Ah okay. Dan kan het dus nog positief worden haha. Maar het maakt nu toch nog geen zak uit als je seks hebt? Ik bedoel, met 14mm springen ze echt nog niet. Zeker "Clomid eitjes" groeien in de regel door tot >20mm. Althans, dat werd mij verteld. Had de eerste keer 3 eitjes en mocht gewoon gas geven. Nu zijn er 2 aan het groeien hier. Benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben . Mijn bms liep ook op, maar nog niet zo rap.
Dames, aangezien ieder van ons ervaring heeft met PCOS, even een vraagje. Ik had dus op 12/12 mijn NOD. Nog niets van regels te zien gekregen. Ik heb wel al enkele dagen wat last van krampen in mijn buik. Afgelopen woensdag moest ik zelf even langs de kant gaan staan met de auto omdat het zo'n kramp was. Sindsdien gaat het beter maar ik blijf wat last hebben van 'spierpijn' en kleinere krampjes. Het lijkt dus alsof ik mijn regels zou moeten krijgen. Kan het zijn dat je toch krampen en samentrekkingen hebt van je baarmoeder, ondanks het feit dat je geen eisprong hebt en dus wellicht geen regels krijgt? Herkent iemand dit? Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan omdat de 'symptomen' echt wel gering zijn en ik waarschijnlijk mezelf weer wat wijsmaak . Vrijdag moet ik toch naar de gyn, dus misschien wacht ik gewoon af. X
Jij hebt alleen Duphaston gehad en geen Clomid of zo he? Dus je onttrekkingsbloeding heb je al gehad? Weet je of je een eisprong hebt gehad? In dat geval zou ik er een testje aan wagen. In het ziekenhuis zullen ze je ook vragen of je al getest hebt. En het lijkt me leuker om samen te testen dan dat ze dat in het ziekenhuis doen. Toch? Misschien is het een idee om te gaan temperaturen? Dan krijg je wat meer inzicht in je cyclus. Ik heb nooit zo'n kramp dat ik dubbelklap van de pijn bij een menstruatie. Soms wel bij de eisprong. Dus misschien is het wat anders. As in: positief nieuws.
Hey Leen, bedankt voor je snelle antwoord . Ik heb idd enkel Duphaston genomen. Mijn onttrekkingsbloeding heb ik gekregen op 14 november. Ik twijfel of ik een eisprong heb gehad. Ik hoop van wel, ik zag toch in mijn temperatuurschijf een dip rond 1/2 december en hebben dan ook ons best gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik niet zo goed getemperatuurd heb, ik bedoel dan, niet altijd op hetzelfde uur. Na die dip heb ik nog maar een paar dagen verder gedaan, door omstandigheden ben ik dan gestopt. Ik weet het dus niet zo goed . Ik bedoelde idd dat ik ging proberen wachten tot vrijdag om te testen, ik ga sowieso wel testen voor mijn bezoekje want de gyn zal zeker vragen of ik dat gedaan heb!
Hey Kitty, Zo is wel bizar zeg.. Hopen dat er nu maar gewoon 1 eitje mooi doorgroeit.. Zo zie je maar dat de controlles super belangrijk zijn. Anders was je straks Octomom geweest. Ik ben gister ook eindelijk weer ongesteld geworden en morgen mag ik eindelijk starten met Gonal f! Jeee... eindelijk actie! @ Leen, heb jij nog rare bijwerkingen van de Fostimon?
Hmm moeilijk om er dan wat van te zeggen June! Duimen voor een posi test dan maar Daantjuh ik heb niet echt bijwerkingen. Lichamelijk niet. Geestelijk kan ook zijn om dat ik moet wennen aan deze nieuwe fase zeg maar. Dus so far so good. Volgend mij is jouw medicatie met een prikpen toch? Spannend
Ja met de prikpen idd.. Beschrijving ziet er iig super makkelijk uit. Alleen het moment dat je die naald erin moet duwen en 10 sec moet laten zitten Hihihi Best zenuwachtig
Hahaha ik herken je gevoel. Had ik ook. Prikpen lijkt me best wel fijn. Ik heb echt een spuit die ik eerst moet klaar maken. 1 grote 'mengnaald' en een kleine om te spuiten. En mijn vriend heeft er blijkbaar lol in om de spuiten klaar te maken haha. Hij stond vanochtend weer aan mijn voor mijn daily shot.
Hee ladies, Ik heb ook zojuist prikles gekregen en een voorraad Puregon. Vanaf de volgende cyclus mag ik ook over op spuiten. Ben er enorm blij mee! Oja, en er zaten ook 2 eitjes van 17mm en moet woensdagochtend pregnyl zetten. Spannend weer! @ Daantjuh fijn dat je eindelijk kan beginnen! Hopelijk slaat het gelijk goed aan! @ Knutselkitty, hopelijk groeit er een eitje door! Ik had ook altijd wel wat eitjes op dag 11 hoor, en uiteindelijk dat er altijd maar 1 of 2 doorgroeiden.
Oh goed nieuws voor jou dus. Hmm, interessant dat ze al bij zo'n 17mm Pregnyl zetten. Mijn Clomid eitjes gingen meestal door tot >20mm. Dus met een beetje mazzel krijg ik ook z.s.m. de Pregnyl haha. Dus je weet wat je moet doen de komende dagen . Hopelijk is het raak en hoef je niet eens te gaan spuiten. Spannend joh. Krijg jij nog een echo na de Pregnyl trouwens? En hoe moet je de Puregon spuiten? Middels een 'gewone' spuit of een prikpen?
@knutselkitty: lekker vroeg aanwezig bij ziekenhuis, bij ons loopt het altijd gigantisch uit en zou je dan wel ruim uur zitten, valt dat bij jou mee? Zou vervelend zijn als 50 mg teveel eitjes oplevert, maar inderdaad eerst maar woensdag afwachten! Kan beeld toch weer anders zijn. Aan de andere kant heeft clomid in elk geval effect! Maar ja, zoals Daantjuh zegt octomom worden is ook zo wat! @Maria: fijn dat er twee mooie eitjes van 17 mm zaten, goed nieuws! Veel goed nieuws allemaal zo over eitjes voor feestdagen! Super fijn en spannend! @Daanthjuh: dat je zo blij kan zijn met ongesteldheid Fijn dat je nu verder aan de slag kan en gaat beginnen met prikken! 10 sec. die naald in je houden is best lang.... Hopelijk gaat alles goed! Succes! @Leen: succes morgen! Hopelijk geeft echo weer goed nieuws en krijg je ook duidelijkheid wanneer je Pregnyl mag sluiten! Spannend allemaal!
@ Klets .. Ja erg he Mag nu ook wel weer over zijn, hoewel ik heb er geen last van. Die kunstmatige bloedingen zijn gelukkig niet zo heftig. Pfff morgen wel weer die echo.. Goooooooor Ik snap echt niet dat je Gynaecoloog wilt worden. Gatverdamme... Soms zit ik wel eens in de wachtruimte en dan kijk ik om me heen. En dan bedenk ik dat die dokter al die vrouwen van onderen moet bekijken. En pfffuuu.. Ik heb een paar gore vrouwen zien zitten hoor hahahahahaha... En morgen zit ik er dus ook met mn bloederige muts
@klets; Hier maken ze echt afspraken en houden ze zich ook redelijk goed aan. Erg fijn dus! Clomid slaat iig goed aan ja! Nu hopen dat mijn lichaam gaat begrijpen dat 1, maximaal 2 voldoende is!
Hee Leen, nee ik moet de pregnyl woensdagochtend zetten. 17 mm is idd nog te vroeg Ik heb een prikpen gekregen. Supersimpel!
@Daantjuh: haha inderdaad, het zou mijn beroep ook niet zijn! Ik kijk gelukkig nooit zo naar mijn medebezoekers, maar weet er toch een paar voor de geest te halen dat je denkt.... die slaan we maar over, brrrrrr Ik weet niet of ik de volgende keer in de wachtkamer meer onbedachtzaam naar anderen kan kijken, @ Knutselkitty: Fijn dat het wachten bij jullie niet zo lang duurt. Heerlijk, bij ons ook altijd afspraken maar heb er wel eens 50 minuten zitten wachten en half uur is wel standaard! Succes woensdag, hopelijk inderdaad maar een of twee verder gegroeide eitjes!
Zo zo, ik lees veel positief 'eitjes' nieuws. Top dames! Nu allemaal goed ons best doen om ze optimaal te benutten, hihihi Daantjuh: Fijn joh dat je ongesteld bent geworden, kan je eindelijk verder. En succes met de echo!
Hoop 't ook Klets. Ben best wel benieuwd. Denk/hoop dat ik volgende week ergens Pregnyl kan krijgen. Deze week is beetje wishfull thinking denk ik. Hahaha ja erg hè. Ik was gelukkig ook niet meer veel ongesteld. Had wel weer een jonge gast tussen mijn benen. Ach ja. Ik loop op de dag af een week op je voor. Ja gynaecoloog lijkt me een apart beroep. Op zich lijkt het me super mooi als je bevallingen doet, niets mooiers dan helpen om een nieuw mensje op de wereld te zetten. Maar kan inderdaad ook wel erg ranzig zijn als ik zo om me heen kijk in de wachtkamer... Ach ja. Ze verdienen wel bakken met geld. Ooooh okay haha. Ja nog nooit Pregnyl gehad dus nog onwetend haha. Prikpen lijkt me ook wel appeltje eitje. Fijn. Niet dat mijn gedoe omslachtig is hoor. Maar dit lijkt me helemaal handig so to speak. Hahaha, ik denk dat ik morgenvroeg terugdenk aan dit gesprek . En dan nog wat ik hoef nog maar 2 dagen te werken en dan heb ik VAKANTIEEEE. Morgen en overmorgen werken. Vrijdag hebben we teamuitje. Dussss....!! Is dat lekker of lekker!
Juttum, het gaat super goed hier. Eitjes zijn nu rond de 13/14mm en bms van 1.05 naar 8(!!) Donderdag weer terug en (tromgeroffel) ik moet de Pregnyl meenemen. Dus hele grote kans dat ze die donderdag gaan zetten. Ik ben zo blij als een klein kind. Dan heb ik vrijdag of zo mijn eisprong en dat is dan 4/5 dagen vroeger dan gepland. Hatseflats! Heb even gevraagd; maar hier zetten ze de Pregnyl vanaf 17mm doorsnede. Dus dat is heel snel. Even voor alle verwarring en discussie. Ze zei dat ik vanaf morgen "actief" moet worden. Dus zekerheidshalve vroeg ik: iedere dag of om de dag? Antwoord: iedere dag! Handig, mijn vriend zou vrijdag op de zuip gaan.... Dus komt hij maar eerst naar huis en gaat ie daarna maar. Haha. Tis wat. Misschien dan maar voor oud en nieuw testen voordat ik flink aan de alcohol ga of zo??? Dunno! Maar ben ram blij hier haha.
Wauw: dat zijn de goede berichten, superfijn voor je Leen! Wat spannend allemaal! Een grijns die heerlijk hele dag blijft hangen schat ik zo! Veel succes ook met iedere dag actief zijn! Goed dat je even opheldering hierover heb gevraagd, was vriendlief mee? Donderdag hopelijk weer goed nieuws! Bij mijn eerste kindje ook op de 20e eisprong gehad en had met O&N nog een negatieve test! Pas in het nieuwe jaar een positieve test! Maar proberen te testen kan altijd, geeft toch wel veilig gevoel met de champagne, en misschien meer reden!