Hier is mijn grafiekje. Schiet er maar op los. Zal me vanavond eens verdiepen in Fertility Friend. Vind het taaie kost om dat geneuzel in het Engels op te lepelen als ik eerlijk ben...
ik zou me pas zorgen maken als je temp onder de 37graden komt.. ziet er wel goed uit hoor, maar kan me voorstellen dat je schrikt van (minimale) daling. Ja het engels is niet altijd even makkelijk.. Je moet voor ff vooral even het verschil weten in AM & PM. FF zet dan zelf de kruis als de eisprong is geweest. (wel zo makkelijk)
Thanks voor je reactie. Ja ik heb deze app die ik opzich wel fijn vindt. Op internet heb ik e.e.a. gelezen over temperaturen. Maar die hebben het over een verschil van 0,2 graden... dat verschil heb ik onderhand dagelijks zeg maar. Maar redelijk hoge lichaamstemperatuur van mezelf. Benieuwd welke kant het op gaat dan... je geeft me zowaar hoop. Beheers het Engels op zich wel goed, maar vind het zo vermoeiend zeg maar. Beetje laks waarschijnlijk...
Klets: goed he dat er 2 eitjes groeien Daantjuh: Balen dat de waarde zo laag is en te bedenken dat je maar 1 echte kans hebt gehad tot nu toe. Is wel zuur. Leen: Hopelijk gaat je temp niet verder dalen. Nog altijd kans. Nog een paar dagen wachten. Hier nog steeds alleen een paar druppels oud bloed. Het is nog steeds niet doorgezet. En ook nog steeds geen krampen Wat me stiekem dan weer hoop geeft maar eigenlijk wel beter weet. Ik wil gewoon of zwanger zijn of ongesteld. Maar niet dit half bakken werk Grrrrr :x ( sorry heb het ff helemaal gehad, stom lijf)
Een drukke bezigheid dat tempraturen, geeft dit jullie wat duidelijkheid. Zelf doe ik het niet, niet zo gestructureerd en schommel sowieso vaak. @daantjuh: in pilnamen niet zo sterk @ Troela84: balen, dat je lichaam zo onduidelijke signalen afgeeft! Hopelijk snel (positieve) duidelijkheid! Morgen je NOD?
Hey Daantjuh, ik had over jouw bericht met de uitslag van je progesteron gelezen. Was dus duidelijk niks (en dan wel die heftige bijwerkingen). En voelt ook niet als fare als je zo minimaal aantal keren per jaar kans maakt. Maar goed, nu met nieuw grof geschut aan de slag. Hopelijk snel met het gewenste resultaat. Troela, hmm echt afwachten dan. Ga je binnenkort wel nog testen als er zich nog niets aan dient? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik voel ook nog niets. Dus ook gewoon afwachten. Klets dit is de eerste ronde dat ik temperatuur aangezien ik wat meer inzicht in mijn cyclus wil krijgen. Iedere ochtend doe ik dat (ook weekenden) voordat ik opsta om 6.45 uur. Dan meet ik mijm basale lichaamstemperatuur. Maar dat is allemaal nieuw voor mij dus weet ook niet hoe ik zoiets moet 'aflezen'.
Klets: Ja morgen is me NOD. Ik hoop ook op duidelijkheid Leen: Ik wacht morgen nog even af of het dan doorzet, zo niet dan ga ik toch donderdag voor de zekerheid een testje doen. Maar verwacht er niet veel van. Wat is het toch heerlijk om hier je onzekerheden en frustraties te delen. Kan soms echt ff opluchten. Dus bedankt dames!
Nou ik hoef niet meer te testen. De rode vlag is uit. Op naar de volgende ronde. Ik ga mooi drinken met de feestdagen en hoop op een vruchtbaar nieuwjaar.
Weer een beetje omhoog gegaan... Dus wordt spannend... Maar voel verder niets. Boobs zien er ook 'normaal' uit, dus heb er een beetje een hard hoofd in. Temperatuur kan natuurlijk de allerlaatste dag kelderen voor je menstruatie. Zit niets anders op dan af te wachten.
Hey Leen, ik snap ook niet al te veel van die temperatuurmethode. Het is ook de eerste maand dat ik het hier bijhoudt. Ik heb normaal een lichaamstemperatuur van gemiddeld 36,2. De eerste dagen na mijn 'regels' klopte dat, de voorbije 3 dagen had ik 35,8 en nu terug richting 36,3. Benieuwd hoe het er de volgende dagen uit gaat zien. Ik geloof er niet zo sterk in, want heb ook niet superstipt de metingen gedaan. Er zit al eens wat tijdsverschil op. Succes er mee. Ik duim!
bij mij is ook pco ontdekt en heb ook geen symptomen bmi is 24 geen beharing,acne enz voor pil stop netjes cyclus van 28 dagen na pil gebruik van 1j11 maanden is het bergafwaarts gegaan begin cyclus 57 en korte af dacht ligt aan "ontpillen" nu de laatste 3 maanden cyclus gehad van 23/24 dagen. moet volgende week zaad van ventje inleveren pas na 2 weken terug afspraak maken bij gynecoloog. Mijn vraag was nu wat komt erna start ze direct met clomid of niet?
Ik zit altijd rond de 37+ graden. Maar een paar keer de 36 graden aangetikt (begin van de cyclus). Ik meet wel standaard iedere ochtend om 06.45 uur (ook in de weekenden), dus daar kan het niet aan liggen. Hallo Wabilla, hoe is bij jou PCO geconstateerd? Middels inwendige echo en bloedprikken? 57 dagen voor een cyclus is wel erg lang, maar zo te zien heeft het zich goed hersteld. 23/24 dagen is natuurlijk super. Dus geen idee of ze je überhaupt aan medicatie gaan zetten. Ligt er denk ik aan of je een eisprong hebt of niet.
Cyclussen van 23 a 24 dagen! Daar teken ik voor. Maar ze zullen we idd wel eerst onderzoeken of je eisprong hebt. Als je deze hebt dan krijg je denk ik geen clomid. Maar dan zullen ze kijken of je wel genoeg progesteron hebt. Iig heel veel succes!
Echt wel!! Leen: begint bij jou ook spannend te worden. Nog even volhouden! Hier echt een kl*te dag. Buiten het feit dat het weer niet gelukt is heb ik ook de hele dag krom gelopen van de krampen, was echt nog niet te harden wat een pijn. Ga zometeen lekker op de bank hangen in pyama met een grote reep chocola en een goed glas wijn. Even mezelf heel erg zielig vinden
Argh, ja. Ben met mijn wederhelft in conclaaf om morgen te testen. Hij zegt van niet en ik heb mezelf inmiddels niet meer in de hand haha. OMG! Ben gelukkig ook niet heel veel met zp ofzo... Heb je altijd veel last van je menstruatie? Echt klote voor je. Goed plan om jezelf op de bank te nestelen met een glas wijn. Gewoon even lekker zumpen. Alle recht toe! *knuffel*