PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Oh, had de foto net niet gezien, maar nee, ik zie helaas ook niks :(

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wat is een luterale fase ook al weer? Ben in ieder geval uiteindelijk 15 dpo ongesteld geworden. Heb nu alleen met afvegen oud bloed. Maar bloed is bloed zeg ik maar haha. Ja wel fijn dat mijn lichaam het zelf oppakt. Vorige keer was ik maar 1 dag ongesteld. Kon volgens de gynaecoloog door het vliegen/tijdsverschil/jetlag komen.

Oh spannend Joyce. Ik zie eerlijk gezegd nu niets. Over 2 dagen weer testen. Ik duim mee. Zou mooi zijn als je nu gewoon zwanger bent :)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hoi Joyce.. Ik zie ook niks.. :( beetje vlekkerig.. Maar over 2 dagen zou ie duidelijker moeten zijn.. Afwachten dus :(

Ik moet idd over een uurtje weer naar het ziekenhuis, maar ik ga nergens meer vanuit...

4. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat een verschil Leen! Onze lichamen zijn bijzondere dingen. Ja lutuale fase is vanaf eisprong tot ongesteldheid. Normaal ongeveer 14 dagen. Bij jou dus niet veel langer zie ik. Heb je last van de clomid?

Succes Daantjuh in het ziekenhuis! Hoop zo voor je op goed nieuws. Misschien moet je sowieso wel over naar de 150 MG maar zou zo fijn zijn als je deze maand toch nog een eisprong hebt. Liever een late als weer die rotpillen moeten slikken om ongesteld te worden.

5. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh en ik ga heel binnenkort trouwen!!! Heb er zo'n zin in :D. Dus een positieve test zou het allermooiste cadeau zijn!

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja dus ik ben blij dat het dit keer weer functioneert.
    Heb last van Clomid ja. Ik kom stiekem wat aan (2 kg sinds ik 4 mnd geleden begonnen ben). En dat terwijl ik met gezonde voeding bezig ben...
    Merk het aan mijn humeur. Het ergste vind ik de gigantische opvliegers. Dus op het einde van de dag stink ik haha. OMG. En gewoon op willekeurige momenten krijg ik die hitte uitbarstingen. Doe op zo'n moment het liefste al mijn kleren uit, zo heet. En dat gaat vanaf tablet 2 en duurt zo'n 3 weken.

Aaah leuk leuk. Wanneer is de grote dag?? Wij hebben nog geen datum haha.

7. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is deze duidelijker? :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      24
  8. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk je dat erg dat clomid? Zo te horen wel... Heb je t idee dat andere mensen dat ook merken of alleen jijzelf?

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik zie nog wel een streep maar bij de rondjes. Dus die staat wat verder weg zeg maar.
    Ja andere mensen merken het ook aan mij. Prikkelbaarder en als ik die opvliegers heb begin ik ineens te puffen en te wapperen met mijn handen haha

10. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee dat is plastic :x haha ik zie m iets dichterbij.
    Pff ben benieuwd hoe ik daar op ga reageren en of t mogelijk blijft niets te zeggen op t werk. Sommige zeggen inderdaad dat je er ook onwijs emotioneel van kan worden

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Niet druk maken om dingen die nog niet zijn.
    Daarbij kan het zijn dat jij geen last hebt van die medicijnen. Zijn genoeg meiden die er geen last van hebben. Ik toevallig wel. Niets van te zeggen. En wie weet heb je het niet nodig. Hopelijk test jij straks gewoon positief :)

En als ze op je werk wat zeggen; iedereen heeft toch wel eens een mindere dag? Meestal zijn het de mensen die dicht bij je staan die het merken. Omdat je je dan eerder laat gaan :)

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mogguh meiden!

Nou gister wederom een FM gehad. Zoals verwacht was er niks te zien.
    Ik moet donderdag wel weer terug. Dan is het dag 21 en de laatste dag dat ze meten en anders krijg ik weer primolut.

Ook ga ik waarschijnlijk over op spuiten met Gonal F. Maar ik moet eerst vragen mijn verzekering te machtigen. Het hormoon schijnt zeer kostbaar te zijn.
    500€ per maand.
    Ik ga er wel vanuit dat mijn verzekering het dekt. Maar het is nog even afwachten. En anders stap ik in het einde van dit jaar over.

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wow Daantjuh dat is balen. En wat een geld zeg. Niet normaal! Hopelijk dekken ze het. Wat zijn de vooruitzichten daarmee? Ik bedoel, hoeveel kans etc? Sterkte. Wat een domper.

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja bizar he dat geld. Ik stond er echt niet bij stil dat het ook nog eens geld kon gaan kosten hahahaha

Tja ik heb een beetje gegoogled.. Het is hetzelfde als Puregon, maar dan een ander merk.
    Volgens mij wel een grote kans op het krijgen van eitjes. Veel succes verhalen gelezen.
    Maar ik lees ook best wel veel over overstimulatie.. Sommige hadden wel 10 grote follikels ! Tja Octomom zie ik ook niet zo zitten ;)
    Dit middel wordt ook gebruikt voor de punctie van ivf. (hogere dosis)

Maar volgens mij kan je hierbij wel goede resultaten halen..
    Tenminste daar ga ik gewoon maar vanuit.

Overigens gaan de artsen ook nog met elkaar overleggen of ik ook nog 150mg Clomid moet gaan proberen.
    Zal wel te maken hebben wanneer de verzekering alles gaat goedkeuren. De aanvraag is iig gelijk gister al verstuurd.

Gedoe joh.. Eerst maar eens op vakantie in November.. Pfffff ik heb harder nodig dan ooit ;) ff lekker dr uit en er ook eventjes niet mee bezig zijn!

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maar kun je dan niet gewoon Puregon spuiten? Of is dat net zo duur? Geen idee hoor. Als het toch hetzelfde is....

Whaha, nee Octomom lijkt me ook niets nee. Met een of 2 beginnen lijkt me een beter plan :).

Ik hoop eigenlijk dat je meteen kunt gaan spuiten. Als dat beter voor je werkt...

En een vakantie in het vooruitzicht is héérlijk. Lekker joh. Ga je richting de zon? Ik ben niks jaloers of zo (wil terug naar Bali) haha.
    Ach dan heb je lekker de batterij opgeladen voordat je verder gaat met de hele rompslomp.

Hopelijk reageert jouw verzekeringsmaatschappij snel en kun je weer aan de slag :). Begin je dan gewoon met spuiten of moet er eerst een menstruatie opgewekt worden?

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja... Wij gaan 10 dagen duiken in Mexico!

(voordeel van niet zwanger zijn! En dus mn grootste hobby uitoefenen) :D:D:D:D

Ik denk dat ik eerst die rommel primolut moet innemen, zodat ik eerst weer ongesteld wordt. BMS was al wel 6 mm nl.

17. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Balen daantjuh, en wow! Flink duur medicijntje...
    Straks maar eens goed relaxen op vakantie (Mexico duiken was t toch?)

Ander vraagje, hebben jullie buiten eigen risico ook bepaalde kosten gehad?

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja ik moest 1€ betalen voor de primolut !?!?!
    Hahaha.. En parkeergeld bij het ziekenhuis.. :)

verder volgens mij nog niks.. Tja en die eigen risico.. :$360€ is het tegenwoordig toch?! Tja die gaat er aan...

Alles voor een beebje..:cool: (zal je Zien.. Wordt het zo'n huilbaby:p )

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Aaaaaaaah RELAXED!!!! Fijn vooruitzicht. Goed van genieten dan, wellicht is dat voorlopig de laatste duikvakantie :).

Oh verdorie. Jammer dat je misschien eerst wat anders moet slikken. Ik heb gelukkig maar 1 x Duphaston moeten slikken. Maar daar had ik minder last van dan Clomid.
    En mijn lichaam is inmiddels goed schoon. Mag ook wel na 6 dagen haha. En áls het inderdaad een vmk is, dan ben ik deze ronde extra vruchtbaar. Kijk, ieder nadeel heeft zijn voordeel haha. Nu kijken of het klopt. Dat weten we over een week of 3!

Ik heb nog geen andere kosten gehad Knutselkitty. Ben wel goed verzekerd. Hadden i.v.m. onze kinderwens al wat aanvullende dingen gepakt. Niet wetende dat we al in het ziekenhuis zouden zijn voordat er überhaupt een kind uit komt :).

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik had in december naar het aanvullende pakket gekeken maar dat was eigenlijk alleen kraamzorg geneuzel. Zo nog maar es spieken

Misschien was t slimmer geweest om pas in januari naar gyn te gaan... Maar als het lang kan duren... Begin ik liever zo snel mogelijk...

Deel Deze Pagina