Wabilla, ik ken het gevoel hoor dat je het andere gunt maar het zelf ook zo graag wil! In het ziekenhuis zei de echoscopiste wel 's tegen me toen ik zei dat ik overal zwangeren zag; vergeet niet wat voor een verhaal iedereen heeft om zwanger te mogen raken. Bij heel veel mensen gaat het niet vanzelf, daarom is het ook zo'n wonder! Baal en huildag mag, maar probeer om positief te blijven en de moed erin te houden. Op een dag kan ook jij genieten van het mooiste wonder ooit!
Spannend Maria!!!! Was alweer helemaal vergeten dat je IUI ging doen.. Super spannend zeg! En gewoon 's avonds na de inseminatie gewoon nog een x wippen he
Ooh spannend Maria! ben je nerveus voor de IUI? Vandaag weer een O ipv op schermpje van ovulatietest Gelukkig heb ik 20 testdingen
Nou dames spannend allemaal!! Ik zit nu weer op de wacht stoel. Mn eisprong heb ik gisteren voor het eerst overduidelijk gevoeld. De dagen gaan nu niet om hebben jullie dat ook altijd? Hopen dat het nu eens onze tijd is. Iedere keer die teleurstellingen. Anders op naar einde van de maand en moet op NOD weer terug komen bij de gynaecoloog en dan is de uitslag zaadonderzoek en mijn bloedtest ook eindelijk binnen en horen we of ik mag starten met clomid. Mocht ik dan niet zwanger zijn dan komt deze datum dus mooi uit en zou ik die dag beginnen met een nieuwe cyclus en dat betekend dan misschien wel gelijk beginnen met Clomid en geen weken meer wachten op nieuwe cyclus.
je hebt gelijk had even een dipje bedankt voor je virtuele steun Had een vraagje voor de dames die ervaaring hebben met prygnel heb nu aantal dagen last van men darmen heb obstipatie en last van men onderbuik raar. Zijn deze de bijwerkingen van de spuit??
Ik heb geen ervaring met pregnyl, wabilla Leen, hoe gaat het allemaal bij jou? je bent zo stil geworden
Hi lieve meisjes, nou ik ga weer even reageren hoor. Ik ben de afgelopen dagen ram moe geweest en op mijn werk was het belachelijk druk. Nog maar 4 daagjes daar en iedereen denkt dat de wereld daarna vergaat of zo. Althans, zo lijkt het. En het stoppen met roken bevalt me súper :x. Niks van te merken verder of zo. Arme arme J. haha Daantje / Nana / Klets / LasvegasIk ga inderdaad bellen om de echo een weekje te verzetten, dus op 7 weken. Mijn vriend dacht dat we déze week al een echo zouden krijgen om te kijken of er wat zit haha. Hij weet zo niet hoe het werkt. Maar 7 weken it is! Daantjuh Dronk jij élke dag ja? Ik lust hem ook wel, maar dronk met name in het weekend (in de zomer vaker wel door de weeks). Dat 'mis' ik nog niet (vorige week vrijdag voor het laatst gedronken toen ik nog van niets wist) maar het niet roken vind ik moeilijker. Herkenbaar van die seks. Ik wil wel, maar ik durf nu niet. Alsof ik de beeb er uit buts nu haha. Niet dat het kan en daarbij heeft mijn vriend niet maatje stadspaal, dus technisch gezien kan er niks mis gaan... maar toch...! Durf niet. Ben jij nog aan het sporten? Ik was goed bezig, en weer gestopt , weet alleen niet of het kwaad kan als ik nu volle sjaak weer ga sporten.... wederom zelfde gevoel als bij seks. Onzin natuurlijk.. Benthe Spannend joh. Hoe voel je je nu? Ik had normaal tussen mijn eisprong en NOD altijd véél afscheiding en dit keer juist niet. Maar dat is bij iedereen weer anders natuurlijk. Maar het is wel erg irritant ja. Hoe lang is je LF normaal, weet je dat? Doe je temperaturen? Ik duik () voor je. Wabilla Dank je meid. Hopelijk volgen jullie allemaal snel!!! En wat je zegt is heel herkenbaar hoor. Heeft iedereen van ons wel. Zeker als het bij de een zo snel gaat en de ander (jij/wij) er zoveel voor moeten doen... En die hormonen, tja. Die zijn niet leuk. Wat betreft de Pregnyl. De dag van de Pregnyl en de dag erna ben ik misselijk geweest. Echter trok dat daarna meteen weer weg. Kitty Neeee, heb ik nog niet gedaan. Vroeg LasVegas mij ook al. Zal ik vandaag toch maar gaan doen dan. We moeten even een pakkende naam verzinnen. PCOS mama's of PCOS zonder symtomen - ZWANGER zoiets? Verhip, ik moet de lijst bij gaan werken!! Ana Leigh Dank je!!! Super gaaf hè?! Helemaal blij!! Lets haha, ik moet eerlijk bekennen dat mijn lichaamsbeweging weer gedaald was tot 'activiteit tussen de lakens'. En okay, paar keer per week een uur wandelen... maar dat is geen sporten te noemen Ga het wél weer oppakken haha. Maar you go girl. Maria Oh wauw, goed nieuws. En maandag evt. al IUI. Zie je, gaat toch rap. Positive thinking babe!!! Ik duik voor je dat je ei goed blijft groeien! Anoniem Oooh wat spannend dat je je eisprong hebt gehad. Nu afwachten. Heb je je best gedaan??? . Hopelijk is het raak en hoef je niet de MMM in. Over 2 weken weet je meer!! About me Ja ik ben dus weer up and running en heb vandaag tijd om te reageren Dus sorry dat ik even wat stiller was haha. Maar eeh, suggesties dan voor een leuke naam voor een forum?? We hebben het goede nieuws toch al afgelopen maandag aan mijn ouders en zus verteld. Ik kon me niet meer stil houden (ook voor het geval dat het mis gaat). Ze waren super blij! De moeder van J. vertellen we het binnenkort. Nu wordt het steeds 'echter' Kusje voor m'n meisjes!
Haha, toch niet stil kunnen houden (denk dat ik dat ook niet kan hoor ) en knap dat je ineens gestopt bent met roken! ik heb bij mijn ouders meermaals gezien hoe lastig zoiets kan zijn.. hou vol
Jaaaaa, een nieuw overzicht van de lijst!!! Leden Lets, 28 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Blondie84, 29 jaar, 1e kindje Joyce01, 27 jaar, 1e kindje Troela84, 29 jaar, 1e kindje xElles, ?? jaar, 1e kindje Wabilla, ?? jaar, 1e kindje Benthe1986, 27(??) jaar, 1e kindje Anoniem26, 26 jaar, 1e kindje Rosavise, ?? jaar, 1e kindje Vissie85, ?? jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Fostimon + Pregnyl Daantjuh, Glonal F, Pregnyl, Utrogestan caps. Tessel30, Clomid 100mg, Primolut + Pregnyl MariaP86, Puregon + Pregnyl + IUI June9, Duphaston, Clomid Troela84, Clomid 150mg + Metformine Knutselkitty, Clomid 50mg, volgende ronde 25mg (toch?) Lets, ICSI in januari '14 xElles, Primolut (23/12 uitslag bloed prikken) Joyce01, ?? Wabilla, Clomid Benthe1986, ?? Anoniem26, nog geen medicatie Rosavise, ?? Vissie85, mogelijk starten met ICSI Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Leen82 aka Moederoverste Wie gaat zich over het lijstje ontfermen??
Haha Leen, formaat stadspaal tussen de lakens...weer een goeie hoor!! Wat leuk dat je ouders het nu ook weten, ik zou het ook nie voor me kunnen houden hoor! Wabilla, jij bent niet de enige hoor...ik heb standaard aan de kassa een zwangere buik voor of achter me staan, wordt regelmatig omver geduwd door wandelwagens en heel facebook staat vol van dikke-buiken-foto's of echo's. En zo kan ik nog wel even verder gaan... even diep zuchten op dat moment en daarna proberen weer vrolijk verder te gaan. Onze tijd komt nog wel...(hopelijk snel!) Hier eindelijk (na een dikke week) sinds vandaag niet meer ongesteld. Men, het leek wel of er 5 embryo's uitmoesten ipv een. Waarschijnlijk normaal niet zo'n dik baarmoederslijmvlies dus zal daar wel mee te maken hebben. En als ik het goed uittel met de pil word ik 1 maart weer ongesteld, kan mijn lol wel op dus.. Hopelijk dan voor de laatste keer voorlopig! Update zo nog ff het lijstje met mijn eigen gegevens...
Sja ik sta nu helemaal bovenaan dus ik zal hem ook even zelf updaten Leden Lets, 28 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Blondie84, 29 jaar, 1e kindje Joyce01, 27 jaar, 1e kindje Troela84, 29 jaar, 1e kindje xElles, ?? jaar, 1e kindje Wabilla, ?? jaar, 1e kindje Benthe1986, 27(??) jaar, 1e kindje Anoniem26, 26 jaar, 1e kindje Rosavise, ?? jaar, 1e kindje Vissie85, ?? jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Fostimon + Pregnyl Daantjuh, Glonal F, Pregnyl, Utrogestan caps. Tessel30, Clomid 100mg, Primolut + Pregnyl MariaP86, Puregon + Pregnyl + IUI June9, Duphaston, Clomid Troela84, Clomid 150mg + Metformine Knutselkitty, Clomid 50mg, volgende ronde 25mg (toch?) Lets, aka opperspuiter ICSI 1 mislukt, ICSI 2, maart 2014, Menopur, Gonal F, Orgalutran, Pregnyl xElles, Primolut (23/12 uitslag bloed prikken) Joyce01, ?? Wabilla, Clomid Benthe1986, ?? Anoniem26, nog geen medicatie Rosavise, ?? Vissie85, mogelijk starten met ICSI Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Leen82 aka Moederoverste
Hoi meiden, Hier ook iemand met PCOS, ik heb 4 jaar terug via Clomid een prachtig kindje gekregen. Nu hopen we op een tweede kindje. Het lijkt er op dat een aantal jaar na mijn bevalling mijn cyclus dus weer min of meer is hersteld. Althans, ik word om de 5 a 6 weken ongesteld en denk ook dat ik echt een eisprong heb. Enorme druk in mijn baarmoeder (2 dagen pijn met zitten, alsof je op je BM zit), zere tepels, vruchtbaar slijm en na, denk ik, 2 weken dus ongetseld. Echter heb ik ook begrepen dat PCOS 'voor het leven' is. Daarom ben ik nu weer begonnen met temperaturen (alleen midden in de cyclus, dus mocht ik straks ongesteld worden dan heb ik mooi een nieuwe cyclus om te controleren of ik ook écht weer een eisprong heb). Ik vind het moeilijk om te geloven dat het hersteld is, want ik werd vroeger dus bijna nooit ongesteld, misschien 1 of 2 keer per jaar. Maar hoor nu wel vaker dat het na een eerdere zwangerschap dus beter kan gaan. Heb verder geen andere PCOS symptomen, behalve dus de kralenkrans die 5 jaar geleden is geconstateerd.. Ik hoop voor jullie dat jullie wens in vervulling raakt!
Leen: Ja we hebben zeker goed geklust 5 dagen lang iedere dag voor alle zekerheid. Nu sinds mn eisprong iedere keer steken links in de buik en lies. We wachten nu nog ff 2 weekjes en dan zullen we zien. Ik hoop het zooooo dat ik MMM niet verder meer in hoef! En denk ook niet dat ik het zolang voor me had kunnen houden hoor. Dus geef jullie groot gelijk! En lekker genieten nu he?? En tijd nemen voor jezelf meid!
Welkom Zwada. Dus je bent eerder al zwanger geraakt van jullie eerste kindje met Clomid. Hoeveelste ronde was het raak? En had je er veel bijwerkingen van? Ook ik hier heb last van PCOS maar ook alleen de bekende kralenkrans,onregelmatige cyclussen en wat acne op mn rug thats it. Je hoeft niet alle of meer symptomen te hebben. Misschien moet je anders even langs de HA en het opnieuw laten beoordelen bij de gynaecoloog als je, je daar prettiger bij voelt. Verder heb ik er geen ervaring nog mee dus kan je met je overige vragen helaas niet helpen maar wellicht zijn hier andere meiden die dat wel kunnen hoor
Welkom Zwada... We hopen ook dat jouw wens in vervulling raakt natuurlijk!! Anoniempje, ik hoop ook dat je de MMM niet inhoeft.. Je weet het..ik duik voor je!
Hier ook n geval apart. Ook pcos geconstateerd toen ik zwanger wilde worden maar niet of zelden menstrueerde (Inw.echo gehad in zkh). Ik ben uiteindelijk in ronde zwanger geworden in een cyclus van vier maanden. Nu na mn bevalling ben ik elke 30 dg ongesteld dus het is vanzelf over gegaan.
Thanks Lets! Las dat jij nu eindelijk weer van je menstruatie af bent. Heerlijk is dat he? Ik hoop dat de volgende keer de laatste keer is meid. Ook ik duik voor jou!