Wat een goed nieuws Leen!!! Wowwwww! Ben jaloers! Hopen dat het bij mij ook zo snel gaat... Maar ik durf nog niet zo te hopen.. aangezien de clomid ook niet werkte..
Wauw Leen supergoed nieuws!! En jouw gyn zegt dus elke dag? Mijnes zegt.. doen waar je zin in hebt, maar iig de donderdagavond Dan zitten we echt gelijk deze cyclus want ik moet morgen pregnyl zetten! Gister ook weer een belachelijk verhaal gehoord. Een meid is zwanger en nu blijkt een vriendin van haar ook zwanger.. Is die meid boos op haar vriendin omdat ze ook zwanger is. Mij god. Dan ben je echt te dom om te poepen. Dat soort verhalen raken mij enorm. Stom he.
Ja spannend. Heb inderdaad al de hele dag een grijns haha. Hmm, nou misschien test ik ook nog niet eerder hoor, maar als ik wat 'voel' misschien wel. En temperatuur even in de gaten houden. Ja cool hè. Had ik ook niet gedacht hoor . Misschien gaat het bij jou ook wel zo snel. Fingers crossed. Hoe ging het prikken?? Ja helemaal leuk. Laat me weten hoe de Pregnyl ging bij jou. Super benieuwd. Wij moeten vrijdag écht aan de bak. Alleen heeft mijn vriend dan Kerstdiner en aansluitend borrel. M.a.w. half laveloos komt hij natuurlijk thuis. En nu komt het er juist echt wel op aan dat we het binnen een bepaald tijdsbestek doen. Baal als een stekker. Ga hem toch maar even haarfijn uitleggen dat hij zich moet aanpassen. Ben niet van plan om voor Jan Doedel te spuiten. Komt wel goed, maar nu zit ik m'n eigen op te vreten. Wat betreft dat verhaal wat je gehoord had. Hoe ontzettend belachelijk zeg. Hoe dom kan een mens zijn? Er ligt iets op het puntje van mijn tong wat ik hier maar niet neer schrijf. En Thanks Kitty
Leen: Top nieuws!! Hopelijk met oud & nieuw een positieve test. Dat zou nog eens een mooie start van het nieuwe jaar zijn. Maria: Soms hoor je ook echt de meest belachelijke verhalen :x
Hier zit mn spuit er ook in. 75 IE. Maar omg ik zat echt te shaken, hahahaha! Maar het is gelukkig goed gegaan en idd helemaal niet pijnlijk oid. Die prikpen is dan ook super makkelijk in gebruik. Wat ik dan weer wel slecht/treurig vind van mijn ziekenhuis is dat ik mijn instructie op de verloskunde afdeling kreeg. Er waren omdat moment geen lege kamers vrij, behalve de verloskamer. Best wel vaag. Maar goed. Ik zie het maar als iets positiefs.. Ik begin daar en ik eindig daar hahahaha
Ah goed om te horen dat het allemaal goed ging . Morgen alleen doen. Aaah joh, zie het van de positieve kant: je zit daar op vruchtbare grond haha
Pregnyl zetten ze bij mij bij minstens 18mm 1e keer liet ze me bij 18mm zelfs de dag erna terugkomen,omdat ze liever 20 mm had. Ik heb vrijdag weer een echo op dag 12 en dan laten ze mij denk ik zaterdag zondag of maandag terugkomen om hem te zetten.. Ik hoop ook niet dat wij vrijdag aan de bak moeten net zoals Leen want we hebben allebei aansluitend op het werk een feestje van de zaak... Daantjuh inderdaad,ik snap ook niet dat je gynaecoloog wil worden.En gek genoeg zijn het voornamelijk mannen ook..je kan toch als man ook wel bedenken dat vrouwen liever een vrouw hebben voor zoiets? Maar ik zou dat werk ook echt niet kunnen doen..gadverdamme.Reken maar dat ze ook dames tegenkomen waar de schimmel eruit hangt...lekker hoor!
@ Maria: Ook jij succes! Spannend zeg, zo naar het einde van de week! Fijne donderdagavond En die verhalen... je hebt mensen die echt alleen aan hunzelf denken, zonder blij (of juist verdrietig) te zijn voor de ander! @Daan: fijn die eerste prik erin! Brrr, blijft toch eng klinken! Hopelijk ook van jou binnenkort goed echonieuws!
@Tessel, ja geen idee. Heb het nog nagevraagd vandaag. Maar misschien omdat mijn bms ook al dik genoeg is... Anders wordt dat misschien te dik? Geen idee of dat überhaupt kan natuurlijk. We'll see. Heb nog geen 100% zekerheid hè. Ben nog steeds in jubelstemming haha. Heb wat goede kennissen die ook in de mmm zitten. Eentje daarvan is geregeld wat pessimistisch. In plaats van blij te zijn voor mij krijg ik de opmerking: kan gerust nog 6 maanden duren voordat deze medicijnen écht aanslaan hè?! Nou ehm, ze slaan nu al geloof ik écht aan en daarbij heb ik al dik 6 maanden andere medicijnen gehad. Ik begin liever optimistisch dan pessimistisch aan een ronde. Zal niet zo bedoeld zijn, maar vind dat niet leuk en niet nodig. En weet alles beter zeg maar. Whatever! Nou vrijdagavond is geregeld hoor. Whaha, heel stom dat plannen allemaal. Maar goed. Ik ben benieuwd wanneer jij weer pregnyl krijgt Tessel. Fingers crossed. Spannend dames!! Nog redelijk innoverend zo die laatste paar dagen van het jaar...
Hè bah dat je vriendin zo pessimistisch is.. Pfff daar heb je idd geen zin in. Medicijnen slaan gewoon NU aan.. En ik duim voor je dat het ook gewoon NU raak is! Hahaha idd lekker gepland! Maar ach.. Ik had hetzelfde gedaan hoor! Wellicht is 2013 toch nog ons jaar!!!
Dames een vraagje! Omdat we hier allen pco hebben,men vraag was gebruiken jullie ook ovulatietestjes? Omdat ons lichaam al veel lh hormoon afgeeft kan het soms een onduidelijk resultaat geven. Men vraag was nu bestaat er dan wel effectief een ovulatietest die je kan gebruiken voor pco? Of is dit weggesmeten geld want weten nooit wnr precies ei krijgen.
Zo, terug van de controle, advies blijft nog even staan, vrijdag weer een controle.. Had nu een ander vrouwtje (heb eigenlijk nog geen mannelijke medewerker gezien op ons fertiliteitsgedeelte van t ziekenhuis) 1 was nu 12mm, 2 op 11, 2 op 10 en rest kleiner
Nope, ik gebruik geen ovulatietesten. Ik temperatuur dagelijks rond hetzelfde tijdstip. Het kan zijn dat de je wel betrouwbare testen krijgt als je medicijnen gebruikt, maar ik zou het geld er niet aan uitgeven.
Wabilla ik vind net als Leen dat het zonde van je geld is. Heeft mij al veel frustraties opgeleverd. Zelfs toen ik zeker te weten een eisprong had gehad waarvan ik zwanger ben geworden had ik geen 1 dag een positieve ovulatietest. Ga inderdaad temperaturen voor meer inzicht als je dat ziet zitten. Dat geeft je betrouwbare info! Sorry dat ik niet zo vaak reageer, maar ik volg jullie zeker! Leen wat een goed nieuws van je eitjes! Heb je nu last van bijwerkingen?? Daantjuh ik hoop voor jou op net zo'n goed nieuws als Leen! Knutsel, spannend voor jou nog deze ronde. Mijn gyneacoloog zei dat een eitje zeker doorgroeit vanaf 14 mm dus het kan nog zo zijn dat er 1 of 2 doorgroeien....
Oei, jammer zeg. Hopelijk wordt de grootste dominant en valt de rest af. Fingers crossed voor jou. @Lasvegas, je kan ook niet alles blijven volgen natuurlijk. Gezellig dat je in ieder geval zo nu en dan wat van je laat horen . Hoe is het verder met je? Ik heb dit keer geen last van de bijwerkingen. Super. Alleen doet het inspuiten soms wat zeer. Niet zozeer de naald, maar wel de vloeistof. Maar lichamelijk geen gekke dingen. Dus dat is super. Heb ook minder snoepzin haha. Dus dat vind ik positief
Nou de pregnyl ging echt goed. Was een eitje! Mijn man maakte de spuit in orde, zodat er geen lucht bij zat en ik heb mezelf geinjecteerd. Viel me 100% mee! Wel goed dat je de vrijdagavond hebt opgelost Leen Jammer van die negatieve mensen altijd.. Zulke stomme opmerkingen om te zeggen.. We weten heus wel dat het nog lang kan duren.. please! Thanks Klets! Heel spannend! Hoewel ik eigelijk niet heel erg vertrouwen in de clomid meer hebt, maar tis afwachten! Spannend Kitty! Hopelijk groeit er 1 of 2 door!
Oh heb je de Pregnyl zelf moeten zetten ja? Ook gewoon in je buil of zo? Bij mij doen ze dat geloof ik in het ziekenhuis. Moest hem meenemen. Ben benieuwd. Geen 'last' van gehad? Spannend. Erop of eronder nu. Haha lekker letterlijk
Ja ik moest hem zelf zetten omdat afgelopen maandag mijn eitjes nog niet groot genoeg waren. Heb hem in mijn buik gezet ja. De vorige keer heeft de dokter hem ook gezet bij mij dus dat kan wel. Helemaal geen last gehad, ging echt makkelijk. Maja ik ben ook totaal niet bang voor spuiten, naalden en bloed ofzo haha. Vrijdag moet je terug toch Leen? Spannend he