Sorry dat ik nie op iedereen reageer kan het ook nie bijhouden. Welkom voor de nieuwelingen! Mooie pixel daantjuh Hier toch geen vakantie naar een ver oord want we kunnen veel sneller weer beginnen als ik dacht. (Had verkeerd geteld een cyclus met pil duurt tot je ongesteld wordt nl maar 21 dg en geen 28) Ben gelijk een stuk vrolijker omdat ik weet wanneer er weer actie is!zelfs zonder zon en vanavond dus weer...aan de pil... Ik moest gisteren ook al aan tessel denken ja..hoop dat alles weer een beetje beter met haar gaat... Leen, mag ik ook komen eten En assertief worden, dat ben ik de laatste jaren geworden en dat leer je wel met icsi voor jezelf en al een beetje voor je toekomstige kindje opkomen dus!
wilde ff bijwerken, maar kat besloot dat ik aandacht moet geven. dus ff kort: ooh fijn lets dat je niet zo lang hoeft te wachten dan! hopelijk zien we tessel weer in de toekomst met goede moed of een goede test ^^
Ow vissie, voor jou interessant, de kans op zwangerschaps na terugplaatsing van een goede kwaliteit blasto (is een bevruchte embryo na 5dagen, in nl plaatsen ze terug na 3dg) was ong. 40%, best veel dus!
Zo, net maar ff clearblue ovulatie testen besteld, ziekenhuis wil perse dat ik die gebruik, en afgelopen 2 maanden heb ik ze niet 1x in de winkel zien liggen (alle 4 de kruitvaten gecheckt in de stad!) nadat ik bestelling heb ingevoerd, zie ik meteen de optie om op facebook, twitter en nog een sociale site neer te zetten: IK heb bij bol.com ovulatietests van Clear Blue gekocht! met linkje NO TY bol.com, dat ga ik niet posten
Ik ben gewoon voor het eerst in 7 maanden na het stoppen van de pil ongesteld geworden! De acupuncturist zei laatst al een eisprong te voelen. Ik ben echt super blij. We hebben voor het eerst een kans op een zwangerschap gehad. Wie weet gebeurd dit nu vaker.. super spannend Ow Leen, ik hoop zo dat het raak is, je bent nu echt aan de beurt hoor. Daan, gefeliciteerd, wat lijkt me het een geruststelling om het bewijs te zien Wabilla, Ik zou echt niet weten wat ik zou doen! Ik begrijp echt dat je er veel voor over hebt, wat een dillema Dutch diamond, we lopen gelijk, ik ben ook per 1 juli met de pil gestopt Rosavisie, ik zou gewoon testen, dan weet je het maar Anoniem, ik zit even naar je handtekening te kijken maar wat gaat alles super snel bij jou! Welk ziekenhuis zit je? lets, thanks voor je info. 40% klinkt echt goed inderdaad. Ik ben blij dat je je weer beter voelt, tis ook niet niks allemaal. Op naar de tweede kans in maart
Ik heb testen besteld op bol.com. maar geen link gezien.. Jammer anders had ik t ook meteen op social media gezet. Hahaha NOT!! Maar die zullen morgen denk ik pas rond de middag aankomen.. Dus denk dat ik dan pas zaterdag ochtend t beste kan testen? Of toch maar gewoon morgen.. @ lets, fijn dat je t toch eerder word dan verwacht. Een fijne miscalculatie dus @ vissie, wauw dat acupunctuur daar zo goed bij werkt! Zal wel een opluchting zijn voor je na 7maanden
dames zat te denken vandaag is men eisprong. Indien ik het woensdag gedaan heb kan het alsnog raak zijn want zaad blijft drie dagen in je leven Ja toch? Rosavisie ik duim met je mee
@Lets: Wat een meevaller dat je eerder verder kan dan verwacht @Wabilla: Ja 't zou kunnen @Leen: Al druk met de voorbereidingen van vanavond?
Hahaha, nee nog niet. Ik ga eerst maar even strijken en wat huishoudelijke taken doen en dan ga ik de gerechten vast voorbereiden. Vast doen wat kan, dan hoef ik me straks niet zo uit de naad te werken. Mijn zus is er van overtuigd dat ze weer wat lekkers krijgt: "als jij kookt is het altijd lekker". Ik heb me pas de afgelopen 2 jaar ontpopt als 'talent' hahaha. Maar ik maak iets van 24kitchen uit de serie impress your friends. Nu hopen dat het lukt haha. 2 nieuwe gerechten gekozen om mezelf bezig te houden haha. Qua temperatuur kan het serieus alle kanten op. Geen flauw idee op welke kant het dubbeltje gaat eindigen...
@Vissie: Beetje op aandringen van mezelf hoor Ze wou afgelopen dinsdag eerst geen echoscopie doen en zei bel maar even voor een afspraak zodra je weer ongesteld wordt. Maar ik zei ik zit nu op dag 14 en mn eisprong is nog niet geweest dus misschien handiger om direct te starten inplaats van een nieuwe cyclus af te wachten. Dus vandaar even wat versneld. Ik loop in het martini ziekenhuis in Groningen. UMCG kon ik ook heen maar vind ik veel te massaal. Vandaag naar de gynaecoloog. Wat moet ik doen als ze zegt starten met Clomid bij je volgende menstruatie? Dit kan nog weken duren en heb eigenlijk niet het geduld om nog zolang te wachten aangezien je natuurlijk niet weet of dit middel bij je aanslaat en direct goed gaat. Wat zouden jullie dan zeggen? Cyclus afbreken en dan zo snel mogelijk starten? Kan dit uberhaupt? Volgens mij wil ze ook eerst zien of ik wel een eisprong heb. Is dit bij jullie ook afgewacht? @ Leen: Succes vandaag met koken en voorbereiden! Vanavond er van genieten met zn allen! @knutselkitty: Nee dat zou ik inderdaad ook niet op mn facebook plaatsen. Haha dan weet iedereen meteen wat je aan het doen bent.
Dat geeft wel enige druk dat het weer lekker moet worden Ik had met kerst een toetje gemaakt van impress your friends. Is wel leuk om nieuwe gerechten uit te proberen maar ook eng als het niet lukt zoals je wilt. Succes! Wordt vast lekker
Haha, ja dat klopt. Ik knijp hem ook wel een beetje. Het zal wellicht niet zo mooi worden als het hoort. En als het grandioos mislukt, bestellen we frietjes Als voorgerecht ga ik maken: romige avocado tijgergarnalen en citrusvinaigrette. En als hoofdgerecht: slavinkjes van tijgergarnalen Als nagerecht een kaasplankje denk ik. En het voorgerecht ga ik ook op mijn blog zetten denk ik. Wish me luck haha.
Omg. Wat heb ik me toch op de hals gehaald?! Ben al de hele dag in de keuken bezig. Maar alles is voorbereid. Maak me nu iig niet zo druk om het feit of ik zwanger ben ja of nee, maar meer of de gerechten gaan lukken haha. Missie bezigheidstherapie geslaagd dus...
Bohh leen dat klinkt wel echt super lekker!! I LOVE garnalen!!! @ anoniem, als ze denken dat je met clomid geholpen bent, zou ik dat wel echt eerst proberen. Bij mij hebben ze ook eerst gekeken met echos en toen was ik net 2 dagen van te voren ongesteld geweest en leek het alsof mijn eisprong eraan kwam. Wat dus eigelijk niet kon 2 dagen van te voren en bij de meting van mn eitjes waren ze rond de 7mm ( ook volgens miij veel te klein voor n eisprong). Ze zei toen ook iets van een dun baarmoederslijmvlies en daar maakte ik me wel n beetje zorgen om omdat clomid ook je vlies dunner maakt toch? Ik heb btw test gedaan en natuurlijk was ie gewoon negatief. Omdat ik er zo mee bezig ben maakt mn lichaam me gewoon vanalles wijs. :x
@Rosavise, je was nog niet onder controle verder toch? hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je ik heb vanmorgen controle gehad, linkerkant een van 15mm! en rechts een van 12mm, verder een hoop kleinere follikels mag morgen weer terugkomen voor extra controle oh en voor het eerst een man die tussen de benen ging turen
Oh wauw kitty. Klinkt goed. En fijn dat je morgen weer terug mag!! Haha ik heb ook vaak mannelijke gynaecologen gehad. En veel co-assistenten... Maakt me allemaal geen fluit meer uit!