Knutselkitty dus jij nog even geduld hebben. Is er een reden waarom je ongesteldheid niet opgewekt wordt zodat je ook met medicijnen kan beginnen of wil je dit zelf nog niet? Daantjuh ben erg benieuwd hoe het vandaag bij de gyn was. Fijn weekend meiden! Ik heb een gezellige voor de boeg, dus genoeg afleiding. Maandag dag 15 en 3e echo, hopen dat m'n eierstokken toch nog een keer wakker worden. Echoscopist zei donderdag dat ik er een wekker bij moest gaan zetten
Ladies,ik ben er net als Leen vanwege vakantie ook even tussenuit. Weet inmiddels dat ik NIET zwanger ben. Volgens de gyn was mijn progesteron zelfs zo laag dat ze denkt dat ik geen eisprong gehad heb (ondanks mijn ovulatie thuis test wat anders zei) dus ik ben wel een beetje teleurgesteld en snap die ongesteldheid van 2 dagen een week na mijn eisprong ook niet! Maar goed,het zal allemaal wel... Vanavond weer aan de Primolut voor 12 dagen en daarna helaas Clomid 100 mg ipv 50. Ik meld me wel weer een keer hier en dan lees ik hopelijk weer goed nieuws van jullie.. Groetjes allemaal !
nou zeg ik het verkeerd,ik bedoel een week na de 'vermoedelijke' eisprong,want dat blijft nu een raadsel of die er nu wel/niet was...
Tessel, wat ik begrijp is dat ovulatietesten bij mensen met pcos vaak niet betrouwbaar zijn. Ze geven wel vaker een positieve uitkomst aan terwijl er dan geen ovulatie is. Ik heb dit zelf ook al meerdere keren gehad binnen een cyclus. Hopelijk gaat de hogere dosering goed voor jou werken!
Balen Tessel! Wat nana ook zegt de ovulatietesten de deur uit, daar word je echt gek van. Ik dacht op een gegeven moment ook, ga ze gebruiken. Maar had ook een keer een positieve test. Helemaal blij, maar was toen ook niks. Geniet lekker van je vakantie! En succes met de 100 mg!
En ik heb juist nooit een positieve test gehad, dus ze zijn bij mij ook de de deur uit! Zitten. Nu toch in de mmm, dusja..
Ik ben benieuwd naar morgen. Nog een echo op dag 15 na 2 keer niks gezien te hebben. Heb nog klein beetje hoop dat er toch laat nog een ei komt. Anders maar snel afbreken en aan de 150 mg.
NOD Leen82 31 jaar, 10e maand, ronde 5, ronde 3 Clomid, 1e kindje NOD onbekend Daantjuh 28jr, 6e maand , ronde 3, ronde 1 Clomid, 1e kindje 21 augustus -> ongesteld Knutselkitty, 23 Jaar, 8e maand, 3e ronde, 1e kindje 19 augustus -> 2x negatest, nog niet ongesteld. Tessel30, 29 Jaar, 11e maand, 1e ronde, 1e kindje 25 augustus MariaP86, ?? Jaar, ??e maand, ?e ronde, ?e kind NOD onbekend Lasvegas, 32 jaar, 10e maand, nog niet ongesteld geweest, 1e kindje NOD onbekend Nana84, 28 jaar, 11e maand, ronde 5, eerste kindje, NOD 31 Augustus Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomid 50mg Tessel30, Clomid 50mg MariaP86, Clomid ?mg Lasvegas, Clomid 100mg Afspraken Leen82 20 augustus Uitslagen eerste ronde Knutselkitty als ik in november nog niet ongesteld ben, wordt ik doorgestuurd naar gyn. Daantjuh 23 augustus langs gyn. Nana84 10 September gyn Lets 3 sept uitslag tweede semen & 11 sept afspraak gyn vervolgtraject Zwanger Rosalinde
Huisarts wil nog niet doorverwijzen, omdat de gyn die ik voor controle had genoteerd had dat ze vind dat ik 1 jaar moet wachten. zowel huisarts als gyn vinden mij met 23/24 jaar nog erg jong, en zien veel kansen/mogelijkheden om het zelf te proberen. Tot gauw weer! hopelijk slaat de medicatie aan
Wat jammer Tessel! Leen en Tessel iig wel fijne vakantie! Ik ben afgelopen week weer naar de kliniek geweest en ineens zat er een ei, de arts gaat ervanuit dat dit weekend de eisprong is, maandag weer terug voor een echo om dat na te kijken.... Mocht het deze ronde niet lukken dan de volgende ronde aan de hormonen.
Blondie wat fijn dat je ineens een ei had! Hoop dat het heeft doorgezet en je dit weekend je eisprong hebt gehad. Ik kom net weer terug van het ziekenhuis, dag 15 en helaas nog steeds niks te zien. Vanmiddag na 2 uur weer terugbellen. In mijn zh doet een echoscopist de echo en kijkt daarna de gyn erna. Ben benieuwd tot welke dag ze doorgaan totdat ze deze cyclus af gaan breken. Iemand daar ervaringen mee??
@Blondie84; fijn dat er een ei is gezien! zal wel een druk weekend zijn geworden voor je? xD @Lasvegas; hopelijk komt er gauw een eitje bij je, je wacht intussen al lang genoeg!
Goedemorgen Lady's, @ Las vegas. Wat een gedoe zeg.. Nog steeds niks te zien. Ook raar dat je straks pas de gyn te spreken krijgt. Dan kan je ook ter plekke niks vragen. Ik weet verder niet tot hoever ze doorkijken. Mijn ei is op dag 16 gesprongen @ Tessel.. Pfff jeetje.. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he. Geen eisprong en wel een bloeding? Heel erg raar. Iig een hele fijne vakantie ! Geniet er lekker van. @Blondie.. Ook voor jou spannend dus. Hopelijk is je ei gesprongen. En dan mag je ook op dat heeeerlijke wachtbankje! Ik heb afgelopen vrijdag bij de Gyn geweest. Het was op de 3de dag van mn cyclus. We hebben de vorige ronde een beetje doorgesproken. En ik had een goede progesteron waarde. Dat betekend dat ik een goede eisprong heb gehad. Daarna heeft ze nog een echo gemaakt. Beetje jammer dat ik vollop ongesteld was. Niet echt charmant dus. Maar mn baarmoeder was mooi klein zei ze. En ik had ook geen grote cystes in mn eierstokken. Ik kon s avonds weer aan de clomid zei ze. 30-08 moet ik weer terug voor een FM.
Daantjuh wat fijn dat alles goed was zeg!! Geeft je toch weer wat vertrouwen. Kan me voorstellen dat de echo wat minder plesant was, vind die echo's helemaal niet erg maar lijkt me wel wat minder met je menstruatie. Ik mag weer even wachten tot vrijdag, dan is dag 19 en kijken ze volgens de assistente voor de laatste keer. Als er dan nog steeds niks is gaan ze over op wat anders.
De eisprong is geweest! Net echo gehad...nu op het wachtbankje... Wel meteen clomid meegekregen voor de volgende cyclus als het niet gelukt is. Wel balen dat het precies valt als we op vakantie zijn... Marja een maand wachtten zagen we ook niet zitten.... We zullen zien. Clomid mee en zwangerschapstest op vakantie
Daantjuh, zo'n echo is al nooit zo charmant, maar ik kan me voorstellen dat het wel vervelend is als je menstrueert. Maar goed, ik denk altijd maar, die gynaecologen maken dat niet voor de eerste keer mee! Succes met deze ronde! LasVegas: spannend of er vrijdag wel wat te zien zal zijn... Gelukkig maar dat ze de cyclussen niet te lang willen laten worden. Blondie84, neem maar gezellig plaats naast mij op het wachtbankje, succes! Ik zit vandaag op 10 dagen na de ovulatie. Ik heb vannacht een paar uur wakker gelegen van veel buikpijn. Het borrelt en krampt goed, maar verder geen klachten, ook geen zere borsten, dus ik verwacht nog steeds ongesteld te worden dit weekend of begin volgende week. Mijn temperatuur is mooi omhooggeschoten en heeft verder ook geen dipjes, ik zit nu al op de 37.09. Dat geeft wel wat hoop, maar goed ik weet dat dit zo weer heel snel naar beneden kan gaan. Ik mag van mijzelf niet eerder testen dan de NOD, dit is wel moeilijk hoor, maar ik zal netjes wachten.....
Hier op mijn 17de vastgesteld dat ik pcos heb. Ik heb ook geen enkel symptoom wat erop lijkt. Behalve heftige en lange menstruatie en een lange cyclus. Ik ben ook 2x ' natuurlijk ' binnen 4 maanden zwanger geraakt!