Ik start maandag met 10 dagen primolut en dan zal ik waarschijnlijk 16 dec starten met injecties. Kan echt niet wachten tot het zover is. Bijwerkingen schijnen minder erg dan clomid te zien. Dus we gaan het zien. Maar de pregnyl en de Ustrogestan geven wel weer wat moodswings en laten je zwanger voelen (misselijkheid, moe, boobie pijn). Maar vooruit. Zo lang ik niet ga hallucineren vind ik alles best Maar ik zit al heel de middag dit forum af te speuren naar succesverhalen hahaha... En ik heb het super druk op mn werk, maarja dat loopt niet weg hahaha
maandag schiet al op! Dat je er dan toch zo naar uit kan kijken hè?! Het is gewoon fijn dat er wat gebeurd! Wel vervelend die verwarrende bijwerkingen, mijn arts zei ook dat bijwerkingen bij spuiten minder zijn. Geeft weer moed! Hallucineren is niet zo best plan, dat was gebeurd bij clomid toch?! Best spooky! En al mooie succesverhalen gevonden? Ik ken er twee in mijn omgeving (en ook maar twee mensen die gespoten hebben) best mooie score! Maar ja, mooie verhalen bieden helaas geen garanties! Werkse
@Daantjuh Hmm, ja het kunnen mijn spieren zijn. Alleen vreemd. Normaliter heb ik nergens last van. Heb me ook niet in onmogelijke houdingen proberen te wringen. Zal wel los lopen. Ja al die echo's hakken er op den duur wel in. Ben blij dat ik dat maar 2 rondes hoefde. Maar nu kijk ik er enigszins wel weer naar uit. In die zin: dan weet ik wanneer we gericht aan de bak mogen. Beter dan al dat natte vinger werk (joh, lekker dubbel ). Ik ga mijn shotjes komende week ook maar eens halen. Volgende week zaterdag is mijn NOD, dus dan moet het in huis zijn. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan kan ik je vast verklappen hoe het gaat haha. Die 10 dagen Primolut schiet vast wel op!!! Hopelijk krijg ik van die Fostimon ook niet zoveel bijwerken. Het zal mij benieuwen.... @Knutselkitty, hoe gaat het met je nieuwe aanwinsten?? Zelf weer opgeknapt? Straks op het werk hadden wat collega's het over kinderen krijgen. Er zijn er toch een aantal aan het dokteren. Ik heb wijselijk mijn mond gehouden. Een oud docente van mij is 1 x 7 jaar en 1 x 6 jaar bezig geweest voor een kleine. Uiteindelijk toch 2 x moeder geworden. En diegene die ik vervang is 12 jaar bezig geweest (wel met tussenposes). Die wordt vandaag mama. Kleine wordt vandaag gehaald. Dus hoe frustrerend het wel eens klinkt en hoeveel baalmomenten wij hebben. Uiteindelijk is er toch een grote kans dat het goed komt. Al heeft het wel heel wat voeten in aarde. Dus ik ga nog netjes een week afwachten. Ben heel erg benieuwd eigenlijk. Volgende week weer een drukke week op het werk, dus de tijd vliegt wel voorbij denk ik. Goed weekend!!!!
@leen, jeetje, lijkt me lastig om dan toch je mond te houden... De kittens zijn heerlijk de dag in wezen delen met verkennen, slapen, stoeien, spelen en eten.. meeste dingen gingen alleen samen door bovenop mij te liggen Mijn pijn houd ik onderdrukt met pijnstillers maar tillen gaat nog niet super... Het kan schijnbaar maanden duren om er helemaal geen pijn meer aan te hebben Op overigen reageer ik binnen kort nog op, gaat nu lastiger
Daantjuh: Wat het toch altijd weer een teleurstelling als er niks te zien is. En het huilen onderweg terug is ook heel herkenbaar Knutselkitty: Geniet lekker van je kittens! Gezellig! Leen82: Ik hoop voor je dat je de spuiten niet meer nodig hebt en dat het deze ronde gewoon raak is. Nog een weekje wachten, spannend. Mijn nod begint ook steeds dichterbij de komen en daarbij gaan de test kriebels ook steeds meer toe nemen. Maar heb mezelf voorgenomen pas op sinterklaas te testen, als ik dan tenminste niet ongi ben geworden (hopelijk hou ik het vol )
Wanneer is jouw nod troela? Mijne rond 7 december. Ik probeer voor die tijd ook niet te testen. Bang voor nieuwe teleurstellingen. Maar goed, drukke week op het werk, moet surprises nog maken dus ik vermaak me wel denk ik zo. Daantjuh, sorry, ik had nog niet eens geschrevdn over het feit dat er bij jou niks te zien was. Wel nog bloed geprikt voor progesteron??
Mijne is rond 3/4 dec. Maar ik heb aankomende week ook een hele drukke week op het werk, en misschien maar goed ook. Kan ik hopelijk makkelijker de kriebels in bedwang houden. Want te vroeg testen is tot nu altijd een teleurstelling. Hoop het deze keer vol te houden....
Oooh sjoe, ik zie het nu ook in je handtekening. Stom van me. Spannend joh! Ja ik neem me vooralsnog iedere maand voor om pas op nod of daarna te testen. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat me dat tot op heden nog niet gelukt is haha. Ik heb nog 1 'gewone' en 1 digitale test liggen (nooit eerder digitale gebruikt). En ik wil op die digitale ook echt wel lezen zwanger. Dus die bewaar ik tot het laatste hahaha. Fijn dat je ook veel afleiding hebt deze week. Duimen draaien
Haha dat voornemen ken ik ook, en heb me er ook nog nooit aan gehouden. hopelijk lukt het deze keer wel om me in te houden. Ik heb ook nog een gewone en een digitale test. En wil die digitale ook alleen maar gebruiken als ik het bijna zeker weet, of ik twijfel aan een tuur streep. Ze zijn ook nog al prijzig om onbeperkt te gebruiken. Voor jou is het nog een weekje wachten tot nod. Heb je er een gevoel over is of het is gelukt? of symptomen? Wordt in ieder geval een spannende week...
Hey dames, had even weinig zin te reageren, heb t maar druk met al die forums haha, maar ben er weer, ff bijgelezen! Welkom voor de nieuwelingen! Spannend zeg al die nods van jullie. Ja over wanneer verder gaan na de chlomid, onze arts in dd zei al dat alles in nl lang duurde. Nu krijgen we gelijk icsi, terwijl we anders in nl waarsch eerst 6x iui krijgen zonder veel kans... Ik heb vanmorgen ook weer getest, wist wel dat hij wit zou zijn, maar ja moet morgen weer met de pil beginnen aangezien ik niet uit mezelf ongesteld ben geworden na ons gesprek in dd. Dus morgen eindelijk een soort van begin, met de anticonceptiepil, hoe ironisch...
Troela, op de een of andere manier denk ik wel dat het raak is. Maar het kan ook zijn dat de hoop de overhand neemt (zodat ik niet hoef te gaan spuiten). Vooralsnog een redelijk hoge temperatuur, maar kan ook zijn omdat ik een kacheltje in bed ben en altijd meteen na het ontwaken temperatuur (en al paar weken af en aan verkouden). Buiten de steken in mijn lies voel ik niets. Nog geen ongi krampjes zeg maar. En jij?? Lets, ik snap wel dat je getest hebt. Just to be sure natuurlijk. Nu met de pil kun je de cyclus goed monitoren en sturen zodat jullie meteen aan de slag kunnen straks. Zeker ironisch, maar voor een goed doel. Succes meid!!
Leen, dat klinkt toch wel veel belovend. Hopelijk heb je het bij het rechte eind. We zullen duimen. Ik heb nog geen ongi krampen gehad die meestal rond deze tijd wel al gehad zou hebben. Ik voel het zeg maar nog niet aan komen. Normaal voel ik het ruim van te voren (en probeer ik het te negeren). Dus dat is op zich hoop gevend. Maar ik heb (nog) niet 'het is raak' gevoel. Durf ik ook niet zo goed meer denk ik... Heb verder af en toe een krampje hier en een steekje daar, en dan denk ik van zal het dan toch misschien?? Nog een paar dagen vol houden Lets: Succes!!
Na jah, klinkt veel belovend.... wat ik al aangeef is het wellicht ook wishfull thinking. In die zin, alle 'dingetjes' (pijn in lies, hogere temperatuur etc.) zijn met gemak te weerleggen zeg maar. En hoop is er altijd natuurlijk haha. Ik wacht gewoon af. Voor jou is het helemaal spannend nu. Zeker omdat je niets voelt. Zou toch te gek zijn . Gaaf Sinterklaas cadeau zou ik zeggen haha.
Zekers!!! Merk dat ik het weer super spannend begin te vinden. Het overheerst mijn gedachten weer. Haha
Erg hè! Continu op ZP. Steeds in de weer met mijn apps. Alsof de tijd sneller gaat dan haha. NOT! Maar: heb minder gejankt deze periods haha. Normaal staan mijn traanbuizen continu op standby. Zelfs zaterdag op de uitvaart van de moeder van een vriendin heb ik het (nagenoeg) droog gehouden. Misschien zweet ik mijn overtollig vocht er 's nachts uit haha
Ow wat spannend dames! zou gaaf zijn weer een zwangere er bij! Ik heb juist weer super veel tranen gelaten de afgelopen periode. Bah! Mja net bloed laten prikken op progesteron en straks kan ik bellen voor de uitslag. En kan daarna ws beginnen met de primolut. Ik vreet mn schoen op als blijkt dat ik toch een eisprong heb gehad namelijk! werkse vandaag!!
Haha, wie weet is je vocht wel op door al het zweten Ik had me toch nog zo voorgenomen om gewoon af te wachten of er een menstruatie komt, en me er pas verder druk over te maken als me nod geweest is. Maar forget it.... kan de knop niet uit krijgen. Ben vandaag een dagje vrij dan weer 3 lange dagen werken. Misschien maar beter, heb ik geen tijd om zoveel na denken/ met mezelf bezig te zijn. Daantjuh: Laat je nog even weten wat de uitslag is. We duimen voor je (dat je je schoen op mag eten )
Whahaha. Hoop dat je een kleine schoenmaat hebt Daantjuh . We duimen met je mee hoor. Haha Troela, same here. Ook vrij vandaag. Net eindelijk het huid gepoetst, dadelijk boodschappen doen en surprises halen... En tis heerlijk weer dames. Ik ga me zelf overtreffen en met de fiets de stad in. Boodschappen doe ik toch maar met de auto. Denk dat het vocht toch ergens is opgeslagen aldus mijn weegschaal!