PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Fijn weekend!!!

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat balen daantje!!! Knuffel!!

Dadelijk gaan we alsnog allemaal aan de spuiten.... Ieks ik ben er wel bang voor maar op een of andere manier heb ik er ook wel 'zin' in...als het maar helpt, alles voor het goede doel!
    Een heel fijn weekend allemaal!!

3. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zo denk ik er ook over
    zolang dit allemaal niet voor niks is,en ik niet over 2 jaar nog geen stap verder ben,vind ik het allemaal prima (oke leuk is anders..)
    Ik heb er zelden een traan om gelaten of er wakker van gelegen,maar wij staan nu allemaal nog aan het begin ervan...
    Maar dit moet geen jaren duren!

Lets,jij kan binnenkort ook eindelijk beginnen...dat stilstaan is het ergste he..

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nou, ik ga er gewoon van uit dat we dit jaar allemaal aantellen en in 2014 allemaal mama worden.

En ik ga voor een speciale datum haha. Als ik dan toch mag kiezen, wil ik graag deze maand aantellen. Altijd geroepen dat ik een zomerkindje wil krijgen. Ben zelf ook in juli jarig. En doe dan ook maar op een dubbele datum. 11-11 kregen we een relatie, 09-09, zijn we verloofd, 07-07 een kleine dan maar ;)

En dan 05-05 het jaar er op trouwen ofzo haha. Ik ga er voor. Who's with me?

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hihi, klinkt wel mooi leen! Ga d'r voor zou ik zeggen!

Ik heb telkens een sluimerende hoop dat alle testen gewoon gigantisch falen... Maar dat is te mooi om waar te zijn natuurlijk...
    Nog 1 week en dan horen wat de plannen gaan worden. Ben best nerveus aan het worden

6. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een positieve gedachte Leen! Allemaal mama worden in 2014
    Daar gaan we voor!! :D

7. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa we gaan ervoor!! :D:D

Succes vandaag Daantjuh in het ziekenhuis? Je moet vandaag weer toch??

Ik zit vandaag waarschijnlijk op 12 dagen na m'n eisprong, zouden er ook 11 kunnen zijn omdat ik 1 dag niet heb getempt. Hoewel ik weet dat het heel bijzonder zou zijn dat ik in 1 keer zwanger zou zijn vind ik het toch heel spannend!!

8. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Oew spannend Vegas :)

En hopelijk goed nieuws voor daantjuh vandaag :)

9. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Het is idd elke keer weer spannend! Je hebt maar een kans nodig, dus t is mogelijk las vegas! Spannend hoor.. nog twee a drie dagen dan kan er getest worden. Ik ben wel weer toe aan goed nieuws!

10. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm hier net wat bruine afscheiding gespot. M'n temp was vanmorgen nog hoog dus ik blijf hopen.

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oeh spannend. Hopelijk zet het niet door.

Ik ben inmiddels vandaag 6 dagen ongesteld. Op zich goed teken. En als het inderdaad een vmk is geweest, zal ik inmiddels weer helemaal schoon zijn van binnen. Nieuwe ronde....

12. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom denk ik een streepje op een test te zien van zwanger en ziet verder niemand dat??? Argh ik word echt gek!
    En uploaden heeft geen zin want dan zie ik t nog minder goed. Bij mijn whatsapp afbeeldingen zie ik t wel steeds grr.. Ik ben gek geworden denk :p

13. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ben ik wel erg benieuwd Joyce! Krijg je 'm echt niet op de foto zoals je zelf in het echt ziet??

Zo leen dat is een lange tijd! Kan wel duiden op een vmk inderdaad, maar fijn dat je eigen lichaam het heel goed zelf kan. Hoe lang duurde jouw lutuale fase de laatste keer??

14. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met uploaden niet lijkt ie onduidelijk. Op mijn telefoon denk ik m nog steeds te zien heb er een pijl bij getekend, en al doorgestuurd aan vriendin die zegt echt niets te zien. Mijn vriend zag ook niets trouwens en ik denk nog steeds iets te zien irritant

15. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand anders denkt nu ook iets te zien als ze wel goed kijkt, maar is bedrog zegt ze pff. Nou zal wel negatief zijn bah.. Als ik echt de enige ben haha

16. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit lijkt nog onduidelijker na uploaden, iemand?
    Op deze foto zie ik t trouwens ook niet, na uploaden niet scherp genoeg grr

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43 KB
      Weergaven:
      16
  17. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Als het nu nog zo onduidelijk is, morgen of overmorgen weer proberen? Eventjes nog onzekerheid, maar beter dan je blij maken met een dooie mus :)

18. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nou ik ga wel van negatief uit omdat ik de enige ben die iets ziet.. Maar dat kleine beetje hoop haha. Ga vanavond wel even nieuwe testen bestellen.

19. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ik zie ook niks, sorry! Maar als je zelf iets ziet dan inderdaad morgen of later deze week een testje. Waar zit je in je cyclus?

20. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 101 ;) (eerste cyclus was 98 dagen)
    En geen probleem zie t zelf ook niet op de geüploade versie, maar op mijn telefoon nog wel

Deel Deze Pagina