PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik lees nog steeds mee hoor, want ben zo benieuwd hoe het gaat met jullie allemaal! Hoop zo dat er weer een zwangere bij komt! En Leen zou zoooo fijn zijn als je niet hoeft te gaan spuiten. Maar ook dat komt vast goed!

Daantjuh, toch wel beetje spannend! Wanneer was je laatste FM meting ook alweer??

Ik heb donderdag de termijnecho gehad, was toen precies 10 weken zwanger. Hebben echt al kindje gezien met armpjes en beentjes, heel bijzonder!

2. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Zo ff pauze op werk, voel me beetje voor spek en bonen maar ach ;)

Lasvegas, wat mooi! Succes nog!

Leen: haha, spannend hè, die laatste paar dagen :) ik duim mee!

Troela: nog maar 2 daagjes wachten, succes en zal ook voor jou duimen ;)

Ik heb waarschijnlijk meer gemist, maar met een tegenstribbelende rechterarm kan ik lastiger online meedoen :(

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Oh wat leuk Lasvegas. Lijkt me zo gaaf om dat op de echo te zien. Volgens mij schiet ik dan helemaal vol ofzo haha.

Hé Spek en Bonen. Hopelijk gaat het snel met je tegenstribbelende arm. Gewoon lekker beetje bezigheidstherapie doen op het werk dan :)

Ja ik word knettergek van die dagen. Maar goed. Toch de dingen gedaan vandaag die ik nog wilde doen. Net zo'n Sinterklaas video boodschap besteld voor mijn petekindjes. Die zullen wel achterover vallen denk ik. En ik ga maar vast dichten... je moet wat om je tijd te vullen ;)

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat gaaaf Las Vegas! Wanneer gaan jullie het iedereen vertellen?

Super cool dat het allemaal goed gaat!

Stommm, ziekenhuis heeft de uitslag van het bloed nog niet binnen grrr

Dus morgen pas beginnen met de primolut. Soms is echt elke dag teveel :(

Mja

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ah serieus?? Da's potverdorie irritant!
    Niks aan te doen. Hopelijk morgen nieuws en dan kun je aan de slag.

6. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Daantjuh: Dat is mooi k*t. Zit je de hele dag voor niks te wachten!

Lasvegas: Wat fijn dat alles goed gaat. Heel bijzonder allemaal om mee te maken lijkt me.

Knutselkitty: bedankt voor het duimen!

Leen: Mijn dag lijkt wel erg veel op die van jou. Poetsen, boodschappen en cadeautjes. En idd wat je zegt, je moet wat om te tijd te vullen. Ben gewoon blij met de afleiding van het werken aankomende dagen. Normaal ben ik toch altijd net iets liever vrij...

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Hahaha ja herkenbaar. Ik ben het liefste ook vrij. Maar ik moet flink wat meters maken op mijn werk, dus de tijd zal wel snel opschieten.

's avonds wil ik mijn uren opvullen met wat studeren etc. Cadeautjes moeten ook nog ingepakt worden. Gedichtjes zijn al klaar. haha

8. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Ga net naar de wc en bij het afvegen oud bloed. Dat betekend niet veel goeds. M'n hoop voor deze maand is alweer de voorbij. Morgen zullen de dijken we doorbreken $(#@(&$^@!)@ :x

9. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    In al m'n frustratie maak ik nog kromme zinnen ook, maar de boodschap is duidelijk, denk ik...

10. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mm troela...knuffel!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Oh écht? Verdorie zeg!!!
    Big hug!!

12. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Dank je Leen en Lets.

Het heeft hier nog niet doorgezet en ook nog geen krampen (die heb ik altijd heel hevig) maar denk dat het een kwestie van tijd is. Bah bah bah!!:x

13. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bah, troela...

Voelde me vannacht en nu nog belabberd, ondanks 3 soorten vitaminepillen die ik sinds zondag moet slikken.... T zal wel in de lucht hangen. Ga een poging doen tot werken. Liefs

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Mijn temperatuur is ook weer wat aan het zakken dus verwacht er ook niet meer al te veel van eerlijk gezegd. Zal vanavond maar de medicijnen op gaan halen just to be sure!

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Bout zeg dames :(

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ja voor mij is het dan nog even afwachten. Geen bloed geeft moed haha. Voel verder ook nog niets. Snap sowieso bar weinig van mijn temperatuur(kaartje).

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    temp mag niet door de coverline zakken.. Klein dipje kan volgens mij niet zoveel kwaad..

Ff afwachten idd.. Rete spannend weer !

Net gebeld voor de uitslag van het progesteron.

Zegt ze: "Oh.. wow"
    13 augustus had je echt een knaller van een eisprong, maar nu.. helemaal niks. Waarde was 1.0. (vorige rond de 90)

Dus nu aan de primolut.. Echt stom dat ik in een jaar tijd maar 1 kans heb gehad.

Maar wow 90.. ik had de waarde helemaal nog niet gehoord.. Dus als ik eenmaal een eitje heb dan zijn het echte knallers!!

Beterschap Lets!

18. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend die laatste dagen voor jullie NOD. Hopelijk brengt het toch nog goed nieuws! Zou een mooie afsluiting zijn van 2013!

@daantjuh, dat is wel een lage waarde ja! Maar goede score de in augustus! Er kan dus wel wat gebeuren, dat is positief! Hopelijk lukt het nu ook met primolut om ei te laten springen!

Hier weer ziekenhuisbezoek gehad dit keer wel positief resultaat, twee eitjes die aan het groeien zijn! :) Natuurlijk erg blij en opgelucht dat het toch aanslaat. Wel erg spannend nu.

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Goed nieuws Klets!

Primolut is niet voor een eisprong, maar voor een kunstmatige menstruatie.

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik zal hem straks uploaden. Snap er zelf niks van namelijk. Ook die curve die jij noemt zegt me niks haha

Share This Page