NOD Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 2 Clomid, 1e kindje NOD onbekend Daantjuh 28jr, 6e maand , ronde 3, ronde 1 Clomid, 1e kindje 21 augustus Knutselkitty, 23 Jaar, 8e maand, 3e ronde, 1e kindje 19 augustus Tessel30, 29 Jaar, 11e maand, 1e ronde, 1e kindje 25 augustus MariaP86, ?? Jaar, ??e maand, ?e ronde, ?e kind NOD onbekend Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomd 50mg Tessel30, Clomid 50mg MariaP86, Clomid ?mg Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Knutselkitty 1e jaar afwachten. Zwanger Rosalinde volgens mij was het intussen wel duidelijk oew, ook lekker snel al tessel
Thanks meid voor het bijwerken van de lijst. Ik kan mijn NOD ook niet echt doorgeven deze maand aangezien ze me niet volledig kunnen monitoren deze ronde natuurlijk. Aaaaah. Can't wait tot onze vakantie zeg!!!
Haleluja trouwens... Wat heb ik dit keer een opvliegers van de Clomid zeg. Met name vanaf de 4e en 5e dag. Daarnaast veel afscheiding. Herkent iemand dit? tessel misschien??
Nee allebei niet eigenlijk. Maar ik weet niet of ik er de volgende ronde met hogere dosis ook zo goed vanaf kom
Spannend Lets,hopelijk bij jullie dan ook eindelijk actie!! Je vriend krijgt dan een nieuwe zaadtest?? Ik had trouwens net opeens een paar druppels bloed. is wel precies een week na de eisprong,dus hoop stiekem dat het een innestelingsbloeding is......
Tessel, hoop t ook! Mijn vriend moet woensdag zijn potje inleveren en nog naar de uroloog voor de uitslag daarna. 11 sept moeten we samen weer naar de gynaecoloog voor het vervolg...
Hola Dames.... Mijn NOD is nu echt heel dichtbij, maar stiekem geloof ik er niet zo in. Heb afgelopen zaterdag negatief getest en vanochtend is mn temp wat naar beneden gegaan. Het is nu gewoon afwachten.. En dus waarschijnlijk voor het eerst in 100 dagen weer ongesteld.. BAHHH Ik heb overigens geen bijwerkingen gehad van de clomid. Af en toe een beetje stemmingswisselingen, maar ik kan van mn zelf ook wel redelijk opvliegend zijn. Dus of het nou van de clomid was? Het wordt een spannende week voor ons ladies!
Hey dames, vandaag 15 dagen na gyn zei; binnen 2 weken heb je ongesteldheid, want ik zie dat je ei al gesprongen is. Tadaa... negatieve test vanmorgen gehad, en nog steeds niks roods verloren. van de week nog maar een testje doen, en ook maar onderzoeken/googlen hoeveel dagen na eisprong nog een ongesteldheid kan komen..
Oh jeetje dames. Nou ik duim toch voor jullie dat jullie goed nieuws hebben hoor! Ik ga morgen ook vragen hoeveel rondes hij mij op Clomid wil zetten. Lijkt mij dat als het na 3 rondes niet raak is dat ze wat anders gaan verzinnen. Hoop ik althans. We'll see. Kan iedere ronde raak zijn natuurlijk!!
Het wordt inderdaad een spannende week voor enkelen. Ik hoop voor Knutselkitty en Daantjuh dat die negatieve testen gewoon nog te vroeg waren, maar ik snap dat jullie er een hard hoofd in hebben deze maand. @Daantjuh: 1x een lagere temperatuur hoeft trouwens nog niets te betekenen, het kan een afwijkende meting zijn (heb ik nl. ook gehad). Vandaag komt een vrouw van Moeders voor Moeders langs. Ik ben benieuwd wat zij zegt en ik ben wel een beetje zenuwachtig voor haar testje. Voor degenen aan de Clomid hoop ik dat Clomid voldoende resultaat zal opleveren en dat ik niet voor jullie hoef te doneren
@ Rosalinde. Oeh wat spannend weer! Komt vast goed met het testje. Ik hoop dan ook maar op een 1malige tempdip haha. Heb hem overigens wel 2 x gemeten, maar mn coverline zit bij de 36.6.. Hij was nu 36.8.. Dus zo extreem was het nog niet.. Maar toch.. Voel dat de ongie eraan komt..
Ik werd exact 14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Spannend Rosalinde. Zal vast een knaller worden denk ik zo. Ik hoop niet dat je wat aan mij hoeft te doneren. As in, ik hoop niet dat ik aan de Prenyl of Pregnyl of hoe dat ook maar heet hoef. Begin je al wat te zien bij je dat je zwanger bent?? Ben heel benieuwd hoor. Ik stuur morgen even een update van het gesprek met de gynaecoloog. Verder heb ik eigenlijk bijzonder weinig te melden
Hallo dames, ik plaatste net al een bericht maar die is niet teug te vinden, dus nog maar even weer opnieuw. Ik heb vorige week van de gynaecoloog te horen gekregen dat de kans groot is dat ik pcos heb. Ik wacht de bloeduitslagen nog af, 10 september heb ik weer een afspraak. Omdat ik een lage BMI heb van 19,5 wilde mijn eigen huisarts mij niet doorsturen, want alleen mensen die wat forser zijn hebben pco zei ze Gelukkig ben ik een tijdje later wel doorgestuurd door een andere huisarts toen mijn eigen op vakantie was. Ik heb verder wel wat last van acne en overbeharing. Aan de ene kant had ik de diagnose verwacht, er vielen wat puzzelstukjes op zijn plek na zelf wat gegoogled te hebben, maar aan de andere kant toch wel wat in shock. Momenteel ben ik "verzeild geraakt" in een lange cyclus, vandaag op dag 123, maar volgens mij heb ik afgelopen zaterdag de eisprong gehad, aan mijn temperatuurlijst te zien. Ik zie wel wat er allemaal op mij afkomt. Toch fijn dat er zulke forums zijn om je verhaal kwijt te kunnen en ervaringen te kunnen delen!
Volgens mijn man heb ik grotere borsten, maar dat vind ik zeker niet erg Voor de rest nog weinig te zien en nauwelijks wat te merken (af en toe beetje misselijk, maar mag geen naam hebben). Het testje van de MvM vrouw was gewoon goed, beide strepen even donker . Nu al haar infomateriaal en cadeautjes goed opbergen voor mijn schoonfamilie vrijdag komt. @Nana: fijn dat je nu iig doorverwezen bent en zoals je kan lezen, komt PCOS zeker ook vaak genoeg voor bij mensen met een normaal/laag BMI. Mijn huisarts zei ook toen ze me uiteindelijk doorverwees dat PCOS een mogelijkheid was, maar dat dat niet logisch zou zijn gezien mijn gewicht. (Zelf dacht ze eerst dat ik niet ongesteld werd doordat ik een eetstoornis zou hebben :x)
@ Rosalinde goed nieuws! @nana Pfff die stomme huisartsen. Mijne zei dat het "ontpillen" een jaar kon duren.. Ik heb dr bijna bedreigd voor een doorverwijzing hahaha. Uiteindelijk zei de Gyn dat ontpillen na 2 weken al klaar is. Tja wie moet je dan geloven Jammer dat de huisartsen van tegenwoordig zo reageren en dan ze alle symptomen niet herkennen. Je hebt immers last van acne, overbeharing en lange cyclussen. Zegt genoeg voor een doorverwijzing toch?
Hey Nana !! Ik werd ook niet serieus genomen omdat ik slank ben.Dokters snappen het soms zelf ook niet helemaal! Hoop voor je dat je het niet hebt natuurlijk! Maar spannend,je moet nog even geduld hebben dus... Ik heb inmiddels zoveel helderrood bloed verloren,dat het een gewone ongestelheid is als je het mij vraagt... Morgen de gyn dan maar even bellen,want dan moet ik een nieuw Clomid receptje krijgen. Maar het blijft raar,een week na mijn eisprong al..? Enige voordeel is : nu ben ik niet ongesteld in mijn vakantie!