Hmm, ik ben toch altijd een beetje huiverig om 'zomaar' zoiets te slikken.. De meesten van ons zijn onder behandeling in het ziekenhuis en krijgen daar de juiste begeleiding. Ieder voor zich natuurlijk, maar ik ben hier niet zo van Maaaar, wel lief dat je het even deelt met ons
Volgens mij slikken meerdere (oud ) leden op dit forum dit indd.. Ik vond het aan de prijzige kant.. En met de hormoonspuiten lukt het mij ook...
Ja jeetje inderdaad zeg! Ik heb het even gegoogled, en op zich kan ik me best vinden in de uitleg enzo. Dus mijn reactie was misschien wat voorbarig.. Maar zo'n potje kost 55,-.. en dat is voldoende voor 1 maand. Vind ik toch best veel.. Maar heej, als het medische traject nou niet werkt, kan ik altijd dit eens proberen
Ga vanaf mn komende ronde Clomid 50 mg gebruiken maar zaad partner is ook niet helemaal oke maar zolang het niet zeker is ga ik met clomid zo toch proberen. Er is een kans wel minder maar de kans is er dus we zetten nog even door. Over 10 week opnieuw zaad inleveren en dan wordt er verder besproken van hoe en wat. Dus nu komende ronde voor het eerst Clomid. Enne geniet van je vakantie he!
Meid ik zou dan toch echt nog even wachten hoe moeilijk ook. Vind het zelf ook altijd erg moeilijk. De pil gebruik ik al 3 a 4 jaar niet. Maar inderdaad dan kan het ook flink schommelen. Wel krampen in de buik dus ik denk steeds dat het er wel aan zit te komen maar duurt zooooo lang soms. We wachten vrolijk verder
Ik heb het tweede potje bijna leeg. Merk eigenlijk geen verschil. Heb wel een menstruatie gehad maar of het daardoor komt.. ik ga geen nieuw potje kopen, ga nu die maca proberen na de succesverhalen
Ohh joyce Amerika is suuuper!! Wij zijn vorig jaar 3 weken geweest, zelfde rondje. Alvast heel veel plezier!!
Dank dames gaat vast lukken!! Aan de zwangere in dit topic; hoeveel dpo hebben jullie getest? En iemand ervaring met de zwanger en kids dipsticks die je 6 dagen voor nod kan doen? Ik heb volgende week maandag of dinsdag mijn nod. Ik denk zelf maandag... wil zaterdag toch wel testen eigenlijk, langer volhouden lukt me denk niet
opzich is zaterdag voor NOD maandag nog niet erg vroeg, al kan t soms nog net te vroeg zijn. veel eerder zou ik sonde vinden van de testen. ik heb soms 1 of 2 dagen eerder getest, maar heb deze ronde niet eens getest.
Het kletskousen kan jullie nie bijhouden. I'm back, was eventjes een paar daagjes ertussenuit. Heerlijk! Daantjuh, jeetje wat heb jij voor een collega's?? Pff..zou ik ook ondersteboven van zijn!! Overigens...bij het andere topic waar ik meeschrijf, icsi in dd zijn wel al aan het vierde topic bezig, ook populair dus..t is daar trouwens, wie een nieuw topic opent na heeeeel veel pagina's omdat het te vol wordt, wordt vaak als eerste zwanger ben nu wel geneigd hier een nieuwe te maken, kijken of dat werkt hihi... Maar het blijft er gezellig from the beginning ben wel een diehard hier..helaas haha..
14 dpo, goed he? Hihi. Ten eerste vond ik het zonde van het geld. Als je te vroeg negatief test weet je nog niets eigenlijk. En ten tweede temperatuurde ik ook en mijn temp bleef hoog. Dat was voor mij ook elke dag een soort van bevestiging dat het de g goede kant op leek te gaan. Oh haha Lets dat is grappig. Nou start alvast een nieuwe op zou ik zeggen! Reizen naar America.. gaaf hoor!! Al ben ik meer type huismus Donderdag hebben wij de 3/4d echo, spannend!! Op het werk kreeg ik vandaag wel tig keer te horen dat ik aan een enorme groeispurt bezig was.. Dat had ik zelf al door hihi
Ik kan je in het kort wel wat vertellen. Het is wel een intensief iets waar je je voor moet inzetten. Als je de "regeltjes" niet volgt, is het resultaat niet betrouwbaar. Ten eerste heb je een goede thermometer nodig, ik heb er een via internet besteld van sensitest. Was niet zo duur ook en heeft twee cijfertjes achter de komma voor een nauwkeuriger meting. Meet altijd op dezelfde manier, het liefst rectaal, dit is het betrouwbaarst. Meet op hetzelfde tijdstip's ochtends, direct na het ontwaken. Dus niet eerst uit bed. Ik zette mijn wekker, aangepast op de vroegste tijdstip van opstaan. Als vroegste stond ik om 6:00 uur op, dus in het weekend en op vrije dagen tempte ik ook om die tijd. Er mag maximaal een speling in tijd van 30 a 45 minuten zitten. Wat handig is, om de fertility friend app te gebruiken. Deze geeft zelf een aantal dingen aan, zoals wanneer je eisprong is geweest. Wanneer je temp tenminste drie dagen achtereen minstens 0,2 graad hoger is, kun je spreken van een eisprong. Nu kun je ook meerdere dingen bijhouden, zoals je baarmoederslijm, ovulatietesten, stand van je baarmoeder etc. Hoe meer je bijhoudt, hoe zekerder je kunt zijn wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden. Wanneer je temp hoog blijft op je verwachte NOD is er een redelijke kans dat je zwanger bent. Bij de meeste mensen daalt de temp net voor of op de dag van NOD. Het temperaturen is niet iets waarmee je vooruit kunt kijken.. achteraf zie je wanneer je eisprong geweest is. Wat ik wel waardevol vond is dat ik mijn lichaam leerde kennen. Je kunt dan ook redelijk precies zien hoe lang je luteale fase is, waarmee je dus ook weet wanneer je nod is en wanneer je kunt testen. Tot zover.. ik kan nog wel bladzijdes vol praten.. Maar dit is wel een beetje het belangrijkste.
yeesh.. werd vanmorgen wakker met knallende koppijn =/ zal toch niet ineens door de clomid komen? had vorige keer nergens last van, en heb zelfde hoeveelheid. tevens mag ik morgen uitzoeken hoe ik de nieuwe clomid in 2en breek, er zit geen streepje ofzo op, het is echt een glad 1geheelig tabletje... Start een nieuwe topic lets! @Nana, wat leuk dat het nu ook echt begint op te vallen dat je buik groeit