Ik had er ook nog nooit van gehoord.. En nu voel ik me een wandelende encyclopedie. Jeetje wat heb ik veel achter google gezeten zeg Maar Goed.. Vandaag weer een FM gehad bij de Gyn.. Vrij weinig op te zien. Maar het is ook pas dag 10. We hebben wel de uitslag van het semenonderzoek. En dat was helemaal perfect.. Wel een opluchting dus!
Bedankt voor alle lieve reactie's. Ga veel afleiding zoeken! En blijf wel meelezen, en meehopen voor iedereen!!! Liefs,
Daantjuh wat fijn dat het onderzoek verder goed was. Ik vond dat ook zo'n opluchting. Als je hier wat aan het lezen bent kan het allemaal nog erger en zijn er stellen die geen andere optie hebben dan IVF/ICSI. Bij mij vanmorgen slecht nieuws. Weer niks gegroeid, nu dag 19. Moet vanmiddag terugbellen en hoop dat ik aan de 150 MG mag want deze ronde is volgens mij verloren. Je hebt met chlomid een langere cyclus vaak maar dan moet er op dag 19 toch wel wat te zien zijn?
Haaaa luitjes. Hier de vakantieganger vanaf Gili Trawagan (Lombok, Indonesië). Ik momenteel in de wachtweken. Volgens mij is mijn NOD rond komende donderdag ofzo. Dus rond 5 augustus. Zeker weten doe ik het niet want heb maar 2 echo's gehad ivm de vakantie. Bij de laatste echo stond hij op springen. We zijn er eigenlijk helemaal niet mee bezig nu. Te veel bezig met de vakantie haha. Maar nu heb ik wifi dus denk; ach, laat even een berichtje achter. Ik vermaak me hier prima. Hebben al veel plaatsen bezocht. Nog 2 dagen op Gili en dan weer naar Bali. Zo relaxed!! Meiden, succes met de wachtdagen en andere zaken. Heb niet echt terug gelezen dus weet niet precies wat er speelt. Tot medio september!! Ciao.
Ik heb ook pco zonder klachten. Enige probleem is dat ik geen eisprong heb en niet uit mezelf ongesteld wordt daardoor. Na een kuurtje om mijn ongesteldheid oh te wekken kreeg ik clomid en daardoor dubbele eisprong. Hormonen slikken is inderdaad niet fijn, maar dat ben je zo vergeten als je eenmaal zwanger bent succes!
Hier is iemand heel chagrijnig en verdrietig. Sinds de eisprong een temp die alleen maar flink stijgende is, en al een week lang zeurende buikpijn en allerlei andere klachten. Vanochtend testje gewaagd, 14 dpo, maar negatief. De temp. is ook ineens een halve graad gezakt.. dus de menstruatie komt eraan! Op de een of andere manier voelde ik mij echt zwanger.. maar goed welkom terug in de echte wereld. Uithuilen en overnieuw beginnen! Dan toch maar met hulp van de mmm..
Dank je wel dames. Ja, echt heel rot. Ik had gewoon echt het idee dat t raak was. Ik heb een rustig avondje voor de boeg, een goede film met chips en drank hihi (om mezelf te troosten). En de volgende ronde is weer begonnen; nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik ben ongesteld!!!!!!! *gaat weer uit topic, verder niet echt iets te melden, wil vooral dekbed over hoofd trekken...* Liefs,
@ Leen Ohw wat heerlijk zeg! I Love the Gili's!! Spannend as donderdag je NOD. Fijn dat je er nu op vakantie niet zo mee bezig hoeft te zijn! Geef mij zulke wachtenweken!! Jammer genoeg valt mijn NOD waarschijnlijk 1 of 2 dagen voor mn vakantie. @ Ana Leigh Fijn dat je eindelijk ongie bent, maar kan me voorstellen dat je je nu helemaal bleghhh voelt. Hopelijk voel je je snel weer beter! En ik duim voor een kortere cyclus. @ Nana Hoe voel jij je inmiddels ? Leuke film gekeken? Hopelijk is het voor jou ook weer snel voorbij en kan je lekker naar de volgende ronde. Hier een lekker weekend gehad. En vanmiddag weer een nieuwe follikelmeeting. Spannend weer
Daantjuh, ik voel me nog steeds een beetje down. En wel erg last van mijn menstruatie. Maar goed, ik richt mij nu op mijn afspraak 10 september.. kijken wat de gynaecoloog voor ons kan betekenen. Spannend, een nieuwe meting, hopelijk goed nieuws voor jou! Ana, de volgende ronde is begonnen met nieuwe kansen! Succes!
Nana wat balen zeg voor je! Maar het is zo 10 september, dan heb je weer wat duidelijkheid. Ana veel succes bij de volgende ronde Daantjuh, hoe was het in het ziekenhuis? Ik kom net terug, helaas heeft 100 mg chlomid niet gedaan wat ' ie zou moeten doen. Nu weer 10 dagen primolut en 150 mg chlomid. Duurt dus weer ff voordat ik meer weet. Aan de ene kant balen dat het weer lang duurt, aan de andere kant ook wel fijn na 5 ziekenhuis bezoekjes in 14 dagen. Is er iemand waar 100 mg niet bij werkte maar 150 mg wel??
Hey dames, wat een teleurstellingen weer, hopelijk volgende ronde hier eens goed nieuws! Sterkte meiden, en dat dekbed over je hoofd is wat warm deze week, ik prefereer een dikke ijs met veel chocolade Ik heb nog wel wat goed nieuws, weliswaar niet over dit onderwerp, maar op het werk weer wat uren erbij! Hopelijk wordt dit een goede week en krijgen we as woensdag nu wel een goede uitslag van het zaadonderzoek... Als je aan de chlomid bent, hoeveel keer moet je dan per cyclus eigenlijk naar de gynaecoloog?
Aaaah shit! Ik voel dat ik ongesteld ga worden. Het was zo mooi geweest als ik zwanger terug zou komen van vakantie... Nu afwachten wanneer het door gaat zetten. We zitten nog een week hier en dan terug naar huis . Zo gaaf hier. Zo veel gezien. Veel teleurstelligen hier bij iedereen zo te lezen. Ach. In oktober tel ik aan. Altijd gezegd dat ik graag en zomerkindje wilde hebben. Dus dan is het in oktober vast raak. Een kindje van mei/juni is super leuk. Dit was even mijn laatste update. Ben nu voorlopig weer uit de lucht omdat ik met andere dingen wil bezig zijn . Tot na de vakantie!! X