Ooh heerlijk die feestjes ! Ik zou volgende week naar Decibel Outdoor Festival gaan,maar degene met wie ik zou gaan bleek zwanger,dus heb me kaartje moeten verkopen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Luitjes, nog even een reactie van mij. Vandaag is mijn NOD. negatief getest, maar ook geen menstruatue te bekennen. Heel irritant. Voel wel dat er wat aan komt, maarde vraag is wanneer. De vorige keer is mijn menstruatue toen uiteindelijk ook opgewekt. Dus... Afwachten.
Luitjessss mijn eerste ronde in de mmm zit er op... Net toch ongesteld geworden. Aan de ene kant een teleurstelling, aan de andere kant 'blij' dat mijn lichaam toch doet wat het moet doen. In die zin, dat er geen menstruatie opgewekt hoeft te worden.
Hee leen wat balen zeg! Wel fijn dat je ook gelijk ongesteld bent geworden. Kun je direct weer verder
Jammer Leen! maar inderdaad,het kan NOG erger,geen zwangerschap en geen ongesteldheid... Lekker op vakantie gaan straks en daarna komt het hopelijk snel goed
'Gelukkig' een ongesteldheid voor je leen op naar de volgende ronde! Ik heb het gevoel dat mijn ongesteldheid eraan komt, maar t wil maar niet doorbreken.. Wachten... Duurt altijd zo lang
@Leen: balen van die negatieve test, maar een geluk dan je maar een paar uur op je menstruatie hebt moeten wachten. Nu gaan jullie gewoon voor een prachtige Bali-souvenir Met mij gaat het trouwens goed. Het goede nieuws begint al wat echter te worden, maar ik blijf het wel wat eng vinden er echt mee bezig te zijn, omdat het allemaal nog zo kwetsbaar is. Over 18 dagen hebben we hopelijk de eerste echo en ik heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders.
Ja, was gisteren ook echt wel even verdrietig hoor. Maar ja. Aan de ene kant gelukkig om te zien dat mijn lichaam toch snapt wat het dan moet doen. Dus vanaf dinsdag weer Clomid nemen. En nu de tijd vooruit kijken tot we op vakantie gaan. Alleen onhandig dat ik waarschijnlijk én Clomid én tampons moet meenemen voor de zekerheid That's for sure! Ik ga mezelf nu bezig houden met de vakantie . Hopelijk nemen we een prachtig souvenir mee, who knows haha. Leuk dat het bij jou nu begint te landen dat je écht zwanger bent haha. Lekker van genieten. Hebben jullie het nieuws al met iemand gedeeld? En hoe is je hubby er nu onder? Wellicht beseffen jullie het pas écht als je straks de eerste echo hebben. Helemaal leuk en spannend. Hoop dat het bij jou ook snel doorkomt Knutselkitty. Of eigenlijk niet natuurlijk... maar als je het voelt dan liever gisteren dan vandaag. Yessss, daar ga ik me inderdaad nu mee bezig houden Tessel. Zit jij nu in die tweestrijd? Niks van het een en niks van het ander? Wanneer is je NOD ook alweer?
Balen Leen van je ongie.. Maar wel lekker op vakantie naar Bali .. Bali is tof! En nu kun je lekker genieten van de cocktails Wat irritant Tessel. Wat zegt de Gyn? Je moet minimaal 16dagen na de eisprong ongesteld worden.. Wanneer is je NOD? Ik hoop op snel duidelijkheid voor je. Ik zit alweer (volgens FF) op 7dpo. Maar ik denk zelf pas 5 of 6 dpo. Morgen moet ik bloedprikken om te checken of de eisprong goed is geweest. En dan nog een weekje afwachten. Tijd gaat stiekem nog best snel hoor !
Met 'stomme vragen' is google je beste vriend haha. DPO betekent Days past ovulation. Dus aantal dagen na je ovulatie . Heb het zelf een tijd geleden ook moeten opzoeken hoor. En ik praat nu ook on 'vaktermen' als dpo, klussen, nod etc. Shoot me haha. Nooit gedacht dat ik dat zou doen.
hahahaha... ja ik ook!! Maar ik weiger het woord klussen te gebruiken! .. "schat, kom maar op met je hamer"
Klussen is idd een verschrikkelijke term, Daantjuh @Leen: we hebben het nog aan niemand verteld, behalve waar het 'medisch' noodzakelijk was. Eerst maar de eerste echo afwachten. Wel lastig met uit eten gaan met mijn broer gisteren: de kaart was beperk en het meeste was (half)rauw vlees. Het kostte moeite mijn frustratie voor me te houden. Mijn man is trouwens sinds het weekend vol van hoe we het huis anders gaan inrichten etc en we zijn zaterdag maar meteen begonnen met het huis te ontrommelen. Hoe dan ook lekker om wat ruimte te creëren, dus het valt ws niet onder de noemer voorbarig
Haha tuurlijk! Wat stom dat ik dat niet kon vinden.. ik gebruik die termen ook steeds meer maar het woordje klussen.. no way! @ Rosalinde.. ik snap dat je er helemaal in opgaat! voorbarig of niet Lekker van genieten
*proest het uit* hahaha. Vraag me af welk woord "erger" is hahaha. Ik zeg wel vrolijk dat ik over klussen praat, maar dat is niet eens waar. Laat staan tegen mijn vriend. Dan zou zijn zaakje meteen weer in elkaar zakken verwacht ik zo... Vraag me af waarom het beestje niet gewoon bij zijn naam genoemd wordt. Toen de gynaecoloog bij opmerkingen coïtus had geschreven, moest ik wederom even internet op. Dus lieve schatjes, rondom mijn komende vruchtbare periode ga ik gewoon ordinair seksen met m'n mannetje ! Zo! Hoppa! Hoe leuk Rosalinde!! Ja je kan maar beter op tijd beginnen natuurlijk haha. Ik moet bekennen dat ik ook wat aan het puinruimen ben hier hoor... Maar jij hebt het met een concreet doel te doen. Leuk. Ook dat je hubby er zo mee bezig is. Super leuk om te lezen haha.
Ik kreeg 'gemeenschapsadvies' van de gyn,ook zo'n sexy woord Ik weet nu nog even helemaal niks,krijg woensdagmiddag wel weer een echo,maar ik weet zo goed als zeker dat ze zeggen dat mijn ei gesprongen is,want dat lieten de ovulatietesten hier thuis gister duidelijk zien.Dan zou ik over 2 weken zo rond 25 augustus ongesteld moeten worden.Dan ga ik wel meteen Primolut slikken,want ik wil niet ongesteld worden op vakantie.Omgekeerde wereld dus opeens Even afwachten allemaal dus.....
Bij mij is mijn ei ook gesprongen, helaas niet in mijn lichaam maar op vakantie in de kookpan Haha als we het toch over al die leuke woorden hebben...
Vanochtend mn bloed laten testen op de progesteron.. Mag pas volgende week bellen voor de uitslag.. En mocht in ongesteld worden dan moet ik op cd 10 (dag 10 na ongie) weer een afspraak maken.. Mja hoop dat het gwoon raak is. Al is dat natuurlijk wel te mooi om waar te zijn denk ik..
Spannend daantjuh, heb je een idee wanneer je een NOD kan verwachten? of is het nu gewoon wachten tot er uit het niets duidelijkheid komt?
Ik denk volgende week dinsdag of woensdag.. temp stijging is vorige week dinsdag begonnen.. Ik ben nu al zenuwachtig.. Jeetje zeg.. Afgelopen weekend was ik er super rustig onder, maar voel steeds meer rare dingetjes.. Dus zit me weer van alles in mn hoofd te halen hahaha.. Maar er zit niets anders op dan af te wachten..