Eh ja, als ik écht de keuze zou hebben zou ik denk ik voor het bekende kiezen: een meisje. Mijn ouders hebben 2 meisjes, mijn zus heeft 2 meisjes... Die vinden knutselen, blingblink, dansen, zingen, springen, tutten en mooie jurkjes en rokjes leuk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik dadelijk een racebaan in de kamer heb staan en allerlei bob de bouwer dingen in huis heb. En meisjeskleding is veel leuker. De haren kun je los laten hangen, vlechten, staartjes maken, knotjes maken, haarband, speltje, noem het maar op. De nagels van mijn nichtjes moet ik altijd in alle kleuren lakken, ze ritsen mijn tas open om lippetif te pakken en spuiten vervolgens ook nog parfum. Kom ik daar binnen dan is het een standaard ritueel dat ik mijn schoenen moet uit trekken en dat zij er in mee van door gaan... Een zoontje zal ook wel leuk zijn, maar dat is zo nieuw! En hij kan dan later op zijn kleine zusje passen. En mijn vriend wil heel graag de vader zijn voor zijn zoon, die hij zelf veel te vroeg heeft moeten afstaan. Dus alles bij elkaar heb ik sterk het vermoeden dat het een kereltje wordt. Ik zou paf staan als het uiteindelijk toch een meisje blijkt te worden (deze dan... de rest mogen allemaal meisjes worden haha).
pff dames zit op dag 17 van cyclus heb een opgeblazen zwaar gevoel in maag,onderbuikpijn als ik druk op zet (naar groot toilet ga) opgezwollen borsten. De clomid of prygnel geen idee bijwerkingen beginnen nu wat zwaar te wegen . AAn nieuwe dames welkom
De 'bijwerkingen' van Pregnyl moet binnen 24 uur uit je lijf zijn. HCG verlaat je lichaam ook weer snel natuurlijk. Kunnen natuurlijk ook symptomen/klachten van een naderende eisprong zijn.
men eisprong was vrijdag dus dat kan toch ook niet als je de prygnel spuit zet binnen 36 uur krijg je toch je eisprong? en 24u de bijwerkingen uit je lijf , ben al paar dagen verder en heb het nog of zo het toch zo zijn (zwanger?)
Achso, sorry, dat heb ik even gemist. Ja binnen 36 - 40 uur na de Pregnyl heb je in de regel je eisprong. Apart trouwens dat je ook meteen Pregnyl krijgt bij de Clomid. In ieder ziekenhuis pakken ze het natuurlijk anders aan. Wel fijn, want dan weet je wanneer je aan de bak moet haha. Het is nu nog te vroeg om dingen van een mogelijke zwangerschap te merken. Maar je lijf zit nog vol hormonen (Clomid) dus dat zal wellicht zijn uitwerking hebben denk ik. Al moet ik zeggen dat ik ook vanaf de eisprong 'last' heb. Eerst gevoelige tepels, dat heb ik altijd rondom en na de eisprong en later beurse boobs. En sinds de eisprong last van krampjes. Maar goed, dat hadden ook menstruatiekrampen kunnen zijn. Wat mij opviel was dat ik de week voor NOD dit keer geen afscheiding heb, terwijl ik dat normaliter wel veel heb die week. Fingers crossed meid.
Wabilla, het kan van alles zijn wat je voelt. Misschien de clomid nog of klachten die je vaker na je eisprong kan hebben. Ik denk zelf dat een zwangerschap nog te vroeg is om te voelen omdat de innesteling vaak pas een week na de eisprong is. Ik had helemaal geen klachten tot m'n nod en positieve test dus het kan alle kanten op. Succes met wachten...en wachten duurt lang!
Vandaag mn nod en geen menstruatie maar ook negatief getest... Lekker frustrerend dit weer. Is het trouwens normaal om zoveel vocht/afscheiding te hebben?
Oh spannend Benthe. Maar goed, het is nog 's ochtends. Je lijf kan nog de hele dag besluiten om te gaan menstrueren (wat we niet hopen ). Ik had de week voor mijn NOD altijd veel last van afscheiding (waterachtig). Alleen dit keer dus niet en dat viel me op. Ik zou in ieder geval anders gaan beginnen met temperaturen. Dan weet je al een paar dagen vooraf (in de meeste gevallen) wat je lichaam gaat doen. Spannend.... ik blijf duimen voor je!!!
wat mijn lijf besluit is tegenwoordig niet meer te peilen haha Ik temperatuur iedere ochtend en tijdens ovuleren zat ik op 36.8 en nu al bijna 2 weken steevast op 37. Ook al sindsdien gezwollen borsten. ik refereer er nu ze zo groot zijn naar als 'die dingen' aangezien ze zo gezwollen zijn dat ik borsten een te menselijk woord vind voor wat ik meesleep maar dit had ik wel vaker. Ik denk dat als ik vandaag (13dpo) niet positief test ik er maar niet vanuit moet gaan... En dan hoop ik maar op n daadwerkelijke menstruatie als ik niet zwanger ben want dan kan ik de clomid eens gaan proberen... Mjn afscheiding overigens is al sinds mn ovulatie en droogt soms wittig op
Omdat ik 3 follikels had en een cyste kreeg ik prygnel in de hoop dat de cyste dan ging springen. Mocht niet klussen maar heb enkel op vrijdag geklust dagen erna niet(druk) Zou het nog altijd clomid zijn ook al neem ik die niet meer? Denk niet dat het een zwangerschap is (wat ik natuurlijk wel hoop ) Heb enke last van opgeblazen gevoel,krampjes in onderbuik , en opgezwollen borsten en af en toe zeer gevoelige tepels zelf een bh doet pijn
Hoi Dames, Weer terug van weg geweest. Vakantie zit er weer op. En m'n nod begint ook te naderen. En het is weer net zo spannend als iedere maand. Hoezo geen geduld En ik heb deze maand voor het eerst echt plof tieten. Hopelijk is dit een positief symptoom.... we zullen zien @Benthe: Balen dat je test (nog) negatief is. Hopelijk komt die positieve er nog aan @Leen: Hoe gaat 't met het niet roken? En moet wel lachen om jouw voorkeur voor een meisje want de redenen die jij hebt zijn voor mij juist de redenen dat ik denk doe eerst maar een jongen. Want ik ben zelf helemaal niet zo'n meisje meisje en als ik wel zo'n dochter krijg dan zou ik me denk ik geen raad weten hahaha @Wabilla: Denk dat je gewoon erg last heb van je hormonen die je lijf aanmaakt na de eisprong. @Daantjuh: Hoe gaat het met de zwangerschap?
Wabilla, ik had van dag 2 t/m 3 weken later last van de Clomid. Dus het kan zeker nog van de Clomid zijn. Pijnlijke tepels heb ik ook altijd rondom en na de eisprong. Voor mij een teken dat mijn lijf doet wat het moet doen . Benthe, voer jij je temperatuurgegevens bijvoorbeeld in op Fertility Friend of zo? Anders kunnen we even naar je temperatuurkaartje kijken. Ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt. Als het niet raak is, dan beter maar meteen ongesteld worden. Geen bloed geeft moed . Ik duik nog even.
Hoi dames, Sinds de eisprong op 10 febr waarschijnlijk zoals ik voelde is de stekende pijn in linker kant buik en lies niet weer weg geweest. Af en toe gerommel in de buik en erg moe. Herkent iemand zich hierin? Heb dit anders nooit na die tijd.
Hey troela, een fijne vakantie gehad? Ploftieten haha, klinkt goed Hey even een misschien wat rare vraag. Heeft er toevallig iemand in de afgelopen tijd een clear blue digitale zwangerschapstest gekocht. Die zonder indicator waar dus alleen op staat zwanger of niet zwanger. Zijn er drie in een doosje. Of de normale clearblue met streepjes... Ik zoek van beiden nog een kassabonnetje, ik wil graag mijn geld terug maar ze vergoeden niks zonder kassabonnetje en natuurlijk heb ik dat in al mijn gestress toen ik hem gebruikt had perongeluk weggegooid... Ik hoor graag van jullie
Deze ronde heb ik dus sinds de eisprong pijn aan mijn boobs (eerst brandende tepels, en dat ging over in pijnlijke boobs). Sinds de eisprong last van krampjes, maar moeilijk te onderscheiden van menstruatiekrampjes. Maar het viel me op dat ik dat dus al meteen had (ik weet het aan een overdosis hormonen gekscherend). Had ook veel gerommel. Aan de andere kant, dan gerommel en steekjes heb ik ook som gehad toen ik gewoon moest gaan menstrueren. Moeilijk... @Lets, Ah sorry meid, ik kan je niet helpen... Ik heb die met indicator gebruikt en heb ook geen bonnetjes.
@Lets: In heb die zonder indicator, maar heb helaas geen bonnetje meer Had je graag geholpen M'n vakantie was heerlijk. Alleen zoals altijd te snel om. En ook even goede afleiding
wauw maria, goed nieuws!!! succes!! ps. bij de film alles is familie doen ze trouwens ook iui volgens mij
Joh, ram over jouw berichtje heen gekeken. Was de vakantie goed? Zijn jullie weg geweest? Lékker! Sowieso al om even niks te doen haha. Hahaha, plof tieten... duimen dat ze niet voor niets zo zijn Ja ach, ik laat me verrassen wat het gaat worden. Ik ben ook niet echt een meisje meisje. Klom vroeger liever in bomen dan dat ik de haren van mijn pop zat te kammen. Maar toch lijkt het me wel echt super leuk. Zeker als ik dat zo zie met de meiden van mijn zus. Plus die kleren... zó leuk. @Maria, jooo ego. Wat een goed bericht zeg. Hoe groot waren ze? Dus morgen Pregnyl spuiten? Spannend... leuk leuk. Schot in de zaak!!