Oh okay. Fijn dat je volledig hersteld bent dan. Wist ook niet of dat dan blijvend is of zo. Nog niet eerder meegemaakt
Eerste Clomid zit er intussen in, en maandag follikel meting Gelukkig kan ik lekker vroeg afspraken maken vooralsnog, vandaag rond half 9, volgende week weer
Zooo bij mij zit het er ook weer op (vanochtend al). Had wederom een arts assistent. Heb hem maar even gewaarschuwd dat ik nog menstrueerde. De gynaecoloog liet ons een "restje bloed" zien dat in mijn baarmoeder zat. "Als je goed kijkt zie je hoe de baarmoeder dat er uit knijpt". Het was voor ons beide een ware aha erlebnis. Op zich wel geinig om te zien. Anyway. Spuitje zit er ook in. Was weer lekker zenuwachtig. Spuitje zelf klaar gemaakt, maar heb het de assistente maar in mijn buik laten zetten. Wilde even weten hoe het moest voelen. Het valt op zich wel mee. Ik vraag me alleen af hoe vaak ik morgen terug ga trekken voordat ik uiteindelijk de spuit zet. Heb een duidelijk uitlegkaartje meegekregen. Zal wel wat worden morgenvroeg. Maar hé, op het einde van de week weet ik niet beter en doe ik het roekietsoekie. Zondag weer een echo. Benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren. Dus Daantjuh, het valt allemaal wel mee. Net alsof een mug je prikt, alleen moet je het deze keer zelf en moedwillig doen . Ben benieuwd morgen hahaha. Misschien moet ik het mijn vriendje laten zien zodat hij het ook eens kan zetten. Vind ie misschien wel leuk. Al met al 'slechts' anderhalf uur te laat op mijn werk .
ik had een vraagje dames zoals je eerder kon lezen heb ik ook pco en een cyclus van 23/24 dagen mijn vraag was u al ganse week heb ik zo zeurende pijn in baarmoeder beetje ongesteldheidspijn maar tis na 5/10 min gedaan en heb dit enkel in avond of als ik op een stoel zit of buk dus met ander woorden druk uitoefen op baarmoeder is dit normaal bij mensen met pco of zijn het gwn de "blaasjes" wat niet ken want voel echt in baarmoeder en niet kanten van eierstokken. zit op dag cyclus 20 binnenn 4 dagen normaal ongesteld moeten worden
Wabilla: Het lijkt mij dat het de (lichte) voor weeën zijn van je menstruatie... Leen: Eerste spuit erin, hoppa. Gelukkig dat het al met al mee viel. Hopelijk werkt dit beter bij je. Hier verder geen spannende dingen, vandaag laatste clomid genomen. Nou maar hopen op het beste deze ronde
Hi Wabilla, Misschien iets meer proberen te typen met leestekens. Dat leest wat prettiger voor ons Ik heb zelf af en toe stekende pijn. Maar volgens de gynaecoloog zijn dat gewoon mn darmen. Die blaasjes kan je niet echt voelen volgens mij. Ik zou het gewoon eens aan je arts vragen. Wow Leen. Zelfs op zondag een echo! Top! Dan hoef je iig niet van je werk vrij te nemen. Ik vind het spuiten echt rete spannend. Maar de Gonal F zit in een sprikpen. Volgens mij is dat nog makkelijker dan jouw Fostimon. Ik wil ook beginnen, maar moet nog 2.5 dag primolut. Blegh. Ben er echt super benieuwd naar! Pffff ik heb trouwens spierpijn! T*ring zeg :O
Hoi dames, Ik heb eerste ronde clomid erop zitten en net bloeduitslag gehoord. moet morgen terug bellen over t vervolg.. progesteronwaarde was 3,5 was grensgeval ofzo en dan heb je meestal geen eisprong gehad begreep ik. Misschien wel een late eisprong? Hmm.. was het nou maar morgen.. zegt die waarde jullie iets?
Volgens mij is 3.5 niks.. Ik had bij de enige eisprong een waarde van 90. Vorige week had ik waarde 1.0. En daarom weer aan de primolut. Heb je wel echo's gehad?
@Leen: "fijn" dat de eerste spuit erin zit! Hopelijk gaan deze spuiten je verder helpen! @ Joyce: Volgens mij moet voor een positieve eisprong de waarde boven de 20 zijn. @sporten: heerlijk die spierpijn Daantjuh, ben je in elk geval lekker fanatiek bezig geweest. Moet je dat programma elke avond doen?
@ Klets Ja 6 dagen in de week.. Maar na de 1e week wordt de spierpijn minder (zeggen ze) Voelt wel alsof ik echt iets heb gedaan @Joyce Of je hebt een verlaat ei. Pfff die onzekerheid he . Knuf Raar eigenlijk dat je geen echo's krijgt, maar dit verschilt idd per ziekenhuis.
Jiehaaaaa Knutselkitty! Hopelijk heb je nergens last van. Gaan de echo's bij jullie op afspraak? Handig joh! Yes, viel op zich mee Troela. Alleen om het morgen zelf te doen zal een kleine uitdaging/overwinning zijn. Geen last gehad van de Clomid? Hopen dat het zo blijft. Heb jij ook echo's? (sorry weet even niet meer precies wie wat krijgt). fingers crossed. Oh serieus? Prikpen lijkt me nog fijner! Ik bedoel, daar kan weinig aan mis gaan. Na een paar keer weten we niet beter joh! Worden we bikkeltjes van hahaha. Ja, mocht ook maandag komen voor de echo. Had zoiets van: doe maar zondag, want dat is punt 1 later en punt 2 minder druk. Morgen is je spierpijn nog erger Goed bezig meid!!! Ik heb geen verstand van progesteronwaardes. Ik vind het alleen wel vreemd dat ze je de eerste keer niet volgen. Ik bedoel; toch handig om te zien of en wat de Clomid doet (voor hetzelfde geld overstimulatie of zo). Misschien toch vragen of het kan?! Of je temperatuur bijhouden. Dan krijg je achteraf wat inzicht. verder... Mijn manager pakte het super goed op. Vond het wel 'eng' om te vertellen. Maar hij vond het rot voor me, wenste me alle succes, geen probleem als ik op bepaalde dagen later hier ben. Moet er alleen voor zorgen dat de zaakjes hier op orde zijn / vervanging regel indien nodig etc. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Ze lijken vooralsnog alles van te voren in agenda te zetten, dus ik denk dat dat ook zo blijft. Ze hebben geloof ik lege stukken in agenda om hiermee op te vullen Fijn dat je manager zo reageerde, maar snap ook zeker dat je het eng vond om het te vertellen.
Hee meiden, Ik heb inmiddels ronde 5 alle clomid pillen 150 mg binnen en zit vandaag op dag 8. vrijdag een echo om te kijken of dit aanslaat. Heb wel al 2,5 maand elke dag hoofdpijn en een branderig gevoel daar beneden (en nog veel meer bijwerkingen maar die kan ik handelen). Ik ga vrijdag overleggen of ik in januari over mag op spuiten vanwege de bijwerkingen. Ik word gek van die hoofdpijn elke dag. @ Leen, wat fijn dat het spuiten meevalt! Hopelijk gaat dit werken voor jou! @ Kitty hopelijk is het raak deze ronde. Ik merk wel dat ik er wat meer afstand probeer te nemen (ook door hier minder te kijken) en dat geeft wel meer rust. Vorige ronde was ik heel down en verdrietig, maar nu merk ik dat het al een stuk beter gaat, maar dat kan ook de clomid zijn natuurlijk.
@knutselkitty, ja hij heeft veel vrouwen in zijn team dus is al eea gewend op dat gebied natuurlijk . En daarbij ben ik een tijdelijke kracht. Maar juist daarom vind ik het extra vervelend dat ik soms wat later ben. Super dat ze de echo's bij jullie plannen. Handiggg. @maria doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk. Fijn dat je je nu wat beter voelt. Rot ook dat jij van die bijwerkingen hebt. Denk dat je zonder pardon kunt gaan spuiten. Deden ze bij mij ook niet moeilijk over. Had geen hoofdpijn, maar wel irritante druk achter de ogen. En de rest natuurlijk... Alleen is het spuiten wel intensiever en duurt dat langer. Morgen moet ik het alleen doen, dus hopelijk lukt me dat haha.
ja sorry voor men ontbrekende leestekens,meestal wil ik snel typen en komt er niet van zal er op letten en men tijd nemen ervoor . Het zijn zeker men darmen niet ik voel het echt in men baarmoeder
@Troela84 Kan dit lichte weeën zijn? Normaal heb ik altijd 3 dagen ervoor lichte bruinverlies maar nu nx zal afwachten zijn zeker stiekem hoop ik een zwangerschap,maar denk het niet
Zoooooo vandaag zelf de spuit gezet. Viel reuze mee. Mijn vriend stond er van te kijken hoe snel ik hem er in had zitten. Dacht dat ik 10 keer terug ging trekken maar heb meteen doorgezet haha. Best wel beetje trots. Had al per ongeluk in mijn vinger geprikt met het verwijderen van het beschermkapje. Deed meer zeer. Combinatie van lompigheid en zenuwen haha. Dus dames. Prima te doen. Als het mij goed af gaat dan bij jullie zeker.
Hihi, goed bezig leen Vriend maakt zich beetje zorgen om de bijwerkingen van Clomid, hij verzocht me ook om het te melden bij hem als ik vermoedde er een te hebben, zodat hij er beetje rekening mee kan houden