Ja indd.. Hoewel ze vorige keer ook niet had gezegd wat we moesten afspreken hoor. Ik had zelf bedacht dat ik weer op dag 10 moest langskomen, omdat ik dat hier en daar op verschillende fora's lees. Dus ik had niet verwacht dat ik gelijk weer moest komen. Gelukkig is het al morgen, dus hoef me niet zolang druk te maken en doomsenario's te bedenken hahahaha.. Heb jij inmiddels alweer getest?
Hoi meiden, Mag ik met jullie meekletsen over PCOS? Ik heb 1 augustus de diagnose gekregen nadat ik in november vorig jaar met de pil gestopt ben en daarna niet meer ongesteld ben geweest. Heb de eerste ronde al meteen 100 mg chlomid gekregen en vandaag op dag 11 m'n tweede echo gehad. Helaas nog helemaal niks te zien . Hoe gaan jullie om met het wachten en teleurstellingen??
Hey lasvegas, tuurlijk mag je meekletsen, als je zo'n regel als ons maakt, zet ik je na 3 uur erbij op de lijst ( nu op werk) (naam, leeftijd, ronde, hoeveelste kind)
Fijn knutselkitty. Bedoel je dit met de regel Las vegas, 32 jaar, eerste kind. Nog geen ronde gehad omdat ik na het stoppen met de pil niet ongesteld ben geweest
@Knutselkitty, wel fijn dat je morgen meteen naar de huisarts mag. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Dat kan ik dus helaas niet meer volgen. Die vriend van jou heeft wel humor trouwens haha. Enne, thanks dat jij "de lijst" bij wilt houden. @Daantjuh, ja ik ben een mens vol humor *kuch* . Ik loop bij een ziekenhuis in midden Limburg. Tussen Eindhoven en Roermond. Maar na vandaag dus niet meer. Zelf aan klooien als het dadelijk niet raak is. Haha, mijn vriend zegt ook al, doen we het in 't vliegtuig nog een keer. Zou ik eigenlijk gewoon moeten doen. Wil wel lid worden van de five miles high club haha. Vreemde wending bij jou weer. Morgen even navragen waarom je niet met Clomid mag starten. Ben ik wel benieuwd naar. Fijn dat je er snel terecht kunt. Dus good luck. Hopelijk ook een knappe vent bij jou . @LasVegas, welkom bij de club. Fijn dat je ook meteen mag starten met medicijnen, maar jammer dat het vooralsnog niet veel lijkt te doen. Tja, hoe ga ik om met wachten en teleurstellingen? De vorige keer ging het me bar slecht af. Ik moet erbij vermelden dat ik als Toos Werkeloos thuis zit, dus die 2 wacht weken gingen tergend langzaam voorbij. Deze ronde is mijn wachtbankje op vakantie (Bali), dus ik kom de tijd wel door dit keer . En teleurstellingen... ik ben positief ingesteld. Als ik verdrietig ben, laat ik het er gewoon even zijn. Daarna knop om, schouders er onder en gaan met de banaan. Komt vast wel een keer goed. En zo niet, dan toch! Lady's, met spannende dingen mogen jullie natuurlijk ook mijn inbox vol knallen zodat ik het allemaal kan volgen. Anders moet ik na de vakantie vanaf bericht #424 alles terug gaan lezen . We zijn goed bezig met het vullen van dit topic hahaha. Anyway, ik ga verder met pakken. Laatste dingetjes! Daaaaaaaag.
Welcome! Ik probeer het zelf altijd een beetje weg te lachen.. Ze noemen mij altijd "One of the Guys" en dat klopt nu wel een beetje door mijn overschot aan mannelijke hormonen door de PCOS. Ik heb er zoveel grappen al overgemaakt Maar tuurlijk heb ik al wel enkele tranen erover gelaten. Bij mij waren er op de eerste 2 echo's ook niet zoveel te zien. Op dag 15 zat er ineens een ei van 18mm en deze is een dag later gesprongen. BMS was nog aan de dunne en zure kant. Dus het vervolg hiervan hoor ik ws morgen. Maar poehh he. Ik kan me niet heugen zo verschrikkelijk ernstig ongesteld te zijn geweest. Alsof ik ineens 103 dagen extra moet inhalen :x:x AUUUUUUU Voor de rest zie ik het ook allemaal wel positief in. Ik voel gewoon dat het goed komt.
NOD Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 3 Clomid, 1e kindje NOD onbekend Daantjuh 28jr, 6e maand , ronde 3, ronde 1 Clomid, 1e kindje 21 augustus -> ongesteld Knutselkitty, 23 Jaar, 8e maand, 3e ronde, 1e kindje 19 augustus -> 2x negatest, nog niet ongesteld. Tessel30, 29 Jaar, 11e maand, 1e ronde, 1e kindje 25 augustus MariaP86, ?? Jaar, ??e maand, ?e ronde, ?e kind NOD onbekend Lasvegas, 32 jaar, 10e maand, nog niet ongesteld geweest, 1e kindje NOD onbekend Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomid 50mg Tessel30, Clomid 50mg MariaP86, Clomid ?mg Lasvegas, Clomid 100mg Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Knutselkitty 23 augustus langs huisarts. Daantjuh 23 augustus langs gyn. Zwanger Rosalinde
@Daantjuh; ahw, hopelijk gaat het niet te lang duren dan! @leen82; veel plezier, 5milehighclub there you come? @Lasvegas, mocht je willen dat ik nog iets bij 'de lijst' toevoeg/aanpas, roep maar @hier; ik weet nu niet of het PMS, zwangerschapshormonen of irritantie van deze nu al 104-dagen durende cyclus is, maar ik voel me laatste paar dagen erg agressief..!
Je vertelt wel alle sappige details leen, hihi. Fijne vakantie!! Hihi Daantjuh. Ik ben wel vrouwlijk, maar heb altijd al gezegd voor de grap dat ik wat te veel mannelijk hormoon heb, gezien mijn overbeharing, ik ben geen chocoladeliefhebber en ik hou niet van winkelen, hihi. Nu is dit waarschijnlijk ook waar. Hoi Las Vegas, ik vind dat ik nog niet mag mopperen, mijn man en ik zijn bijna een jaar bezig en we zitten nu al in de mmm. Dus t komt wel goed. Ik ben positief en nuchter ingesteld! Ik denk altijd maar er zijn mensen die t minder hebben. Mag ik ook op het lijstje erbij? Nana84, 28 jaar, 11e maand, ronde 5, eerste kindje, NOD 31 Augustus. Eerstvolgende afspraak: 10 September gynaecoloog.
Ow Leen je maakt mijn dag weer goed met je verhaal. Heb het voorgelezen aan mijn vriend en we hebben KEIhard gelachen Een hele fijne vakantie!
Hahahaha.. Nu klink ik wel erg manwijf Maar ik lijk absoluut niet op een vent ... Maar ik kan in het algemeen beter met mannen door 1 deur, dan met vrouwen.. Vandaar " one of the guys"
Fijn dat ik mee kan schrijven om zo wat ervaringen van jullie te horen. Leen een hele fijne vakantie, heerlijk er even tussenuit! Daantjuh, jij dus ook een paar echo's zonder resultaat. Hoop dat het bij mij ook zo is. Vanmorgen zeiden ze in het ziekenhuis dat ze het ongeveer tot dag 16/17 de kans geven, dan moet er toch echt iets te zien zijn. Succes morgen bij de gynaecoloog. Kissy jij veel succes bij de huisarts morgen!
Ha! Ik ben er nog. Klaar met pakken. Dus ik ga nog even spammen. Hahaha Lets! Ach ja, beetje humor in de tent kan nooit geen kwaad . Hahaha, ja ik herken het hoor. Ik communiceer in de regel als een vent. Recht voor z'n raap. Wordt niet altijd gewaardeerd door vrouwen. Maar aan de andere kant kan ik ook héérlijk 'zeuren' over mijn probleempjes en ben ik weer op en top vrouw . Maar natúúrlijk mag jij erbij. Hoe meer zielen.... KnutselKitty heeft zich op de lijst gegooid, dus vult jouw gegevens vast wel aan. Succes met alles Aaaaaargh. Hoe irritant is dít: ik ben enorm (e-n-o-r-m) vruchtbaar nu... wie ligt er al de hele dag plat? M'n sidekick! Heeft 'ie altijd als hij vakantie heeft. Iets met een te stressvolle baan... Toen ik vanochtend bij de gynaecoloog vandaan kwam heb ik hem meteen bij z'n lurven gegrepen aangezien ik nog geen 'voorraadje' in me had so to speak. Ik ging er namelijk vanuit dat mijn ei z'n ding rondom zondag zou doen. Nu issie er vroeger bij, dus paniek in de tent. Maar goed. Ik als zekere dodo wilde vanavond dan nóg maar eens van bil gaan (vakantie moet gevierd worden) en dan morgenvroeg nog maar een keertje op karakter (we hebben het hier over een uurtje of 06.00) zodat we deze ronde niet mis lopen. Maar goed.... hopelijk morgenvroeg dan en ben ik niet te laat . Heb je dat weer.... Unglaublich! Anyway. Tweede sollicitatiegesprek ging ook rete goed. Dadelijk mag ik nog de laatste dingen strijken (bofkont) en dan kruip ik maar tegen m'n zielige mannetje aan. Morgenvroeg een halve Roomse reis naar Amsterdam en dan 16 uur mezelf opvouwen in een veel te kleine stoel. Gelukkig heb ik een blauwe maandag aan yoga gedaan. Thanks voor alle goede vakantie wensen
Nou leen, als je op beide gesprekken niet aangenomen wordt, kun je nog altijd een column in een tijdschrift gaan schrijven
NOD Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 3 Clomid, 1e kindje NOD onbekend Daantjuh 28jr, 6e maand , ronde 3, ronde 1 Clomid, 1e kindje 21 augustus -> ongesteld Knutselkitty, 23 Jaar, 8e maand, 3e ronde, 1e kindje 19 augustus -> 2x negatest, nog niet ongesteld. Tessel30, 29 Jaar, 11e maand, 1e ronde, 1e kindje 25 augustus MariaP86, ?? Jaar, ??e maand, ?e ronde, ?e kind NOD onbekend Lasvegas, 32 jaar, 10e maand, nog niet ongesteld geweest, 1e kindje NOD onbekend Nana84, 28 jaar, 11e maand, ronde 5, eerste kindje, NOD 31 Augustus Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomid 50mg Tessel30, Clomid 50mg MariaP86, Clomid ?mg Lasvegas, Clomid 100mg Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Knutselkitty als ik in november nog niet ongesteld ben, wordt ik doorgestuurd naar gyn. Daantjuh 23 augustus langs gyn. Nana84 10 September gyn Zwanger Rosalinde
zo, vanmorgen naar huisarts geweest.. ik zit nog wel even op het wachtbankje, tenzij mijn lichaam ineens toch anders besluit.. maar pfft... ik zie het echt niet zitten om om de 2/3 dagen van bil te moeten gaan want.. wie weet... kan er toch nog een eisprong komen.. al zal mijn vriend wel juichen bij dat nieuws! was ook eerste dat hij zei toen we van de gyn afkwamen; 'als de jongens dít horen! die zullen zooooó jaloers op mij zijn' ik ga mijn frustraties maar even wegwerken op wat objecten die een nieuw verflaagje nodig hebben.
Knutselkitty, das idd frustrerend...naja maar goed dat er nog iemand blij mee is.. Wij hebben het ook een maand geprobeerd om de dag, maar voor ons toch ook te veel... Wil je mij er ook bij zetten in het schema? Je mag me bij afspraken zetten, Lets, 3 sept uitslag tweede semen, 11 sept afspraak gynaecoloog vervolgtraject