Thanx tessel, duim net zo hard voor jullie!! We zijn nog jong, dus hopelijk maken we goede kansen, maarja dat wachten ja grr... Ik tel echt zo af... Had toch even gespiekt op de facebook v leen, jij bent ook al zo'n knap stuk, net als leen Leen ben benieuwd naar je nieuwe recepten!
Ik ben ook altijd nieuwsgierig hoe iedereen eruit ziet van anonieme forums dus jullie mogen me altijd toevoegen hoor haha
Hihi Lets, thanks for the compliment Wat ik al zei: ik ben met de billen bloot gegaan door mijn site bekend te maken haha. Benieuwd hoe iedereen er uit ziet. Je vormt automatisch toch een beeld. Aaargh. Net een test gedaan. Negatief. Dinsdag nod maar heb geen krampen zoals normaal. Wel nog steeds flinke boobs. Even afwachten dus hoe dit gaat lopen...
Leen, ik blijf nog positief. Je bent ook wel te vroeg met testen denk ik.. misschien heb je over een paar dagen wel een positieve test in handen. Ik hou mijn anonimiteit liever.. ik weet nooit wie hier mee leest. Misschien is een van jullie wel familie van mij haha En wat op internet staat, blijft altijd op internet. Maar ik zie inderdaad ook wel gezichten bij een ieder van jullie en dat zal vaak wel niet overeenkomen met de werkelijkheid hihi.
Stom zeg Leen.. Maar het kan ook veels te vroeg zijn.. Blijf hoop houden hoor! Vandaag heb ik weer mn 1e follikelmeeting.. Dag 10, wel een beetje vroeg.. Maar super spannend weer!
Nou, morgen is mijn NOD. Vanochtend toch nog maar even getest. Wederom negatief. Snap er de ballen van. Geen krampjes of niets, wel pijnlijke, dikke en grote boobs (voor mijn doen dan- valt mijn vriend ook op). Maar als ik zwanger was, had er nu echt wel iets van een streepje moeten staan. Dus nu ben ik bang dat mijn eisprong wellicht niet goed is geweest en dat ik dadelijk weer richting ziekenhuis kan taffelen...Heb wel een eisprong gehad 2 weken geleden (voel ik naderhand aan mijn tepels). Maar nu niets, nada, noppes! Afwachten dan maar. @Daantjuh, dag 10 is toch niet vroeg voor een follikelmeeting? Ik moest ook altijd op dag 10 starten. Ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn . En ik ga maar verder met wachten. Ik ga nu mijn frustraties botvieren op het huis. Moet de kooi gaan poetsen. Wat zal het gaan blinken weer haha. Frustraties al om!
Oh haha, ja mijn eerste werkdag is niet vandaag . We moeten wachten op mijn VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Is vorige week pas aangevraagd en ik mag pas beginnen als die binnen is. Was vrijdag niet binnen, dus kon vandaag niet beginnen. Hopelijk ontvang ik hem vandaag zodat ik morgen eens kan gaan werken. Dus dat is nog even afwachten. Best irritant! Maar heb er veel zin in. Moet nog eventjes geduld hebben
Daantjuh succes weer!! Echt spannend weer, kan me helemaal je gevoel voorstellen. Maar laat de hoop niet varen als er niks te zien is. Ik had deze ronde ook steeds niks, en pas op dag 15 een fm van 14 mm. Leen, shit weer een negatieve test . Daar hebben we genoeg van!!:x Mag jij niet een week na je eisprong bloed gaan prikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Om toch wat meer zekerheid te hebben. Ik mag als deze ronde aanslaat ook zelf proberen (weet nog niet of ik dat wil by the way) maar dan moet ik wel bloed gaan prikken op zo ongeveer dag 25. Ik ben net wezen bloed prikken, morgen na 11 uur uitslag. Temperatuur blijft mooi hoog na woensdag, dus dat ziet er goed uit. Nu even afwachten op de waarde van het progesteron.
Hi. Nee. De komende maanden geen begeleiding (echo's of bloed prikken). Fijn aan de ene kant, maar in zo'n geval niet...
Leen GRRRRRR Ik heb ook wel eens gehoord dat clomid de LF fase kan verlengen.. ipv 14 dagen een dag of 16/17.. Geen bloed geeft moed meis! Dag 10 is idd een normale tijd om te beginnen met de metingen.. Maar ben zo bang voor een teleurstelling. Ik heb zoveel behoefte om ook weer eens op het wachtbankje te zitten.. Ach wie weet... Succes met het huis opboenen.. IK ga verder met werken... Bluhhhh
Vorige week woensdag de vragenlijst verstuurd, had toch wel deze ochtend emailtje met afspraak verwacht, nog maar ff wachten dan
Whaha, ja daar zit wat in. Geen bloed geeft moed. Nou ik heb mijn eisprong ook meestal rond dag 16. Daarmee heb ik een cyclus van 29 dagen. Ik heb ook wel een eisprong gehad. My nipples told me so. Maar of het een goeie en volwaardige is geweest dat weet ik dus nog niet. Ik heb een schurfthekel aan dat verrekte wachtbankje kan ik je vertellen. Niet leuk. Maar goed. Huis blinkt, administratie is gedaan.... nu ga ik maar eens even de stad in. Hoe laat heb jij je echo?
Tja dat is idd nog even afwachten... Ik duim voor snel duidelijkheid ! Ik heb om 15:40 een echo.. Rij om 15:00 van mn werk weg.. Daarna nog eventjes thuiswerken.. Wel zo lekker!
Ik denk dat ik straks in de pauze even test koop... Heb gisteren erge buikpijn gehad (tot zelfs op een hoopje ingezakt tegen de keukenkastjes aanzittend toe) en heb allerlei steekjes rechtsonder bij mijn buik nu. Kramp wil ook niet echt wegtrekken, maar geen enkele ongi te zien (de mega buikpijn heb ik normaal op laatste ongidag)
Ohh knutsel, je maakt het spannend!!! Dat zou toch wel heel mooi zijn he. Hoe gaan jullie om met vertellen over je kinderwens aan familie en vrienden??
Nja, moet nog maar uurtje werken, dus denk dat ik dat half uurtje pauze in mijn zak steek.. Heb net email gekregen dat ik 21ste afspraak heb met de fertiliteitskliniek
En Daantjuh? Hoe is het gegaan? Knutseltkitty, al getest? Lasvegas, mijn familie en naaste vrienden weten waar we mee bezig zijn. Omdat we al een tijdje bezig zijn en omdat ik ook de behoefte kreeg om het te delen.