Hey dames, ben er nog wel en lees en leef met jullie mee, maar heb de puf even niet te reageren. Zit ff niet lekker in mijn vel...komt goed, maar weet dat ik nog leef hihi
Hey meid. Even digihug dan! Komt ook vanalles op je dak nu! Je moet doen wat goed voelt. En als je je hart uit wilt storten, gewoon doen. Take care meid! X
ja ik dacht al : waar is Lets?? Ik heb soms ook 'ik-heb-geen-zin-in-deze-site-periodes' hoor.. Hoop dat je je snel weer beter voelt
Het is heel normaal dat je baarmoedermond soms goed kunt voelen en soms juist wat hoger zit. De ene keer voelt ie wat zachter aan en de andere keer weer als een harde bol. Voordat ik positief testte viel het mij op dat mijn baarmoedermond erg laag zat en als een harde bol aanvoelde. Nu zeg ik niet dat je zwanger bent, maar wat ik wil zeggen is maak je niet ongerust over hoe het daar van onderen aanvoelt. Dit verandert steeds gedurende je cyclus.
* geeft een digitale knuffel aan Lets * Ik was afgelopen donderdag weer bloed wezen prikken. Vandaag de uitslag nu was t 4.9 ipv 3.5 maar nog steeds te laag dus. Ik heb dus snel even duphaston gehaald en weer begonnen.. volgende ronde dus op naar 100 mg. Baal er wel een beetje van. Ik had vandaag open huizendag maar helaas niemand geweest. Bah! Wel heb ik mijn vakantie voor volgend kaar geboekt. In april een rondreis Amerika! Zo en nu ga ik weer verder met mijn stomme scriptie haha ben er bijna vanaf. Hebben jullie t ook zo koud trouwens? Brr
Ah Wabilla. Klote meid. Zoooo ik ga zo naar het ziekenhuis voor een echo. Kijken of er wat te zien is. Mijn vriend wekte mij vannochtend met een spuit haha. Had hij klaar gemaakt. Zo schattig. Maar het inspuiten doe ik toch liever zelf. Half slaapdronken, maar die handigheid hebben we inmiddels. Dadelijk wederom een update!
Wat een berichtje allemaal, ik kijk niet de hele tijd. Maar wat een updates weer! @Leen: succes zo in ziekenhuis, fijn dat spuiten zo goed gaat! Hopelijk heeft het ook het gewenste effect! Spannend! Wel fijn om zondag zelfs echo's, zit je in regulier ziekenhuis of speciale kliniek? @Lets: Vervelend dat je in dip zit, heftige periode! Is het al duidelijk wanneer je verder gaat met behandeling? @Wabila: ongesteld, balen! Op naar vruchtbaar 2014 hoop ik zo! @Knutselkitty: spannend morgen een echo! Op dag 12 is bij meestal nog niets te zien, duurt wel echt tot dag 15/16 dan begint er iets te groeien! Ook met clomid kan je cyclus langer duren... Hopelijk bij jou wel wat te zien! Zelf niet zo veel te melden, zit op de wachtstoel tot het weekend...spannend! Hopelijk herhalingsrecept niet nodig! Die kreeg ik alvast omdat ze hier dicht zijn met kerst! Zelf ook vrij twee weken, heerlijk daar ben ik wel aan toe! Jullie ook nog vrije dagen? @sporten: zijn er nog dames goed bezig, bij mij nog beetje gestrand met downloaden....
Nou ik had er links en rechts eentje van iets groter dan 8 mm en dat op dag 8. Op zich positief dus. Zal wel een wat langere cyclus worden. Op het gemakje haha. Dinsdag weer terug.
@Leen: wauw dat is goed nieuws! Hopelijk groeien ze lekker verder en krijg je dinsdag weer goed nieuws! Misschien wordt 2013 toch nog jullie jaar!
Ja dat hoop ik ook. Ik vond dit op zich al redelijk netjes. Laten we het zo zeggen: blij dat er überhaupt wat groeide. Benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren. Voor jou ook spannend Klets. Hopelijk kom je de week goed door .
Hey fijn te horen leen.. @klets, we hebben 2 jan een afspraak voor prikinstructie en uitgangsecho en verwacht een of twee dagen daarna dan ook echt te beginnen met prikken. Hele mand vol aan medicatie hier liggen niet normaal... T was allemaal even veel bij elkaar, nog wat andere dingen ook behalve dit hier... Hopelijk in jan. een frisse start met alles.. Jij succes met wachten klets, of al getest? Spannend!
Fijn leen! Oef eng Lets, maar als t nodig is én werkt Klets, downloaden zou normaal weinig problemen moeten opleveren hoor je kunt t ! Hier: ik zit ruim half uur te vroeg in ziekenhuis omdat vriend rond zelfde tijd bij tandarts 2 straten van ons huis moest zijn, en fietsen, dat kan natuurlijk niet! Ik heb 10/15 minuten autorit nodig dus heeft hij mij vroeg afgezet hier Uiteindelijk had hij sowieso mijn sleutels nodig, voor zowel auto als overige omdat meneer sleutelbos, autosleutel én portemonnee kwijt is. Ik dacht dat ik degene met verstrooid geheugen was
Vandaag was dag 11, ik had al aantal grotere eitjes, maar niet groter dan 12mm, waren wel veel in iedere eierstok, dus ik kreeg advies 'veilig of niet'
Afgebroken is groot woord, ze gaan woensdag nog eens kijken, maar voor nu even geen actie tussen de lakens Mogelijk dat een groot deel van de eitjes blijft zoals die zijn, en 1 doorgroeit, maar dat merken we mogelijk woensdag Omdat dit de eerste ronde met Clomid is weten ze niet hoe ik erop reageer, mogelijk dat ik volgende keer 25mg ipv 50mg krijg xD