PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahaha knutselkitty wat grappig. Hopelijk werkt het zijn vruchten af haha.

Succes Daantjuh. Hoop op beter nieuws voor je morgen.

Hi Michelle welkom hier. Fijn dat ze je snel doorsturen. Na de echo (icm bloedonderzoek) weet je inderdaad meer. Spannend.

Ah das balen Tessel. Hopelijk doet het allemaal zijn werk en is het snel raak.

Ik heb wat stoms gehad vanochtend. Het is wat onsmakelijk dus ik waarschuw jullie vast. Ik had vanochtend bij het afvegen een soort klodder bloed in de vorm van een soort boontje. Ik heb wel eens klontjes, maar zoiets had ik nog nooit gezien. Soort tuinboontje, maar dan smaller. Nu vraag ik me af wat dat was. Misschien een miskraam dus? Had woensdag ook flink kramp voordat ik ging bloeden en daarvoor dus niks.

Aan de andere kant heeft het geen zin om er uberhaupt over te hebben... Schieten we niks mee op. Dus morgen maar weer aan de Clomid. Leuk! Weer opvliegers en weer allemaal moetjes. Zin in. Juttem. Big not!

1 voordeel. De komende wachtweken ben ik in ieder geval aan het werk, dus heb ik afleiding.

Nieuwe nod rond 7 november. Op 8 november vorig jaar zijn we begonnen... Toch erg confronterend dat je zomaar een jaar bezig bent.

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hoi! Ik ben heel lang niet wezen kijken op ZP, had er even he-le-maal genoeg van.

Ik blijf meelezen. :)
    Wat is er veel gebeurd zeg!
    Leen, wat ontzettend kut voor je zeg! Kan er niets anders van maken! Vind het lastig om iedereen persoonlijk iets te zeggen, maar wil wel iedereen sterkte en succes wensen! :)

Zelf zit ik nu weer op dag 40, dacht vanochtend ongesteld te worden, aangezien ik steken had, maar nog niets. Hoopte een beetje dat ik al een stuk op weg zou zijn naar een betere cyclus.

Ben nog steeds gestopt met roken! Niets afgevallen, de eerste 4 weken, maar nu weer wel! :D

Liefs,

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Thanks meid.

Maar eeehm... 8 kg afgevallen?? Geweldig joh!!
    Nu hopen dat je cyclus weer goed op gang komt!

4. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leen dit lijkt wel op een miskraam ja! En dan klopte je gevoel ook wel dat je even zwanger was.Maar je zal er nooit meer achterkomen....op naar de volgende ronde en dan hopelijk met meer succes!!

Ana Leigh vooral doorgaaaaaaaaaaaaan!! :D

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in. Heb er deze ronde flink verdriet van. Maar goed. Laat die tranen rn verdriet maar gaan. Klaart de lucht weer. Ging er voorheen redelijk luchtig mee om.

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Niet achterom kijken maar vooruit.
    Trusten alvast

6. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het te moeilijk wordt en ik inderdaad vaak naar ziekenhuis moet, ga ik 't wel zeggen misschien, probeer het nu eerst nog maar even stil te houden. En hoe stom als ik ben hoop ik nu gewoon zwanger te zijn en zijn die Ziekenhuisbezoeken allemaal niet nodig... Want dat kan best met PCO en misschien wel een regelmatige lange cyclus van 98 dagen :p Sorry draai door.. Maar eerste cyclus was 98 dagen en zit nu weer op 98 maar nog niets en nu houd ik mezelf voor dat ik best zwanger kan zijn.. Hm

7. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft een Digitale knuffel!

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik heb een vraag aan jullie.. Gister bloed afgenomen voor fsh en lh waarde.. Heeft iemand ervaring met de uitslag en betekenis hiervan. De assistente zei dat het goed was maar kon er niet echt uitleg bij geven. En zei dat echo echt bepaald of je het hebt..

9. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee nog sorry. Ik heb eerst een echo gehad, ze heeft gelijk PCO vastgesteld. Bloedtest heb ik daarna pas gedaan en vriend heeft gister een potje ingeleverd. Uitslagen van bloed en zaad krijg ik pas 4 november.

10. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daantjuh hoe was de fm meting???

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    bij een "normaal ;)" iemand liggen deze waarde ongeveer gelijk..

Bij PCO heb je soms een te kort aan het FSh hormoon en teveel LH hormoon.
    (vandaag vaak de vals positieve ovulatie testen)

De FM was weer een dikke domper :(.. Weer geen ei..
    Pfff zat net met dikke tranen in de auto naar mn werk

Maandag terug komen.. Maar de gyn liet al weer vallen dat ik waarschijnlijk in de catagorie val dat ik clomid resistent ben..

:( Had op iets beter nieuws gehoopt zo vlak voor het weekend

12. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend ***! Balen meis!

13. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Balen daantjuh :( alsof het nog niet lastig genoeg voor je was

Alternatieven voor clomifeen:
    Een goed alternatief voor clomifeen is tamoxifen. Je slikt het, net als clomifeen, op de derde tot en met zevende dag van je cyclus.

Meer kan ik zo snel niet vinden

14. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jou daantjuh!!! Misschien werkt 150 mg nog wel voor je. Bij mij deed de 100 mg ook niks...

15. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Och meissie, wat ontzettend balen! Wat is het toch soms ook oneerlijk! Hebben ze ook gezegd wat de andere opties zijn als je resistent bent voor clomid?
    Ik hoop toch nog dat t eitje zich bedenkt en ontzettend hard zijn best gaat doen dit weekend!

16. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Beetje late reactie, maar ik lees dit nu pas. Wat ontzettend grappig en vertederend hihi. De meeste mannen laten niet altijd zo veel los over hun gevoelens t.a.v. zwanger worden en kinderen. Die van mij in ieder geval niet. Zo af en toe wordt er eens wat van gedachtes en gevoelens besproken, om vervolgens snel alles weer weg te stoppen, en het weer over games en andere mannenpraat te hebben. Zo af en toe kun je eens bij hen binnen kijken. Ik zou mij bescheuren als mijn man zoiets als bovenstaand zou zeggen.

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jeetje Daantjuh dat is ruk. Een goede kennis van mij heeft hetzelfde, reageerde niet of nauwelijks op Clomid. Zij moet nu continu spuiten. Wat precies weet ik niet. 2 verschillende soorten in ieder geval. 1 voor het groeien en 1 voor het springen. Heeft daardoor wel weer kortere cycli.

Ze heeft dat met haar gynaecoloog besproken. Misschien ook een idee voor jou om te doen?

Sterkte meid. Niet leuk allemaal.

18. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    hmm er kwam bij mij 6 en 26 uit? ik snap er niet zoveel van eigenlijk. :(

19. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    @Daantjuh85 pff wat rot btw.. kan me voorstellen dat je je erg kut voelt nu! ik heb gister het een en ander gezocht over homeopathie en pco.. ik kwam wat tegen over pulsatilla wildemanskruid. Misschien kun je zo iets proberen? Sterkte ermee!

20. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als Clomid niet werkt is de volgende stap volgens mij altijd spuiten.
    Nou ja eerst de Clomid ophogen tot 150

ik was trouwens weer een speciaal geval.Ze zeiden dat het zelden voorkwam dat een ei zo goed groeide,maar op het allerlaatste moment niet sprong,vandaar de hulp van de spuit de volgende keer.

Dames fijn weekend...!! :D

Deel Deze Pagina