PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Oew spannend leen! :D al zin om je spruitje te zien? ;)

Hier, ben net weer terug van het ziekenhuis, mag weer 75mg Clomid wegwerken per dag :)
    zoals gewoonlijk mocht ik meteen weer naar "kamer 5" doorlopen, zag in de wachtkamer 2 dames met flinke buik zitten, dus ben erg blij dat ik 10 minuten voor mn kamertje zat :p
    dus net mijn maca capsule, foliumzuur tabletje en 1,5 tabletje clomid naar binnen gegleden :)
    nu op zoek naar ontbijtje en dan naar de ijzerwarenwinkel fietsen!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ja enorm veel zin in. Hopelijk wordt het dan ook allemaal wat werkelijker en begint het wat vorm te krijgen zeg maar haha.

So! Jij krijgt je porties wel binnen haha. Maar goed bezig meid! Laat die Clomid z'n werk maar doen!! Hops!

Dit topic
    Wow, WTF. We hebben zo'n 3140 berichten gestuurd en dit topic is ruim 105.000 keer bekeken :$:$:$.
    We doen goed ons best dus.

Met andere woorden: Dit topic is veruit de populairste haha
    Of we lullen te veel. Klopt ook wel weer :D.
    Maar ik vind dat wel kei leuk!!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Anoniem.. Sterkte met je schoonpa. Hopelijk is alles goed gegaan

Hier was de clomid een regelrechte hell.
    Stemmingswisselingen tot en met. En op het laatst zelfs lichtflitsen en hallucinaties. Dit was overigens met 150mg.
    En werken deed het helaas niet.

Maar goed.. Gelukkig bestaat er zoiets als Gonal F. En hierbij was ook de allereerste eisprong bingo. Het zaad heeft VL ook moeten inleveren en ook dit was goed. Dus gelukkig nog heel veel hoop voor de toekomst. Dat houdt me een beetje op de been.

Tja mn werk.. Gister ben ik eerder naar huis gegaan en denk dat ik dat vandaag ook doe.
    Ik heb gister een goed gesprek gehad met mn manager. En hij snapt mn verdriet heel goed. Dus dat is wel heel fijn.

Tja en de rest van mn collega's (ook vrouwen van andere afdelingen.) Er kan serieus geen goedemorgen vanaf, terwijl ze weten van de miskraam.
    Alsof je een enge of besmettelijke ziekte hebt.
    Ik snap wel dat er mensen zijn die niet weten hoe ze moeten reageren. maar gewoon een simpele goedemorgen?!?! Ik ben hier best wel ondersteboven van eigenlijk.

De maca poeder was vanochtend al beter te nassen in mn smoothie. Vandaag bevroren framboosjes met spa citron en een beetje yoghurt.

sorry overigens voor de schuine tekst.. Ik kreeg hem niet weg..

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Nah serieus Daantjuh? Dat vind ik wel erg, eerlijk gezegd.
    Wat jij ook zegt: dat ze niet weten wat te zeggen, fine.. Maar niet eens een simpele goedemorgen? Ik zou dan heel overdreven iedereen een goedemorgen wensen ;)
    Nee, maar snap wel dat dat klote voelt. Alsof je ziek bent, inderdaad.. Raar hoor.
    Hou je t verder wel een beetje vol?

Ik vond de Maca niet eens zo heeeel slecht te eten :p vond het ook niet super lekker hoor..

Leen, spannend, je echo!! Lijkt me zo bijzonder!
    Heb je ook lang genoeg op moeten wachten :) ik duim voor een prachtig resultaat.
    Zouden jullie willen weten wat het wordt eigenlijk?

5. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

Dec 10, 2013
    644
    0
    16
    Wow Daantjuh ik snap heel goed dat je er ondersteboven van bent.
    Wel apart dat er niks wordt gezegd. Das misschien nog wel erger als dat mensen de verkeerde opmerkingen maken.

@ alle dames die aan de maca zijn (volgens mij zo'n beetje iedereen) ik hoop voor jullie dat het ook werkt!
    Dan kunnen we snel dit populaire forum sluiten en verder in het zwangeren forum! :)

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    YAY populairste topic :p al zijn er volgens mij wel grotere getallen bij andere topics (WWJK en soms zo'n lounge ruzietopic)

ja, ik krijg zo redelijk wat binnen!

Werkse vandaag meid, en tja, die dames, ik denk dat ze ook gewoon geen houding weten te geven eraan. het blijft gewoon lastig. hopelijk kunnen ze gauw een houding geven richting jou, want nu voel je je helemaal afgestoten.

over de schuine tekst, maakt mij echt niet uit hoor, maar als je je er zelf aan stoort, post wijzigen -> ctrl+A -> en dan I boven tekstveld 1 of 2x aanklikken

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    We hebben ons gedragen als konijntjes dus aan de inzet zal het niet liggen ;) Nu maar afwachten...

Wat ontzettend leuk en spannend vrijdag de eerste echo. Bijzonder! Geniet ervan zou ik zeggen!

@Daantjuh: Wat ontzettend irritant dat mensen zo doen, sterkte!

@Kitty: Succes met de clomid, dat het maar weer goed z'n werk mag doen

@Benthe: Mijn man moest ook z'n zaad inleveren aan het begin van het traject. Want zoals de gyn zei: Is zonde als we bij jou van alles uithalen aan medicijnen e.d. terwijl je misschien niet eens geen kans van slagen hebt als het bij de man niet goed zit, dus een ander traject zou moeten volgen. Zit wat in vind ik

8. wabilla

wabilla Actief lid

Apr 10, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames na tijdje afwezig te zijn ben ik terug:) had het eventjes nodig om even alles los te laten en gwn chill te zijn een me time dus heeft deugd gedaan . Maar ben terug en doe men best weer om alles te volgen hier nog altijd geen bijwerkingen van clomid terwijl met 50 mgr had ik er direct en nu met 25 nog geen (waarvan ik me toch wel de vraag stel en hoop dat het werkt)

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daantjuh dat is wel heel erg van die collega's hoor, dat doe je toch niet? Pff snap dat je je dan heel rot voelt.

@kitty succes met de clomid!

@leen spannend en leuk die echo

@maria had ik je eigenlijk al gefeliciteerd?

@hier ik zit op t wachtbankje en houd het nu al amper vol. Ik heb nog een dipstick van zwanger en kids liggen die je 6 ddagn voor nod kan doen, maar of dat werkt? :p

10. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Daantjuh jeetje dat ze je zo negeren zeg! Kop op he!

Leen Oehhh spannend en het is dan eindelijk zo ver. Ben reuze benieuwd hoe je het vond. En je mannetje natuurlijk. Veel succes meid.

Troela Nu maar weer wachten dus. Ik duik voor je!

Joyce Moeilijk is dat he? maar zou toch nog even vol houden hoor en pas later testen denk ik. Op hoeveel dpo zit je nu?

@ hier: Nog steeds geen rood......wel buikpijn maar ook niet zwanger! Al dat wachten laat de volgende ronde nu maar gewoon komen. Zit op dag 42 hoeveel gaan het er nog worden? :( beetje zat van.

11. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    @Wabilla: geeft niets meid. Ik had hetzelfde :) soms is afstand even nodig..

@Joyce spannend!!! Ga je wachten tot je NOD? Of ga je eerder testen?

@Anoniem, ik ben even kwijt of jij nu ook medicatie slikt? Irritant hè, dat wachten.. Hier ook alweer op dag 39.. Vreselijk!

@Troela, goed bezig meid :cool: ik hoop dat het goed uitpakt en je over 2 weken een mooie test hebt! #fingerscrossed

Ik heb nu even heerlijk een weekje vakantie. Vanochtend de tuin maar eens 'lente-klaar' gemaakt.
    Ik kijk nu Horrible Bosses. Kent iemand die film? :D :D geweldig

12. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb denk ik maandag of dinsdag eisprong gehad dan zit ik nu pas op 7 of 8 dpo nog wel erg vroeg dus. Oh vervelend meis... ook irritant als je niet ongi wordt en ook niet zwanger bent. Weet nog wel dat ik me vorig jaar helemaal gek maakte na pilstop een cyclus van 130 dagen! En daarna 150 ofzo...

13. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie xElles! Ik ken de film niet. Ja ik probeer te wachten, maar houd het denk niet vol. Heb het nu al zo moeilijk. En zaterdag zouden we met vrienden gaan stappen dus denk dat ik sowieso zaterdagochtend ga testen

14. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Dank je!

Jee, 130of 150 is ook wel echt super lang!!
    Gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig. Hopelijk gaat t snel bijzonder allemaal :)

Ah die film is echt te grappig. Allemaal leuke acteurs :D
    Gaat over 3 mannen die een hekel hebben aan hun baas en in een opwelling besluiten ze elkaars baas te vermoorden. Maat alles gaat mis uiteraard. Ben nu halverwege ofzo.
    Lach me dood :D

15. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt grappig, zal de film eens opzoeken haha.
    Je hebt trouwens wel een goede week uitgekozen voor je vakantie met dit weer. Heerlijk! Ik mag ook bijna, ga begin april voor 3 weken naar Amerika. Ook onwijs veel zin in!

16. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Hij was van de week op tv, dus had hem opgenomen.
    Ja ik werk in het onderwijs, dus de vakantie staat vast, dus altijd maar hopen dat je dan ook goed weer hebt :)
    Oohh 3 weken Amerika?? Super gaaf! Welk gedeelte?

17. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je het inderdaad getroffen!
    West Amerika: san francisco, san simeon, fresno, las vegas, bryce, grand canyon, needles, palm springs, san diego, los angelos :) nu kan het nog makkelijk, als de kleine er komt wordt dat moeilijke, dus we wilden graag nog een keer even een grote reis maken samen.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Leuk Joyce!
    Wij zijn er een jaar of 5 geleden ook geweest... Vooral Bryce Canyon is heel erg mooi...

Veel plezier!

19. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Super gaaf :)
    Lekker genieten daar! Heerlijk.
    En gelijk heb je. Nu kan het nog :)

20. Ikkuh84

Ikkuh84 Nieuw lid

Mar 4, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik schijn ook pcos te hebben heb als enigste symptoom overgewicht (al ben ik aardig op weg om af te vallen:)) heb gelezen dat D-chiro inostol al je klachten kan verbeteren... en je zelfs een natuurlijke cyclus weer kan geven ben het nog aan het uitzoeken misschien dat meer mensen op deze site hier iets van weten of anders google eens op pcos solutions

Share This Page