PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Fijne vakantie! En succes als je straks terug komt!

Ik heb vandaag toch ook nog maar keer ovulatietst gedaan meer uit nieuwsgierigheid.. Hij was duidelijk aanwezig dus denk dat ik toch mijn piek heb vandaag!! Ben benieuwd...
    Verder ga ik er niet teveel over nadenken en weer verder met genieten op vakantie!

En balen leen en kitty van de test! Nog niet ongi geworden? Sterkte in ieder geval!

2. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie ...MEXICOOOOOOOOOOOOOOOO

aaaaah jaloers hoor :) jij gaat ook vaak op vakantie haha
    Dat zijn weer de voordelen van geen kids hebben.Meer geld ,tijd en mogelijkheden voor dit soort dingen en op vakantie lekker doen wat je zelf wil..ja toch!
    ENJOY!!

In de week van de 19e een hoop spannende dingen hier op het forum. Lets Leen en Daantjuh een afspraak..en ik kan dan testen (als ik nu een eisprong heb gehad,zou het voor het eerst een serieuze test zijn)
    Ondanks de gyn zei dat het zo-goed-als-zeker is dat ik door die spuit erbij te doen een eisprong zou krijgen,durf ik er nog niet 100% op te vertrouwen.Ik zit raar in elkaar en zal je zien..ben ik weer de uitzondering bij wie het dus niet gebeurd.Even bloedtest afwachten...

Fijn weekend allemaal !

3. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo hier ben ik ook weer 's. Erg druk geweest de afgelopen week.

Leen wat balen dat je nu weer moet wachten tot de 19e en dat het niet raak was deze maand. Misschien toch beter om onder controle te zijn in het ziekenhuis? Dan weet je wel iedere maand zeker dat het goed zit!

Lets voor jou gelukkig ook bijna de 19e, ben benieuwd wanneer je nu echt op weg kan voor de 1e poging!

Daantjuh, hele fijne vakantie!!! Geniet ervan, maar dat zal zeker wel lukken!

Tessel, wanneer heb je de uitslag van de bloedtest??

Ik heb gister de echo gehad en....het hartje klopte!!! Zo gelukkig!! Nu over 3 weken termijnecho, die is ook nog in het ziekenhuis en daarna kan ik gewoon naar de verloskundige.

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja ik bereid me voor op 3 weken opvliegers haha. Morgen weer beginnen. Hopelijk kan ik de volgende cyclus andere medicijnen nemen.

Tessel, niet zo pessimistisch :). Eisprong is eisprong haha. Hopelijk een goede bevruchting en sta jij ook onder op de lijst haha.

En inderdaad voor Lets helemaal spannend de 19e. Hopelijk gaan ze meteen wat doen.

Oh wat leuk dat je de echo hebt gehad Lasvegas. Voel je je goed ook? Lekker van genieten :)

En ik ben er nu ook van tussen. Lekker weekendje weg om ons jubileum te vieren. Gaan zo richting Kortrijk.
    Alé zeg, tot seves!

5. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las Vegas goed om te horen dat alles goed is.Lijkt me toch elke keer weer superspannend zo'n echo.
    Ik moet dinsdag bloed prikken en donderdag of vrijdag de uitslag.

Leen jij ook veel plezier! Lekker Belgische wafels eten :)

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Las vegas, fijn om te horen dat alles goed gaat!

Leen, ook jij veel plezier met je weekendje weg!

Tessel, we hopen maar gewoon dat jij een eisprong hebt.

Ja de 19 de komt dichterbij. Ik vrees alleen dat er voor januari nog niks gaat gebeuren, want ik heb uiteraard weer het geluk dat ze rond kerst drie weken dichtzijn...net de tijd dat er normaal iets zou moeten gebeuren. Grrrr... Heb ik weer! Ik wilde al als argument aanvoeren dat jezus toch ook echt met kerst geboren is, maar dat had volgens mijn vriend niet zo'n zin;)

7. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lasvegas, het moet echt een wonderbaarlijk gevoel geven om je kleintje te zien op zo'n echo :). Geniet er van!

Ik heb hier de laatste 2 dagen zo'n vreselijke dromen over zwangerschappen. Gisteren was ik zelf zwanger maar bleek het kindje gestorven te zijn en deze nacht droomde ik dat mijn beste vriendin zwanger was en dat ik het zoo moeilijk had om blij te zijn. Het was echt moeilijk! En nu voel ik me natuurlijk weer mottig...

Ik ben nu alweer 6 dagen bezig met Duphaston te slikken en heb een ongelofelijk opgeblazen buik en af en toe steekjes... Lastig!

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Gisteren op kraamvisite geweest, oh wat mooi weer, wil ook zo graag zo'n lief klein frummeltje! *gedult houden*

Straks naar werk, zie er echt tegen op, zeker omdat er 'te huur' hangt, terwijl mijn baas mij 'verzekerde' dat het bedrijf ernaast weg zou gaan.......

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ohw :(, dat is wel erg vreemd dan. Hopelijk geen slecht nieuws voor jou.

Nou, mijn opvliegers zijn vannacht weer begonnen. Vandaag dag 2 van Clomid. Wat een feest!

Ook sinds vrijdag begonnen met temperaturen. Kijken of ik er wat wijs uit kom.

Aaah en een heerlijk weekendje in Kortrijk gehad. Lekker hoor. Nu back to basic. Huis is een bende en ik mag gaan poetsen!
    Vertoon nu alleen nog sterk ontwijkend gedrag haha.

Maar moet gaan opschieten. Vandaag is ons jubileum en ik wil allemaal lekkere tapas hapjes maken! :).

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    He wat eenrare situatie kitty! Al wat wijzer geworden?

@leen zo vervelend die opvliegers he!! Maar gelukkig heb je lekler weekendje gehad.. dat maakt t dan weer wat goed ;)! Gefeli met jullie jubileum! :) en eetsmakelijk alvast haha

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja ach, ik heb me er inmiddels weer mentaal op voorbereid haha. Thanks voor de felicitaties :)

12. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Vooralsnog heel veel uiteenlopende redenen om de 'te huur' borden, collega en ik zijn druk bezig met het prijzen van alle artikelen zoals we al 2 weken doen, maar nu we weer eens samen mogen werken vliegen we er doorheen!

Gefeliciteerd leen ;)

13. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Hsg is goed gegaan. De pijn viel me mee en de uitslag was goed! :)

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ach verhip. Dat was vandaag. Is me ontschoten anders had ik je zeker succes gewenst. Sorry.

Wat fijn dat het mee viel en dat de uitslag goed was. Kreeg je een roesje of pijnstilling? En nu? Verder met medicatie etc?

15. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer besluiten ze eigenlijk een HSG te doen? want de rest heeft het toch ook niet gehad hier?

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leen, gefeliciteerd,

Maria goed om te horen dat het goed was en de uitslag ook!

Knutselkitty, hopelijk is het ook echt voor het pand ernaast!!!

Hier, pffff nog een week en een nachtje wachten voor de intake. Eindelijk!!!

17. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Maakt niet uit.
    Ik kreeg diclofinac en paracetamol.. die moest ik 2 uur van te voren in nemen.
    Het deed wel zeer, maar het was te doen. Dit komt ook waarschijnlijk omdat mijn eileiders open zijn.
    Volgens mij na een half jaar clomid, maar mijn dokter wilde het eigelijk de eerste ronde al doen.
    Mijn dokter is sowieso supersnel met alles, vind ik.
    Gelukkig maar.

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ieeuww... *zit volgende maand aan een half jaar Clomid*.
    Zou ik toch wel eng vinden :)

19. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Na lang piekeren toch besloten me aan te melden op zwangerschapspagina. Ik lees al vanaf het begin met dit onderwerp mee. Ook in heb pcos, zonder andere symptomen. Ik loop sinds juni 2013 in de mmm. En tot nu toe zonder resultaat :(
    Ik praat nogal graag alles van me af, maar aangezien bijna niemand weet dat we hiermee bezig zijn zou het toch fijn zijn hier af en toe m'n hart te luchten en mee te lezen dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zit. Gedeelde smart is halve smart.

Ik hoop dat we snel allemaal zwanger zijn ;)

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hi Troela,

Welkom bij de club. Jammer dat je er ook toe behoort.
    Als je even jouw gegevens mailt, dan zet ik je op de lijst als je dat wilt.
    Heb je wel medicijnen / begeleiding? Hoe verloopt jouw traject tot nu toe?

Zoals je inmiddels weet hebben sommige echo's, sommige moeten spuiten etc.

Let me know.

Succes met alles.

Deel Deze Pagina