Vissie Mijn vriend is niet ziek geweest wel een tijd terug te laag ijzergehalte. Hopen dat dat de oorzaak dan maar is! Super goed nieuws voor jullie! Nu duiken dat het gauw dan eindelijk lukt! Benthe Gecondoleerd en heel veel sterkte Daantjuh Super attent van alle mensen zeg! Dat steekt je toch even weer een hart onder de riem in deze moeilijk tijd denk ik he? Maria waaaaahhhh wat super goed nieuws zeg. Gefeliciteerd zooo blij voor jullie! Test ziet er goed uit en hopen dat hij de komende dagen lekker oploopt. knutselkitty Tijd gaat nu gauw he! Hoop ook op roze bij jou deze ronde. Ik ga toch ook maar even maca poeder bestellen denk ik! Hoe en wanneer neem je het in? Bij starten van je nieuwe cyclus? En hoelang dan achtereen? Is het voor mij nu wel een goed idee hier mee te beginnen deze ronde ivm ook starten van de Clomid? Mijn buikkrampen worden erger dus mijn ongi staat er aan te komen denk ik. Op naar de volgende ronde vol goede moed! Starten ze altijd met icsi na slecht zaad partner of kan het ook zijn dat IUI eerst wordt toegepast? Nog geen lood verstand van en ook nog niet opgezocht. Hoop gewoon dat het zaad weer beter van kwaliteit is de volgende keer maar dat duurt nog 2 en halve maand voordat we dat weten. Vind het zo zonde van de tijd maar moeten geduld hebben en gaan gewoon verder met proberen. Je weet het nooit toch? Kans is een kans ofniet dan dames?
Benthe, gecondoleerd Aan alle anderen, mijn 'klachtjes' schieten alle kanten op.. Tepels staan strak, kleine steekjes soms bij mijn lies? Ook met vlagen last van mijn onderrug én een waterballet die me telkens laat twijfelen of ik niet gewoon al bloed verlies Nog maar paar daagjes En nu ga ik slapen, heb me goed vermaakt hier int zuiden en ik was de Bob!
Dames even een vraagje over Pregnyl. Ik moet zondag avond de pregnyl zetten maar ik heb geen specifieke tijd door gekregen en ook niet aan gedacht te vragen. Hebben jullie wel een bepaald tijdstip aan moeten houden? Gyn zei alleen maar zondag avond, verder niks
Geen idee Troela. Ik heb hem iedere keer 's ochtends mogen zetten na de echo toen bleek dat het eitje groot genoeg was. En als ik hem 's ochtends zet, heb ik 's avonds/'s nachts mijn eisprong (36-40 uur later). Dus dat is wel 'handig'. Gewoon even tellen en kijken wat jou dan het beste uit komt. Zodat je rondom je eisprong nog even kunt rollebollen zou ik zeggen. Is je eitje dan nog net niet groot genoeg of zo?
Nee m'n ei moest nog een beetje groeien. Hij was nu ruim 15 mm. Vandaar dat gisteren en vandaag nog puregon moet spuiten. Maar ze verwachte hem zondag groot genoeg dus mag dan de pregnyl erin. Hoef er niet meer voor terug te komen zondag. Vorige keer heb ik de pregnyl idd ook 's ochtends direct na m'n echo laten zetten door de verpleegkundige Vandaar ook een beetje de verwarring
En wanneer was 'ie 15 mm? Zou je hem dan niet morgenvroeg zetten? Ik wilde zelf altijd echo's hebben om zeker te weten hoe groot hij was. De vorige keer bij net 17mm niet raak en nu bij 19mm wel... Moeilijk.
Gisteren was 15 mm. Normaal krijg ik ook altijd echo's tot aan de eisprong. Maar volgens de gyn was het nu niet nodig aangezien de afgelopen paar cyclussen m'n eitje altijd even hard groeide. Of ze willen geen volgeboekt carnavals weekend hebben of zo... Ik ga er maar van uit dat ze weet wat ze zegt en zet h'm maar gewoon zondag avond
@ Anoniem: " Starten ze altijd met icsi na slecht zaad partner of kan het ook zijn dat IUI eerst wordt toegepast? Nog geen lood verstand van en ook nog niet opgezocht. Hoop gewoon dat het zaad weer beter van kwaliteit is de volgende keer maar dat duurt nog 2 en halve maand voordat we dat weten. Vind het zo zonde van de tijd maar moeten geduld hebben en gaan gewoon verder met proberen. Je weet het nooit toch? Kans is een kans ofniet dan dames?[/QUOTE]" Anoniem: Natuurlijk moet je proberen. Er hoeft maar 1 zaadje de goede kant op te zwemmen. Ik had me al helemaal verdiept in de icsi enzo. Zelf al bij de verzekeraar gevraagd om meer informatie, beste ziekenhuizen, wachtlijsten ed. Mijn arts zei dat als het zaad iets beter zou zin maar niet goed genoeg, dat ze eerst iui zouden proberen. Dus dan zou inderdaad kunnen. Hangt er helemaal vanaf wat de uitslag is. Laat je nog niet gek maken, deed ik wel en dat blijkt nu voor niets. Gek maken kan altijd nog. Want ik prettig vond was een belafspraak met de gyneacoloog waar ik al mijn vragen kon stellen. Succes
Ik moest de pregnyl 37u voor de punctie zetten, dus na die tijd zal het wel pas iets doen denk ik... Anoniempje, iui kan ook, ligt er helemaal aan wat er van het zaad niet goed is. Beweeglijkheid, vorm, snelheid, zijn drie verschillende dingen die niet goed kunnen zijn, bij ons was het allemaal niet goed vandaar gelijk de icsi...maar als het beter is zit er nog iui of ivf tussen.. Succes met wachten, duurt lang he, als je verder wilt.. Hier dag 1 vd menstruatie dus, vanaf maandag weer spuiten. Back in actie, net hopelijk voorlopig mijn laatste alcoholisch drankje genuttigd!
Fijn Lets, deze ronde ga je gewoon wat meer geluk hebben Gaan ze je dosis ophogen om meer follikels te krijgen? Gisteren hopelijk de laatste carpaccio op
Mariaaaa hoe gaat het? Hopelijk nog steeds niet ongesteld en een oplopende test. Ben heel nieuwsgierig!!
@Kitty: Ohh echt? Gatver wat een tegenvaller Voelde je het al aankomen? @Maria: Ik ben net als Leen heel nieuwsgierig hoe het er voor staat?? @Lets: Fijn dat je eindelijk weer in actie kan komen ipv afwachten
Meiden, vraagje: jullie hebben ook vast ervaring gehad met duphaston. Ik moet maandag het doosje halen bij de apotheek, en zal het dan vast wel lezen. Maar ben nu al nieuwsgierig naar hoeveel dagen je het slik en na hoeveel dagen start de bloeding? Wel handig om te weten ivm de 'planning' van een mogelijke eisprong.. Ga nl een weekend weg met ivriendinnen, zal je net zien dat ik hem dan heb!
Ja ik heb ook Duphastom gehad. Geen last van gehad ofzo. Ik moest 10 of 12 dagen slikken (weet ik niet meer) en werd na 2 dagen ongesteld. Op dag 3 van de menstruatie moest ik dan beginnen met Clomid. Eerste echo pas op cd 10 en een eisprong op z'n vroegst op dag 18. Dus je kunt makkelijk wat plannen
thanks meiden voor de support! @ leen: hoe is het?? last van kwaaltjes? @kitty: bah tegenvaller. terug naar de gyn nu? @ lets: hopelijk succes met deze dosis! @ vissie: ik kreeg provera en dat zou dan 10 dg geslikt moeten worden en na slikken zou er binnen een dag of4 bloeding moeten zijn. heb het nooit gebruikt dus kan je in de praktijk niet helpen...succes iig..! Zo,zelf zit ik op dag 15 morgen weer n echo...maar ik heb helemaal geen ovulatie symptomen zoals de laatste keer.... ik had donderdag n ei van 17,5 maar ik begin zo te doemdenken dat die dan ook teruggeslonken is,want ik heb niks geen eisprong of ovulatie signalen. geen pijnlijke boobs,geen afscheiding,niks....