Dat zou jammer zijn Leen! Maar geen bloed is goed hoor!! Ik ga nog even voor je duimen en in de tussentijd ga jij lekker genieten van je laatste week Bali! @ Lets Jeetje wat spannend weer die uitslag van het zaad onderzoek. Heeft je man extra voedingsupplementen geslikt om het te verbeteren? Ik ben deze ronde al ( incl as donderdag) 4FM gehad.. Best een hoop dus.. Bleghhh
Daantje ik heb de eerste ronde ook 4 of 5 metingen gehad. Spannend hoor. Ik vind het wel fijn dat ik dat niet meer hoef. Alleen Clomid en verder zelf aan de slag. Alleen is mijn ei nu ook 3/4 dagen eerder gekomen dan 'gepland'. Nog niets te spotten hier. Buikpijn is ook weer weg of vaag op de achtergrond aanwezig met vlagen. Ach jaaa, we'll see. We zitten nu in een dikke villa in het noorden (lovina) met vrienden. Zitten nu even lekker aan de Bintang van zonsondergang te genieten. Straks zal ik weer wat frequenter gaan mee typem. Zie weer een paar nieuwe namen voorbij komen. Gezellig. Iemand nog wat van Rosalinde gehoord? Benieuwd hoe het met haar gaat.
Ja het is weer spannend morgen....poeh ik hoop echt op het beste maar ik vrees het van niet... Laat het jullie weten! Hij heeft geen suplementrn geslikt, helpt dat dan? Ik denk dat het met name in stress op het werk zit.. Leentje, ik kom hier elke dag en ik kan het soms niet eens bijhouden, wel gezellig geniet nog lekker van je vakantie! Poeh daantje dat zijn wel veel metingen zeg...hopelijk snel positieve!
Ik had gehoopt met beter nieuws te komen, maar helaas. Semenonderzoek weer niet goed. Bewegelijkheid vorm en aantal niet goed wat ik ervan begreep. Vriend lichamelijk onderzoek, moet nog naar radioloog en samen volgende week naar de gynaecoloog...pfoeh..zucht.. Ik ga ff ijs eten en janken...
Getver Lets Pffffff Weet verder even niks te zeggen.. Wat een ka uu Tee nieuws zeg.. Ik kan me voorstellen dat je nu lekker een potje gaat janken! Ik denk aan je! Dikke knuffel vanuit hier
Thanx dames voor alle lieve berichten, heb gelukkig wat afleiding kunnen vinden vanmiddag, maar ik vrees dat het nog een lange weg gaat worden.. Fijn dat ik het hier kwijt kan!!
Lets wat ontzettend vervelend zeg! Ik heb in deze cyclus ook 5 fm gehad, had het op een gegeven moment wel echt gehad met steeds die teleurstelling. Nu weinig te melden, moet eerst nog wat daagjes primolut slikken. Moet die 10 dagen slikken. Vind ik echt lang om menstruatie op te wekken, maar het is niet anders.
Stom zeg.. vandaag weer geen ei te zien.. Baarmoederslijmvlies was wel dik.. 7mm en zag er keurig uit. Moet volgende week weer terug en dan krijg ik waarschijnlijk kuurtje om MS op te wekken en dan 100 MG clomid. Echt stom dit.. Weer een verloren maand waarschijnlijk..
Shit daantjuh! Echt klotegevoel is het he! Ik was ook zo teleurgesteld na iedere echo dat er weer niks te zien is. Bij mij gingen ze door tot dag 22. Ik kan nu niet wachten tot ik weer aan de chlomid mag. Hoop dat dit werkt want anders moet ik al gaan spuiten ben ik bang...
Volgende week is bij mij ook dag 22... Ik zit ook echt niet te wachten op een kuurtje.. Maar goed.. even slikken en weer doorgaan..
Thanx meiden voor alle lieve reacties, we wachten woensdag maar weer af voor het vervolg...niet eens meer spannend eigenlijk...t zal wel niet meer op de natuurlijke weg lukken vrees ik dus dan maar gewoon meteen het vervolgtraject in als het aan mij ligt..
Potverdorie! Ik ben hier vandaag ook ongesteld geworden. Het was zo mooi geweest als we zwanger terug zouden komen. Maar goed. Ik was vanochtend even verdrietig en nu gaat het wel weer. Het is hoe dan ook een geweldige vakantie en dat wil ik niet door deze teleurstelling laten bederven. Straks om 18.00 uur krijg ik een nieuwe tattoo dus dat kan door gaan. Doen jullie om 12.00 uur maar even voor mij duimen haha. Zo heb ik hoe dan ook een aandenken van deze vakantie voor de rest van mijn leven . Morgen vliegen we alweer naar huis helaas. Dus vanaf woensdag tetter ik hier weer vrolijk mee. Ik zeg maar zo: 3x Clomid is scheepsrecht haha.
Lets alvast sterkte voor woensdag! Lijkt me niet niks als je te horen krijgt dat het via de natuurlijk manier niet gaat lukken. Maar er is heel veel mogelijk gelukkig tegenwoordig. Ik heb babyboom gekeken en daar zag je vaak ook verhalen met weinig kans maar waarbij het toch lukte! Hou hoop in ieder geval! Leen, shit je bent ongesteld geworden. Maar wat je zegt, nog wel even genieten van je vakantie! Dat helpt om de teleurstelling weer snel een plekje te geven. En hopen voor ons allemaal dat 3 keer chlomid scheepsrecht is. Ik woensdag m'n laatste pillen primolut en dan mag ik ook eindelijk weer beginnen aan de 2e ronde...