PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja want ik meen dat het wat langzamer ging omdat je ziekjes was? Anyway. Je bent zwanger!!!! BOTS! Zal ik het lijstje maar weer aanpassen dan? Enig idee op welke pagina dat stond dames??

Troela, ja dat gaat goed tegenwoordig. Ik heb even een handige 'manier' moeten vinden met zitten, dat ding vasthouden en er in plassen i.p.v. er overheen ;). Het is nog niet echt 'relaxed', maar het lukt inmiddels aardig haha.

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Whahahahaaha!!!! Thanks Nana!! :D

4. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Ja precies, ben 2 keer wat minder fit geweest.
    Maar ehm wanneer kan ik het beste de gyn bellen? Maandag?
    Misschien is t nu nog n btje vroeg qua luteale fase.

Kitty ik hoop voor jou ook een rosé test dit weekend!

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maria, up to you. Lijst al aanpassen of nog even wachten? :)

Ik zou maandag gewoon bellen. Ik heb een dag na NOD gebeld.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik belde ook na NOD.. Ben super blij voor je Maria!

Ik ga ook gelijk die poeder aanschaffen. Welk merk hebben jullie?

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    nou... vooruit leen :) als ik dit weekend ongesteld wordt, loop ik even langs de tuinen voor zo'n zakje macapoeder :)

8. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Gefeliciteerd Maria met je zwangerschap!! :)

Ik heb nog nooit van maca poeder gehoord. Wat is het precies en waar kan ik het kopen? Is natuurlijk het proberen waard :D

9. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Thans Daantjuh! Mijn pot is van het merk Matteson. Kun je op bodyenfitshop.nl kopen

Jij ook bedankt sweetnez :)

Ik ga inderdaad wachten tot maandag, voor het geval ik toch ongesteld word.
    Op naar een alcoholvrije carnaval!

10. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat hebben wij toch een heftig leven. Net terug uit Istanbul en zit alles (en dat is heeeellwat) ff terug te lezen. Wat een ups en vreselijke downs weer.

@Daan: jezus wat een bericht! Ik had rillingen. Wat vreselijk, heb je zolang gewacht en dan lukt het eindelijk, ben je super blij en dan bam, ga je weer keihard onderuit. Heel veel sterkte. Mn vriendinnetje heeft ook een miskraam gehad, wij zij samen lekkere leuke dingen gaan doen, wijntje drinken, shoppen, strand ed. Ff er niet aan denken. Houd vertrouwen, het komt wel goed.

@kitty: bedoel je datje echt kittens hebt die naar je borsten trekken? Dat vind ik echt een duidelijk teken hoor. De natuur houd je niet voor de gek. Die kittens ruiken blijkbaar de goede moeder hormonen ofzo. Cool

@maria: wow, gefeliciteerd!

@anoniem: wat een kutuitslag! Wij hebben die uitslag ook gehad en we waren echt lamgeslagen. Maar volgens de arts is zaad zeer beinvloedbaar dus wij mochten de hoop nog niet opgeven. Lets is ervaringsdeskundige, zij heeft de eerste icsi gehad.

@lets, hoe gaat het nu? Ben je aan het spuiten? Wanneer gaan ze de punctie doen?

about me: zometeen naar het ziekenhuis, uitslag van het tweede zaadonderzoek. Krijgen we bevestiging of is er verbetering.. nerveus

11. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    #3051 knutselkitty, 28 feb 2014
    Laatst bewerkt: 28 feb 2014
    nou, normaal zit er een altijd aan mijn oorlel te sabbelen, maar nu gingen ze om de beurt jacht maken op mijn boobies.. ze zijn nu bijna 5 maanden oud

en ik ga gewoon afwachten tot na weekend :p toen ik uit bed was lieten ze mijn borsten verder met rust (gelukkig, die tongen schuren best erg!)

Trouwens (ben echt verstrooid bezig weer) WELKOM TERUG! :D leuke vakantie gehad? :)

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maria ik heb poeder van het merk Original Superfoods. Online gekocht.

Verdikkeme zeg. Loop hier met een scheve bakkes rond momenteel. Net naar de tandarts geweest. En ik had een gaatje. En mini, maar gaatje is gaatje. Mijn 3e! Nu moet je weten dat ik bijzonder scheitachtig ben als het op tandartsen aan komt en ben net over gestapt op een nieuwe. Wilde hij dat zonder verdoving doen. Haha dacht het niet. Hij stelde het 3 x voor en ik zei 4 x nee. Mijn lichaamstemperatuur was al spontaan met 10 graden gestegen. Ben echt een jankerd wat dat betreft zeg. Mietje. Was echt zo gepiept.
    En verdoving mag met een zwangerschap. Anders had 'ie pas over een maand of 9 mogen vullen.

Pfoe, voelt alsof ik een top prestatie geleverd heb nu haha. Erg he!

13. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Pluimpje voor Leen :D
    psst ;) ik moet ook perse verdoving, anders komt de tandarts niet in de buurt met de boor ;)

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahaha te erg hè! En het was ook een gaatje van niks. Heb bij wijze van spreken de boor niet eens gehoord. Maar ook gewoon het idee alleen al. Jak! Zelfd tandsteen verwijderen bij mij doet zeer en moeten ze met de haak doen. Dat wordt in september weer gedaan. Van hem moet ik nu écht dagelijks gaan raggen. Dan wordt mn tandvlees gezonder en volgens hem doet het dan ook geen zeer! Okay, we'll try.

Ga toch liever met de billen bloot bij de gynaecoloog dan met mijn tanden bloot bij de tandarts haha.

15. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Meiden, sorry hoor maar word even helemaal onzeker gemaakt door iemand uit een ander forum.
    Zij zegt, ik heb 11 dpo ook nog eens positief getest maar dat was pregnyl.
    Maar ik heb zaterdagavond 15 feb de pregnyl gezet. Dat is er nu (13 dagen later) er toch wel uit?

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja ga daar maar vanuit Maria dat die er al uit is. Duurt een dag of 10. Was bij mij ook zo. Ga er maar vanuit dat je hartstikke zwanger bent. Maar die onzekerheid sluimerde ook bij mij. As in: zul je net zien dat bij mij de Pregnyl er langer in blijft zitten etc.
    Als je morgen niet ongesteld bent en zondag de test wat donkerder is zal het echt wel goed zitten hoor!!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maria, wauw, gefeliciteerd! Volgens mij moet de pregnyl er weer uit zijn hoor.

Goedzo leen, de tandarts weer overleefd, ben trots op je. Ik sla m dit jaar denk ik over...even genoeg polonaise aan mijn lijf...

Vissie, ben benieuwd naar de uitslag...ik duik dat het beter is!!!

Ik ben nog niet begonnen met spuiten. Verwacht morgen mijn menstruatie, dus dan zou ik maandag moeten beginnen met spuiten. Ze liggen weer te popelen tot ze in mijn buik mogen hoor;) uhm haha...

18. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maria gefeliciteerd!!! Laat je niet onzeker maken hoor....gewoon even afwachten, morgen of overmorgen nog een test doen.

Haha Leen moet wel lachen om je verhaal van de tandarts hoor...als jij een verdoving wil moet je gewoon een verdoving krijgen :D

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Maria, laat je niet gek maken.. Hier ook 13 dagen na de pregnyl positief getest. 11dpo
    Je zal zien dat de komende dagen je testen donkerder worden.

Vissie Spannend.. ik hoop voor je dat je nu wel goed nieuws krijgt mbt het zaad van je man.

Lets "Fijn" dat je weer bijna ongie wordt, zodat je weer kan beginnen.. Ik duik nu voor je op veel mooie eitjes met bevruchtingen.

Super spannend jullie allemaal met de aankomende NOD's.

Ik heb de maca poeder besteld en heb ook een maansteen besteld. Eigenlijk geloof ik er niet in, maarja wie weet hihhi..

Hier gaat het redelijk. Het is echt een emotionele rollercoaster, wat je echt dus niemand gunt. Emoties rollen alle kanten op. Soms kan ik helemaal niet huilen en lijkt het net alsof het over iemand anders gaat en soms kan ik ook ineens keihard in tranen uitbarsten.

Ik heb ervoor gekozen om mijn zwangerschap aan best veel mensen te vertellen, zoals familie, werk en beste vrienden.
    Dus het was natuurlijk super heftig om deze mensen te vertellen dat het helaas misgegaan is.
    Maar alle reacties die ik heb ontvangen deze week zijn echt onbeschrijfelijk lief.

2 bossen bloemen,een hoop kaartjes, flessen wijn en chocolade. En dan ook nog super veel lieve appjes en belletjes. Ik vind het super bijzonder en ik schaam mezelf omdat ik zelf nooit zo attent ben nl ;)

Van mn werk mag ik alle tijd nemen die ik nodig heb. Super lief.

Lichamelijk gaat het hier verder best goed. Sinds gisteraaf geen bloed of bruin verlies meer. Ook geen krampen meer.
    Bloed verlies maakt het wel heel erg definitief en had ergens wel verwacht dat het meer zou zijn. Door Google kwam ik er achter dat het wel redelijk normaal was.

Verder zitten we nu maar na te denken over een vakantie. Aangezien duiken van ons een grote passie is en dit kon niet meer vanwege de zwangerschap willen we nu het liefst zo snel mogelijk iets boeken.
    We willen super graag een keertje naar Sulawesi in Indonesië. Tickets zijn alleen een beetje prijzig.
    Mja Sulawesi is zonder duiken niet zo super, dus wat als ik weer zwanger ben.. hihihi dilemma's.

Meiden.. ik zie dat de 5 in de klok zit ;) .. Ik neem een borrel..

xxxx

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ooh lets, je mag weer gaan spuiten, tijd is toch nog wel lekker voorbij gegaan, al zal t wel niet zo gevoeld hebben voor jou ;)

Deel Deze Pagina