome
Dankje Leen! Ik houd jullie op de hoogte op naar vrijdag! En inderdaad ze pakken gelukkig snel door op een beetje aandringen dan Ik heb al even wat verhalen gelezen en ook heel wat positieve er tussen gelukkig! Doet me goed om me niet de enige te voelen in deze positie en dingen te kunnen delen met anderen en tips en andere dingen te kunnen vragen als je even niet weet van hoe en wat!