Haha thnx! We hebben de kansen denk wel goed benut, vrijdag, zaterdag en zondag hebben we t gezellig gemaakt Vraag me wel af wanneer mijn eisprong nou precies zal zijn.. zal die rond de 22mm zijn of wordt ie toch nog groter voordat etc. Nouja duimen maar..
Jaaa ik ook . Al moet ik zeggen dat ik wel eerst 100 mg clomid had en dat niet aansloeg. Maar 150 mg sloeg wel aan, eerste keer eisprong en hoppa...zwanger!
Haaaaai, Oh de eitjes groeien goed geloof ik. Kan even niet op iedereen reageren want er is héél veel geschreven (moet je maar dagelijks 'mee doen' Leen ). Wabilla, jammer dat het niet raak is. Volgende ronde beter. Hopelijk 1 goed ei en hem dan flink van jetje geven in bed Hier gaat alles goed. Alleen chronisch moe. 's ochtends vroeg wakker en vanaf een uur of 16.00 uur vallen de luiken langzaam dicht. Beetje frustrerend en irritant. Maar goed. Verder heb ik eigenlijk nergens last van (buiten mijn humeur om dan). Morgen alweer 6 weken zwanger! Spannend. Kan niet wachten om het tegen iedereen te gaan vertellen. Maar dat doet mijn nichtje van 4 al. Gelukkig verspreekt ze zich geregeld en zegt ze dat haar zusje (bijna 3) een baby in de buik heeft... scheelt weer haha.
Slechte echo gehad... Kindje is overleden bij 7.2 weken.. Vlak na de vorige echo Pfff wat een ellende
Oei jeetje, ik lees nu jouw reactie.. Wat verschrikkelijk! Ik heb kippevel over mijn hele lichaam. Wat erg! Had je al een soort van voorgevoel, of kwam het totaal onverwachts. Heel veel sterkte meid! *knuff*
weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb ook kippenvel bij het lezen van jou bericht. Wat erg!!! Sterkte *knuffel*
Daan, wat ontzettend verschrikkelijk bericht.... Wat ontzettend heftig en verdrietig voor je/jullie. Heel veel sterkte!
Alsof ik al niet genoeg met me benen wijd lig bij de gyn, nu net ook nog ff m'n eerste uitstrijkje bij de huisarts laten maken. Voel me wel een beetje kijk doos....