Gefeliciteerd Leen! Had je het al een beetje ergens aan gemerkt? Of had je nog helemaal geen symptomen?
Hmm dat zou ik niet kunnen denk ik me stil houden. Knap dat het toch is gelukt hoor!! Dat ie echt positief was kan ik niet zeggen Leen. Wel donkerder maar niet volledig of donkerder dan controle streep en vandaag weer lichter dus snap er niks meer van! Ik blijf nog ff doortesten voor de zekerheid maar ja we hebben vanaf donderdag flink geklust en gaan nog ff tot en met morgen door voor alle zekerheid! Zie foto! Ene laatste van gisteren. Die laatste was niet oke was na teveel drinken later vandaag wel iets donkerder getest nog!
Hey allemaal, eerst en vooral een dikke proficiat aan Leen! Dat ziet er heel goed uit! Hier is de eerste maand Clomid goed verlopen. Ik heb een heel duidelijke eisprong gevoeld, gemeten en gezien op de testjes. Ik had er dus goede hoop op dat ik vertrokken was. Deze maand voel ik jammer genoeg niets buiten wat heel kleine ministeekjes (terwijl ik vorige maand echt al dagen een ambetante 'druk' had in mijn buik). Mocht ik dezelfde cyclus hebben als vorige maand dan zou ik morgen mijn ES moeten hebben maar ik vrees er wat voor. Blijven duimen dus en hopen dat de ES ook deze maand nog komt! Succes aan alle anderen! X
Hee meiden, Even een vraag. Ik had afgelopen vrijdag een fm op dag 9. Niks te zien. alles 7 mm ongeveer Nu moet ik morgen terug en ben een btje bang of er wel wat groeit. *zucht* @ Anoniem26 ik herken die testen. Die heb ik ook gebruikt toen ik nog niet aan de medicijnen zat. Zit jij al wel aan de medicijnen? Want door pcos (zonder medicijngebruik) kan je LH hormoon hoger zijn dan normaal, waardoor het lijkt alsof die ovulatietesten positief zijn. Toen ik eenmaal aan de clomid zat werkten ze wel. @ Leen..Ik ben zo blij voor je! :-D
@ Maria: Had ik deze cyclus ongeveer hetzelfde. Dag 8 was er wel eentje te zien van 10 mm op dag 11 helemaal niks meer. Dus had net als jou van zou het nog wel komen, of wordt dit een kansloze ronde. Dag 14 terug toen een van 16mm en dag 16 was ie dik 20mm en mocht in pregnyl zetten. Dus kan zomaar opeens en groeispurt maken blijkbaar. Hopelijk die van jou ook @Leen: En hoe is het met je temp? Nog altijd hoog? Ik blijf nog ff door duiken...
Dank je . Sinds de eisprong al last van mijn borsten en krampjes en geen tot nauwelijks afscheiding. That's it. @Kitty, hoe ging de echo vandaag?? @June, heb je deze keer geen echo's met de Clomid?? Spannend! Alle anderen: Sorry dat ik even niet op iedereen persoonlijk reageer. Ik heb het hele weekend in de piepzak gezeten of het allemaal wel écht waar was etc. Haha. Ik geloofde er weinig van. Door alle krampjes werd ik ook erg onzeker. Maar het kan niet missen: ik ben gewoon hartstikke zwanger. Mijn temperatuur is hoog, mijn testen lopen op etc. Dus ik heb er nu eigenlijk wel alle vertrouwen in . Hieronder een foto van de testen en het temperatuurkaartje. Bedankt voor alle felicitaties!! Echt helemaal te gek dit. Ik ga maar snel mijn handtekening aanpassen XXX van mama overste
Yes Leen! @ Troela, dus het kan wel.. Ik merk bij mij dat als ik 1 dosering heb gehad dat de keer daarop dezelfde dosering minder aanslaat (tenminste bij de clomid). Ik hoop dat het hetzelfde gaat als bij jou natuurlijk. Waarschijnlijk zal ik wel meer moeten spuiten als er morgen nog weinig te zien is hoor. Ik vind het trouwens ook raar dat ik vandaag op cd 12 nog steeds bruinige afscheiding heb. Moet ik daar morgen ook over beginnen?
Nou ik heb mijn antwoord al. Mijn echoscopiste belde toevallig net om de afspraak te verschuiven naar een later tijdstip. Heb gelijk gevraagd van de afscheiding Zij zegt dat bruinige afscheiding kan komen doordat er niks groeit Shit shit shit zooi.
Oh echt? Maar je hebt toch echo's gehad waarom wel iets te zien was?? Wanneer heb je weer een echo? Echo Net met het ziekenhuis gebeld. Op 25 februari heb ik mijn eerste echo. Die muts wilde mij eerst ergens in Maart zetten. Daag, toedeledokie. Ik gaf aan dat de meeste rond 6 weken voor de eerste echo. 'Wat jij wilt' zegt ze. - ja dat wil ik, zeg ik. Wat een biatch. Ik ben op 6 januari ongesteld geworden. Als je vanuit die datum gaat rekenen ben ik verder. Maar ik heb natuurlijk pas 28 januari mijn eisprong gehad. Dus morgen 4 weken zou ik zeggen en dan dus 6. Met hoeveel weken ging jij Daantjuh?
he balen maria! @Leen YAY! nu is het officieel! en ook je mondje zien te houden tegen je vrienden en familie.. succes vanmorgen weer echo gehad dus, er zitten er 2 links, 1 had zich iets verstopt.. maar ze was er zeker van dat er 2 zaten met 1 minimaal 17,7mm! dus ik ben nu naar huis gestuurd, heb clearblue ovulatietesten op advies gekocht. (zijn eindelijk weer verkrijgbaar!) geen bloedtest een week na eisprong, en geen overige controles meer. en als ik duidelijkheid heb (zwanger of ongesteld) moet ik even bellen
Oh echt waar? Waarom geen echo's meer? Maar goed nieuws zeg. Spannend. Bij mij groeiden de eitjes met Clomid met gemak door tot 20 - 23mm. Dus je weet wat jullie te doen staat
Nee ik was afgelopen vrijdag op dag 9 geweest en toen was er niks te zien. Hahaha die assistentes he.. sommigen zijn zo apathisch als wat Wel fijn dat je toch nog in februari terecht kan.. omdat jij dat wilt haha!
@Kitty: Nou jullie kunnen aan de bak hihi Veel plezier @ Maria: Echt waar joh?? Dat zou balen zijn!! :x @Leen: Nogmaals en dit keer een voluit gefeliciteerd!! En groot gelijk dat je eerder een echo wil. Stomme doos!! Bij mij in het ziekenhuis moet je met 6 weken zwangerschap terug komen voor een echo Hier ondertussen in de 2e wacht week beland. Bah wat duurt wachten toch lang Ik heb voor m'n gevoel hele beurse boobies en wordt met de dag erger. Maar probeer mezelf niet gek te maken dat het evt raak zou kunnen zijn want kan natuurlijk ook door de pregnyl komen. Maar het goeie nieuws is dat ik deze week mag afwachten terwijl ik op vakantie ben. Ga vanmiddag weg en kom vrijdag weer terug. Kan de afleiding goed gebruiken Dus bij deze dames heel veel succes aankomende week!!
Ja gaat echt nergens over... Plus ik rook natuurlijk niet meer dus Leentje is een beetje extra gevoelig voor dat soort sneren Hoe gaat het trouwens met jou en niet roken? Oh wat stom dat er op dag 9 ook nog niets te zien was. Heb je binnenkort weer een echo gepland? Dosis ophogen dan neem ik aan... toch? Ik moet even mijn nieuwe handtekening testen dames.. sorry Volgens mij is het plaatje enórm.... Jak, dadelijk sollicitatie. Kan me zo gestolen worden..!