Ahhh Leen super spannend en ik zie toch echt wel een streep hoor! Ik heb volgens de gynaecoloog ergens deze dagen met mn eisprong en het was verstandig te klussen op zondag. Ovulatie test gedaan en de LH stijgt al zal morgen eindelijk een knaller in mn handen hebben en dan gaan we er maar weer voor. Hopelijk ook nu bij ons eindelijk eens een x raak! Volgende week wordt gekeken of ik ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad maar mn ei was gister 14 mm!!!
WAUW!! Hij is echt vet duidelijk. Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik je berichtje las. Je temp. zal morgen ook hoog zijn, dat kan (en mag) niet anders Je hebt mijn test ook gezien he? Hopelijk over twee dagen zo'n lekkere knaller!! En die krampjes had ik ook, dat begon een paar dagen voor nod en hield een week of twee aan. Je verwacht dan ongesteld te worden, maar hopelijk niet natuurlijk. Oh ik ben helemaal enthousiast, sorry haha *Fingers crossed* voor een goede knaltest en en plakker!
@Leen: ziet er goed uit, dus ik ben benieuwd wat straks een 'echte' test (volgens het boekje) zegt (Ja, ik blijf nieuwsgierig en lees hier af en toe mee)
Aaaaah. Vanochtend om 5 uur een test gedaan van kv. Nauwelijks wat te zien. Dus daar snap ik niks van en maak ik me ook wel een beetje druk om. Had nog een cb liggen dus dacht: kom maar op. Alles of niks. Zie het resultaat!!
Oeeh Leen! En wat zegt je temp? Als ik jou was, zou ik nog even doorgaan met temperaturen en hoogstens over een paar dagen nog een keer een test doen. En er nu maar van uitgaan dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Whaaaa dank je lady's. Ik vind het heel spannend en ben nog steeds niet echt overtuigd haha. Als morgen de menstruatie uit blijft dan wel haha. Ja de temperatuur was hoog Nana. Zou het ons dan eindelijk gegund zijn? Denk dat ik pas de gynaecoloog bel als ik 1 dag overtijd ben. Dus dinsdag pas ofzo. Oh we hopen het zo maar zijn nog wat gereserveerd in ons enthousiasme. Dinsdag schreeuw ik het (hier) van de daken haha.
Gefeliciteerd!!! Ik snap dat je nog even voorzichtig afwacht maar er staat natuurlijk niet voor niets zwanger op de cb test hihi :-D
Gefeliciteerd Leen! Toppie! Dames willen en kunnen jullie mij aub helpen? Vrijdag was mn ei 14mm zei de gynaecoloog en volgens haar kon ik beter niet meer de ovulatie test gebruiken. Toch gedaan gisteren vrij donker en vandaag weer een stuk lichter. We hadden het advies gekregen om vandaag te klussen aangezien dat waarschijnlijk het beste was. Nu geeft de test dus een stuk lichter aan dus niet mijn vruchtbaarste periode en toch nog geen eisprong? Ik snap er nu ff niks meer van. Hopen dat ik de 24e recept mee krijg voor de clomid en dat mn cyclus daardoor regelmatiger wordt en ik een beter zich krijg op wanneer mn vruchtbaarste periode is.
Leen, wauw dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd! Snap je onzekerheid, maar de testen geven niet zomaar positieve uitslag!
Oh lady's dank je!! Zo spannend dit. Wat erg, ik heb net glashard tegen mijn ouders gelogen. Gezegd dat de menstruatie er aan kwam toen ze er naar vroegen! Wat erg om ze zo voor te liegen. We willen op z'n minst de eerste echo afwachten! Anoniem: na een positieve ovulatietest komt je ei in de regel na een uur of 24. Dus dat klopt allemaal Dus hopelijk zijn jullie dit weekend al flink druk geweest tussen de lakens Ik durf nu niet eens seks te hebben. Te belachelijk, maar echt waar. Dus dat laten we de komende dagen nog maar even zitten haha.
Owja, helemaal vergeten Vandaag dus weer controle gehad Gisteren had ik links 15mm en rechts 12mm Vandaag had ik links 16mm en rechts 13mm Mag morgen dus wéér terugkomen vanaf +/- 18mm moet ik gaan ovulatietesten zei de gyn tegen mij.. Heb die van afgelopen week gecancelt want die waren nogsteeds niet verzonden en stonden verder op uitverkocht, voor 3 euro meer kon ik bij andere webshop dubbele aantal ovulatietesten krijgen Hopelijk komen die dinsdag binnen...