Ben je net 30 geworden dan?? Dat was destijds ook mijn verjaardagscadeautje. Bevolkingsonderzoek. En de eerste keer niet goed gegaan (niet genoeg materiaal afgenomen) dus moest ik nog een keer :-|
Nee ik moet nog 30 worden aan het eind van het jaar, maar had al wel een oproep gehad omdat iedereen uit het jaar 84 wordt opgeroepen. Dus dacht doe maar meteen hebben dat ook gehad. Nu zit ik nog in de flow van continue m'n ondergoed uittrekken. Lekker k*t dat het bij jou opnieuw moest. Is toch al zo'n fijn klusje
Klinkt erg leuk ja :/ hopelijk ook weer vanaf Ik moet nog paar jaartjes wachten Hoe gaat t op t wachtbankje Maria? Ik vind nog 6 dagen megalang duren, die trip naar Zwitserland waar ik positieve test had voelt al een maand geleden...
Ow ik ben van 85, dan zal ik volgend jaar wel mogen ach scheelt dat wij dat al super gewend zijn...(lijkt me veel enger als je nog nooit met de benen wijd gelegen hebt...) Morgen mag ik ook weer een inwendige echo zie er totaal niet meer tegenop eigenlijk...maar ik heb een hele lieve vrouw die dat doet die over mijn benen aait haha (klinkt een beetje fout...maar bedoel als geruststellend gebaar)
Vandaag op dag 10 mijn eerste echo gehad en er waren genoeg eitjes/eiblaasjes te zien waarvan er twee 'goed' waren 1 van 10 mm en 1 van 12 mm. Ik moet vrijdag terug voor een echo hopen dat ze dan gegroeid zijn. Vanaf 14/15 mm gaf de arts aan dat t kan ontpoppen tot een goede eisprong. Geen ervaring mee iemand van jullie misschien meer kennis? Vond t wel erg spannend of ze überhaupt iets zouden zien dus voel me nu gelukkig een beetje opgelucht. @Lets succes morgen! De rest ook natuurlijk maar lees soms niet alles terug ivm gebrek aan tijd. Hoop iig dat we allemaal snel resultaat hebben.
Hahaha ja Troela, dacht slim te zijn om het de assisitente te laten doen. Maar dat ging dus mis. Daarna maar door mijn huisarts (man) laten doen. Heb wel eens eerder uitstrijkjes gehad. Maar vind het bij de gynaecoloog minder erg dan bij de huisarts. Volgende week vrijdag eerste echo. Wederom inwendig. Kom maar op. Ben het inmiddels wel gewend. Al een hele polonaise gehad voordat er uberhaupt wat in zat. Dit lijkt me minder erg dan later als ik oud ben met je tieten in een klem te zitten. Dan zit er natuurlijk wat minder volumen in zodat dat plat drukken wat makkelijker gaat, maar lijkt me ook echt geen pretje.
@ knutselkitty: hier bij eerste zwangerschap ook bij eerste eisprong van 100 clomid zwanger, huidige zwangerschap derde eisprong, (elk van verschillende dosis) zwanger geraakt! Het kan dus echt, helaas alleen nooit garanties, dat is ook zoo slopend ervan! Hopelijk goed nieuws voor jou einde van de week! @sweetness tot 14 mm kunnen ze weer verdwijnen, gebeurt lang niet altijd hor, maar na 14 groeien ze wel door zeggen ze, vaak springen ze tussen 20 en 26 mm is mij verteld... Hier alleen bij eerste onderzoek in zks uitstrijkje gehad, nog even wachten voor oproep huisarts! Bij gyn lijkt me toch minder vreemd om met benen wijd te liggen 😏 Succes alle meiden verder in wachtbank of op je eitjes of op je nod! Spannend!
@Daantjuh,wat erg zeg.... wat naar. @sweetnesz; hier ben ik dus ook nerveus voor. of er morgen op de echo uberhaupt wel wat te zien is. gaan ze er vanuit dat er op dag 14 rijpe eitjes gaan zijn? toch aant denken hoe ik dan strakshet beste mn eisprong kan gaan achterhalen(als de clomid aanslaat dan),want ik weet er niet zoveel van nog en heb een afspraak bij de echoscopiste en vraag me af in hoeverre zei mn vrage nkoan beantwoordeb
Sorry maar moet het ff van me af schrijven. Mijn uitslagen waren niet oke dus starten met Provera op 3e dag van cyclus maar tot overmate ook het zaad van partner niet oke! 9 miljoen zwemmers inplaats 20 miljoen. Over 10 weken opnieuw zaadonderzoek dan nog niet oke starten met inbrengen zaad bij mijn ei :x Net te horen gekregen om 18.30u. Trouwens als ik bijwerkingen zoals stemmingswisselingen krijg dan stoppen en over op spuiten. Dus eerst even een maandje proberen. Verder vanmorgen met spoed naar ziekenhuis want schoonpaps is opgenomen met hartklachten en blijkt 2 kransslagaders verstopt te hebben zitten het kan niet worden verholpen met stents aangezien het een te groot stuk was. Dus waarschijnlijk snel een bypass (omleidingen) Dus kortom ff een RUK dag sorry! De gehele dag in het ziekenhuis doorgebracht Iemand bekend met provera?? Injecteren wordt wel vergoed door mijn verzekering hoorde ik van de gynaecoloog. Ik zal voorlopig dus minder hier te zien zijn ivm schoonpaps en dus veel in het ziekenhuis aanwezig zijn. Hoop dat iedereen gauw een roze test in handen heeft.
Uhm bedoelde clomid maar gynaecoloog heeft dus de verkeerde medicatie uitgeschreven zie ik net grrrrrr kan het nog erger? Kan wel door de grond gaan.
Dag dames voor mij komende dagen emotioneel toch zwaar ga zijn . Moest bellen als ik ongesteld werd ,(mits ze niet werken in weekend) vandaag gebeld op dag drie van cyclus mocht vandaag al langskomen. Moest echo doen(wat ik niet verwachte, en ook ongemakkelijk vond omdat ik ongesteld ben) bij echo vond ze niet direct de rechtereierstok was een groot zwart bol denk grote van tennisbal aanwezig ze dacht mss men blaas , moest proberen om te plassen en keek opnieuw na lang daar te liggen zij ze dat toch de cyste was die doorgegroeid was was ongeveer 6/7 cm groot. Bon om verhaal kort te maken bloed geprikt om te kijken of hormoon bevat de cyste gelukkig niet. Morgen terug afspraak bij verloskwartier om cyste weg te laten prikken en clomid beginnen hopelijk anders moet ik maand overslaan tot cyste verdwenen is... Wat ik oo zo niet wil. Sorry voor de lange uitleg. Wie geeft er ervaring met cyste wegprikken??
@Wabilla: Balen van je cyste, maar wel fijn dat ze zo snel actie ondernemen! @Anoniem: Wat een klote dag voor jou! Veel sterkte met alles @Leen: Volgende week vrijdag echo. Spannend joh! De dagen zullen wel kruipen voor jou...?! @Benthe: Laat het gewoon over je heen komen. Bij cd 14 kan er al een groeiend, evt een groot eitje te zien zijn maar kan ook nog niks te zien zijn en dat het nog wat tijd nodig heeft. Dat is van te voren niet te zeggen en ook elke ronde weer anders. @Lets: Succes morgen @Kitty en Maria: Hoe is het samen op het wachtbankje? Nog een beetje vol te houden?
Jeetje wat een baaldag hier... Anoniempje, daantjuh, wabilla..pff... Sterkte dames en een dikke knuffel! Anoniempje, jammer dat het semenonderzoek ook niet goed was. (Overigens...mijn vriend had er 2,2 miljoen...dus die van jou heeft nog wel een stuk meer, laat dat het schrale troost zijn...) weet je of het alleen de hoeveelheid was of ook de vorm en beweeglijkheid?
Hey ladies, Moest weer even bijlezen na het weekend. Daantje wat een verdrietig nieuws! Wat grappig dat er meer 84'ers hier zitten. Bij mij lag de uitnodiging ook op de mat. Lekker confronterend met dat je 30 bent geworden of bijna wordt. Heb er nog niks mee gedaan, nog even geen zin in geloof ik. @maria: bijzonder dat je mocht kiezen bij 50mg. Bij mij nooit over gesproken. De eerste maand netjes curve bijgehouden maar werd er zo simpel van en had het gevoel dat ik er daardoor alleen maar mee bezig was. Net op vakantie geweest en redelijk gegokt wat DE dagen waren en verder alles losgelaten maar ook dat heeft niet geholpen. Tot overmaat van ramp mijn beste vriendin zwanger die het echt alleen nog maar over haar zwangerschap kan hebben... Grrrrrrrrrr Niet eerlijk van me maar zo voelt het even.. @Wabilla: die opvliegers zijn vervelend he! Ik heb ze steeds na de dagen dat ik clomid heb gebruikt. Met name 's avonds...hoofdpijn had ik alleen bij de eerste ronde clomid. Probeer er ook maar gewoon nuchter onder te blijven. Zie maar zo, dat als wij over jaren in de overgang gaan we iig al weten hoe opvliegers voelen.
@wabilla, sorry lees nu pas de rest van je verhaal over de cyste. Schrikken maar fijn dat ze er snel wat mee doen! Trusten
Hee meisjes, bedankt voor jullie medeleven. Dit is zo verschrikkelijk heftig. En pfff juist na alle ellende van de mmm. Ik zie het echt allemaal ff niet meer zitten. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de gyn. Om te kijken hoe en wat. Ik wil het vruchtje nl vandaag het liefst nog uit mn lijf. Ik blijf nl vage symptomen houden, zoals pijnlijke boobs. Gelukkig is mn vriend echt super lief. Hij is nu ook alweer onderweg naar huis voor mij. Ben echt een hoopje ellende nu. En zie even geen positieve dingen meer. Pfff alleen het idee om straks weer opnieuw te beginnen en dan weer die stress om een ei. En mocht ik dan ooit weer zwanger worden, hoe kom ik in vredesnaam de 1e weken door. Sorry voor mn echo berichtje.
Verschrikkelijk Daan... ben ook echt van je berichtje geschrokken! En dan te bedenken hoe jij je moet voelen, kan ik niet bevatten... . Een verwachte mooie dag is een nachtmerrie geworden. Fijn dat je vriend nu onderweg naar huis is, dat klinkt in elk geval als een goede steun en dat jullie er voor elkaar zijn. Het lijkt me zwaar als je lichaam nog wel signalen afgeeft. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid in gesprek met gyn. Een heftige dag weer. Veel sterkte dan ook vandaag.
Niks sorry voor ego berichtje, ik geef je groot gelijk dat alles verder langs je gaat nu Hopelijk kan de gyn je nu helpen waar jij je nu een ienieminiekleinbeetje beter bij kan voelen En wat lief van je vriend om toch van werk te komen Zal lastig zijn om te zeggen waarom, maar je maatje bij je voor steun is altijd fijn Verder, ik kan me niet inbeelden hoe zwaar en droevig dit is, omdat ik het niet meegemaakt heb, maar ik voel erg met je mee *nog een extra digihug*
Ooow lieve Daan, ik heb zooo met je te doen! Was gister zelf ook helemaal van slag door jouw bericht. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het even helemaal kwijt bent. Neem lekker even je rust om dit te verwerken, meld je ziek en kruip onder de wol en even je verdriet toelaten. Heel veel sterkte meid! Anoeniempje wat een nare uitslag! Hopelijk de volgende keer beter! Of ook IUI? Hier: wachtbankje zuigt as always. Symptomen duiden weer op aankomende menstruatie (krampen, dunne en veel afscheiding en gevoelige tepels) dusssss ik denk dat het weer niet gelukt is. Maar goed, van het weekend carnaval om me eventueel af te reageren. Vrijdagochtend testen en als tie negatief is, dan kan ik flink carnavallen (ik verwacht m'n menstruatie zaterdag).