Dank je wel! Ik heb vanmorgen om 4.15 uur getest en sinsdien kan ik niet meer slapen. Ik kan t niet geloven!! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Mijn gynaecoloog zei ook dat wanneer t progesteron te laag is, ze de dosis clomid gaan ophogen. Dus dat klopt wel idd.
ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal hyper wordt. Ik zou het ook niet kunnen geloven als ik ooit positief zou testen. Ik hoop uiteraard ook voor je dat alles goed blijft gaan.Dat hoopt natuurlijk elke zwangere,maar als je van jezelf weet dat je moeilijk zwanger wordt,speelt dit nog erger denk ik. Maar probeer er lekker van te genieten meid!! Supernieuws op de hele vroege morgen haha Ok dus dosis Clomid heeft inderdaad met progesteron te maken. Nou dan ben ik benieuwd wat ze nu weer met mij van plan zijn dan,maar maandag hoor ik gelukkig meer.
Wow Nana, goed nieuws, gefeliciteerd!!! @tessel, ja hier weer een beetje bekomen, we moeten verder met ivf of icsi helaas. Na veel rondneuzen hier en op internet besloten dit in dusseldorf te doen. Nu aan het wachten op een intakegesprek, nog een maand en twee weken wachten, pff...alsof we nog niet lang genoeg hebben gewacht!! Hopelijk gaat het daarna allemaal wat sneller...maar voor nu baal ik nog iedere dag om het wachten, en heb voor het eerst van mijn leven een soort van zin in november!
Whoop whoop. Gefeliciteerd nana. Wat een leuk en positief nieuws. Was vandaag je nod? Hoe reageerde je partner??? Ik duim dat de kleine blijft zitten en dat je een voorspoedige zwangerschap hebt.
@Lets; Bah, dan duurt het nog ineens lang ja, als ze je zo lang laten wachten.. Maar ik zal duimen dat dat traject kort zal duren voor je in totaal! met een snelle positieve test @nana; gefeliciteerd! Wow! Ik zal straks het lijstje bijwerken (zodra ik uit bed ben)
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was, fertility friend zegt dat ik zondag 23e mijn ei heb gehad, maar aangezien ik die woensdag er voor de laatste echo heb gehad en er toen een ei op knappen stond, denk ik eerder de 19e of de 21e. Uit de temp. curve is t ook niet heel precies te halen. Mijn partner sliep, dus die maakte ik wakker. Hij snapte er eerst niets van. Toen ik de test liet zien, had ie z'n lenzen niet in Maar hij is blij! Bedankt! Maar wat vreselijk voor jullie. Vooral ook nog dat lange wachten.. Ik kan me voorstellen dat je direct door wilt. Geen tijd te verliezen. Ik ben heel dankbaar voor mijn situatie. Ik ben iets meer dan een jaar gestopt met de pil en zit maar een korte periode in de mmm. Ik ben zo dankbaar dat mijn lichaam goed op de medicatie reageert. De eerste ronde met clomid is gelijk raak. Ik vind het ook wel moeilijk voor jullie. Velen van jullie zijn veel langer onderweg. Ik hoop zo dat jullie dit ook snel mee mogen maken.
Nana, voor mij (en ik denk ook voor de anderen) hoef jij je echt niet schuldig te voelen. Iedereen moet zijn pad bewandelen. Fijn dat het eindelijk raak is. Nu lekker genieten! Hopelijk raken we allemaal tzt zwanger. Voor jou ga ik ook hard duimen Lets. Jammer dat je nog even moet wachten, maar fijn dat jullie daar terecht kunnen! Volgens mij pakken ze het daar goed aan. Deutsche Grundlichkeit. Take care meid x
Jaaaaa Nana Wow Wat een fantastisch nieuws meid! Ongelofelijk toch.. lijkt me zooooo gaaf om die test in hadden te hebben.. Geniet er lekker van! Fijn nieuws zo vlak voor het weekend
Wauuuhhhh Nana, van harte gefeliciteerd!! Heerlijk nieuws! Mijn temperatuur is gestegen dus ik denk nu echt m'n eisprong gehad te hebben. Maandag bloed prikken voor progesteron en dinsdag uitslag dus blijft nog even spannend!
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, ?e kindje Lasvegas, 32 jaar, 1e kindje Nana84, 29 jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Rosalinde, ?? jaar, 1e kindje Blondie84, ?? jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomid 50mg Tessel30, Clomid 100mg MariaP86, Clomid ?mg Lasvegas, Clomid 150mg June9, Duphaston Afspraken Leen82 3e ronde clomid, geen controles deze ronde Knutselkitty wacht op reactie HA Daantjuh bezig met primolut Lets doorverwezen naar ivf/icsi Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 (de veranderingen; Nana naar zwanger en Tessel nu een hogere dosis)
Leuk! Thanks. Alleen zijn de zwangeren niet meer actief hier haha. Logisch ook. Kunnen zich in andere topics inlezen!! Lijstje wordt steeds langer. Gezellig!
Hey dames, eerst en vooral een dikke dikke dikke proficiat voor Nana! Wat fijn om te horen dat je zwanger bent. Ik duim mee dat alles goed blijft verlopen . Er breekt een ontzettend spannende periode voor je aan ! Proficiat! Ik ben zelf niet echt een actieve schrijver, maar ik lees wel af en toe mee. Toch wil ik even laten weten dat de 1e Duphastonkuur erop zit. Ik moest 14 dagen 1 pilletje per dag nemen en kreeg al op dag 11, dus tijdens de kuur, mijn regels. Nu moet ik dus een cyclus wachten en als ik overtijd ga een zwangerschapstest wagen en indien negatief nog een kuur starten. Ik denk wel dat ik het bij 2 van die Duphastonkuren ga laten. Als mijn lichaam zich niet reset na 1 of 2 x, zal het dat ook niet doen na 5 x denk ik dan... Succes nog aan de andere dames! Hopelijk wordt oktober een goeie maand! X
De positieve testen hier op dit forum geven me juist weer moed! Ja die deutsche grundlichkeit, veel mensen gaan naar dusseldorf als het in NL niet lukt, maar wij gaan maar gewoon meteen
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, ?e kindje Lasvegas, 32 jaar, 1e kindje Nana84, 29 jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Rosalinde, ?? jaar, 1e kindje Blondie84, ?? jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Clomid 100mg Tessel30, Clomid 100mg MariaP86, Clomid ?mg Lasvegas, Clomid 150mg June9, Duphaston Afspraken Leen82 3e ronde clomid, geen controles deze ronde Knutselkitty wacht op reactie HA Daantjuh bezig met primolut Lets doorverwezen naar ivf/icsi Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84
mocht m niet meer wijzigen, dus dan maar zo. vandaag m'n "zondagje" dus lekker lui achter laptop... maar moet eigenlijk nog uit huis... geen zin in natuurlijk.. zo maar eens opfrissen en wat energie bij elkaar vissen
Hahahah doe je goed. Ik sta al een paar uur in de keuken. Nieuwe dingen proberen. Heb vanavond etentje. Als het lukt heb ik weer wat input voor op mijn site. Ben benieuwd....
Lets wat vervelend dat het bij jullie op zo'n manier moet en dat wachten ook weer he *zucht* Gelukkig kan er een hele hoop gelukkig!!! We duimen voor jullie.