PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Spannend Lets & leen!

Daantjuh superveel plezier! Hopelijk is het niks ernstigs!!

Hier: afgelopen vrijdag helaas ongesteld geworden en vandaag dag 2 van de clomid.
    Bah. En 11 november een hsg onderzoek.. :(
    Vind het in ene heel spannend of mijn eileiders wel toegankelijk zijn.

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Oei Maria, dat is minder :(.
    Krijg je wel iets van een roesje of pijnstilling bij het HSG onderzoek?
    Logisch dat je het spannend vindt, dat zou ik ook vinden. Hopelijk valt het jou allemaal goed mee en is het appeltje eitje. Succes alvast!

Daantjuh, super fijne vakantie alvast! Niks zo lekker als de zon op je dak :-D.

Eeeh, voor de liefhebbers: ik heb een super lekkere zuurkoolschotel geupload! www.happyhealthyfood.nl Voor als je inspriatie nodig hebt :)

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Oooh daantjuh, muts, hopelijk is het niks ernstigs :) en kun je heerlijk genieten van je vakantie.

Succes Lets, ik duim voor goed nieuws ;)

Vorige week en dit weekend was mijn humeur alsof ik ongesteld was... Vriend is ook bijna huis uit gevlucht, en misschien heb ik een ietwat foute opmerking tegen mijn baas gemaakt... >.<' maar daar valt nu dus verder weinig aan te doen, heb gekeken of ik rood zag, maar niks.
    En heb me ingehouden te testen, wil proberen vol te houden tot 26 november (afspraak gyn) dus nog 22 dagen test weerstaan!

4. knutselkitty

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Ik zag m al langskomen ja ;) heb ingesteld dat als je een status post op Facebook ik een +1 zie bij notificaties :) die 1e keer per week, vind ik wel leuk om te zien (4x per dag ga ik dit natuurlijk weer uitzetten!)

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Hahaha no worries, blijft 1 keer per week :). Sporadisch 2. Is maar hobbymatig he hahaha.

WTF! En ik heb al moeite om me nog een dag of 2 in te houden whahaha. Bikkel als het je lukt.

Met mij is hier ook weinig aan te vangen hoor. Nog steeds emotioneel, maar dat is standaard sinds 4 maanden geloof ik. Sinds ik aan de Clomid zit ben ik een ramp.

Verder soms wat kramp ter hoogte van mijn lies. Geen aderen op mijn boobs, tepels hebben oorspronkelijke kleur. Enige opmerkelijke is dat ik ongelooflijk weird droom.

Maar goed, bovengenoemde kwaaltjes kunnen zowel op een komende menstruatie als een zwangerschap van toepassing zijn.

Als het lukt wil ik nog tot woensdag/donderdag wachten met testen.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ook mijn humeur is de afgelopen dagen tegen het diepte punt aangelopen.
    Ik irriteer mezelf om de kleinste dingetjes en wordt super snel boos om niks.
    Net is mijn directe collega "ziek" naar huis gegaan, omdat ie rugpijn heeft..

G*dver de g*dver.. Ik zit hier mn pijn weg te slikken met diclofenac, zodat ik hier mn dag kan volhouden en al mn werk kan wegwerken voor mn vakantie, zodat hij het niet extreem druk heeft volgende week.. pffff kan ik echt slecht tegen...

Maar goed, loop ook tegen het einde van de primolut kuur aan en wordt vrijdag ongesteld. Dus dat kan er ook mee te maken hebben hehehe
    Pfff die dan moet de hel die clomid heet nog komen :D

7. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Dat raar dromen komt doordat je progesteron nu hoog is. Als je raar blijft dromen tot aan je NOD is de kans groot dat je zwanger bent.
    Ik merk dit altijd heel erg. De week na mijn eisprong droom ik heel heftig en daarna neemt het geleidelijk af.

Daantjuh ik begrijp je zo goed! Maar goed, jij bent collegiaal bezig.

Hier dag 2 van de clomid en al 2 keer gehuild vandaag.
    Ik heb het eindelijk aan de grote baas verteld (eeeenng) en daarna was ik even emotioneel. En een collega is bevallen en die begon over kraamvisite, maar dat heb ik even afgezegd.
    Andere mensen gaan wel, maar ik niet.
    Ik merk enorm dat dit een steeds grotere impact op mijn leven heeft. Dat vind ik wel echt vervelend.

8. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo inmiddels weer een jaartje ouder meld ik me weer ;)
    Straks naar de gyn. voor de uitslagen. Toch weer erg zenuwachtig, afspraken zo laat op de dag zijn toch wel irritant.. doe mij maar negen uur... zucht!

9. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Dat was mijn tactiek ook, hahaha. En als de ochtendplas al doorgespoeld was, tsja dan moest ik nog wel weer een dag wachten, want dat moet toch echt met de ochtendurine. Zo heb ik het tot mijn NOD volgehouden. Ik ben wel heel erg benieuwd, want ik had net zoals Lasvegas ook juist geen klachten, terwijl ik dat elke maand wel had. Maar goed, het vervelende is dat het allemaal niets zegt!

Fijne vakantie daantjuh!

Lets, hoe was de uitslag?

Nog positief nieuws te melden, Joyce? Ik had ook liever mijn afspraken zo vroeg mogelijk, je hikt er de hele dag zo tegen aan vind ik. Gefeliciteerd nog trouwens!

10. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaad van vriendlief was gelukkig goed :) en ik pco, maar dat wist ik al. Heb nu iets gekregen om menstruatie op te wekken en dan beginnen met clomid dag 3 tm 7 en elke 21e van de maand bloedprikken, voorlopig geen echo's enzo dus wel blij.
    ja dank je!!!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Beterschap trouwens Brokkepiloot. Hopelijk ben je 100% opgeknapt voordat je op vakantie gaat!

En mannen zijn watjes, dat weten we allemaal ;). Hebben een bijna doodervaring als ze de griep hebben en fiepen bij ieder pijntje. Dus you go girl. En als het écht niet gaat, gewoon richting de dokter en rustig aan doen. Het mag en kan jouw vakantie niet in de weg staan natuurlijk :)

Serieus ja? Die link heb ik niet eerder gelegd. Al heb ik van het weekend nog iemand vermoord in mijn droom. Dus het is nog niet echt minder. Baalde dat ik iemand vermoord had, want ja, je kunt moeilijk zwanger in de bajes zitten. Toen ik besefte in mijn droom dat ik droomde, heb ik het lijk maar in tupperware bakjes gedaan en in gegraven... :( Logica al om.

Nog hieperdepiep hoera dan! Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je uitslagen! :)

Aaargh, first thing to to tomorrow morning. Ben nu al met mezelf aan het overleggen of ik toch niet al ga testen... :$.
    Dus morgen, opstaan, plassen en douchen en de testen verstoppen hahaha.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow dames,
    Jullie zijn echt niet bij te houden haha..even bij gelezen maar weet nu al nie meer wie wat geschreven heeft!

Iig herkenbaar maria die gevoelens, waarom de ander wel en ik niet!

Over het testen..de enige reden waarom ik mezelf in kan houden is het feit dat ik geen negatieve test meer kan zien haha..

De zaadjes waren nog ongeveer hetzelfde als de vorige keer, ietsepietsie sneller. Hadden we wel verwacht dus niet echt een verrassing. Nog twee weken wachten en dan weten we weer meer!

Vandaag wel twee mensen die gevraagd hebben of ik nog geen kinderen had /kreeg. Irritante vraag! Gauw nee antwoorden en over iets anders beginnen!

En ter afsluiting:

Leen, helaas, ik lust geen zuurkool;)

13. June9

June9 Lid

Jun 27, 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een getetter :). Ik onthou vooral dat ik voor een aantal dames heel hard moet duimen dat het ontbreken van symptomen moet leiden tot een zwangerschap ;).

Zelf heb ik het opgegeven en ben ik vandaag gestart met mijn 2e kuur Duphaston... Morgen bel ik het secretariaat van mijn gyn voor een afspraak midden december. Niet alleen omdat ik maar 2 kuren Duphaston wil, ook omdat ik het toch niet normaal vind dat mijn lichaam zo vreemd doet. Alles wijst er op dat ik mijn regels moet krijgen qua symptomen, maar er komt niets... :(

Het zorgt toch voor een dipje, en komende 1.5 maand (14d Duphaston + 28 dagen 'cyclus') zullen weer gewoon afwachten worden. Zucht!

14. Joyce01

Joyce01 Actief lid

Mar 13, 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag met duphaston begonnen. Heb jij last gehad van bijwerkingen?
    Cyclusdag 3 mag ik dan starten met clomid en elke 21e van de maand bloedprikken.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    June.. Waarom ga je deze maand niet temperaturen. Dan zie je of uberhaupt een eisprong heb gehad.. Haald bij mij iig super veel onzekerheid weg..

Hier de laatste dag primolut! Yeah!
    Vrijdag ongesteld :( Maaaaar.. Ik ben wel pukkel vrij

:d vorige x na de primolut leek ik wel een puber ;)

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Van Duphaston had ik helemaal geen last. Heb 10 of 12 dagen geslikt en 2 dagen later werd ik ongesteld.

Jeuh Daantjuh, fijn dat je weer pukkelvrij bent :)

Aaaargh, ik kan mezelf een klap verkopen! Heb vanochtend getest. 1 dag voor NOD moet wel kunnen, aangezien ik geen krampjes heb.
    Maar weer niks, nada noppes. Wit, Witter, WITST :(.

Zo fucking verdrietig. Vanochtend onder de douche schuddebuikend zitten te janken. Niet te lang, anders heb ik een Chinees gezicht voor de rest van de dag. Maar godverdomme tering takke gekut!!!!!!!!!

Ben er zo fucking klaar mee. Al een jaar bezig. Al 4 maanden met die fuck Clomid. Wil eigenlijk andere medicijnen, maar dan zal ik weer voor echo's moeten komen. En dat wil ik niet. Komt niet uit bij deze tijdelijke baan. Of ik moet ze ook inlichten hoe de vlag er voor hangt zeg maar. Ben nog in dubio met mezelf.

Dus komend weekendje weg zet ik het grandioos op een zuipen, rook een pakje per dag en ga shoppen om me goed te voelen.

Crisis zeg! Ben boos, teleurgesteld, verdrietig. Nu mezelf herpakken en gaan werken. Vanavond haal ik tampons en peuken, vouw de was, warm mijn eten op en ga vervolgens zitten te janken onder een dekentje op de bank!

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Whahahaha..... zie ineens overal piep staan.
    Maar er stond serieus f u c k i n g oftewel f*cking. Wist niet dat dit ding ze automatisch om zet in piep. Doet flink afbreuk aan mijn mooi stukje tekst :|

18. knutselkitty

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Ahw balen leen! *digihug*

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female

20. June9

June9 Lid

Jun 27, 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantjuh, ik was inderdaad van plan deze maand te temperaturen. Daarvoor ga ik me wel eens een nieuwe thermometer kopen en moet ik nog een beetje opzoeken hoe de methode juist werkt, maar het is inderdaad het idee!

Leen, oh :( dat is echt balen! Mss moet je eens een nieuwe afspraak met je gyn maken? Het is allemaal niet echt eerlijk he. Het ene koppel stopt met de pil en is meteen zwanger, het andere koppel moet er zooooveel voor over hebben. En ondertussen zaagt iedereen maar aan je kop 'wanneer jullie nu eindelijk met kindjes gaan beginnen'. Ik krijg er zelf ook de kriebels van en ik ben nog maar 6 maanden bezig!
    Laat je dit weekend maar eens goed gaan, even alle remmen los en gedachten op nul. En dan weer opladen voor de volgende maand!

X!

Share This Page