Nogmaals dankjewel! Mijn man kon het nauwelijk geloven, maar was wel heel blij. Binnenkort zal ik wel een cb halen en dan volgende week maandag ofzo nogmaals testen. Als die ook positief is, bel ik toch maar een verloskundige. Lijkt me ook wat onnodig dat een gynaecoloog ernaar gaat kijken als er niet meteen een aanleiding voor is (en kost de maatschappij onnodig veel). De kruiden neem ik voorlopig halve dosis. Google gaf trouwens geen antwoord, maar het zijn ook speciaal voor mij samengestelde kruiden. Deze wekken de eisprong, niet de menstruatie op. Ik had eerder al eens gevraagd of ze kwaad kunnen bij een eventuele zwangerschap en dat was niet het geval. Maar kwaad kunnen en goed ervoor zijn is natuurlijk wat anders. De Chinese manier van naar het lichaam kijken is ook wat anders dan de westerse wijze. De kruiden en acupunctuur zorgen voor de juiste energiebalans van het lichaam (en bijvoorbeeld een 'warme buik') en wat dat betreft zouden de huidige kruiden die juiste balans in stand moeten houden en zouden ze dus juist eerder goed moeten zijn. Ach, het enige dat ik weet is dat het gewerkt heeft
Dan heb ik niets gezegd . Wat goed van je dat jij je zo kunt inhouden man. Damn. R-e-s-p-e-c-t. Zou ik écht niet kunnen.... Ik was meteen naar de winkel gereden geloof ik hahaha. Jeuh! En we hebben er weer een succes nummer bij! Nu ik nog...
Gaan we duimen! is er ergens uiteindelijk bijgehouden wie de prognose hadden, en wie er zwanger raakten? misschien leuk om dat ook bij te houden in ieder geval
Eeehm nee. Als iemand de lijst wil maken??? :-D. Weet niet of ik dat zo goed in elkaar kan flanzen. Maar wel een leuk idee natuurlijk.
ik zal es kijken, zie ik meteen wat er op alle overige pagina's langs is gekomen xD misschien dat ik nog wat tips lees
Okay... ik ga wat maken. Zet even in kleur je informatie, dan vul ik het wel bij!! Zoiets? NOD 11 augustus Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 1 Clomid, 1e kindje Behandelingen Leen82 Duphaston, Clomid 50mg Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Zwanger Rosalinde 7 augustus positief getest, ? uitgerekend
NOD 11 augustus Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 1 Clomid, 1e kindje 21 augustus Daantjuh 28jr, 6e maand , ronde 3, ronde 1 Clomid, ? kindje NOD onbekend Knutselkitty, 23 Jaar, 8e maand, 3e ronde, ? kindje Behandelingen Leen82 Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomd 50mgr Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Knutselkitty 9 augustus Afspraak huisarts Zwanger Rosalinde 7 augustus positief getest, ? uitgerekend
Oei, nu staat het er wel heel definitief in roze Voor de aanvulling, ik ben 24 jaar, dit is de 6e ronde (maar die 10 maanden zonder cycli niet meegerekend) voor ons 1e kindje. Wanneer ik uitgerekend ben, weet ik nog niet. Als alles goed gaat, ergens in april.
aaaaaaaaaaaaaaaaaah even gillen sorry ik moet zaterdag gewoon voor de 6e echo komen,omdat ze vandaag op cyclusdag 21 (!!) zagen dattie toch dat de 2 eitjes van 11 mm naar 13 mm zijn gegaan ten opzichte van zaterdag.Dus een hele langzame groei.Als het zaterdag niet verder gegroeid is dan wordt het primolut en nieuwe ronde met hogere dosis. En even voor het lijstje: 11e maand (maar nog niet 1 eisprong,dus eigenlijk ben ik nog niet begonnen,het is maar hoe je het bekijkt ) en ik ben 29 jaar,1e kind.. en momenteel aan de 50mg Clomid. Wat is het opeens gezellig druk hier geworden
@Tessel: Wanhoop niet. Bij mij was pas op CD 24 een follikel van 12 mm te zien (echo's als onderdeel OFO, ivm vakantie was dat de laatste echo) en toch is het blijkbaar erg goed gegaan. Het is dus mogelijk dat het langzamer groeit en toch goed komt, maar irritant is het wel.