Veel plezier zondag Elles. Troela, hopelijk blijft het bij jou bij moodswings. Is al irritant genoeg natuurlijk. Maar wat je zegt, het is voor het goede doel. Hopelijk kan je vriend er goed mee om gaan Wauw Knutselkitty, je bent snel ongesteld geworden. Fijn. Jij gaat nu toch ook aan de Clomid dan he? En veel plezier met je kraamvisite en surprise straks Hier ook nog spannend of ik ga beginnen met spuiten. Denk het wel. Mijn temperatuur is weer wat aan het zakken. Wel nog boven de 37 graden. We'll see. Vandaag ook lekker uitgeslapen. Dit weekend verder niets op de planning. Ook wel lekker. Goed weekend allemaal.
Hoe was je Sinterklaasavond Leen? Ik vroeg me af.. is hier iemand bekend met Primolut? Ik heb vandaag mijn 4e pil gehad, en merk dat ik een soort van drukkend gevoel op de plek van mijn baarmoeder heb. Het is nog niet écht kramp te noemen, maar ik voel zeker wel wat. Kan dat al zo vroeg? Ik moet er namelijk 12 slikken.. Hoe is het verder hier? Nog plannen dit weekend?
Ik slik primolut.. Primolut is soort van progesteron waar je bms van gaat groeien.. Kan best zijn dat je daardaar beetje ongie krampjes van krijgt.. Gewoon een beetje googlen..
Hoppaaaa. Temperatuur is flink aan het kelderen hier. Zelfde meting als bij mijn laatste menstruatie. Voel het ook op komen zetten. Jeetje, als het met onze activiteit tussen de lakens al niet lukt, hoe vaak moet je er dan bovenop??? Dus woensdag of donderdag beginnen met spuiten. Jaiks! En balen dat het weeeeer niet raak is. Gaat geen zomerkindje worden op deze manier! Op voor een september kindje dan! Baal er van. Ben minimaal 32 voordat ik mama word. Ik wil niet zwanger trouwen, dus dadelijk ben ik ook nog eens een oud en verlept bruidje... Denk dat we gewoon maar eens een trouwdatum moeten gaan plannen! Vindhetallemaalnietmeerleuk!!!!
*Knuff.. Wat balen zeg Maar oud en verlept, daar geloof ik niet in Misschien is het helemaal geen gek idee om een trouwdatum te plannen. Kun je je ook even lekker op iets anders richten, je gedachten verzetten. Ik weet niet of je daar sneller zwanger van raakt , maar is misschien wel goed voor jezelf.. Telkens zo'n teleurstelling is ook maar k*t..
Ahw Leen, het is gewoon een schijnbeweging om je van slag te krijgen! ..hoop ik in ieder geval voor je.. en je ziet er ook helemaal niet oud uit hoor, ik ga er eerder vanuit dat je net als ik altijd ID overal hebt moeten laten zien omdat ze minimaal 5 jaar jonger inschatten met je foto's zeg ik maximaal 27
Thanks schatjes. Super lief! Zal geen special movement zijn did temperatuurlijn. Voel de krampem ook, dus jah. Al het binnen nu en een aantal maanden (voorjaar) niet raak is gaan we de bruiloft plannen. En thansk voor de lieve woorden/complimenten. Hopelijk kan ik die look nog even vasthouden en verpesten de rimpels het straks niet. Wil een jurk die voor kort(er) is en achteren lang. Nu kan dat nog. Kan niet als ik zo'n oud stokpaardje ben. Vind ik althans. En misschien is mijn figuur tegen die tijd naar de mallemoeren... We'll see. Geduld... Mijn levensles geloof ik! Ben niet de enige natuurlijk. Nou hop, schouders eronder Leen!
*digihug* voor Leen. Balen zeg dat het weer niet gelukt is. En idd aan de frequentie kan het zeker niet liggen (Hier ook meer dan me best gedaan afgelopen maand, maar toch geen resultaat..) Op naar een vruchtbaar 2014 en met de feestdagen kun je lekker los gaan. Verwen jezelf maar even goed!
Haha, nee aan de frequentie kan het niet liggen. We lijken wel allemaal konijntjes bij elkaar geloof ik... Daarom, op naar een vruchtbaar 2014 en een ladderzatte kerst 2013 . Geintje hè. Alles met (je) mate(n). Thanks!! Yes in 2014 (en dan bedoel ik begín 2014) gaat ONS jaar worden. Hup, dan gaan we allemaal op een ander gedeelte van deze pagina schrijven Yes! Strak plan. We doen allemaal mee . Zooo, nou, ik ga mijn blog maar uploaden. Ik zit met een wijntje achter de laptop gezonde dingen te typen... ironisch haha. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1 januari hoe dan ook ga stoppen met roken. Dus ook de peuken liggen binnen handbereik. Deed wel netjes steeds minderen tussen mijn ei en menstruatione. Maar nu gooi ik mijn derrière weer even goed tegen de crib. En wie kloot zichzelf daarmee? Yes, moi! Maar goed. Het voelt als een soort van compensatiegedrag. Misschien voor januari maar wat detoxdrankjes uploaden?? Mits het dan niet raak is natuurlijk want dan kan dat niet. Of ja, dan mag ik dat zelf niet doen. Uploaden kan altijd. En een partij krampen vandaag waar je u tegen zegt. Volgens mij kan ik straks mijn lol op. Even een héél domme vraag (kun je lachen) Mijn laatste echo's zijn van de zomer geweest. Geen sokken aan mijn voeten te bekennen... maar dan nu: hoe kom jij uit de kleedkamer van de gynaecoloog? Sokken aan? Sokken uit? Was destijds mooi bruin (ww kleurtje), maar nu melkflessen wit. Details hè. I know, maar toch. En aangezien ik nog menstrueer als ik die echo heb. Doen jullie achter het gordijntje dan weer een tampon in of bij het eerste toilet wat je tegen komt? Just wondering...
hahahahahaha Mijn benen zijn nog lekker bruin!!! Ik doe mn sokken uit! Tampon doe ik weer in als ik een wc zie. Zorg ervoor dat alles netjes geshaved is. Teennagels gelakt. En tadaaa... Sexy voor mn opa en oma gyna!
Hahahahhahaha. Oh echt te onnozel dat ik die vraag überhaupt stel natuurlijk. Maar toch. Ik dacht dus ook al om mijn sokken uit te doen haha. Teennagels lakken. Ja dat moet ik nog steeds doen. Was al blij dat ik 2 weken terug de lak van de zomer er af heb gehaald. Wat er nog van over was heet dat . Mijn vriend ziet het verschil niet eens, dat scheelt haha. Ben dus niet de enige die ervoor zorgt dat de boel gekuist is down there. Was ik zeker erg blij mee dat ik dat gedaan had toen ik die knappe arts assistent had . Vraag ik me meteen weer af wie dat klusje gaat doen als ik straks een dikke buik heb. Ik bedoel; op de tast kan wel, maar denk dat je schrikt van het eindresultaat. Aan de andere kant: vertrouw ik die taak mijn wederhelft toe t.z.t.??? Of misschien toch maar een Brazilian wax dan... Aaaargh, begint dat hele circus straks weer.
....en de menstruatie is nu in alle overtuiging doorgebroken! Niet leuk! Dus dinsdag aan de bak met hormonen spuiten en die hele zutzooi. Dus Daantjuh, dan kan ik je alvast verklappen hoe dat in zijn werk gaat. En of het zeer doet . En mijn lichaam plant het weer fantastisch. Tijdelijke baan, waar ik a.s. dinsdag om 09.00 uur juist een belangrijke vergadering moet notuleren.... Heb net de stagiaire maar geappt dat zij alles mag doen (zij weet er van af). Mooi leermoment voor haar. Nu moet ik alleen mijn baas morgen bellen. Ook heel fijn om zoiets over de telefoon te vertellen... Big fat zucht!
@Leen 84: Wat balen toch weer ongesteld geworden. Wel superleuk als je gaat trouwen, wel weer iets om naar uit te kijken! Met hopelijk lief klein babytje erbij die dag! Maar eerst gewoon nog even balen! Succes met telefoongesprek met je baas morgen! En ik hou mijn sokken wel aan hor zo koud en vies anders op die vloer.... maar goed ieder zijn manieren! En netjes bijgewerkt tijdens m'n zwangerschap lukte mij dat zelf eigenlijk ook nog wel. @xelles: Die paar keer dat ik eisprong heb gehad, voelde ik hem wel! Niet echt prettig, maar toch fijn gevoel Goed om te weten dat er wat gebeurd! Maar het is ook niet elke keer hetzelfde gevoel! @ Troela: Thanx voor succeswensen, afwachten maar weer. Jij succes met de clomid, die moodswings zijn zo vervelend! Manlief hier doet wel lief, maar ik dan niet zo Vorige keer zelfs dag thuis gebleven omdat ik zo emotionele buien had! Niets aan! Hopelijk kan je het deze keer handelen! Is het na die vijf dagen slikken ook meteen over of duurt het nog langer? @frequentie: ik zie jullie hier over konijnpraktijken praten maar om de dag is toch beste? Dan heeft zaad ook weer tijd om goed gevuld te raken? Of zit ik daar nu helemaal naast?