@Troela, owjee! nee toch @June, ik heb eerste keer met clomid op dag 40/41 eisprong gehad, en deze ronde gelukkig wat sneller... want gisteren positieve ovulatietest. dus het kan wisselend werken, hopelijk komt ie snel Hier: we zijn weer in nederland, gelukkig kraakte ons bed niet! want schoonfamilie lag in de kamer ernaast ik hoop dat t niet erg is dat we donderdag overgeslagen hadden met knus doen, toen kwam t even echt niet uit 2 weekjes wachten nu! XD
Kijk dat is nog eens handig, krijg meteen gebruiks instructies Ga het maandag in huis halen en beginnen Voordat ik door werd verwezen naar de gyn moest ik van de huisarts eerst een maand tempen om te kijken of ik überhaupt een eisprong had en was dat toen al snel zat. Maar ik heb ook zitten denken om misschien aankomende ronde toch maar weer eens te gaan doen. Komt vast goed, succes met wachten
t gekke is,is dat mn gyn zei dat ik moet bellen als ik mn 1e clomid nam om een afspraak te maken om te kijken of het aanslaat. Maar hij had t over n termijn van 5 weken,iets dat ik niet goed begreep omdat er in mijn ogen niet iets nuttigs te zien valt... maargoed dat ik ongesteld ben/word is zeker dus zodra ik ga nemen bel ik gewoon en vraag ik nog s naar n afspraak rond dag 10 dan..., thanks voor de info!
@troela jammer ik heb ook prygnel spuit gekregen men borsten staan op springen heb dikke aders zichtbaar men tepels doen pijn enzenz al die zwangerschapssymptomen maar zijn gwn bijwerkingen pff ;(
Ja ik weet het. Maar ik vond het hoopgevend dat ik die symptomen pas kreeg vanaf cd 9/10. Dus ik dacht wie weet.... maar ja helaas. Volgende ronde beter
Veel succes Maria! @ Wabilla: Zoals ik al zei cd 9/10 dus ongeveer anderhalve week na de pregnyl Hier toch een lf van 14. Vandaag menstruatie echt goed doorgebroken, inclusief de bijbehorende krampen au au :x Zo ff het ziekenhuis bellen voor een uitgangsecho
@Maria sucses @troela ja al die symptomen en toch negatief is balen maar positieve is dan doet medicatie zijn werk
Zo is 't Wabilla @Maria: Hoe laat is je IUI? Hier voor do een afspraak voor de uitgangs echo. Woensdag weer de 1e spuit erin. En ga vanmiddag even dat Maca poeder kopen.
kon niet laten heb een zw test eens gedaan 6dagen voor NOD was niet met ochtendurine of geconcentreerde urine en na 5 min gaf het negatief uit indien ik in licht houd zag ik een licht licht streepje. Dit kan zijn door de hormonen die nog in men lichaam zitten dus nu wwachten op nod terug afspraak echo kijken of cyste weg is en starten met 2de ronde clomid 25 mg
Thanks ladies! IUI viel mee. Het is gewoon niet fijn als ze bij je baarmoedermond vroeten, maar het viel me mee. Had niet mijn eigen dokter en deze dokter was geen verbetering. Wat een ei. Stond ik in m'n onderbroek, begint hij met "hoe denk je dat je kansen zijn" Ik.."uh niet veel toch? 15% ofzo toch?" Zegt tie "ja inderdaad ik wilde weten dat je wel wist dat het percentage dat het niet lukt groter is. De kansen zijn 1 op 6 dus het is hetzelfde als 6 gooien met een dobbelsteen" Right.. Maar goed, er waren na bewerking 84 (!!!!!) miljoen goeie zwemmers over en die zitten nu in mijn baarmoeder. Ik vroeg wat een goed aantal was en toen zei hij tussen de 10 en 20 miljoen zwemmers na bewerking. Dus 84 is echt heel hoog. YES! Ben gewoon weer naar werk gegaan en het is nu weer zitten op dat stomme wachtbankje. Troela. sterkte meis!
Gezellig op het wachtbankje met me Maria! *bied koekje aan* wabilla, is nog wel vroeg om te testen, niet dan? Troela, balen dat t nu met alle ongemakken doorkomt zetten. maar wel duidelijkheid voor je, nu even je positiviteit herzoeken en vol moed nieuwe ronde in ik heb verder weinig te melden, tepels zijn sinds eisprong weer flink opgezet, en vriend krijgt klap als ie ze indrukt of schuin ertegen aan tikt.