PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    aah Leen, irritant die dagen die kruipen zeg! en je gaat ook overal opletten natuurlijk!

Wabilla, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat de clomid volgende keer niet aanslaat als ie nu zo goed aanslaat. Kans op een drieling is ook niet handig en gevaarlijk lijkt me. wel superbalen dat je weer een ronde over moet slaan!

Krom is het eigenlijk, jij hebt met 3 eitjes teveel, ik had er met mijn 5 te weinig....Dus als jullie alle eitjes die je teveel hebt nou even aan mij geven..haha kon dat maar...

2. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    de cyste op zich kan geen kwaar werd me gezegd. het is zo balen dat ik weer een ronde moet overslaan. Zullen ze alle drie wel bevrucht worden er was hier ook een dame die door clomid drie eitjes had ze heeft toch geklust en uiteindelijk was er maar 1 bevrucht. ander dames op deze site gyne zag 2 eitjes maar uiteindelijk waren ze zwanger van drieling eitje groeide erna toch door.. DUs dilema

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    haha precies lets :)

@Wabilla, ik had ze dan niet zo groot, maar er werd al vrij snel bij mij geroepen HO STOP! geen sex! maar ik had dan ook minimaal 4 eitjes van 10mm in iedere eierstok... ;) als ze al zo groot zijn denk ik dat 25mg ruim voldoende is voor je, dus daarvoor hoef je t nu niet perse te proberen

vanmorgen naar ziekenhuis geweest, 1 van 12mm (dag 9) en 2 van 10mm.
    er is voor mij een "hoge" uitzondering gemaakt dat ik zaterdag terug kom voor controle. moet dus sochtends om 9uur bellen om te horen hoelaat de gyn even tijd heeft om te kijken.

4. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    het is echt een dilemma ik weet wowie zo dat gynecologen echt niet graag een drieling zien. Maar hier op deze site was er ook een dame en die had ook 3 eitjes ze heeft toch sex gegad en wat lijkt ze is zwanger niet van een 3ling maar van 1 kindje . Een ander dame gyne zag 2 mooi eitjes ze heeft betrekking gehad en wat blijkt ze is zwanger niet van 2ling maar een drieling de arts zag maar 2 eitjes op echo maar de volgende dagen was er dan toch weer een eitje "onverwacht"gegroeid en ze zijn nu flinke kleuters

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Heet meiden ik kom even mee schrijven
    Nou mijn eerste afspraak bij de gyn zit erop
    Na vanaf 1 juli geen bloeding te hebben gehad toch maar een afspraak gemaakt

Tijdens de inwendige echo werden er bobbels gezien
    Toch bloed laten prikken maar ik weet vrijwel zeker dat het pco is

Op acne naar heb ik verder geen symptomen zover ik weet
    Maandag krijg ik de uitslagen

6. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    @ wabilla, hehe.. 3 eitjes is beter dan geen natuurlijk.. Maar nog balen als je deze maand weer moet wachten. :( ik zou inderdaad toch nog die maand uitzitten en voor de 25mg gaan. Wel zo veilig voor jou en natuurlijk ook voor de kindjes die er uiteindelijk uit zullen ontstaan! De keuze ligt bij jou..

@ knutselkitty, hopen dat jij zaterdag een mooie uitslag hebt. Dan kun je gaan knutselen:p

@ dutch diamond, welcome to the club. Wat voor en bobbels zagen ze dan? Bedoel je dat er meerdere follikels in je eierstokken zitten? Dan is het inderdaad grote kans dat je pcos hebt. En acne en een ( lang )uitblijvende menstruatie zijn ook symptomen.

Ik moet door mijn andere ziekenhuis worden doorwezen naar dit ziekenhuis. Dus hoop dat ze snel de gegevens doorsturen.
    Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb al 3 dagen niet kunnen poepen..;) rommelende darmen, steken in mn onderbuik en aan de zijkant van mn bekken. Meestal word ik echt niet uit mezelf wakker en al nauwelijks van mn wekker.. Nu word ik al 3 dagen lang s ochtends vroeg ( 6u) wakker ervan. En dan ben ik ook weer meteen aant hopen.. " misschien is het wel zo".. Grote kans dat het gewoon mn eierstokken zijn die weer overstuur zijn. Ik wil n test halen, maar eigelijk niet.. Ik maak mezelf gek:$

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Rosavise: Hoe weet je dat je overtijd bent? Ben jij normaal gesproken ongesteld dan?

@Knutselkitty: Goede score voor dag 9, goed bezig ;)

@Wabilla: Ik snap je dilemma. Balen dat deze ronde dan alweer opgegeven is. Maar aan de andere kant is het wel heel fijn dat de clomid iig werkt :)

@Lets: Goed van je dat je clear blue hebt gebeld! Stoer hoor. Ik weet niet of ik het zou durven ;)

@Lasvegas: Wat een goed nieuws dat alles goed was met de 20 weken echo. Top! :D

@Leen: Wat irritant dat de dagen kruipen en nu heb je al lekker weekend en kan je er misschien niet eens zo van genieten omdat je ergens anders mee bezig bent. Ik duik voor je!

Hier verder niet zo veel bijzonders op het moment. Af en toe gevoelige borsten en wat krampjes en hele dikke slijmere afscheiding (sorry voor de details) wat ik normaal nooit heb. Rustig afwachten maar.

Hoe is het trouwens met Tessel? Die heb ik al ff niet meer gezien

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nou, ik heb morgen eters en wil dan 2 nieuwe gerechten proberen. Dus ben de hele ochtend aan het zoeken geweest haha. Net boodschappen gedaan. Wel tricky natuurlijk om morgen 'wat nieuws' te maken. Maar goed, als het mislukt bestellen we friet hahaha.

Dadelijk even huis kuisen en opfrissen en wat wasjes draaien. Misschien nog ramen wassen. Allemaal niet nodig maar probeer mezelf bezig te houden haha.

Morgen sta ik de hele dag in de keuken. Kom mijn dag wel door al ben ik er continu mee bezig haha.

Heb ook niks meer van tessel gehoord. Had haar een berichtje gestuurd begin van de week. Zal wel even klaar zijn met zp verwacht ik. Ook klote wat ze heeft meegemaakt natuurlijk.

9. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    4 januari ben ik voor t laatst goed ongesteld geweest. In december was dat precies 28 dagen ervoor ook zo, maar toen werd ik het 2 weken later weer en toen was t maar 3/4 dagen. Omdat ik vanaf augustus ( 3 maanden na t stoppen met de pil) een regelmatige cyclus had heeft de fa me in november 25mg voorgeschreven. Ze zei dat dat waarschijnlijk voor mij al zou werken. December heeft t een beetje in de war geschopt..

Normaal voel ik het ook wel aankomen, dan krijg ik last van mn borsten en mn onderrug en word ik de week later ongesteld. Deze maand heb daar geen last van. Dus dan begin ik automatisch weer te hopen en overal op te letten.

10. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@rosavise had inderdaad meerdere follikels aan beide kanten
    Ik ga dus inderdaad van pcos uit
    Maandag krijg ik de uitslag

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @Rosavise
    Je hebt dus geen echo's gehad? En je hebt wel zeker weten een eisprong gehad?

Het lichaam went nl na een aantal x aan clomid. En soms (zoals bij mij) wordt je lichaam er resistent voor en gebeurd er dus helemaal niks.

Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon over een aantal dagen een positieve test in je handen mag hebben.

Klinkt Goeeehoed! Ik had ook na de z.g. innesteling beurse boobs gevoel. En nu nog steeds overigens!

@lets

Ik vond een weekje Mexico echt heel erg relaxed. 5* Ultra All inclusive. Ff weekje niet denken aan baby's maken. :)
    Tis wel 12 uurtjes vliegen.. Maar ach.. Naar zuid Frankrijk zit je ook 12 uur in de auto.
    Ben overigens ook ooit een x naar Cuba geweest en das ook heerlijk.

Pfff vorig jaar zat ik nog lekker in Thailand. Krijg gelijk weer zin.

@ Wabilla
    Ik zou het advies van de artsen aanhouden. Kans is indd niet groot dat ze alle 3 bevrucht worden. Maar stel dat dit wel zo is. Het is super risicovol. En dan is er zelf ook nog een kans dat de 3 eitjes zich ook nog delen. Dan ben je straks Octomom. Jij liever dan ik... ;)

@Kitty

Zo dat is goed nieuws voor dag 9. Heb je nou een hogere dosis dan de vorige x. Hopen dat er nu weer een mooi eitje uitgroeit.
    En wat sneller dan de vorige keer!

@Las Vegas Fijn dat de 20 weken echo goed was! Bijzonder he!

Hier.. Ik ga jullie toch even spammen met mn kleine pixel.
    Ik heb gister wel een traantje gelaten in die stoel. Eigenlijk wilde ik gaan janken als een klein kind, maar gelukkig kon ik me nog een beetje inhouden!

Everybody meet Pixel

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Haaaaaaai Pixel. Nice to meet you!!
    Wat leuk die echo Daantjuh.

Hier ook beetje beurse boobs. En soms vanuit de tepel een steek naar het midden van mn borst. Alsof er van binnenuit aan mn tepel getrokken wordt. Niet prettig. Loop als ik niet hoef te werken ook steeds zonder bh. Maar kan vanalles zijn. Ook naderende menstruatie natuurlijk. Mijn lijf reageert wat anders sinds de fostimon.

Zooo huis is bijna voor de 2e keer deze week gepoetst haha. Moet toch wat doen om mezelf bezig te houden :D

13. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    @ daantje, geweldig zon mooie echo!!! :) je spamt ons niet hoor! Je mag je geluk heus wel met ons delen!!

En ik ben nog niet begonnen met de clomid he! Daarom was ik aan t wachten tot ik ongesteld werd. In december was het een beetje een rare ongesteld heid. Het was maar heel weinig en 2 weken later maar een paar dagen. In januari zijn we verhuisd en moesten we hier nog vanalles verbouwen en doen. Dus toen dacht ik, ik begin er in februari mee als ik ongesteld word. Nu heb ik spijt dat ik t niet gewoon in januari heb gedaan..

@ leen, kun je dan echt pas maandag testen? Of toch al dit weekend al ergens?

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ ooo vandaar... irritant he dat wachten...

Ik zou gewoon even een testje doen en anders medicatie vragen om ongesteld te worden.

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Rosavice, als mijn temperatuur niet gaat kelderen vanaf morgen dan test ik misschien zaterdag of zondag. En anders hoef ik geen test te verspillen haha

16. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hallo Pixel! kreeg gewoon traantje in mijn oog, wat mooi daantjuh!

@leen, klinkt hoopvol, maar ik wacht ff met je af ;)

@Daantjuh, ja ik heb iets hogere dosis (1,5 pilletje dus 75mg) op deze cyclus. ik hoop ook dat het goed nieuws is, maar nu maar weer even afwachten tot volgende controle..

@Rosavise, niet fijn dat wachten he? maar opzich is het ook niet al te raar gedacht met verhuizing en dan maar ff wachten, alleen jammer dat het lichaam op zich laat wachten...

17. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen

Ik ben 26 jaar geboren op 03-05-1987 en bezig voor eerste kindje. Nog niet aan de medicatie! Dit wou je graag weten toch Leen?

18. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Sorry dames niet alles kunnen lezen maar zal het nu een beetje beter proberen bij te houden. Even niet willen lezen was me even too much!
    Morgen weer naar de gynaecoloog en dan hopelijk de uitslag van de bloedtest horen en dan van hoe en het nu verder gaat en opnieuw echoscopie.
    Kregen jullie na de uitslag pcos gelijk recept clomid of hoe gaat het na de uitslag? Mn eisprong is nog steeds niet geweest zit nu op dag 17 en hoop dat dit niet weeeeer zolang gaat duren!

@Leen: super spannend tijd gaat zeker enorm langzaam nu?
    @daantje: Gefeliciteerd en een mooi echo hoor! Hoever ben je?

19. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    @ wabilla: Aan de ene kant een goed teken dat de Clomid werkt! Maar ik zou nu even naar de artsen luisteren denk ik, hoe moeilijk dat misschien ook is.
    @ Dutchdiamond: Welkom en ben ook deze week voor het eerst bij de gynaecoloog geweest voor een echoscopie en bloedprikken maar kan morgen gelukkig al terecht voor de 2de echoscopie en bloeduitslag.

20. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Daantjuh: Mooi hoor je pixel ;) Ik zou ook een traantje laten

@Leen: Goede bezigheids therapie lees ik :D En je symptomen klinken hoop gevend...
    Ik denk idd ook dat Tessel misschien wel ff zp moe is, en begrijpelijk

@Rosavise: Ik zou wat hier al eerder is gezegd testje doen en anders medicatie vragen. Kan je tenminste aan de slag ;)

Deel Deze Pagina