Wat balen daantje!!! Knuffel!! Dadelijk gaan we alsnog allemaal aan de spuiten.... Ieks ik ben er wel bang voor maar op een of andere manier heb ik er ook wel 'zin' in...als het maar helpt, alles voor het goede doel! Een heel fijn weekend allemaal!!
ja zo denk ik er ook over zolang dit allemaal niet voor niks is,en ik niet over 2 jaar nog geen stap verder ben,vind ik het allemaal prima (oke leuk is anders..) Ik heb er zelden een traan om gelaten of er wakker van gelegen,maar wij staan nu allemaal nog aan het begin ervan... Maar dit moet geen jaren duren! Lets,jij kan binnenkort ook eindelijk beginnen...dat stilstaan is het ergste he..
Nou, ik ga er gewoon van uit dat we dit jaar allemaal aantellen en in 2014 allemaal mama worden. En ik ga voor een speciale datum haha. Als ik dan toch mag kiezen, wil ik graag deze maand aantellen. Altijd geroepen dat ik een zomerkindje wil krijgen. Ben zelf ook in juli jarig. En doe dan ook maar op een dubbele datum. 11-11 kregen we een relatie, 09-09, zijn we verloofd, 07-07 een kleine dan maar En dan 05-05 het jaar er op trouwen ofzo haha. Ik ga er voor. Who's with me?
Hihi, klinkt wel mooi leen! Ga d'r voor zou ik zeggen! Ik heb telkens een sluimerende hoop dat alle testen gewoon gigantisch falen... Maar dat is te mooi om waar te zijn natuurlijk... Nog 1 week en dan horen wat de plannen gaan worden. Ben best nerveus aan het worden
Jaa we gaan ervoor!! Succes vandaag Daantjuh in het ziekenhuis? Je moet vandaag weer toch?? Ik zit vandaag waarschijnlijk op 12 dagen na m'n eisprong, zouden er ook 11 kunnen zijn omdat ik 1 dag niet heb getempt. Hoewel ik weet dat het heel bijzonder zou zijn dat ik in 1 keer zwanger zou zijn vind ik het toch heel spannend!!
Het is idd elke keer weer spannend! Je hebt maar een kans nodig, dus t is mogelijk las vegas! Spannend hoor.. nog twee a drie dagen dan kan er getest worden. Ik ben wel weer toe aan goed nieuws!
Oeh spannend. Hopelijk zet het niet door. Ik ben inmiddels vandaag 6 dagen ongesteld. Op zich goed teken. En als het inderdaad een vmk is geweest, zal ik inmiddels weer helemaal schoon zijn van binnen. Nieuwe ronde....
Waarom denk ik een streepje op een test te zien van zwanger en ziet verder niemand dat??? Argh ik word echt gek! En uploaden heeft geen zin want dan zie ik t nog minder goed. Bij mijn whatsapp afbeeldingen zie ik t wel steeds grr.. Ik ben gek geworden denk
Nou ben ik wel erg benieuwd Joyce! Krijg je 'm echt niet op de foto zoals je zelf in het echt ziet?? Zo leen dat is een lange tijd! Kan wel duiden op een vmk inderdaad, maar fijn dat je eigen lichaam het heel goed zelf kan. Hoe lang duurde jouw lutuale fase de laatste keer??
Met uploaden niet lijkt ie onduidelijk. Op mijn telefoon denk ik m nog steeds te zien heb er een pijl bij getekend, en al doorgestuurd aan vriendin die zegt echt niets te zien. Mijn vriend zag ook niets trouwens en ik denk nog steeds iets te zien irritant
Iemand anders denkt nu ook iets te zien als ze wel goed kijkt, maar is bedrog zegt ze pff. Nou zal wel negatief zijn bah.. Als ik echt de enige ben haha
Dit lijkt nog onduidelijker na uploaden, iemand? Op deze foto zie ik t trouwens ook niet, na uploaden niet scherp genoeg grr
Als het nu nog zo onduidelijk is, morgen of overmorgen weer proberen? Eventjes nog onzekerheid, maar beter dan je blij maken met een dooie mus
Ja nou ik ga wel van negatief uit omdat ik de enige ben die iets ziet.. Maar dat kleine beetje hoop haha. Ga vanavond wel even nieuwe testen bestellen.
Nee ik zie ook niks, sorry! Maar als je zelf iets ziet dan inderdaad morgen of later deze week een testje. Waar zit je in je cyclus?
Dag 101 (eerste cyclus was 98 dagen) En geen probleem zie t zelf ook niet op de geüploade versie, maar op mijn telefoon nog wel