PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Ik ben toevallig een paar dagen vrij terwijl ik clomid moet slikken en dat is wel fijn.(Ik hoor je denken, ja duh het is weekend. Maar ik werk onregelmatig) De moodswings zijn wel te handelen. M'n man heeft nog niet geklaagd (doet hij meestal pas als hij me echt heel erg goed zat is) Als de clomid klaar is dan trek ik langzaam weer bij. Gelukkig ;)

Ik had gehoord dat bij slecht(er) zaad om de dag het beste is en met goed zaad elke dag. Omdat er bij goed zaad om de dag wel meer zaadcellen zitten, maar dus ook veel meer doden. En bij elke dag heb je continue op en top vers levend spul. (Tenminste zo heb ik het begrepen)

Daar heb ik ook al wel eens over na gedacht. Mijn man zegt dat ie het wel wil doen maar weet nog niet of ik het dan aan durf....

Best genant dat je op en top ongesteld bent en dan een echo moet laten maken. Ik zou er ook tegenop zien. (En ik hou ook altijd me sokken aan)

En kl*te van je werk. Dat zijn ook geen leuke telefoontjes om te moeten plegen. Sterkte ermee!

2. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Troela: Lekker dat het dan tijdens je vrije dagen valt. Wel zo fijn dat hij niet klaagt, die van mij ook niet hor hij weet waarvoor het is! Wel gaf hij heel subtiel aan, toen ik die moodswings niet herkende van 2 jaar geleden, dat hij het nog wel wist! :) Haha

Zaad van ml was is orde... dan ga ik hem maar eens blij maken met deze boodschap! :)

3. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Hahaha :D Daar zal ie vast blij mee zijn ;) Mijn man (ook goed zaad) gebruikt dit gegeven maar al te graag als excuus om het gemiddelde nog maar een tandje op te schroeven

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    He balen leen dat het toch echt gekomen is! :(

hihi, de man/vriend van klets zal wel blij zijn, ik ga dit gegeven niet doorgeven.. ;) om de dag is hier wel goed genoeg (hoop ik :p )

5. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

Jan 26, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leen, wilde jou in het speciaal even een knuffel geven!! Vind het zo ontzettend *** voor je! Heb je je baas al gesproken? Hoop zo dat het spuiten beetje mee gaat vallen.

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Wij kregen de opdracht om het rond de vruchtbare dagen iedere dag te doen. Heb het ook zo begrepen hoe Troela het schreef.

Yep is ook wel gênant. Aan de andere kant, ik zal vast niet de eerste zijn.

Ben stiekem blij dat ik toch niet getest heb. Hoe dan ook heb je een teleurstelling natuurlijk, maar ik kan geen witte testen meer zien. Ook geen gevulde tampons trouwens.

Medicijnen zijn binnen, morgen gaan we prikken...
    In het gunstigste geval reageer ik er super op, en stoppen ze er snel de pregnyl in. Vriendin van mij had het laatst binnen 8 dagen. Daar teken ik wel voor.
    Maar ze zullen eerst even de hoeveelheid moeten checken lijkt me zo.

Nou, ik ga eens wat doen hier! Ciao!

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Aaah lief Lasvegas. Thanks meid :).
    Vandaag gaat het wel weer. Gisteren was ik echt even verdrietig, vandaag de schouders er weer onder. Denk ook wel dat het spuiten mee valt, maar het is even een knopje die je om moet zetten.

Baas nog niet gesproken. Ik heb hem geappt. Heeft een vrije dag dus wil niet out of the blue bellen. Hij weet in ieder geval dat ik later ben omdat ik naar het ziekenhuis moet. Aangegeven dat ik graag toelichting geef en dat hij maar moet aangeven wanneer ik hem kan bellen.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hee Leen,

Ik zie nu pas in je handtekening dat je al vanaf juni in MMM zit, maar pas vanaf half juli kon beginnen met Clomid.
    Ik kon dit gelukkig al vrij direct.
    Niet dat het werkte hahaha..

Spannend! Morgen je 1e spuit.. Ik ben zooo benieuwd naar je ervaring.. Ik moet nog een weekje geduld hebben.. Wordt zaterdag of zondag pas ongesteld.
    Gelukkig deze keer helemaal niet veel last van de primolut. Thank God!

@kitty
    Ben jij al begonnen met de clomid? want jij bent nu ook (EINDELIJK) ongesteld geworden toch?
    Spannend!!!!! Hopelijk werkt het gelijk en ondervind je er geen ongemakken van.

Ik ben gister begonnen met Insanity work out.. OMG wat is dat heftig zeg!
    Ik ben ongemerkt de afgelopen maanden wat kilootjes aangekomen, terwijl ik redelijk koolydraatarm eet. Denk toch ook een stomme bijwerking van al die hormonen. Dus heb mezelf aan het bewegen gezet. :)

Maar pffff dag 1 is geweest en ik heb me daar toch een spierpijn hahahahha.. Dat wordt wat ;)
    Vanaaf weer 45 min bikkelen. :D

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ja eind mei heb ik te horen gekregen dat ik PCOS heb. Aangezien ik niet zo van de medicijnen ben, wilde ik mijn lichaam de kans geven om zelf te gaan menstrueren. Toen er ook in juni geen spoortje bloed te bekennen was, heb ik weer aan de bel getrokken. 1 juli ben ik begonnen met Duphaston om mijn menstruatie op te wekken en daarna is het feest begonnen.

Nou, net de medicijnen op gehaald. Jemig, een hele tas vol. Heb nog nooit zoveel in 1 keer mee gekregen. Allemaal spuiten, naalden en andere enge dingen haha. OMG. Ben nog niet echt zenuwachtig worden. Dat zal wel komen als de spuit uit de verpakking komt. Of met name de naald... Maar het is wel een hele dunne. Dat scheelt.

Same here, blijft steeds wat meer aan mijn lichaam plakken. Heb mijn eetpatroon weer aangeschroefd, maar zet nog geen zoden aan de dijk. Goed dat je bent begonnen met sporten. Moet ik ook doen maar ik heb er eigenlijk een hekel aan.

Ik doe af en aan Bodyrock. Check even www.dailyhiit.com (met dubbele i) of de facebookpagina Bodyrock.tv
    De workouts duren maximaal 20 minuten en je gaat helemaal stuk. Voornamelijk met lichaamsgewicht. En je kunt ook een app downloaden. Er staan regelmatig 30 day challanges op e.d.

WIE DOET ER MEE??? 5 a 6 dagen gas geven. Thuis, op een matje. Eventueel met gewichten of niet.
    Vind er niks aan om het alleen te doen, maar kunnen we hier samen klagen over de spierpijn ofzo. Of vertellen hoe goed je bezig bent :D. En krijg je een schop onder de kont als je eens een dag niets doet. Denk dat ik veel schoppen ga krijgen hahaha.

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Insanity is denk ik hetzelfde.. Via een DVDtje.

6 dagen 45min per dag op een matje. En dan allemaal (kl ote ;)) oefeningen :)
    IK ga stuk. Hou ook niet zo van sporten/ moe worden.

Ik heb thuis een fitness kamer. Vol met apparaten. Vriendlief heeft daar en tegen wel een voorliefde voor sporten. Vandaar :D

Maar goed. Tv aangesloten daar en gewoon knallen!
    Ik kan het, ik kan, ik kan het:D En het duurt 63 dagen, dus ik heb ook een einddoel.

Vriendin van mij doet het nu een maandje. Ik kreeg van haar een foto doorgestuurd van haar lijf 5 weken geleden en 1 van vanochtend! WOW :$

En zij is nog meer anti sporter dan ik :D.. Dus als zij het kan, dan kan ik het ook!! :cool:

Dus Leen (schop)... We kunnen dit :D:D

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik word al moe als ik er aan dénk hahahaha. Maar je hebt gelijk, ik moet het echt gaan doen. Denk dat ik dan vanavond me maar even moe ga maken. Heb ook een mooie voor- en na foto van toen ik het een paar weken deed. Billen meteen gelift, gestroomlijnder, hoppa. Heb altijd al een klein buikje gehad, maar op de een of andere manier is die altijd hardnekkig.
    Val het eerste af in mijn gezicht, benen en billen.

Aan de andere kant: als ik het nu oppak en al 4 weken fanatiek bezig ben, kan ik dat ook best wel doorzetten in een zwangerschap. Beter nu beginnen dan dat er dadelijk wat in mijn buik rond dwarrelt. Want hé, als we nu aantellen krijgen we een september kindje en met een béétje mazzel kun je dan ook nog in je korte broek rondrennen.

Als ik na mijn zwangerschap een stunning lijf over houd, dan ga ik acuut op baby zwemmen. Dat snap je. Beetje showen met je pre pregnancy body. Whahaha

Dream on Leen, dreeaaamm on!

12. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijke die verhalen over "moeten" sporten! Hier nog zo een. Wel op zoek naar opties. Ga eens kijken naar de opties die jullie noemen, kan je dat gewoon downloaden? Thuis kapot gaan klinkt eigenlijk wel lekker naast het af en toe hardlopen! Strak de zwangerschap in straks! Bij de vorige zwangerschap zijn mijn buikspieren beetje kapot gegaan, dus ben benieuwd.....

En schoppen ook deze kant op maar, heb ze nodig! :)
    Schop ik terug als ik jullie ze nodig hebben.....

13. knutselkitty

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Ugh sporten... Moet er niet aan denken, succes meiden!
    Niet dat ik nu nog veel met rechterarm kan ;)

@daantjuh, morgenochtend heb ik een echo, en daarna medicatie geloof ik :) Clomid here i come...

En hoop dat mijn ongesteldheid snel over is, t voelt als 7x tegelijk... Was ook zo'n beetje vergeten hoe het voelt... Niet fijn! Laat maar lekker raak zijn hierna dat ik weer 9 maanden niet hoef!

@leen, succes met die spuiten.. Lijkt mij niks!

14. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hebben jullie hierboven ook een reclame over de "Happy periode Box" Altijd happy tijdens die periode (NOT)

15. knutselkitty

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    @klets, nee ik heb Gelre verloskundig centrum en een autoreclame..

16. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie het, ze wisselen. Ik dacht al sluit erg mooi aan bij je post erboven .....

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Klets Ik heb het (laten) downloaden.

Anders kost het € 119.95 bij Bol.com

Jaaa Tschussieee ;)

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    En de dailyhiit is gewoon GRATISSSS! Ze uploaden iedere dag nieuwe filmpjes. Je kunt uit duizenden kiezen, dus je kunt je lol op. Ga straks beginnen met de 30 dagen challenge. Ben benieuwd.
    In mijn gedachten ben ik altijd top fit, het uitvoeren is een ander verhaal.

Klets, hoe kan het dat je buikspieren stuk zijn gegaan? (fout) gesport tijdens zwangerschap of zo??

Hahaha Knutselkitty. Spuiten lijkt me inderdaad ook niet leuk, maar van de Clomid werd ik ook niet veel vrolijker. Dus even kijken hoe dit gaat.

Jemig, zie er nu al als een berg tegenop om überhaupt te gaan bewegen haha. Maar goed. Beloofd is beloofd.

*schop*

19. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    Applaus voor de dames die aan het bewegen gaan. Goed bezig!!
    Ik zou ook meer aan sport moeten doen maar denk altijd dat ik er wel van af kom met de smoes dat ik op me werk al veel beweeg. En dat is ook wel waar, maar natuurlijk is dat wel wat anders bewegen dan sporten...

*zucht* ik haat sporten bij het idee wordt ik al moe....

20. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke, ik wil het wel proberen mee te doen, hier vliegen de kilos er ook aan...zal eens kijken wat jij zegt leen, maar hoop dat het niet 45 min per dag is, dat hou ik nie vol... ;) ..ga nu kijken;) schop me ook maar!

Pregnyl krijg ik ook leen!

Share This Page