PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Echt super Lasvegas dat het bij de tweede keer goed aangeslagen is en dat je zwanger bent. Super.

Maar eehm. Kan een beetje carpaccio geen kwaad?? Geen idee hoor, maar ik ken wat zwangere dames die het gewoon gegeten hebben. Of misschien kunnen ze bij jou rookvlees ofzo op het bord doen? Ziet er hetzelfde uit omgeveer. Maar dan zal je eten niet echt te pruimen zijn haha. Nu hopen dat je niet ineens misselijk of moe gaat worden!

Ehm Knutselkitty, wij konden meteen beginnen omdat duidelijk was dat ik pcos heb. Echter wilde ik toen eerst mijn menstruatie afwachten. Toen die niet kwam, maand later toch maar met duphaston begonnen. Dus wij konden beginnen toen de uitslagen van het zaad nog niet binnen waren.

Ik ben benieuwd maandag!

We moeten de lijst maar weer eens updaten haha.

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wilde ze eerst mijn bloedonderzoek en zaadonderzoek van vriend afwachten. Dus ik moet nu maar geduld hebben tot 4 november

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Achja, ik zal het maandag wel horen.

ik ga vanmiddag de lijst wel bijwerken (na werk), of Leen ofzo moet nu even niks te doen hebben? ;)

4. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke gyn. is toch weer anders, bij mij was ook duidelijk dat ik PCO heb, maar clomid is niet zinvol als zaad van vriendlief niet goed is. Dus nu maar duimen :)

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat een goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!

En op die carpaccio vind je vast wel wat!! Wow gaaf zeg.. Door jou krijg ik ook weer hoop.. !

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik werk hem wel even bij :)

Leden
    Leen82, 31 jaar, 1e kindje
    Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje
    Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje
    Tessel30, 29 jaar, 1e kindje
    MariaP86, ?? jaar, 1e kindje
    Lasvegas, 32 jaar, 1e kindje
    Nana84, 29 jaar, 1e kindje
    June9, 25 jaar, 1e kindje
    Rosalinde, ?? jaar, 1e kindje
    Blondie84, ?? jaar, 1e kindje
    Joyce01, ?? jaar, 1e kindje

Behandelingen

Leen82, Duphaston, Clomid 50mg
    Daantjuh, Clomid 100mg , Primolut , Clomid 150mg
    Tessel30, Clomid 100mg
    MariaP86, Clomid 100mg
    June9, Duphaston

Afspraken
    Leen82 3e ronde clomid, geen controles deze ronde
    Knutselkitty 21 oktober intakegesprek bij ziekenhuis
    Daantjuh 17-10 FM
    Lets doorverwezen naar ivf/icsi

Zwanger
    Rosalinde
    Blondie84
    Nana84
    Lasvegas

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Whahaha thanks Daantjuh. Was net al naar boven gegaan om achter de PC te zitten. Maar je bent me voor. Muchas Gracias.
    Wordt langzaam een mooi lijstje.

Het onderonsje tussen ons wordt steeds rustiger zo natuurlijk haha. In die zin, veel zwangere zullen zich op een ander forum / topic gaan concentreren.

The question is...who's next?!

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ach ! Onze tijd komt wel hoor Leen!! :D:D

KUS

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jaaaa is ook wel zo! Prioriteit 1 is stoppen met roken. Ik rook de peuken die ik heb nog op. Stom, ben al 'bang' voordat ik überhaupt gestopt ben haha. Icm met de humeurigheid door de medicijnen ben ik benieuwd wat voor draak ik word. Zal niet makkelijk worden ben ik bang! Nog 6 te gaan en dan is het gedaan met de pret (peuken of course)

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat goed van je! Ik heb gelukkig nooit gerookt!!

Je kan het Leeen!!!!

11. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Goed bezig leen, en volhouden dan hè :)
    Dankje daantjuh voor het bijwerken :)

Heb net de verwijzing van huisarts gekregen, maar dan echt de letterlijke tekst die naar ziekenhuis gestuurd is, wordt meermaals obsessief genoemd... Goh... Ik kom bijna nooit bij huisarts, dan moet ik de keer dat ik kom toch ff duidelijk zijn... Achja. Runs in the family... ^^

12. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat Knutsel?? Meen je dat nou!!
    Dat zeg je toch niet als huisarts :(:(
    Mijn gynaecoloog zegt dat huisartsen vrouwen veel sneller moeten doorsturen. Na 3 of 4 maanden na stoppen anticonceptie moet er echt wel een menstruatie zijn en soort van regelmatig. Anders heb je gewoon recht op een doorverwijzing!

Vind het nog steeds ongelooflijk. Wil het liefst nog 100 testen doen om het maar te bevatten....

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    :(:( Meen je dat nou Kitty? Ik zou gelijk een klacht sturen naar een 1 of andere instantie en gelijk overstappen van Huisarts.:x:x

Ik hoor ook van mijn gyn dat je bij een onregelmatige / uitblijvende menstruatie moet worden doorgestuurd naar de Gyn. Dit heeft bijna altijd een oorzaak..

Wat belachelijk zeg! Ik word er gewoon boos om..

Logisch Vegas!! :D:D Heb je een foto van je test!! ?

14. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Tja, waarom stuurde de gyn die pcos constateerde mij dan weer naar huis met ik zie je wel als je een jaar bezig bent? Hoe dan ook balen dat dit zo gezien wordt door huisartsen, het is toch logisch dat ik geen vertrouwen in mijn lichaam heb als deze zo doet, en zelfs gynaecoloog laat denken dat er allang eisprong is geweest? Of denk ik nu zo gek?

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nah, dat gaat weer duidelijk nergens over. Ben er maar trots op dan dat je obsessief bent. Even afwachten wat de gynaecoloog zegt, maar als er daadwerkelijk wat is, zou ik dat ook even bij de huisarts onder zijn neus wrijven! Unglaublich.

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja ik vind dat ook wel gek van die Gyn.

:(.. Misschien kan je in overleg met je verzekering wel overstappen naar een andere ziekenhuis/kliniek. Ergens waar je wel serieus wordt genomen.

Stom hoor!

17. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Haha, dat onder de neus wrijven van mijn huisarts heb ik ook zin in. Ik werd ook niet serieus genomen, ik moest er niet te veel mee bezig zijn, pcos kon t niet zijn, ik was niet dik namelijk. Dus 1,5 jaar na stoppen van de pil mocht ik pas weer terug komen. Ben ik even blij dat ik dan voor mezelf op ben gekomen.. of dat nou obsessief wordt genoemd of niet. Zelf had ik t misschien niet gered en ik ben nu al mooi 6 week zwanger.. ik heb zo'n zin om dat nog ff onder de neus te wrijven bij mijn huisarts hihi.

Knutselkitty; Bij ons zijn we al met chlomid begonnen voordat de uitslag van semenonderzoek bekend was, mijn gynaecoloog gaf aan dat deze uitslag toch wel vaak goed is en dat t dan zonde is van de tijd om dat eerst af te wachten.

LasVegas; onwerkelijk is dat he? Sinds gisteren ook vlagen van erge misselijkheid bij mij gesignaleerd.. dus voor mij wordt t steeds beter te merken hihi. Mijn werk in verpleeghuis is niet altijd makkelijk te combineren in dit geval haha... (al die luchtjes! :$) Ik heb er wel lol in om het geheimpje te bewaren, gisteren nog kreeg ik de vraag of ik niet zwanger was. Ik? Nee joh! Hoe kom je erbij.. maar ondertussen :D

18. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier komen de testen!
    De 1e is na een paar minuten en die ander is na een kwartier. Test kon vanaf 5 minuten tot 15 minuten worden afgelezen..
    De eerste foto is niet zo heel duidelijk, andere best wel duidelijk ;).
    foto-2.jpg

foto-1.jpg

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    nou... wow.. vind ze de eerste ook al duidelijk!

Maar de 2de! Wat een knaller:D

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Erg duidelijk ja! ☺

Deel Deze Pagina