Ah okay! Sommige vriendinnen krijgen die in de billen of benen namelijk. En bij hen doet het ziekenhuis dat. Vreemd. Nou ik hoor het vanzelf wel. Moet morgen al. Moest de spullen ook meenemen dus doen we dat maar haha. Ik ben ook niet zo bangig aangelegd hoor. Kan goed tegen bloed en dat soort dingen. En zelf de spuiten klaarmaken en spuiten vind ik ook wel een soort van interessant haha. Klinkt mss belachelijk, maar ach.
Ik heb ook gehoord dat die niet goed werken voor 'ons' pcos'ers Leen en Maria: Zo te lezen gaat het spuiten jullie goed af. Fijn dat het allemaal mee valt (lijkt me toch best eng de eerste keer)
Ik heb een paar keer een positieve ovulatietest gehad terwijl uit mijn bloed bleek dat ik geen eisprong heb gehad.Heb ze direct de prullenbak ingegooid...dus ik raad het af! Ik moet Pregnyl in het ziekenhuis laten doen.Kreeg het de 1e keer in mijn bil en de 2e keer in mijn arm.. Ik vroeg nog waarom sommige het thuis mogen doen,maar toen zei ze : dat laten we het alleen doen bij dames die zelf ook in de zorg ofzoiets werken,dus die er bekend mee zijn.. Blijkbaar werkt het overal anders dus. Ik vind het wel best om het door hun te laten doen,nadeel (maar aan de andere kant ook weer voordeel) is dat ik nu wel maandelijks naar het ziekenhuis moet blijven komen rond de eisprong.
Dus best niet beginnen met ovu testjes. In verband met temperatuur opnemen wnr doen jullie dit? In avond of morgen dit? Moet telkens vaste tijdstip hebben wnr je temperatuur opneemt en als het hoger ligt heb je je ei zo werkt het of niet?
Google even wabilla. Er is veel over te lezen. Temperaturen moet 's ochtends voor je opstaat. Je meet dus je basale lichaamstemperatuur. Dus ook in de weekenden op hetzelfde tijdstip anders is het niet betrouwbaar. Je eisprong zorgt in de regel voor een kleine temperatuurdip. Daarna issie enkele dagen minimaal 0,2 graden hoger.
Jee wat wordt hier veel gekletst dit ga ik niet bij kunnen houden haha! Ik ben maandag eeeeiiindelijk ongesteld geworden (hoe blij kun je daar mee zijn zeg ) Gisteravond meteen mijn bloed laten prikken. Weet alleen niet meer of ik moet bellen voor de uitslag of dat ze mij bellen...
Hahahaha , ik vind het ook rete interessant! Wilde het bijna op facebook posten! Net dus thuis mn eerste spuit gezet.. Deed iets meer pijn dan gister.. Ook een klein punt bloedinkje. Mja hij zit er in nu! Misschien volgende x een iets minder stekende beweging maken hahaha... Ik moet trouwens s avonds mn spuiten zetten. Dit ivm de echo's,zodat ik net een spuit teveel zet, terwijl dat die dag niet meer nodig zou zijn. Dit om overstimulatie te voorkomen. Gelukkig nog geen bijwerkingen hier Spannend die pregnyl Lady's.. Strakkies hebben jullie misschien wel jip en janneke champoepel met O&N Pfff net weer een dagje insanity gedaan.. Eindelijk geen spierpijn meer.. Maar pfff het blijft afzien hoor! Maar na 1.5 week ben ik toch al bijna een cm kwijt op mn taille! Whoop whoop! in de ochtend, voordat je opstaat. En op het zelfde tijdstip. Ook even in de gaten houden of je de avond daarvoor alcohol hebt gedronken.. Dan kan je behoorlijke uitschieters hebben! Hahahaha Mijn weekend heeft altijd temperatuurs pieken!
Haha dames, ik krijg bijna zin in net spuiten als ik jullie hoor, al vind ik ze er erg eng uitzien ook bij ons ligt de pregnyl in de koelkast! Maar die blijft daar nog even liggen...
Ik wordt helemaal kriebelig van al die spuiten van jullie Maar dat kom omdat ik echt niet tegen naalden in combinatie met huid kan Vandaag lekker dagje vrij, dus lig in bed met 2 rondstuiterende kittens op de slaapkamer
If we can do it, you can do it Komt helemaal goed Lets! Ah ik zou met je willen ruilen! Ik heb zelf ook 2 katten, zijn mijn allurbeste vriendjes! Gister kerstdiner gehad met collega's. Merk toch wel dat ik deze ronde wat meer schijt heb. Heb gister zowaar rode wijn gedronken. En drink op mijn werk elke ochtend een koffie. Dat deed ik hiervoor helemaal niet. Misschien komt dat ook wel omdat ik geen vertrouwen in die stomme clomid meer heb. Hoe dan ook, ik wil wel een beetje genieten met de feestdagen.
Het lijkt wel een verslaafdenforum hier al die positieve verhalen over het spuiten @maria: hoe komt het dat je geen vertrouwen heb in Clomid, je hebt toch wel een eisprong door de clomid? Ik blijf hier maar wachten, morgen denk ik mijn NOD! Pfffff mezelf voorgenomen niet voor zaterdag te testen! Net verleiding kunnen weerstaan om testje te kopen....
Ja ja, wij doen ons best hier . Weet je de uitslag al? Ik zou in ieder geval zelf bellen hoor! En nu? Aan de medicijnen toch? Hahaha, ja ik zet het maar niet op facebook. Dan is iedereen op de hoogte . Ik bloed soms ook een beetje. Kan zijn dat je net een haarvaatje geraakt hebt. Ik pak mijn rol vast, en doe langzaam de spuit er in terwijl ik uitadem. Heb anders de neiging om mijn adem in te houden. Doet ook minder zeer dan lijkt wel. Ik moet 's ochtends spuiten aangezien de eerste 's ochtends is gezet. Zou te lang tijd tussen zitten als ik het 's avonds deed. Ach ja, ben het inmiddels gewend. Zet altijd de wekker om me te temperaturen dus dit gaat in 1 moeite mee door. Kei goed bezig met je sporten meid. Hulde. Werpt dus ook al zijn vruchten af. @Lets, wat Maria al zegt. Dat gaat jou ook prima lukken hoor meid. Counting down... @Kitty, aah joh, klinkt erger dan het is. En ik denk maar zo: als heroïne verslaafden in een ader kunnen prikken dan kan ik best mikken in m'n rol . Valt allemaal wel mee hoor. Geniet van je vrije dag. @Klets, oh spannend. Goed dat je je hebt kunnen weerhouden. Morgenmiddag kopen en dan zaterdag testen. Ik ga voor je duimen. Zie graag weer een positief (zwanger) bericht verschijnen hier . About me Jammer de bammer, eitjes zijn niet genoeg door gegroeid. Dus geen Pregnyl gekregen. Zaterdag terug. Hang ergens op 14mm nu. BMS doet het wel goed. Ben ram ellendig, dus eigenlijk vind ik het wel prima dat ik vanavond niks hoef te doen . Morgen op de zuip met collega's, dus moet ik 'fit' zijn haha. Dus vriendlief hoeft zijn planning ook niet aan te passen. Dus ik doe eigenlijk nog steeds alles hoor. Drink echt wel alcohol. Pas als ik een positieve test in handen heb ga ik me gedragen. Ik bedoel; moet ook geleefd worden tussendoor he . Dus met oud en nieuw ga ik nog niet testen aangezien alles wat wordt opgeschoven. Champagne here I come. Klinkt net of ik hier een zware alcohol verslaving heb. Maar hé, het zijn de geneugten des levens. Net maar weer een lading Fostimon besteld. Heb nog tot zaterdag liggen. Stel dat ik zaterdag geen Pregnyl krijg, moet ik natuurlijk verder gaan met spuiten. De eerste keer zetten ze Pregnyl in het ziekenhuis, volgende keer kan ik dat gewoon zelf thuis doen. Ben nog steeds positief ingesteld, dus lamakome! Daarbij heb ik te horen gekregen dat ik nog 3 weken extra krijg op mijn werk, dus vind ik ook fijn. En technisch gezien heb ik VAKANTIE. Sinds gisteravond al. Ontechnisch gezien hebben we morgenvroeg nog een teamuitje en gaan we 's middags even wat borreltjes weg tikken. Ik zeg: Merry Jaegermeister!
@ leen: Balen zeg dat de eitjes niet genoeg doorgegroeid waren, dat is wel even tegenvaller. Hopelijk zaterdag beter nieuws! Groot gelijk dat je overal mee doorgaat zolang het nog niet raak is! Je leven gaat toch door, dus van de leuke en lekkere dingen gewoon blijven genieten! Het hele traject is al balen genoeg! Ik geniet ook heerlijk van een broodjes zalm en een wijntje! Helaas nu niet die combinatie....
Haha thanks Knutselkitty. Will do. Jij ook vakantie? Nou de tegenvaller viel mee hoor Klets. Kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ben wat ziekjes dus vind het wel prima zo. Ondanks dat ik me zo bagger voel, ben ik toch het kantoor gaan uitmesten en een kast. Beetje opruimwoede. Dus toch niet zo ziek haha
Wat fijn dat ik dit ff lees, want dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen over de wijntjes e.d. Idd wat je zegt Klets.. het hele traject is al zo stom. Onee, wat jammer dat ze niet door zijn gegroeid.. moet je nu ook meer spuiten? Lekker hoor, vakantie! Ik moet alleen dinsdag werken en dan ook vrij tot 6 januari.. halleluja!
Dus lekker genieten van je wijntjes . Ik moet gewoon dezelfde hoeveelheid blijven spuiten. Willen gewoon het hele traject afwachten hoe ik op deze hoeveelheid reageer. Dus sommige dagen groeien ze harder dan de anderen. Kan ook komen omdat ik niet lekker ben, misschien hangt dat allemaal samen. Geen idee. Aaah, nog eventjes aftellen voor jouw vakantie dan! Hoppakeej. Cadeautjes zijn besteld, dus ik ben goed bezig haha.
Ik drink &eet ook gewoon wat ik wil hoor.. als dat ook al niet meer kan... Ik bedoel,dit is al niet de leukste periode uit mijn leven..en als ik mijzelf dan ook nog eens van alles moet ontzeggen... Zodra ik weet dat ik zwanger ben,is het klaar.Meteen! Ik drink sowieso nooit doordeweeks,dus het valt allemaal wel mee.Ik drink alleen met etentjes/stappen/feestjes maar dat komt elk weekend wel voor eigenlijk..
Toen wij net aan het proberen waren zwanger te worden toen was ik wel heel streng voor mezelf qua eten en drinken. Maar nu ik weet dat ik pcos heb en in de mmm zit (en ondertussen ook alweer een jaar verder ben), doe ik dat niet meer. Eet en drink gewoon waar ik zin in heb. En wat klets terecht zegt, het traject is al stom genoeg
Iemand hier nog verhalen, over sporten, spuiten of eitjes of vakantie.... Even mijn wachttijd goed doorkomen, nog steeds niet gebeurd hier! Spannend!