PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Sterkte as woensdag Lets!

Wat jammer nou Leen. :( Gelukkig heb je wel een mooie vakantie gehad.. En beter nu ongesteld dan vorige week toch?

ik heb woensdag ook mn laatste follikelmeeting en nu maar hopen dat er toch iets aan het groeien is.

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik hoop voor je Daanjuh! :)

@ Leen: jammer! Maar wel goed dat je je koppie weer rechtop zet! ;)

Liefs,

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @ Lets, sterkte woensdag!
    @ Leen, balen van je ongesteldheid, maar gewoon voor 3maal scheepsrecht!

hier, begin ik redelijk depri te raken, waar het nu ineens vandaan komt weet ik niet.. het wachten voelt lang, de frustratie groeit, en de angst wordt groter..
    *Waarom moet ik 6 maanden wachten op ongesteldheid, terwijl ze "weten" wat er is
    *Ik durf mijn lichaam niet meer te vertrouwen, ze heeft mij voorgelogen, bedrogen...

Ik ga zometeen nog maar es proberen aan te melden op de site die mijn huisarts had gegeven, het is een beta-site, voor alleen regio nijmegen, en het koppelen van mijn DigiD en inloggegevens ging fout toen ik aanmeldde..

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer leen!!! Was erg mooi geweest als het op vakantie gelukt was!!

Thanx dames voor alle succes wensen, doet me erg goed! Ze kunnen idd veel tegenwoordig. Als ik het van de positieve kant bekijk, op deze manier komt er wel sneller actie..hoeven niet nog eerst veel zelf te proberen en daarna nog eens te wachten als dat niet lukt.... Alleen moet ik nu iets bedenken waardoor je veel naar het ziekenhuis moet, niet ziek bent en wat redelijk snel over gaat... Ivm met mijn tijdelijke baan;) die anders nog tijdelijker wordt....ideeën???

5. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dat is een goede lets... heb er sinds ik t gisterenavond las, nog niks weten te bedenken.. succes!

6. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik pcos heb.
    Alle waardes in het bloed waren goed behalve een was te hoog, en in combinatie met dat ik op 1 eierstok blaasjes had zitten en meerdere eitjes heb ze vastgesteld dat ik pcos.
    Dit was na de inwendige echo nog niet 100% duidelijk omdat op mijn eierstok niet heel veel te zien was.
    Nu moet ik 29oktober bij de fertiliteitsarts komen, wat moet ik verwachten die dag waar ze naar gaan kijken.
    Zal sowieso wel clomid krijgen als ik gisteren het aan de telefoon goed begrepen heb.

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Balen Roxanne, maar welkom bij de club :)

Ze zullen waarschijnlijk weer een echo maken om te kijken of je gelijk kunt starten met Clomid of dat je eerst een kuurtje krijg om ongesteld te worden. Dat ligt aan je baarmoederslijmvlies.

Daarna zal je waarschijnlijk vanaf CD 10 een aantal echo's krijgen om te kijken of er al een eitje aan het groeien is.

Nog wel lang wachten zeg? pfff... ik kon gelukkig binnen 3 dagen terecht.

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Luitjes, ik heb ander geweldig nieuws: IK BEN VERLOOFD!

Mijn lieve schat heeft mij ten huwelijk gevraagd tijdens een romantisch diner. Ik heb een super mooie ring gekregen. Wat een verrassing zeg!! Helemaal in love. Te gek dit!!

Morgen zijn we in NL. Zal dan even wat berichten terug lezen om te zien wat er allemaal precies speelt. Wat ik drop mijn blije nieuws even uit het niets :).

9. roxannekuh

JA is inderdaad wel balen, had het wel verwacht maar je weet het pas zeker als het uit de testen komt, symptomen alleen zegt niks!
    Ben nog steeds niet ongesteld en zit alweer op dag 76 pfff.
    Is inderdaad balen dat het zolang duurt voor ik terecht kan, we krijgen nog een vragenlijst thuis gestuurd die we moeten invullen en dan merken we het die dag wel.
    Hoop snel dat ze me kunnen helpen zodat mijn cyclus enigzins weer een beetje normaal is dat ik meer kans heb op een zwangerschap dan nu 3-4 x in het jaar!
    Ik las al vaker met dit forum mee dan weet je wel al een hoop hoe het gaat en hoe het bij andere gaat dat is wel fijn!

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    AAAAAHHHH Wat goed zeg!! Gefeliciteerd!! Super leuk en gefeliciteerd :D:D

Fijne vlucht gewenst

11. roxannekuh

Gefeliciteerd!!! :D:D:D

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, wat leuk! Gefeliciteerd Leen!!!!

13. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @Leen, Gefeliciteerd, dat is dan wel een onvergetelijke vakantie geworden.

14. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Lets, ik zou ook niet weten wat je kunt zeggen. Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik wil niet dat al mijn collega's het weten. Maar ik zal vaak onder werktijd weg moeten...

Leen, gefeliciteerd. Wat fijn nieuws!! :D

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest en PCOS is nu ook officieel bij mij vastgesteld. N.a.v. een inwendige echo mocht ik vanavond beginnen met chlomid 50 mg. Dus we stappen officieel de mmm in :cool:
    Volgende week weer een echo en zaadonderzoek.. spannend allemaal!

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat raar eigenlijk dat ze bij de een meteen beginnen met chlomid en bij de ander wachten op het semenonderzoek... Ik heb nog geen chlomid geslikt, maar goed ook wellicht dat ik op het moment niet al die hormonen binnen heb;)

16. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ohhh geweldig!! Wat leuk!!!

*kijkt jaloers* ;) Hahahahahahaha!

Gefeliciteerd!!! :D

Liefs,

17. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ja, dat vroeg ik ook aan mijn gyn. of we niet eerst een semenonderzoek moesten afwachten. Maar zij gaf aan dat dit vaak een goede uitslag gaf en dat t wachten zonde zou zijn. Tenzij wij dit zelf wilden..

18. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Hee meiden,Ik heb al even niet geschreven, wilde er even niet mee bezig zijn.
    Ik heb afgelopen maandag een fm gehad en daar was een eitje te zien van 11 mm op cd 10.
    Nu deed die vrouw heel vaag en kon ze mij niet zeggen of dit een goed teken was.
    Morgen moet ik weer, maar zie er nu wel een btje tegenop.

@leen gefeliciteerd hee! Super leuk!

@ daantjuh hoe gaat het deze ronde?

19. Rosalinde

Rosalinde Actief lid

24 jun 2013
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Leen: gefeliciteerd!!! :D Had je het al stiekem gehoopt, of was het echt helemaal een verrassing? Veel plezier met de huwelijksvoorbereidingen (is echt heel leuk ;))

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Helaas is de 2de ronde met clomid 50mg niet aangeslagen.
    Volgende week starten met een 10daagse kuur Primolut en daarna 100 mg clomid.

Echt stom dit.. Maar goed.. blijven lachen..:)

Deel Deze Pagina