Wat is mijn gigantische typfout dan? ik doe altijd mijn best zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, maar weet wel dat ik er soms een potje van maak oooh, ik zie er net ook 1 bij jou! En nee, meeste zeggen dat niet hardop Net een broek gepast die ik van smoeder had gekregen, achter past ie precies, broekspijpen zijn te lang (is met iedere broek bij mij) en voor is ie super elastisch... En dus te ruim... Misschien maar bewaren voor in de toekomst
Dank je wel leen 82. We laten het maar op ons afkomen allemaal. Ik heb verdrong geen afspraak want ze kon niet verder plannen dan over 2 weken en dan zijn wij net ff lekker op vakantie dus eind volgende week bellen voor een afspraak te maken.
Ahahaaha well thank you lady's. Puur hobbymatig geneuzel haha. Ik heb wel eens goeie oneliners, maar om nu zo een heel stuk te schrijven... Heb ooit eens een blauwe maandag een blog gehad. Staat geloof ik nog online. Toen ik ontslagen werd heb ik daar ook een stuk over geschreven. Kreeg als reacties iets in de richting van: whahahahaha.. Oh, ja wel klote voor je, maar moest zo lachen om je stuk. Dus ja, ik vind het leuk om te doen, maar geen idee waar ik over moet schrijven joh! Nou. Volgens mij is mijn ei geweest trouwens. Pijnlijke tepels. Goed teken. En nu.... Wachten!
Oh lekker genieten van je vakantie dan. Ook niet verkeerd. Die molen is er ook nog wel als je terug bent. Keep us posted! Fijne vakantie. Jullie gaan neem ik aan weg? Veel plezier in ieder geval.
@nana84 er komt zeker ineens heel veel op je af dan. En wij schrokken ook best wel. We gaan het op ons af laten komen meer kun je ook niet denk ik.
@lets dank je wel. Het is zeker erg spannend vooral ook omdat je niet weet wat je ervan kan verwachten hoe gaat het enz... Maar goed we wachten geduldig af
Gaan we zeker ook doen. Wij gaan idd lekker weg ff eruit lekker de zon opzoeken Ik zal zeker jullie op de hoogte houden, meelezen, meekletsen.
Even kleine tip. Quotes kun je ook samen in 1 bericht plakken i.p.v. in 3 afzonderlijke berichten. Als je typt heb je naast het wereldbolletje een geel ballonnetje staan. Als je daar op klikt, kun je de quote (tekst) selecteren en plakken . Scheelt veel berichten hahaha. Doe de zon de groetjes van mij . Have fun!
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje Lasvegas, 32 jaar, 1e kindje Nana84, 29 jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Rosalinde, ?? jaar, 1e kindje Blondie84, ?? jaar, 1e kindje Joyce01, ?? jaar, 1e kindje Marcella1985, ?? jaar (ik gok zo 28..), ?e kindje Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Primolut , Clomid 150mg Tessel30, Clomid 100mg MariaP86, Clomid 100mg June9, Duphaston Afspraken Leen82 3e ronde clomid, geen controles deze ronde Knutselkitty 26 november uitslagen Daantjuh nog even 150mg doen voor ze na de vakantie verder gaan kijken (toch?) Lets doorverwezen naar ivf/icsi Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Heb m even uit de vergetelheid getrokken
Ik ben ook lid hoor, hihi, sta niet bij de leden... Grrrr... Hier vanmorgen weer flink verdriet na het bellen, intake is wek half november, maar ze dacht dat er waarsch, dit jaar geen puncite of iets zou plaats vinden.dus weer heel lang wachten, aaaaargh ik HAAT wachten!!!!!!
Leden Leen82, 31 jaar, 1e kindje Lets, ?? jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje MariaP86, ?? jaar, 1e kindje Lasvegas, 32 jaar, 1e kindje Nana84, 29 jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Rosalinde, ?? jaar, 1e kindje Blondie84, ?? jaar, 1e kindje Joyce01, ?? jaar, 1e kindje Marcella1985, 28 jaar, 1e kindje Behandelingen Leen82, Duphaston, Clomid 50mg Daantjuh, Primolut , Clomid 150mg Tessel30, Clomid 100mg MariaP86, Clomid 100mg June9, Duphaston Afspraken Leen82 4e ronde clomid, geen controles deze ronde Knutselkitty 26 november uitslagen Daantjuh nog even 150mg doen voor ze na de vakantie verder gaan kijken (toch?) Lets doorverwezen naar ivf/icsi Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas
Balen Lets! Net als bij mij dus, had gehoopt dat er al iets zou gebeuren ipv nog eens 4 weken ofzo wachten..
Whoooop. De lijst wordt langer. Wel gezellig. Vanaf nu de onderste lijst alleen maar vullen Balen dat jullie zo lang moeten wachten man. Is Gent geen optie dan? Kun je daar niet eens informeren?
KnutselKitty : Behandelingen moet bij mij nog Primolut + Pregnyl spuit bij op het lijstje Hey Lets waarom dit jaar geen punctie meer? Is dat omdat het zo vol zit ofzo? Ik vind het echt rot voor je.Want als je iets heel graag wil,is een week wachten al lang.Jij wilt 'actie' natuurlijk..logisch.. en Marcella welkom hier! wat waren jou klachten?Werd je ook niet ongesteld of..? Ben je al lang bezig? Net weer de 1e Clomid100 genomen van ronde 3 Ik heb er nog steeds geen opvlieger van gehad trouwens..
Ik denk dat t met kerstvakantie te maken heeft. Maar je beschrijft t helemaal goed tessel, ik wil actie ja. Dalijk al een half jaar aan t dokteren zonder actie, men o men, waarom duurt dat zo lang. Maar das overal...iig maar wachten tot de intake, als er maar iets te doen is en er actie is dan is t vol te houden..maar dat wachten.... Ik ben 28 trouwens...