PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik duim mee voor je Tessel!

nog 1,5 week tot afspraak gyn... snap echt niet dat het 5 weken moest duren tussen intake en vervolgafspraak... duurt zo lang ! :(

vriend heeft tijdje terug een "mannen-avondje" gehad, en zijn vrienden weten dus van de problemen waar we tegenaan lopen... hij praat er bijna niet over verder, je moet echt trekken om zijn mening erover te horen, en dan kletst ie er "luchtig" over met andere mannen...(iig, zo laat hij het aan mij merken) hoe doen ze dat toch?!?

2. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1262 Tessel30, 17 nov 2013
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
    helaas heeft het duimen niet geholpen...maar toch bedankt dames
    ben gistermiddag weer ongesteld geworden.
    Een week na mijn eisprong,dus een week te vroeg.
    Mijn blijdschap van de eisprong was dus maar voor korte duur,want als je zo snel na je eisprong ongesteld word,kan je evengoed nooit zwanger worden.Ben echt teleurgesteld :(
    Morgen gyn maar weer even bellen hoe nu verder....

Knutselkitty het duurt bij jou inderdaad lang tussen intake en vervolgafspraak.Zou gek worden van dat wachten.Gelukkig gaat bij mijn ziekenhuis alles heel snel.Anders zou ik ook naar een andere gaan,maar ik heb gelukkig ook de keuze uit een hoop ziekenhuizen in de buurt...dat heeft niet iedereen natuurlijk.

En Lets dat voorbeeld wat jij noemt is inderdaad ook zo eentje dat je denkt van grrrrrrrrrrrrrrrr:x tuurlijk... gelijk zwanger...jij wel

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow Tessel, wat jammer zeg! Weet je wat ze daar nu aan gaan doen? Nog meer medicijnen waarschijnlijk??

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Aaaah Tessel, verdorie zeg. Het is echt een menstruatie en niet evt. een innesteling? Hoop dat je snel bij de gynaecoloog terecht kunt. Stom gedoe.

En Lets....overmorgen is het zover voor jou!!! Spannend! Hoe laat heb je de afspraak???
    Mocht ik je hier mislopen dan wens ik je alvast super veel succes.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey,
    Moeten er rond 10 zijn. Maar gaan maar op tijd ivm spits enzo. Nu begint t echt te kriebelen, zo'n rijexamengevoel zegma. (Daar heb ik ook heel wat keertjes over gedaan;))
    Gaan daarna denk ik dusseldorf nog wel ff in, immers toch beiden de hele dag vrij nu...
    Wellicht wat troostshopping nodig;) of een beetje blijdschapshopping haha!

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Em leen, jij morgen ook succes bij de gynaecoloog!

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh dat is fijn dat jullie 's ochtends een afspraak hebben. En altijd gezellig om daarna in Düsseldorf te shoppen! Ben benieuwd. Spannend.

Ik ben niet zo bezig met mijn afspraak. Zo spannend is die niet haha. Mag blij zijn als ik 10 minuten binnen zit! ;)

8. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Balen tessel! :( nog een obstakel om te overwinnen..

Succes Lets en leen morgen!
    En shopse Lets ;)

9. MariaP86

MariaP86 Niet meer actief

Succes Lets morgen! Superspannend hee!
    En jij ook succes Leen!

@hier net terug van de gyn. Heb een spuit pregnyl gekregen voor het eerst. Van de 3 eitjes zijn er 2 overgebleven. Dus dubbel kans zei hij.
    Hij wil hierna nog 2 rondes clomid doen en daarna over op insemineren. En hij denkt dat ik toch wat ongevoelig ben voor clomid omdat ik steeds een late eisprong heb. Maar dat maakt niet veel uit.
    Best positief gevoel aan overgehouden. Das de eerste keer na een afspraak met hem haha.

10. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Ach wat balen Tessel!:x

Lets en Leen succes morgen!

Maria dat klinkt heel goed een dubbele kans. Hopelijk wordt ie meteen benut ;)

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoi meiden mag ik iets aan jullie kenners vragen?

Ik moet vrijdag voor een vaginale echo naar de gyn. Dokter heeft me doorgestuurd ivm onregelmatige en nu uitblijvende menstruatie. Ze had het er over dat er door mijn iet wat overgewicht cystes (pcos?) op mijn eierstokken kunnen zitten.... Kan je dit alleen zien met een inwendige of ook met een uitwendige echo??

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

Liefs

12. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dat wordt echt een inwendige echo!

Leen&Lets veel succes morgen en hou ons op de hoogte :)

Ik ben weer gerustgesteld.Volgens de gyn tel ik verkeerd en klopt het wel met mijn cyclus.:( Dus oke ik ben van de 1e ronde (met eisprong dan )niet zwanger geworden,maar dat had ik ook niet verwacht..maar verder is er dus niks mis.Ik ben weer blij ;)

Maria heb jij ook Clomid+Pregnyl.
    En dat dan bij een ei van 18 mm de spuit wordt gezet in het ziekenhuis??

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor het succeswensen dames, ik ben vooral gewoon heel benieuwd naar wat de actie gaat worden.

Hey, tessel, dat is nog eens fijn om te horen, iig weer een keer ongesteld geweest...

Pcos wordt idd inwendige echo, maar dat valt echt mee hoor! Als het je eerste keer is, tip die ik hier kreeg was om een jurkje aan te doen zodat je niet heel genant in je blote bibs van de kleedkamer naar de behandelstoel hoeft te lopen. Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een inwendige echo dan dat ik naar de tandarts ga...

Dames met de chlomid en metingen e.d. Ik kan het niet helemaal niet bijhouden omdat ik er niet mee bezig ben, maar heel veel succes!

Liefs!

14. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shit Tessel! Had echt gehoopt dat dit keer zou werken. Heb je al contact gehad met ziekenhuis??

Leen en Lets...heel veel succes morgen!

15. MariaP86

Hee Tessel
    Ja hij heeft deze ronde pregnyl gebruikt, voor het eerst. Om te proberen. Ene eitje was bijna 19 mm en de ander 18 inderdaad.
    Heb jij ook pregnyl?

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh goed nieuws joh. Nu duimen dat het 2 x of in ieder geval 1 x raak is :). Wel fijn dat ze niet door blijven klooien met Clomid maar in ieder geval al een plan B hebben.

Yep. Alleen middels inwendige echo en wordt bevestigd middels bloed uitslagen. Stelt niks voor.

Hoe kun je nu verkeerd tellen?? Of wist je niet wanneer je eisprong was dat je op die manier niet kon door rekenen? Anyway, wel goed nieuws dat het dus toch functioneert :)

TSSSSSSssss, na já zeg!
    Kidding natuurlijk :D:D:D:D
    Ben super benieuwd naar het gesprek. Je zult inmiddels flink aan het shoppen zijn.

Nou en ik heb vanaaf een date met mijn gynaecoloog. Benieuwd wat 'ie te zeggen heeft! Keep u posted.

17. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ben benieuwd leen, ik probeer topic vanavond in de gaten te houden :)

De kattenbak is al verstuurd, heb een speciale gekocht, zodat ik geen zorgen hoef te maken als ik straks een keer zwanger ben (of in ieder geval minder) vriend vind kattenbak verschonen een afschuwelijk idee.. ;) nog iets meer als een week tot de 2 dametjes komen :)

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Zo spannend is het niet hoor Knutselkitty :). Denk dat ik al weer snel buiten sta haha.

Ik heb geloof ik gemist dat er 2 katten komen. Leuk. Al vind ik er zelf niks aan (zwaar allergisch voor). Prima excuus om het verschonen van de kattenbak uit te besteden als je zwanger bent hoor. Ik denk ook niet dat je vriend wild enthousiast is van vieze poepluiers. Who does? Hahaha

19. MariaP86

Vanavond pas? Kun jij in de avond terecht?
    Das lekker! :)

Ja zeker!

Ik zit weer in de wachtweken.. getverdemme die vind ik toch zo vreselijk.
    Hoe komen jullie deze weken door?

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, lekker geshopt en schnitzel gegeten vanmiddag;) even een kopie van mijn andere forumpje bier

Het was goed in dd, ik had een superlieve vrouwelijke arts. Gewoon to the point, en erg duidelijk. We gingen gewoon vrolijk weer weg daar!
    En ze vonden allemaal dat we goed duits spraken haha ze was gewoon super positief enzo, kei fijn.

Nu bloed laten prikken voor amh, verwachting is dat dit hoog zal zijn en ze dus op moeten letten met stimuleren. Als ik weer ongesteld word nu moet ik eerst beginnen met de pil, en als ik het niet word toch op 1 dec beginnen met de pil. Dan mag ik 29 dec ofzo stoppen en dan beginne met prikken. Mijn vriend is de eerste week van jan weg, maar ik kan dan vast beginnen, niet heel fijn, maar als ik moet wachten tot hij terug komt duurt t langer. Nu kan de punctie dan waarsch half januari plaatsvinden. Dus nog even geduld, maar nu weet ik tenminste waarop. Verder had ze het nog over 5 dagen wachten na de punctie en blastos terugzetten, maar mijn vriend en ik verschillen van mening of dat nou de eerste keer of de tweede keer gedaan werd...gaat toch snel zon gesprek met veel info.... Tot zover wat ik dus even onthouden heb, morgen de pil maar ophalen...
    Owja en het wordt icsi dus, met ivf te weinig kans ivm slechte kwaliteit sperma.

Hoop dat jullie het een beetje snappen, en zo niet dan vraagt u maar!

Leen hoe ging jouw gesprek?

Deel Deze Pagina