Hihihi daantjuh de huisarts bedreigd.. Nou het verhaal van een eetstoornis hadden ze bij mij niet mee moeten aankomen. Hoe heb jij daarop gereageerd Rosalinde? Mijn eigen huisarts vond dat ik niet te veel met het zwanger worden bezig mocht zijn en begin 2014 zou ik pas terug mogen komen!! :x Belachelijk! Aan de ene kant hoop ik niet dat het pcos is.. maar tsja wat is t dan wel? Ik wacht maar rustig af, meer kan ik niet doen.. Tessel, een week na de eisprong bloedverlies is wel snel voor een menstruatie.. maar niet onmogelijk. Of kan t een innestelingsbloeding zijn?
dat hoop ik wel maar ik ga mezelf niet te blij maken,want ik lees op internet dat bij bijna iedereen die zo'n innestelingsbloeding had,het om een paar druppels gaat er voornamelijk oud/bruin bloed en bij mij dat niet het geval.Maar je weet maar nooit natuurlijk.. Ik ben wel met meer dingen een speciaal geval haha
Gelukkig had ik een serieuzere huisarts die zei dat ik wel eerder had mogen komen. Was nog wel een hele jonge vers van de huisartsenschool geloof ik
Wel apart Tessel.. ?? Hoop dat het morgen over is! Anders zou ik zeker even contact opnemen met de gyn..
@Nana: ik heb rustig gezegd dat ik echt geen eetstoornis heb en juist erg van koken en lekker eten houd, maar ik er wel op let dat ik gezond eet. Het leek me dat als ik heftig zou reageren, dat het juist een bevestiging zou zijn. Toen ik vervolgens op verschillende dingen bloed moest laten testen, werd er ook op een bepaalde vitaminetekort getest en op internet stond dat dat vaak als indicatie van een eetstoornis gebruikt wordt. De huisarts was dus nog steeds niet overtuigd, maar gelukkig bevestigde de bloedtest mijn verhaal. @Tessel: ik duim voor je dat het toch goed is, of iig niet iets ergs
En Tessel? Wat is de stand van zaken? Nou, ik ben terug van echo I, ronde II. Ik had weer een vrouwelijke gynaecoloog en ze was verbaasd dat ik er was. Hieronder een samenvatting van het gesprek - Oh, jou had ik hier niet meer verwacht. * Hoezo? - Je hebt een knaller van een eisprong gehad de vorige ronde. Je progesteron rees de pan uit. * Achso! - Dan zul je wel flink ongesteld zijn geweest! * Dat kunt u wel stellen ja. - So, je hebt een volle blaas. Dat hoeft niet voor de echo's hoor. * Ehm nee, weet ik, maar ik moest een half uur wachten... Maar de Clomid doet wederom zijn werk. Rechts zijn er weer 2 aan het groeien. Eentje rond de 14mm en eentje van 16. Slijmvlies is nu 4,5. Ze gaf aan dat ze verwachte dat het snel raak zou zijn bij mij aangezien ik zo goed reageer. Jeuh . Dus donderdag nog een echo en DAN OP VAKANTIE!!! Vanavond heb ik dus het evaluatiegesprek van de eerste ronde. Nu weet ik de helft inmiddels al, maar heb nog steeds voldoende vragen. Dus donderdag volgt nog een update en dan ben ik voor 3 weken uit de lucht! xx P.s. ik vind het toch wel erg gezellig met jullie hier hoor .
@Leen; Klinkt veelbelovend, als ik dit zo lees! met een beetje geluk, en wat vakantierust, wie weet hoever je komt vandaag ben ik vrij, en had ik zin om lekker te gaan zwemmen. echter, ik ben nu zo bang dat ik in het zwembad ongesteld ga worden.. vriend had graag willen zwemmen bij sauna, maar nu twijfelen we of we het wel moeten doen.
Jaaaaa, ben ook benieuwd. Maar goed, ik zie het wel. Wil me er deze ronde niet druk om maken en ik wil er eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn. Ik heb vakantie! Dus relaxen in alle opzichten. Waarom zou je niet kunnen gaan zwemmen? Kunt toch een tampon in doen? Het touwtje frot ik dan altijd helemaal naar binnen zodat je er niets van ziet. En ik gebruik dan wel een donkere handdoek just in case. Gewoon blijven genieten hoor! Gewoon je ding doen! Veel plezier.
zo te horen wil vriend toch liever naar roermond gaan shoppen, maar als we gingen zwemmen was dat waarschijnlijk in een thermen/sauna en of ik wordt er mogelijk ongesteld, of ik zit met de "eerste 3 maanden in zwangerschap is het niet goed naar de sauna te gaan"-dillema denk dat het maar roermondse outlet word xD
Wat grappig, woon je in de buurt van Roermond? Roermond ligt bij ons om de hoek . Al heb ik een hekel om naar de outlet te gaan. Altijd zo belachelijk druk. Maar veel plezier in ieder geval. Persoonlijk had ik voor de sauna gekozen haha. Maar ik krijg die van mij bijna nooit mee. Iets met bloot en ongemakkelijk voelen ofzo...haha. Shopze! Have fun.
Ik woon bij Nijmegen, opzich niet zover dus Mijn vriend heeft mij geïntroduceerd met sauna, dus ik heb daar wel geluk mee ^^
Ah okay . Nou, heel veel plezier zou ik zeggen. shopze. Een andere keer dan maar weer de sauna in duiken haha.
Hallo allemaal hoe is het hier? Leen spannend hoor! Ik heb vorige week een echo gehad bij 22 dagen cyclus bm was nu 6 mm dus er gebeurde wel wat maar. Niet veelverder niks te zien....dond weer een echo... Ze was evenveeltje in dubio aan de clomid of toch afwachtten aangezien dit na een mk is.... Toch nog maar afwachtten ookal duurt het weer langer hier. Decyclushierna vond ze meer interessant om te kijken toch hormonen of niet... Dus ja nog even afwachtten
Hi Blondie! Wel goed om te horen dat je lichaam weer functioneert na je miskraam. Het gaat langzaam, maar het doet wat. Ben heel benieuwd naar je echo donderdag. Ik mag donderdag ook weer. Ik duim voor je. Luitjes, morgen even allemaal duimen voor me. Ik ben net benaderd voor een functie in de buurt (Personal Assistant) en ik mag morgen al op gesprek. Snel nog even een sollicitatiegesprekje voor ik op vakantie ga . Dussss morgen duimen voor mij dames!!!
@leen heeeeel veel succes morgen! Zou goede inluiding van vakantie zijn @blondie, wel goed dat ze t dan zo in de gaten houden, hopelijk snel vooruitgang voor je
@ Leen Fijn dat je Gyn zo positief is ! Geeft ook wel een fijn en rustig gevoel! Heel veel succes morgen. Zou mooi zijn als je zo voor je vakantie nog een baan binnen sleept. Ik ben vandaag ongesteld geworden.. Maar dat mag ook wel op dag 101. Nu mag mn buikje zich helemaal opschonen en kan mn beebje in een fris bedje starten Dus donderdag of vrijdag starten weer met clomid. (hangt ff er van af ff mn ongie flink doorzet vandaag. Had nog geen helder rood bloed, maar voel inmiddels al flinke krampen.. ) Morgenochtend de gyn maar even bellen voor een nieuwe afspraak.
Ben ik ook weer heel even... kán het zijn dat mijn lichaam een reset ofzo heeft gehad (door de duphaston) en ik één dezer dagen ongesteld kan gaan worden...? Ik heb al een paar dagen ontzettend pijnlijke tepels, steeds warm (soort van opvliegers) en ook buikpijn.... Liefs,
Hee meiden, Had al ff niet geschreven hier, even een update: Ik heb gister (als het goed is) een eisprong gehad. Zondag verscheen er een smiley op de ovulatietest en heb gister ook aardig buikpijn gehad. Vandaag niks meer. Dus ik ga er eigelijk wel vanuit dat dat de eisprong was. @ Leen82 Wat een supergoed bericht! Hopelijk heeft ze gelijk en is het idd snel raak. Mijn dokter wil niks zeggen over kansen enzo @ Daantjuh.. toch ongesteld geworden.. wat jammer! Maar tis wat je zegt.. nu kan je lichaam zich ff goed schoonmaken @ Ana Leigh ik zie dat je gestopt bent met roken.. succes!
Jij bent goed bezig. - 6 kilo én gestopt met roken!! Toppie. Ik had de vorige ronde rondom mijn eisprong en een week erna enorm pijnlijke tepels. Nooit eerder gehad aangezien ik ook nooit echt een eisprong had. Dus mogelijk hangt het daarmee samen. Zou een goed teken zijn zeg . Daantje, mijn gynaecoloog zei dat als ik ook maar 1 druppel bloed had, dat moest tellen als dag 1. Uiteindelijk kwam het met een volle overtuiging, maar toch . Ik heb een idee: zullen we er gewoon een über vruchtbare ronde van gaan maken deze keer?! I'm in! En zou cool zijn als ik die baan even binnen tik. Ze hebben me benaderd en mag dus morgen al komen. Er zijn wel ook nog andere gesprekken. Het kan tegen me werken dat ik vrijdag voor 3 weken op vakantie ben natuurlijk. Maar goed. We'll see. Zit nu al weer in kledingkeuze stress :x. Heb een redelijk vrolijke kledingkast om het zo maar te zeggen. Ben zo'n type dat graag een bloemenbroek aan trekt met een knalroze blaser. Maar ja. Om daar nou mee binnen te komen op een sollicitatie. Dan zijn ze misschien ietwat flabbergasted. Dus zal wel monotome kleuren worden. Ach ja, dan springt en sprankelt mijn persoonlijkheid vast ook wel door *kuch* . Keuringsdienst van vleeswaren... ben benieuwd. Dat ze vooral niets over een kinderwens gaan vragen, want dan moet ik glashard gaan liegen. "nee op dat punt zitten we nog niet in onze relatie". Ze mogen het niet vragen natuurlijk. Maar als ik het niet wil beantwoorden is ook al weer zoiets. Okay, ik moet me niet druk maken over dingen die er nog niet zijn of vragen die nog niet gesteld zijn. Nou, ik eeehm... ga gewoon voorzichtig beginnen met mijn koffer in te pakken. Is dat wat?!
Thx Leen!! We zullen zien! Je hoeft helemaal geen antwoord te geven op de vraag of je al met kinderen 'bezig' bent. Dat is een privé kwestie. En ja, ga maar lekker je koffer pakken jij! Hup! Liefs,