Mijn gyn zei dat het kan dat je niet goed reageert op ovutesten maar ook mogelijk dat t wel goed gaat (ik geloof dat ik volgende week ook een keer moet testen)
@tessel ik ben ook meestal een dag of 3 ongesteld. En dan is de 3e dag al lafjes op het eind van de dag. Dag 4 soms nog wat bij het afvegen en that's it. Vind het ook wel handig en prima zo haha. En eens in de zoveel tijd een dag langer ofzo. Dacht dat ovulatietesten wel konden als je medicijnen krijgt. Maar is dus niet zo? Ik koop die dingen ook niet. Dan lekker op zn beloop laten troela Mag ik trouwens mijn dank uitspreken dat het gros van de mensheid hier correct abn schrijft? As in: geen zinnen als: ik ging NA mn gynaecoloog of, ik ging er MA even naar toe, of ik ga nu naar ME werk. Zeau irritant!
Ga ik doen, wie weet werk het wel beter. Hopelijk ben ik er al wat minder mee bezig. Hoezo wishfull thinking
Zolang je geen last van de medicijnen hebt zou ik dat ook doen ja. Ik ben positief gestemd over deze ronde. Benieuwd hoe lang het gaat duren. Mogelijk fabriceren we een kerstkindje. Hopelijk slaat de Fostimon goed aan en is er zondag al ietsiepietsie op de echo te zien. Wel pas dag 8 dan, maar ben benieuwd. Mag vriendlief ook weer eens mee (goede reden om optijd op te staan haha). Net weer een verhaal gehoord van iemand did ook pcos heeft en flink heeft lopen klooien. Zouden ivf traject in gaan, maar bleek niet nodig. Raakt me op een positieve manier zo'n verhaal.
Dag dames, ik heb te weinig tijd om alles mee te lezen en vind dat wat jammer. Even een egoberichtje dus, ik probeer volgende week wat bij te lezen (heb dan verlof). Ik vrees dat ook de 2e ronde Duphaston niets opgeleverd zal hebben. Vandaag NOD maar niets te merken, wel wat meer 'slijmverlies' de voorbije dagen maar weet niet of dat iets wil zeggen. Ik ben echt wat down, want volgende week gesprek met gyn en dan wellicht ook aan Clomid. Had toch stilletjes gehoopt dat ik niet met die hormonen had moeten beginnen. Chapeau voor alle meiden die er al zo lang met bezig zijn. Ik heb er alleszins wat schrik voor... Succes nog aan iedereen, hopelijk krijgen er een paar onder ons dit jaar nog goed nieuws! X
Ok jullie zijn dus ook kort ongesteld dacht dat ik weer iets aparts had Vanmiddag gyn gesproken vanwege bloeduitslag progesteron. Het zat op het randje zei ze,dus of er nu wel of geen eisprong was is niet duidelijk.Ze wil dat ik nog 1x 100 Clomid +Pregnyl doe en als ik dan weer geen eisprong heb of een twijfelgeval zoals nu,dan gaan we die ronde erop wat anders doen had ze het over... (ik had misschien op de verkeerde dag geprikt?) Ze is bang dat als ze het nu al gaat opvoeren er overstimulatie komt en dat er teveel eitjes groeien waardoor je die ronde ook over moet slaan . Omdat er verder wel steeds in een normaal tempo een ei groeit..het probleem is meer het springen ervan bij mij. Afwachten dus maar weer...
Hi meid, en? Vandaag beter nieuws? Menstruatie doorgebroken? Ik moet zeggen dat ik destijds niet eens merkte dat ik ongesteld ging worden. Ineens was het er. Het kan een paar dagen duren hè. Dus hopelijk hoef jij niet aan de medicijnen. Op zich zijn medicijnen niet zo erg hoor. Er zijn meiden die er niets van merken. Dus dan maakt het niet zoveel uit als je 5 dagen een pilletje neemt, toch? En het spuiten, joh, dat valt ook hartstikke mee. Je begint toch eerst met pillen en wie weet is dat al voldoende voor je. Ach jee wat irritant. Jij krijgt toch ook steeds echo's? Dan zien ze dat toch? Zou inderdaad zonde zijn als je een ronde moet over slaan. Kunnen ze de Pregnyl niet in een hogere dosis doen? Geen idee hoe dat werkt hoor, kom ik ergens deze ronde zelf achter. Bummer. Nou hopelijk kan je het bij Clomid en Pregnyl houden...
Hello Girls! Eindelijk gister mn laatste primolut pil gehad en het is nu wachten op mn ongie. Ik hoop dat ik zondag al ongesteld wordt, zodat ik dinsdag kan beginnen met spuiten. Ik heb er echt (huh) zin in Ik heb deze week elke dag gesport En vandaag is de spierpijn eindelijk aan het minderen. Volop trots op mezelf! Wat vervelend June. Ik hoop dat je ook gewoon snel aan de clomid kan beginnen, want dit heeft zo te zien ook geen nut. @ Leen. Ik wordt ook altijd blij van positieve verhalen. Ik duim voor een kerstkindje! Ook voor mezelf natuurlijk!!! @ Tess. Hmmm wat irritant die progesteron waardes. Hopelijk heb je gewoon op de verkeerde dag bloed geprikt.. Maar toch.. Misschien een hogere dosis pregnyl? Ja ik zeg ook maar wat. Wel balen dit zeg
Pff ik heb toch zoiets raars 5 dec bloed laten prikken. Geen eisprong. gister bloed laten prikken, uitslag nog niet binnen. vanmorgen met ontzettende buikpijn wakker geworden, ging naar toilet zweet brak me uit... beetje diarree (sorry) terug naar bed en nog wat toiletbezoekjes. Heb tot 3x toe ook wat bloed verloren. Dus dacht misschien ongesteld aan het worden. Al lijkt me dit ook raar zonder eisprong. Ik snap er niets van. Voel me wel zo beroerd dat ik niet ben gaan werken.
Ahw joyce toch, doe maar lekker in bedje blijven dan ja! wel stom dat de uitslag er nog niet is ik was gisteren ook met wat diarree, heb gewoon 1,5 uur in pijn gezeten (heb 3x minimaal 15 minuten op wc gezeten, bij 3e keer kwam t pas..) zou op dag 12 (a.s. maandag) al iets te zien kunnen zijn bij de gyn? ik ben best wel benieuwd, ik hoop dat Clomid net zo goed aanslaat als de tabletjes die ik vorige week had
Joyce, beterschap. Hopelijk krijg je vanmiddag of anders maandag de uitslag. Niet leuk. Met Clomid was er op dag 12 zeker wat te zien bij mij. 1x zelfs al bijna een eisprong gehad. Moet nu zondag voor een echo, dag 9. Wel erg vroeg. Maar benieuwd of er ook al iets te zien is. Zal nog niet veel zijn natuurlijk...
@Leen bij mij volgen ze het inderdaad met echo's,vorige keer op cyclusdag 13 een spuit gehad omdat hij 18mm was.En dan een week later bloedprikken.Ik heb inderdaad ook geen idee wat dan de volgende stap is.Misschien inderdaad alleen iets hogere dosis Pregnyl. Merk jij al wat van bijwerkingen van het spuiten? @Daantjuh ik werd met die Primolut altijd na 3 of 4 dagen ongesteld..En goed bezig zeg elke dag sporten,wauw fanatiekeling! Ik hou het bij 3x per week (doe dat nu 8 jaar zo) Het zou inderdaad kunnen dat ik net een dag te vroeg of te laat heb geprikt,want het was mijn eigen initiatief geweest omdat ik het niet vertrouwde en zekerheid wilde dus ik ben zelf op een dag gewoon naar het ziekenhuis gegaan,ik dacht op de goede dag...hopelijk lag het daaraan. Ik snap trouwens dat je bijna 'zin' hebt in het spuiten.....dan heb je eindelijk ook 'kansen' al is de manier waarop niet leuk natuurlijk. @Joyce in de 2 rondes dat ik geen eisprong had,werd ik ook gewoon een beetje ongesteld,dus dat zegt helaas niks!
dames een vraagje!! Normaal moest ik gisteren ongesteld worden maar enkel wat bruin verlies niet veel ,borsten opgezwollen en duidelijk zichtbare donkere aders. Bruin verlies telt dit ook mee als nod dag of niet?.Sorry voor taalgebruik maar heb daar binnen gevoeld en voelde een rare bol achtige in men baarmoeder de linkerkant. Maak me nu beetje zorgen niet om de cyclus maar wat ik van binnen voelde. Ps;heb ook pco maar cyclus van 24/23
Oh dat is wel lekker vroeg een eisprong dan. Hoeveel uur na Pregnyl is de eisprong precies? Ben benieuwd voor mij zondag of er al wat te zien is. Hopelijk is een hogere dosis Pregnyl voor jou voldoende. Wat heb je nu? 5000 dinges? Ik heb alleen de emotionele moodswings tot op heden als 'bijwerking'. Mijn vriend noemt dat gekscherend 'lastjes' haha. Het kan ook zijn door de spanning van het nieuwe zeg maar. Op zich wel te doen. Geen lichamelijke klachten. Heb overal spierpijn terwijl ik geen fuck doe. Dus alle respect voor Daantjuh die wel sport haha. Ik zou me geen zorgen maken over hetgeen je gevoeld hebt. Je hebt van binnen allerlei bobbeltjes en ribbeltjes zitten natuurlijk. En een eventuele zwangerschap kun je echt niet zo voelen. Misschien morgenvroeg een testje doen? Grotere boobs heb ik soms ook voor een menstruatie maar aderen niet. Spannend voor je.
Ik heb Pregnyl 5000 en na 36 uur (of was het nou BINNEN 36 uur?) moet er een eisprong komen... Misschien bedoelde ze ook wel dat als het deze maand niet goed zou gaan,ik net als jullie ook volledig op spuiten over moet gaan..? Gelukkig dat de bijwerkingen tot nu toe meevallen bij jou.En als je moodswings hebt,weet je inderdaad niet zeker of dat door het spuiten komt...of gewoon door de situatie op zich... Fijn weekend allemaal ladies!
@Leen82 was toch effe geschrokken dat ik die bol voelde hopelijk is het niets erg. Het is effe afwachten,wil geen zwangerschaptest doen omdat ik me de ontgoocheling wil sparen.